Juiste informatie ontvangen op mijn vraag.. correct geleverd volgens afspraak!

Slecht

Product nog steeds niet ontvangen. Is nu 7-01 besteld op 22-12-23

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Omdat de klant niet rechtstreeks contact heeft opgenomen met de klantenservice van EasyParts, heeft EasyParts het initiatief genomen. De klantenservice heeft de klant laten weten dat er met de transporteur een onderzoek is gestart naar de zending. TIP: heb je een vraag of opmerking over je bestelling? Neem rechtstreeks contact op met de klantenservice van EasyParts, zodat er snel naar een oplossing kan worden gezocht.

Originele onderdelen en uitstekende service

Snel besteld, snel geleverd, goed verpakt, goed product cht

Geweldig bedrijf, al vel keren besteld, nog nooit teleurgesteld.

Good service

This company is good..... delivery was on time.

Keurig verzonden.

Alles naar wens, bedankt!

super

lekker snel geleverd

Gewoon top service

Gewoon top service en snelle levering je kan je onderdelen goed op opzoeken aan de hand van de onderdelen tekeningen van je scooter model in mijn geval de aprilia sr 50 scooter model 2014 en 2019

Communicatie en bezorging is waardeloos

Geen communicatie en geen goede service tot bezorging van de bestelde producten. 9 producten besteld waarvan er 1 niet op voorraad is en voor dit product van een paar euro moet heel de bestelling minstens een week wachten op verzending. Nee ook al staat er volgende dag in huis moet je goed opletten want ze laten je blijkbaar een maand wachten als het aan hun ligt. Ik bestel me onderdelen voortaan ergens anders!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Op onze website wordt altijd een verwachte besteltijd aangegeven. Afwijkende besteltijden geven wij altijd per e-mail door. Deze informatie komt van onze leverancier. Check regelmatig je SPAM-box als je geen informatie ontvangt. Omdat de klant niet rechtstreeks contact heeft opgenomen met EasyParts, heeft EasyParts n.a.v. de beoordeling het initiatief genomen en aan de klant gevraagd of hij/zij wil wachten tot de bestelling compleet is of om het artikel in backorder te annuleren. Tot op heden heeft de klant niet gereageerd. TIP: heb je vragen of opmerkingen over je bestelling, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice van EasyParts, zodat er snel naar een oplossing kan worden gezocht.

Telefonisch niet bereikbaar

Product (zadel voor 1997 Typhoon 125 2T) makkelijk gevonden, snel verstuurd, maar helaas niet passend. Daar het een Sinterklaas cadeau was wilde ik hier telefonisch over communiceren. Ik wilde voorstellen om nog een zadel te bestellen en betalen met de vraag om de juiste te versturen, zodat ik de verkeerde vandaag zou kunnen retourneren. Ik zou dan wel afwachten voor de terugbetaling. Helaas is er op de site geen telefoonnummer te vinden, wat sowieso niet toelaatbaar is. Dit is dan ook de reden voor een review van 1 ster.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts gebruikt bewust geen telefoon. In het verleden is gebleken dat telefoongesprekken veel misverstanden/fouten opleveren. Via de mail is duidelijk en snel. Controleer, als u geen antwoord krijgt, altijd uw SPAM-box.

Onderdelen nog niet ontvangen

Heeft UPS geen aflevering in de buurt? Onderdelen nog niet ontvangen ,ben weinig thuis

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig beheren. TIP: heb je een vraag of opmerking hebt over je bestelling? Neem rechtstreeks contact op met de klantenservice van EasyParts, zodat er snel naar een oplossing kan worden gezocht.

Top prijs en sneller geleverd dan in de mails geschreven

Correcte prijs en snel geleverd. Top gedaan

Alles top

de bestelde artikelen worden goed verpakt en een snelle verzending.

slecht

ik heb bougies gekocht op deze website en heb ze nooit gezien, ben na 2 weken nog steeds aan het wachten en dan vragen ze bijna €15 verzendkosten haha

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Heb je een vraag of opmerking hebt over je bestelling? Neem rechtstreeks contact op met de klantenservice van EasyParts, zodat er snel naar een oplossing kan worden gezocht.

Goed product snel geleverd

Winkel correct, bezorging waardeloos

Ups diende dit te bezorgen, kon geen afspraak maken dus was niet thuis. Ups schreef verkeerde adres op nota waarna ik voor niets naar die plaats reed. Via mail kon ik wel achterhalen waar het pakje wel was.(ander dorp!)

De verzending kon beter

Ik heb erg lang moeten wachten op mijn bestelling en ik ontving geen updates hierover in tussentijd. Meer nog, ik ontving enkele fishing mails over douane kosten.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Op onze website wordt altijd een verwachte besteltijd aangegeven. Afwijkende besteltijden geven wij altijd per e-mail door. Deze informatie komt van onze leverancier. Check regelmatig je SPAM-box als je geen informatie ontvangt. Ontzettend vervelend dat deze klant enkele fishing mails over douane kosten heeft ontvangen. Helaas heeft EasyParts hier geen invloed op.

duidelijke website goede afspraken

Altijd goed,en snelle levering

Snel bezorgd.

Goede prijs voor de producten en snel geleverd.

snelle bezorgtijd

snelle bezorgtijd sommige delen wat prijzig maar alles mooi in originele verpakking dus je betaald voor kwaliteit.

keurig vlot geleverd en prima pasvorm .

product heeft een prima pasvorm en het was snel geleverd .

Alles verloopt vlot

Alles top!!!

Zeer snelle levering , materialen zoals omschreven, Tip vaste trouwe klant belonen met waardebon of % naar gelang aankoop bedrag .

Top levering

Mooi dat als je het besteld dat het ook zoals verteld wordt 2 dgn later er is top service

Avis sur Kiyoh