Prima, alleen te hoge verzendkosten.

Zeer blij met mijn bestelling. En snelle verzending. Alleen vind ik verzendkosten van 7 euro wat aan de hoge kant. Vooral voor wat stickertjes die nog een 5 euro kosten. Product zelf was niks mis mee en ben voor de rest zeer tevreden.

oke

snel bediend! fijn.

super

Wederom perfect

Zoals altijd bestellen wij met behulp van de technische tekeningen de onderdelen en dat gaat altijd perfect, ook de levering gaat erg vlot.

Beter dan je mag verwachten!

Ik weet dat het misschien overdadig klinkt (ik heb echt geen aandelen of ander belang). Omdat ik redelijk "ouderwets" ben ingesteld ben ik blij dat deze winkel gewoon goede service verleend zoals je zou verwachten. en bovendien meedenken naar een oplossing.

Correct!

Snel en correct! Goede dienst! Kwaliteit van onderdeelen.... heb ik efe tijd nodig om te beoordelen.

Snelle levering goede aanbieding

Snel en goede prijs, regelmatig artikelen niet in stock.

Positief! Buiten dat er regelmatig bebaaplde artikelen niet in stock zijn heb ik geen enkele klacht.

Prima scherm

Makkelijk te bestellen en te plaatsen en past perfect. Ook tijdens het rijden geen probleem gehad

trekt op niks die ups neem aub andere koerier want die verzieken jullie goede service!

je moet extra bij betalen om aan huis te leveren maar ik kan mijn pakket nog altijd een gemeente verder gaan halen met de fiets ronduit schandalig die ups!!! je zou zogezegd je voorkeur kunnen aanpassen op hun app maar daar snap je gewoonweg niks van ze sturen je van hier naar daar terwijl ze maar gewoon de straatnaam en huisnummer hoeven in te geven in hun gps en ze worden er blindelinks naar gestuurd, ale zo werkt mijn gps toch ??? ga alstublieft naar post nl want jullie gaan veel klanten verliezen door hun slechte service dan mogen jullie nog zo hard jullie best doen om alles op tijd uit jullie magazijn te krijgen!!!!! doe er iets aan aub !!! mvg stijn

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft zeer goede ervaringen met UPS. Als er toch iets fout gaat kun je bij UPS een klacht in dienen. UPS doet daar ook werkelijk iets mee. Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig beheren.

Keurig en snel geleverd

Alles goed en vlot geleverd

alles goed kunnen vinden, besteld en vlot ontvangen! Prima producten

Door eigenschuld één artikel te veel besteld, keurig backorder en geld teruggestort.

bestelling gedaan

bestelling gedaan maar heb een week moet wachten op de stukken 8/9/20 besteld maar ik heb het maar op 14/9/20 toe gekregen door ups was dan nog bij mijn gebuur afgegeven waarna de persoon van ups waarschijnlijk maar eerst heeft gezien dat het voor mij was .niet meer werken met ups maar met post.nl

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft zeer goede ervaringen met UPS. Als er toch iets fout gaat kun je bij UPS een klacht in dienen. UPS doet daar ook werkelijk iets mee. Daarnaast is het ook mogelijk om je pakket naar een afhaalpunt te laten sturen. Er komt dan helemaal niemand aan je deur. Je kunt dit opgeven als je bij ons besteld. Een UPS "MyChoice" account biedt daarnaast de mogelijkheid om de levering van je pakket zelf te controleren en/of aan te passen.

super

snelle en corekte levering top

Snel, gemakkelijk ordelijk en performant

Goede overzichtelijke website, vlotte service en voldoende info over betaling, verzendig en materiaal. Ik heb een half sterretje afgetrokken maar dat is jullie fout niet, ben Belgische klant en er wordt tijdens het weekend blijkbaar niet geleverd door UPS..... Dat is jammer

Levering in België in twee dagen.

Ik ben tevreden over de site alles staat duidelijk genummerd en heel overzichtelijk voor mij was alles oke levering in België in twee dagen is top doe zo verder ....

Gewoon goed, zoals het hoort

Gewoon transparant. Kan je helaas niet van Zandri zeggen

duidelijk en correct

de aangegeven levertijd klopt zoals vermeld werd op de site en via mail werd bevestigd. Correct afgeleverd. Geen op en of aanmerkingen.

Helder, klik, klaar; en snel!

Overzichtelijke site, makkelijk zoeken, heldere productinformatie. Eenvoudig bestel- en betaalproces, snelle levering. Voor producten (te) lang in back order staan kan er vlot en soepel met de after sales geschakeld worden om eventueel de bestelling aan te passen.

COMUNICATIE IS BIJNA NUUL

NIET SLECHT ..HET PRODUCT IS QUALITEIT..MAAR COMUNICATIE IS NUUL..

Réponse du propriétaire de l'entreprise

De klantenservice van EasyParts beantwoord mails in principe binnen 2 uur (08:00 - 18:00 op werkdagen). Deze klant heeft dinsdag na 18:00 uur een vraag geteld en de volgende ochtend antwoord gekregen. Check regelmatig je SPAM-box als je geen informatie ontvangt.

Nog maar pas klant

Ben nog maar pas klant, ik heb een artikel terug gestuurd, was niet het juiste artikel, ben benieuwd hoelang duurt voordat ze de terugbetaling doen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wij proberen een terugbetaling zo snel mogelijk te doen, in de regel binnen een paar dagen. Creditcard betalingen worden naar je creditcard teruggestort. Mogelijk wordt de betaling door je creditcardmaatschappij niet direct teruggeboekt naar jouw bankrekening. Informeer hiernaar bij je creditcardmaatschappij/bank.

Tevreden en snel

Bestelde onderdelen super snel geleverd.

Een bepaald onderdeel van mijn bestelling bleek een lange levertijd te hebben. Daar is door EasyParts een alternatief voor aangeboden. Hierdoor kon de gehele bestelling toch op tijd worden geleverd. Het onderdeel bleek ook wat goedkoper te zijn. Het verschil werd gelijk gecrediteerd. Een prima afhandeling.

Pertect

Avis sur Kiyoh