Vlotte levering

Ondanks de negatieve commentaren toch besteld en het juiste artikel ontvangen voor mijn Vespa

Snel en goed geleverd.

Great seller, professional service

Ordered part for Aprilia 1200, super fast delivery and profesionality

Goed bedrijf

Je kan je onderdelen goed uitzoeken spullen snel geleverd

zoals meestal goed

Snelle en correcte verzending

Goed en snel

Ja gewoon goed

Perfecte shop voor scooterparts

Easyparts.is de perfecte shop voor scooter onderdelen in mijn geval voor de Aprilia SR 50 R scooter. Je kan gemakkelijk alles terug vinden als je de onderdelen tekeningen bekijkt van het ondereel dat je nodig hebt voor je scooter plus ze hebben meestal alles op voorraad en sturen het snel op.dit is top service

Goede service.

Originele onderdelen van Vespa. Snel geleverd.

Ziet er goed uit

Fast delivery

Everything was well packed!! Fast delivery!

Slechte levering door UPS

Ervaring met Easyparts is goed, al 10+ jaar klant. Ervaring met UPS is extreem slecht, paketten worden nooit thuis geleverd en gaan standaard naar pakketpunt. Meerdere klachten ingediend bij UPS en Easyparts. Verzending met PostNL voorheen was Veel beter!

Zeer content

Uitstekende en betrouwbare service

De service van deze winkel is uitmuntend. Via mail wordt je keurig op de hoogte gehouden van de bestellingsstatus. Prima winkel!

Kon vinden wat ik nodig heb

Alle onderdelen hebben jullie voor mijn motorscooter En daar ben ik heel blij mee Is wel duur maar daar kijk ik niet teveel naar

Zeer revreden

Snel geleverd en goede prijs in vergelijking met andere aanbieders

1 maar kunnen 2 schroefjes niet op de post in envelop scheelt mij verzendkosten 2 schroeven in een kartonnen doos gaat nergens over!

Bij EasyParts geen enveloppe zendingen. 1. Een enveloppe zending heeft geen Track&Trace. De zending kan eenvoudig zoek raken. 2. De overkomstduur van een envelop zending is onzeker. Dit kan oplopen tot wel 2-3 dagen in NL en zelfs 2-3 weken voor het buitenland. 3. EasyParts biedt meer dan 160.000 artikelen aan. Het is onmogelijk te programmeren welke combinatie van artikelen in een envelop past en welke niet.

Correct en snel .

Snelle levering en correcte prijzen

Goede prijs en kwaliteit. Groot assortiment

Goede producten hoge verzendkosten!

Top kwaliteit , bezorgkosten mogen omlaag

EasyParts berekent de werkelijke verzendkosten. Voor grotere bestellingen passen wij een korting toe.

super mooi

geleverd zo als verwacht en netjes verpakt kan niet beter past preciest geen probleem bij het plaatsen

Uiterst tevreden

perfect

werd goed o de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Ondermaatse levertijd voor een te duur product

Na bijna 4 weken eindelijk het windscherm ontvangen voor mijn Honda sh125i. Bij aanschaf de "richtperiode" meegekregen dat het product misschien kon worden verzonden na 22 dagen. Wat ik best al lang vond. Na 24 dagen ineens een bericht dat het onderweg was. Verder geen contact gehad. Gisteren het scherm gaan ophalen bij een afhaalpunt want ik was natuurlijk niet thuis bij het levermoment. Het product was zeer goed verpakt maar zowel de installatie onderdelen (beugels, spacers,...) als de handleiding (Italiaans met een paar gebrekkige woordjes engels) zagen er zeer goedkoop en onoverzichtelijk uit. Er ontbrak ook een een borgmoer in het pakket dus daar kan ik ook nog zelf voor zorgen. Voor een klein windscherm van meer dan €80 (de verzending van €4.95 inclusief) kan ik hier echt geen goeie review schrijven.

Het kan wel eens voorkomen dat een niet voorradig onderdeel een langere levertijd blijkt te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop". Zoals de klant aangeeft is de klant na het bestellen geïnformeerd over de geschatte verzenddatum en is de bestelling ook rond deze datum verzonden. De handleiding wordt door de (Italiaanse) leverancier beschikbaar gesteld. TIP: heb je een vraag of opmerking over je bestelling? Neem rechtstreeks contact op met de klantenservice van EasyParts, zodat er snel naar een oplossing kan worden gezocht.

Levert op tijd

Levert snel en verpakking isxer goed. Doet wat het beloofd

Netwerk 130

1446 WR Purmerend