Altijd goed met orginele onderdelen

Snel geleverd en fijne service Echt topspul vooral het orginele oude voorraad

Goed bedrijf

Alles was goed alleen 1 schroef ontbrak er zat niks in het zakje

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Omdat de klant niet rechtstreeks contact heeft opgenomen met de klantenservice van EasyParts, heeft EasyParts n.a.v. de beoordeling het initiatief genomen. EasyParts heeft de klant gecompenseerd voor de ontbrekende schroef. TIP: Heb je een vraag of opmerking over je bestelling? Neem rechtstreeks contact op met de klantenservice van EasyParts, zodat er snel naar een oplossing kan worden gezocht

Product niet ontvangen

Ik heb het product niet ontvangen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Deze klant heeft geen contact opgenomen met onze klantenservice. EasyParts heeft daarom zelf contact opgenomen en de klant laten weten dat het pakket klaar staat bij een Acces Point. De klant heeft het pakket inmiddels opgehaald. TIP: heb je vragen of opmerkingen over je bestelling, neem dan contact op met de klantenservice van EasyParts, zodat je snel een antwoord op je vraag hebt.

Snel

Na Besteling de volgenden dag in huis.

Gewoon top

Zeer goed ervaren

onderdelen goed

de bestelde onderdelen waren wel erg lang onderweg bijna 1 maand vervolgens was ik niet thuis bij levering en werd het aan de andere kant van de stad bij een ophaal punt afgeleverd terwijl er veel dichterbij een afhaal punt is dit vond ik erg jammer aangezien ik nu een uur moest lopen en ander 15 min

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft meer dan 175.000 originele onderdelen in het assortiment en een enorm magazijn met meer dan 100.000 onderdelen en accessoires op voorraad. Het kan wel eens voorkomen dat een niet voorradig onderdeel een langere levertijd blijkt te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop". Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig beheren.

Super Snel en goed

Zadel besteld voor aprillia, lekker snel en goed verpakt!

Snel en goed geleverd volgens afspraak

Snel en goed geleverd

zeer slecht

ik heb bijna 2 maanden moeten wachten op mijn onderdelen . ik belden hun op en het was toen van ja jammer dan dat het lang dduurt en denken niet eens mee.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft meer dan 175.000 originele onderdelen in het assortiment en een enorm magazijn met meer dan 100.000 onderdelen en accessoires op voorraad. Het kan wel eens voorkomen dat een niet voorradig onderdeel een langere levertijd blijkt te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop". Als een artikel een langere levertijd heeft kan je het artikel in bestelling laten staan en hoef je niets te doen. Wil je het artikel annuleren neem dan contact op met de klantenservice van EasyParts. Dit laatste is aan de klant voorgesteld. Echter, de klant heeft zelf besloten te wachten op de bestelling.

Top produkten en perfecte service

Perfecte service en top produkten in mijn geval voor de aprilia sr 50 scooter model 2014 en 2019. Aan de hand van de explotekeningen kan je je onderdeel goed vinden

Leverings probleem

4sets remblokken best Die waren bijna 3 weken onderweg. Had ik dat geweten had ik ze niet besteld . Mijn motorbrug staat aan het begin van mijn garage vast in gebouwd En de motor was reeds gedemonteerd. Dus geen auto meer binnen en buiten.natuurlijk niet jullie probleem.maar wel het mijne.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft meer dan 175.000 originele onderdelen in het assortiment en een enorm magazijn met meer dan 100.000 onderdelen en accessoires op voorraad. Het kan wel eens voorkomen dat een niet voorradig onderdeel een langere levertijd blijkt te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop". Als een artikel een langere levertijd heeft kan je het artikel in bestelling laten staan en hoef je niets te doen. Wil je het artikel annuleren of weten of er misschien een alternatief is neem dan contact op met de klantenservice van EasyParts.

Beenkleed besteld, snel geleverd en goede prijs, heel blij mee

Lange wachttijden

Ik heb veel besteld en door lange wachttijden moest ik meer dan half annuleren. Voor dz remblokjes en filter moest ik letterlijk meer dan 5 manden moeten wachten. Zeer slecht. Is het op voorraad dan is het snel geleverd is het niet op voorraad wacht je heeeeel lang. Ik zou het niet aanraden

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Godje domme naar 5 maanden mijn remblokken geleverd! Superrr!

Wat een super service. Remblokjes besteld voor mijn brommer om lekker in de zomer rond te rijden na 5 maanden in het heerlijke zonnige november mijn blokjes binnen gehad.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft meer dan 175.000 originele onderdelen in het assortiment en een enorm magazijn met meer dan 100.000 onderdelen en accessoires op voorraad. Het kan wel eens voorkomen dat een niet voorradig onderdeel een langere levertijd blijkt te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop". Als een artikel een langere levertijd heeft kan je het artikel in bestelling laten staan hoef je niets te doen. Wil je het artikel annuleren of weten of er misschien een alternatief is neem dan contact op met de klantenservice van EasyParts.

Fast and correct

Excellent

netjes volgens afspraak geleverd.

Artikel netjes volgens afspraak geleverd.

Top eigelijk

Het is heel goed eigelijk en goed koop ook eigelijk en je kan alles vinden van brommer alle merken eigelijk

Lang moeten wachten op een zogezegd voorradig artikel

Als een artikel wordt aangegeven voorradig te zijn zou dat ook moeten zijn, ik heb bijna 2 maand moeten wachten. Vorige bestellingen waren wel OK

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Het kan voorkomen dat meerdere klanten tegelijk één bepaald artikel bestellen, dit heeft invloed op de voorraad. Binnen één uur na het plaatsen van de bestelling is de klant geïnformeerd over de levertijd van de backorder. Deze informatie komt van onze leverancier. De klantenservice van EasyParts heeft de klant voorgesteld contact op te nemen met de klantenservice als het niet voorradige artikel moet worden geannuleerd of om te controleren of er een alternatief kan worden aangeboden. De klant heeft er zelf voor gekozen om te wachten.

Snel geleverd tegen een prima prijs.

perfect

niets op aan te merken

Extreem uitgebreid assortiment

Tweede bestelling en weer een goede ervaring!

Zeer snelle levering

Je leest het wel vaker, voor een bepaalde tijd besteld en de volgende dag in huis. Inderdaad was dit het geval! Chapeau (en inderdaad het juiste onderdeel ontvangen)

goed geregeld.

website ziet er heel goed uit en makkelijk gemaakt . onderdelen snel gevonden en ook snel in huis. aanrader voor scooter onderdelen .

handig om alles terug te vinden op de schema's

vlotte bestelling en correct

Snelle levering,artikelen heel goed verpakt.Tevreden met de aankoop. Met vriendelijke groeten, Dirk Degroote

Avis sur Kiyoh