perfect

werd goed o de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Ondermaatse levertijd voor een te duur product

Na bijna 4 weken eindelijk het windscherm ontvangen voor mijn Honda sh125i. Bij aanschaf de "richtperiode" meegekregen dat het product misschien kon worden verzonden na 22 dagen. Wat ik best al lang vond. Na 24 dagen ineens een bericht dat het onderweg was. Verder geen contact gehad. Gisteren het scherm gaan ophalen bij een afhaalpunt want ik was natuurlijk niet thuis bij het levermoment. Het product was zeer goed verpakt maar zowel de installatie onderdelen (beugels, spacers,...) als de handleiding (Italiaans met een paar gebrekkige woordjes engels) zagen er zeer goedkoop en onoverzichtelijk uit. Er ontbrak ook een een borgmoer in het pakket dus daar kan ik ook nog zelf voor zorgen. Voor een klein windscherm van meer dan €80 (de verzending van €4.95 inclusief) kan ik hier echt geen goeie review schrijven.

Het kan wel eens voorkomen dat een niet voorradig onderdeel een langere levertijd blijkt te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop". Zoals de klant aangeeft is de klant na het bestellen geïnformeerd over de geschatte verzenddatum en is de bestelling ook rond deze datum verzonden. De handleiding wordt door de (Italiaanse) leverancier beschikbaar gesteld. TIP: heb je een vraag of opmerking over je bestelling? Neem rechtstreeks contact op met de klantenservice van EasyParts, zodat er snel naar een oplossing kan worden gezocht.

Levert op tijd

Levert snel en verpakking isxer goed. Doet wat het beloofd

Op tijd zoals afgesproken

No nonsense, vandaag bestellen volgende dag of de dag erna op de mat. Site ok, product ok, levering ok. Kortom alles ok.

Super snel in huis

Niet goed.

Levering zou 5 tot 7 werkdagen duren en werd na de bestelling veranderd in meerdere weken. Motorscooter was al uit elkaar gehaald dus al die tijd ander vervoer moeten verzorgen.

EasyParts heeft meer dan 175.000 originele onderdelen in het assortiment en een enorm magazijn met meer dan 100.000 onderdelen en accessoires op voorraad. Het kan wel eens voorkomen dat een niet voorradig onderdeel een langere levertijd blijkt te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop." Klanten van EasyParts worden regelmatig per mail geïnformeerd over de levertijd. In de mail wordt het volgende voorgesteld: Als een artikel een langere levertijd heeft kan je het artikel in bestelling laten staan en hoef je niets te doen. Wil je het artikel annuleren of weten of er misschien een alternatief is neem dan contact op met de klantenservice van EasyParts.

levertijden en stockbeheer laten te wensen over

Reeds enkele mooie bestellingen gezet , telkens weken/ maanden moeten wachten op een ganse bestelling, zelfs de parts die op voorraad waren bleven geblokkeerd omwille van een zeer lange levertijd.

Zeer slecht

Verzending en ontvangst heeft 3 maand geduurd

Zeer netjes, snel bezorgd

Goed zoals altijd

Perfect en snel geleverd vele onderdelen op voorraad .onderdelen gemakkelijk te vinden aan de hand ven tekeningen in nmijn geval voor de aprilia sr 50 scooter

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

Top kwaliteit, top service

Altijd de beste service en de beste kwaliteit onderdelen

Mooi en snel geleverd

Mooi, verzorgd en veel keuze + snel en goed geleverd!

perfect product, wachttijd was wel eventjes

trage levering

Top service, snelle levering, producten goed verpakt. Ik ben zeer tevreden met mijn bestellingen.

Service, kwaliteit en snel.

Van bestellen tot aan de levering perfect op de hoogte gehouden. Mooie producten en zeer goede service en oplossingen! Top!

Vlug geregeld

Prima service origineel Yamaha onderdelen niet namaak jammer UPS is niet best in bezorgen verder prima.

heeft veel op vooraad

heeft genoeg op voorraad levert vrij snel

De website voor brommer/scooter onderdelen

Groot assortiment onderdelen en goed ingerichte website met goede zoekfunctie op model of onderdeelgroep.

Super goede service en communicatie

Door omstandigheden (tijdelijke sluiting afhaalpunt) was buiten de schuld van Easyparts het pakketje niet op te halen. Ik heb alles snel opnieuw kunnen bestellen en de eerste betaling was zo terug gestort.

Wederom geweldig

Snelle levering uit de voorraad