goed e produkten en goed geholpen

vriendlijke mensen en goed geholpen

goede keuze

mooi materiaal snel geleverd

Ben zeer tevreden

Heel mooi auto matten geweldige pasvorm en kwaliteit

Ik ben tevreden.

Na het lezen van de negatieve recensies maakte ik me zorgen over de levertijd, vooral tijdens de feestdagen. Op de derde dag na de bestelling wilde ik contact opnemen met de verkoper, hij vertelde me dat hij de veren zou opsturen. Binnen de volgende drie dagen, de zending is aangekomen.

Netjes terug betaald

Bij deze zou ik oprecht mijn negative vorige reactie willen in trekken daar tosjop een corecte terug betaling heeft gedaan. Vrgrt Mario

Wij zijn in contact met de klant om tot een goede oplossing te komen. We hebben inmiddels de klant een oplossing aangeboden waarmee de klant akkoord is gegaan.

Bedenkelijke kwaliteit

Bevestiging’s toppen kwamen direct los. An de auto mat.

Wij zijn in contact met de klant om tot een goede oplossing te komen

Past exact. Snelle levering! Top

perfect ,dik in orde en snelle levering

dank voor de snelle levering,intussen geplaatst en de technische kontrole gebeurt

uitstekend

zeer mooi passende matten

Aankoop verlopen zoals je mag verwachten.

Zeer positief

Klantvriendelijk, zeer correct en goede communicatie over levering

Verzwaarde veren voor onze Kia Ceed snel geleverd

Goed product voor een mooie prijs

Mooi product en past perfect

Goede service achteraf en positief dat je één mat kan kopen ipv vier

De mat komt kwalitatief stevig over, mocht er over ruim een jaar nog geen gat in zitten dan is deze mat in alle opzichten geslaagd. Maar zoals het oogt en voelt zit dat wel goed. Na levering bleken de 'vastklikringen' niet vast te klikken in de bevestigingspunten van de auto (Saab 9-3 sedan). Na contact hierover met een medewerker kreeg ik alle service via de email, nieuwe ringen zijn toegestuurd incl. advies hoe de oude te verwijderen. Een heel simpel klusje al met al, ook het vastzetten van de nieuwe ringen. De mat klikt nu goed vast, superservice en een hele fijne mat. Wat ook heel positief is aan ToSjop is het feit dat je niet vier nieuwe matten hoeft te kopen als alleen de bijrijdersmat versleten is. Je koopt gewoon alleen de bijrijdersmat en hebt daarin ook nog kwaliteitskeuze qua materiaal, helemaal top!

Keurig en snelle levering

Prijs goed, snelle levering. Zeer tevreden

Snelle levering.

Ik had hulpveren besteld.Maar ik had niet meer verwacht dat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Maar ik had ze gelukkig op tijd binnen. Klasse.

Mooie automatten met een perfecte pasvorm en een snelle levering en dus 5 sterren.

Prima, volgens verwachting

Mooie rubberen matten, precies passend en wat ik zocht.

Goed en snel

Top,geweldig mattenset

Goeie pasvorm

prima service en kwaliteit

Mooi stevig product

Goed beschrijven pas perfect

Lost de verwachtingen volkomen in!

Van a naar zit in orde en kwalitatief goed!

Product als verwacht

gemakkelijk te bestellen, snel geleverd en precies goed voor onze auto. Op deze manier veel voordeliger dan een ‘all-in pakket’ bij de garage

Snel geleverd en makkelijk te bestellen via internet

Top producten geleverd