Zoals ik het ook verwacht heb

Top Sjop

Zeer goede ervaring met het kopen van Ford Focus matten. Ruim assortiment en eenvoudig te bestellen. Levering van de matten was binnen de aangegeven periode.

Product zoals beschreven

Kofferbakmat gekocht, en heeft een perfecte pasvorm. Ik ben er blij mee.

Goed product

Product is van goede kwaliteit pasvorm is ook goed

Hoge kwaliteit en goede service!

Na aanvankelijk wat vertraging in het verzendproces bij de bezorgdienst, contact opgenomen met tosjop waarop dezelfde dag door tosjop actie is ondernomen, een nieuwe mattenset is besteld en binnen no-time alsnog geleverd is. Kwaliteit is top en voor een mooie prijs!

Prima product, prima service.

Uitstekend product, helaas was de online foto niet helemaal wat ik binnen kreeg, leek een andere kleur bies, vandaar geen 5 sterren, maar het contact daarop met de leverancier was weer erg correct.

Verkeerd geleverd

Niets aan te merken op het product doch op verkeerde locatie geleverd.

Beste Dirk, Dank voor je review en fijn te horen dat je tevreden over de automatten. Dat je pakket op het verkeerde adres is bezorgd daar kunnen wij helaas niets aan doen. Dit is een fout van de pakketdienst.

Product zoals besteld

Past precies

Vlotte en goede levering

Gemakkelijk bestellen en een vlotte en goede levering

Alles perfect goed bezorgd, 100% betrouwbaar

Alles perfect goed bezorgd, 100% betrouwbaar.

Snelle levering en goed product

De hulpveren voldoen boven verwachting, heb 2 zware eBike’s en nu blijft de auto met bagage stabieler , ben er mee naar Oostenrijk nu en ben zeer tevreden

Goede montagebeschrijving erbij

De montagebeschrijving die erbij zat was duidelijk, De Hulpveer was redelijk snel geplaatst,

Geweldig die MAD hulpveren

Voor onze Toyota Aygo wist ik niet precies welke hulpveren ik moest hebben maar nadat ik het kenteken had doorgegeven kreeg ik keurig een link om te bestellen. Na plaatsing van een Brink trekhaak voor de fietsendrager vond ik dat hij wel wat ondersteuning kon gebruiken. De hulpveren konden zonder demontage er zo omheen gedraaid worden en waren binnen 15 min geplaatst. Met een volle auto + fietsendrager met 2 e-bikes op vakantie was geen probleem. Geweldig

Dobré

Splnilo očekávání.

Automatten pasvorm is goed, mooie kwaliteit voor mooie prijs. Ziet er netjes uit. Snelle verzending, goed aangekomen Aanrader

Prima vlotte levering

De vervanging van de oude veren paste perfect

Gewoonngoed

Ze denken met je mee. Bestelling was wat fout gegaan met betalen waardoor er 2 bestellingen langs elkaar gingen. De 2e werd door hun snel afgevangen en uiteindelijk netjes 1 geleverd. Netjes en zo als beschreven. Gewoon goed

Verbazend

Bestelde voor de eerste keer auto matten. Kwaliteit prima. En passen perfect

Matten passen niet

De matten zien er netjes uit maar komen niet in de buurt van de pasvorm van het origineel jammer. Uiteindelijk dus weggegooid geld.

Top product

Perfecte passing van de matten voor de cabrio

Duidelijke informatieverstrekking en goed geregeld.

De website was makkelijk te benaderen en het vinden van de juiste automat was geen enkel probleem.

Snelle levering, goede kwaliteit hulpveren.

Zeer tevreden !

Goed product

Matten passen perfect

alles volgens afspraak uigevoerd

Zowel automatten als koffermat hadden de perfecte pasvorm! Ideaal!