Perfect service

Duidelijke communicatie, onmiddellijk antwoord bij vragen Pakket netjes en heel snel geleverd Zo moet het !!

Niet bereikbaar bij problemen

Product besteld en snel geleverd, maar er mist een onderdeel. De enige manier tot contact is via een e-mail formulier, maar bij het versturen ontstaat telkens een storing.

tevreden

op tijd bezorgd alleen was niet bekend hoe laat.

Perfect ok

Zeer correct !

perfect en goedkoop

behalve de bezorging van UPS vreselijk om een account aan te maken , je moet overal toestemming voor geven , bezorgtijd veranderen kan niet en ze kwamen 4 uur te laat

S’avonds bestelling geplaatst , s’anderdaags al een track tracé ontvangen . Kwa levering ook top Een min puntje dat er geen afbeeldingen te vinden waren van de stukken die ik nodig had

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wij bieden meer dan 160.000 onderdelen aan. Ruim 73% heeft een foto. Elke dag worden foto's toegevoegd. Mocht je een artikel willen kopen zonder foto, meldt dit dan aan de klantenservice. Wij zullen zo snel mogelijk een foto van het betreffende artikel op de website plaatsen.

Supee

Snelle afhandeling van orders en correcte verzending

Toppers

oplichters!!

7 euro rekenen voor verzendkosten, belachelijk! een Vespa nekwarmer dat in een pakketje zat dat kleiner dan een envelop is tellen jullie zoveel verzendkosten. Geen enkel ander bedrijf heeft deze kosten. Het is dat dit artikel nergens anders te verkrijgen was maar ik zal hier nooooit meer iets bestellen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts berekent de werkelijke verzendkosten. Voor grotere bestellingen passen wij een korting toe. EasyParts heeft in het verleden per envelop verstuurd. Een brievenbus zending heeft echter geen Track&Trace. Zoekgeraakte brievenbus zendingen zijn meestal definitief zoek. Dit geeft een enorme vertraging en extra kosten.

Excellent

Easy to identify and order the parts from detailed illustrations. Well packaged and extra quick delivery.

Goed en snel

Alleen Ups is lui komt niet aan de deur maar gooien paket gelijk bij afhaal punt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Volgens de gegevens van EasyParts was de klant op het moment van bezorgen niet thuis. UPS heeft het pakket vervolgens op het dichtstbijzijnde Acces Point afgegeven (15 meter vanaf huisadres).

Wel oké

Product was volgens de website op voorraad. Bleek niet zo te zijn. Prognose was 2 maanden levertijd. Dat was jammer. Wel mee akkoord gegaan (elders bleek het product niet direct leverbaar. Daarna liep alles goed.

Snel en makkelijk

Heel snel gevonden wat ik zocht. Bezorging was precies zoals werd aangegeven. Toppie.

Voor herhaling vatbaar.

Snelle levering, prima onderdelen.

Easyparts bevalt heel goed

Als ik iets bestel wordt dit snel en goed afgeleverd.

goeie service

GOEIE SNELLE SERVICE DE JUISTE ONDERDELEN KORRECT

Een duidelijk omschrijving en tekening van het product

Snel en goed geleverd

Backorder verhinderd volledige bestelling te leveren.

Bestelling nr5101832 van 09/06/2022 Ik heb een probleem dat de bestelling niet geleverd wordt,dit omdat een onderdeel in backorder staat .Hierdoor kan ik niet verder met mijn herstelling. De backorder zal waarschijnlijk geleverd worden rond 21/06/2022,in het verleden ben ik ook op een andere backorder veel te lang moeten wachten hierdoor kreeg ik mijn volledige bestelling niet op tijd geleverd ! Mgv.Albert.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Deze klant heeft geen contact opgenomen met onze klantenservice. EasyParts heeft daarom zelf contact opgenomen en de klant voorgesteld om het artikel in backorder te annuleren, zodat het voorradige onderdeel kan worden verzonden. De klant is op het voorstel ingegaan. TIP: heb je vragen of opmerkingen over je bestelling, neem dan contact op met de klantenservice van EasyParts om vertraging van je bestelling te voorkomen.

Zoals beloofd keurig en op tijd.

Correcte levering en binnen de beloofde levertijd en tussentijdse correspondentie. Kortom klasse!

Snelle verzending en producten zoals omschreven prijs kwaliteit inorde

Goede ervaringen

Het is goed en snel

Service met een griffel.

Scooteronderdelen besteld, 1 spiegel werkte niet naar behoren en werd na een dag kosteloos omgeruild, dat is nog een echte ouderwetse service.

Prima winkelen

Veel keuze en snelle levering

Ben persoonlijk zeer tevreden vind er steeds de nodige onderdelen en meestal origineel dat dan ook de verwachte kwailteit is. Heb nog nooit een vertraagde levering gehad steeds een snelle verzending. Annuleren is ook nog nooit een probleem geweest alsook contact met de klantendienst heeft nog voor geen problemen gezorgd. Een aanrader voor scooter onderdelen.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.