Vlot geleverd

Na 1 dag geleverd wat voor mij niet nodig was. 1 week zou ook goed zijn geweest. Het motoscherm is zeer inventief ontworpen echt italiaans

Top service, kwaliteit/prijs❤️

Bedankt voor de snelle levering

mijn onderdelen waren snel binnen.

na 2 dagen in huis.

Ik heb al meerdere keren besteld bij easyparts en ben zeer tevreden Snelle levering goede communicatie en service

Snelle levering,maar product bekrast.

De treeplank voor de Piaggio New Liberty was snel in huis. En was ook netjes verpakt. Maar het product is met krassen toch ingepakt en verstuurd. Want de krassen die erop zatten liepen over de product sticker die er al op zit. Dus beschadigd ingepakt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Deze klant heeft geen contact opgenomen met onze klantenservice. EasyParts heeft daarom zelf contact opgenomen en de klant gevraagd foto's te mailen zodat kan worden bekeken hoe het probleem kan worden opgelost. Kwaliteit is belangrijk voor EasyParts. Tot op heden heeft de klant niet gereageerd.

ok

ok

Ruime keuze, goede prijs

Snelle levering, goed verpakt en degelijke onderdelen

Topkwaliteit originele onderdelen voor een degelijke prijs

Pakje nog steeds niet geleverd ... meer dan 8 dagen

In het verleden geen problemen gehad. Nu blijkbaar wel ...

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bij slechts een zeer klein percentage van onze zendingen wordt er door onze vervoerder een sorteerfout gemaakt. De levering loopt dan vertraging op. Wij doen dan samen met onze vervoerder ons uiterste best om de zending alsnog zo snel als mogelijk op het juiste adres af te leveren.

Zeer goede plek voor scooter onderdelen

De website is zeer overzichtelijk, makkelijk om te zien wat je nodig hebt, bij ieder onderdeel een tekening. In het begin wat moeilijk om te weten waar je contact moet opnemen, maar eens je het weet kan je er mee op weg. Heel snel antwoord alsook een snelle oplossing bij onderdeel die gebroken was, direct terugbetaald binnen de 2 dagen. Kortom niet slechts te vertellen. Doe zo voort!

Zoals altijd snelle verzending mits op voorraad

Artikel zaterdag besteld en netjes de dinsdag daarop binnen, zeer tevreden klant.

Product perfect geleverd thx 10 op 10

zoals je mag verwachten

Zoals een bestelling moet verlopen

Snelle service, de juiste prijzen En veeeel producten

Goede communicate en spullen snel geleverd

Alle tandwielen en lagers en keeringen besteld voor revisie van aandrijving Piaggio MP3-500 . Helaas 1 lager niet leverbaar deze zou binnen 2 weken leverbaar zijn. Dat vond ik te lang omdat ik dan de reparatie niet kon voltooien. Contact gezocht en betreffend lager geannuleerd. Prima medewerking en de dag er op de spullen in huis. Missende lager via internet besteld was ook die dag al binnen. Dus goed meegewerkt van Easy Parts.

Overzichtelijk website

Goede producten snel verzonden ,maar helaas verkeerde vervoerder UPS .Ik zal hier niet meer bestellen als ze UPS als vervoerder hebben . Drie x de bezorging veranderd en wat denk je vandaag voor de vierde keer .

Kwaliteit onderdelen!

Top snel en correct!

Snelle en correcte levering. Makkelijk als je zelf dingen aan je scooter wilt herstellen.

Iets Minder goed als voorheen, maar oké

Had eerst een vraag gesteld via berichten formulier maar daar is nooit antwoord op gekomen, bellen gaat ook niet meer en dat is super jammer !! Had nog ergens een oude mail met daarin een rechtstreekse mail adress, vanaf dan ging het zeer goed. Wel bij de spullen (cilinderkitje) van RMS geen handleiding en pakking van ketting spanner ontbreekt , is achterna gestuurd maar montage was gepland met technieker en dus voor de pakking een andere oplossing moeten zoeken, is goed opgepakt door easyparts maar “effe na sturen is niet altijd “een oplossing”

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts gebruikt bewust geen telefoon. In het verleden is gebleken dat telefoongesprekken veel misverstanden/fouten opleveren. Via de mail is duidelijk en snel. Wij antwoorden binnen 2 uur (08:00-18:00 op werkdagen) op e-mails. Controleer, als u geen antwoord krijgt, altijd uw SPAM-box. Nadat de klantenservice de mail van de klant heeft ontvangen is er contact opgenomen met de leverancier. De handleiding en de pakking hadden bij de cilinderkit aanwezig moeten zijn. Om deze reden was de enige oplossing “nasturen”.

wederom supersnel alles in huis

perfect wederom supersnel alles in huis gemakkelijk zoeken op de site en alles klopt dus voor mij een 10

gewoon goed

Goed verpakt snel geleverd ruime keus scherpe prijzen.

Alles binnen een dag geleverd, mooie site

Diverse onderdelen besteld, het is een mooie webwinkel. Heb hier vaker besteld en ben nog nooit teleurgesteld. Ook service is goed als een onderdeel niet past. Enige verbeterpunt zou zijn; meer tuningsonderdelen op voorraad en concureren met andere aanbieders, jullie zijn vaak net te duur.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft meer dan 175.000 originele onderdelen in het assortiment en een enorm magazijn met meer dan 100.000 onderdelen en accessoires op voorraad. Ons prijsniveau is concurrerend met andere websites. Wij onderzoeken dit regelmatig.

zeer te vreden

correcte levering zeer tevreden

Spreekt voor zich toch, gewoon super

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.