Prima mattenset, wel even op moeten wachten

De door mij bestelde mattenset voldoet aan de gestelde verwachtingen en is van goede kwaliteit. Ik ben er blij mee. Waar ik niet blij van werd is de totale levertijd. De beloofde levertijd tussen 4 en 7 werkdagen is niet gehaald. Negen dagen na mijn bestelling, 24 april, heb ik zelf nog een reminder gestuurd met de vraag waar de mattenset bleef. Vervolgens heeft het nog een aantal dagen geduurd voordat de levering door dpd is afgeleverd. Dus van 15 april bestelling tot en met 28 april aflevering is niet meer van deze tijd. Dat behoeft verbetering.

Goede hulp gehad Top mensen heel behulpzaam

De hulpveren zijn mooi en goed te monteren (i20)

Ja ik zou het aanbevelen, maar je kan het niet een dag van te voren bestellen. Er zit een levertijd van eeen paar dagen aan vast. Dus bestel het van te voren. Levenslange garantie

Perfect passende matten voor onze Bmw

Matten op maat gemaakt voor onze Bmw, pasvorm is perfect. Mooie kwaliteit

Prima product snelle levering!

Deze automatten zijn wat ik zocht.

Juiste info gevonden op jullie volledige internet site.

zeer tevreden goede service top

super

Simpel bestellen en afrekenen. Bestelling direct bevestigd en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang. Levering was snel!

Prima door u geregeld!

Snelle reactie op mijn vragen en snelle verzending.

Prima op maat passende automatten voor mijn Berlingo. Goede kwaliteit en kleur.

Goed product

Houd en hun netjes aan de afspraken en goed verpakt

Bestelde past goed in de auto Duidelijk over hoe en wanneer het geleverd wordt en het verstuurd werd

Bestelling wordt netjes en snel afgehandeld.

Goed passend en snel geleverd

Voor mijn RAV4 een rubbermattenset besteld. Deze set zijn niet te leveren door Toyota maar wel bij AutomattenSjop. Ze passen goed en helpen enorm om de auto schoon te houden. Er wordt gebruik gemaakt van de originele mat bevestiging (bestuurderszijde voor) en ligt daarmee goed vast. We zijn er erg tevreden over

Snelle goede ldvering

Na de bestelling snel geleverd, goed product met duidelijke uitleg.

nette snelle levering

ik heb hier hulp veren besteld werden netjes volgens de mail die ik kreeg geleverd volgende keer bestel ik hier weer

Snelle vriendelijke service

Vriendelijk geholpen. Gratis extra bevestiging ringen gekregen. Mooie matten

Service en snelheid waren super

Snelle service van een goed product!

Zeer snelle service van ToSjop.nl/hulpverenshop.nl! Binnen enkele dagen goede set hulpveren in huis, top product en zeer tevreden. je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de status, dus zeker aan te bevelen!

perfect op maat gemaakte matten

Heel tevreden over de bestelling en levering, matten passen perfect in mijn Bmw520 F11 Veel dank.

Snelle levering, past goed. Fijn dat je matten los kan bestellen.

Alleen bestuurdersmat kunnen bestellen. Fijn, mede in kader van duurzaamheid.

Goede kwaliteit!

Degelijke rubberen automatten gekocht. Goede kwaliteit!

Betrouwbaar bedrijf

Netjes geleverd Zoals aan gegeven

Supercontent.

UIterst tevreden,op de juiste dag en uur geleverd.zal in de toekomst zeker nog een bestelling plaatsen,grtjs.

Vlotte aankoop

Vlot