Extreem uitgebreid assortiment

Tweede bestelling en weer een goede ervaring!

Zeer snelle levering

Je leest het wel vaker, voor een bepaalde tijd besteld en de volgende dag in huis. Inderdaad was dit het geval! Chapeau (en inderdaad het juiste onderdeel ontvangen)

goed geregeld.

website ziet er heel goed uit en makkelijk gemaakt . onderdelen snel gevonden en ook snel in huis. aanrader voor scooter onderdelen .

handig om alles terug te vinden op de schema's

vlotte bestelling en correct

Snelle levering,artikelen heel goed verpakt.Tevreden met de aankoop. Met vriendelijke groeten, Dirk Degroote

Zoek eerst hier

Onderdelen etc zoeken? Kijk eerst hier. Groot assortiment, realistische prijzen en leuke aanbiedingen. Wordt goed verpakt en snel geleverd. Een hele goeie!

Verkeerde info over het product, zodat ik het product moest terug zenden en ik 12 euro moest betalen

Zie titel

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Als je artikelen wilt terugsturen, zijn de verzendkosten voor de klant. EasyParts accepteert geen ongefrankeerde zendingen of zendingen waarvoor wij moeten betalen. Mocht er sprake zijn van een fout van EasyParts of valt een artikel onder garantie dan worden de verzendkosten achteraf vergoed.

Snel en prima

Gaskabel besteld voor scooter. Was een alternatieve maar zou net zo goed zijn. Inderdaad alles even lang en werkt perfect. Levering op afgesproken dag, prima in orde! Verbeterpunt: Verzendkosten. Met een gewoon brievenbuspakket kunnen dit soort dingen een stuk goedkoper. Leuker voor de klant.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft in het verleden per envelop verstuurd. Een brievenbus zending heeft echter geen Track&Trace. Zoekgeraakte brievenbus zendingen zijn meestal definitief zoek. Dit geeft een enorme vertraging en extra kosten.

Hoog niet binnen

Heb me remschijf nog steeds niet binnen!! Had hem dit weekend willen hebben! Maar duur wel erg lang !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Als je een vraag hebt over producten van EasyParts of over de status van je bestelling neem dan contact op met de klantenservice van EaysyParts en u heeft snel een antwoord op uw vraag.

Goede ervaring

Bestelling goed aangekomen, ik snap die slechte beoordelingen aan de ene kant wel en niet. Alles is gewoon goed behalve dat de bezorging door ups wat verwarrend en spannend is…

Af en toe lange wachttijden, het is niet anders.

Ben blij mee!!!!

Goede ervaring

Mijn ervaringen easyJet paris is 200%goed ik zou niets veranderen als ik jullie was.

Super zoekfunctie om onderdelen te vinden en supersnelle levering

Zeer goede en snelle levering

Snelle afhandeling en goed verpakt

Kwaliteit is goed

Geleverde producten zien er goed uit niks mis mee. Ups echt een klote bezorgdienst aan de andere kant...

Swift delivery and great product

I was skeptical on the product before getting it. But upon delivery and how my pup enjoys the scooter ride, I know that i made a good choice

Duurt lang

Duurt allemaal verschrikkelijk lang voordat je het in huis hebt. Ruim 3 weken voordat je bestelling er is dat is gewoon te lang terwijl er op de site staat "Direct uit voorraad".

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Het kan voorkomen dat meerdere klanten tegelijk één bepaald artikel bestellen, dit heeft invloed op de voorraad. Binnen één uur na het plaatsen van de bestelling is de klant geïnformeerd over de levertijd van de backorder. Deze informatie komt van onze leverancier. De klantenservice van EasyParts heeft de klant voorgesteld contact op te nemen met de klantenservice als het niet voorradige artikel moet worden geannuleerd of om te controleren of er een alternatief kan worden aangeboden. De klant heeft er zelf voor gekozen om te wachten.

Te laat

Week langer onderweg wegens te druk easyparts

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bij slechts een zeer klein percentage komt het voor dat een bestelling vertraging oploopt. Helaas is dat bij deze klant gebeurt. De klantenservice van EasyParts heeft de klant eerlijk geïnformeerd over het feit dat wegens drukte de bestelling vertraging heeft opgelopen.

Klantenservice laat te wensen over

Ik heb al een bestelling openstaan sinds 4 september. De levertermijn schuift steeds op. Intussen doe ik nog een bestelling en vraag per mail vóór de aankoop of deze kan samengevoegd worden bij de openstaande... geen enkele reactie. Dus doe ik toch de bestelling en vraag onmiddellijk of de openstaande en de nieuwe kunnen samengevoegd worden, dit spaart transport en kosten. Dus levering van 2 pakkingringetjes, gebeurde appart... zonde van het transport, de verpakking en noem maar op. Weer geen reactie... alles behalve klantvriendelijk. Dit was vroeger niet het geval! Altijd correct reageren op mails.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Naar aanleiding van bovengenoemde melding heeft de klantenservice van EasyParts gecontroleerd of er een onbeantwoorde mail de klant is. Helaas heeft de klantenservice geen recente mail van de klant kunnen terugvinden. Uiteraard had de klant anders per ommegaande antwoord gekregen.

Wel oke

Omdat er onderdelen niet op voorraad waren duurden het wel lang tot ik de bestelling binnen had. Alles wat ik heb besteld heb ik gekregen Goed verpakt.

Geleverd materiaal voldoet aan de verwachtingen,een echte aanrader.

Niet op huisadres afgeleverd.

Hoi, de bestelling is helaas ergens bij een lokaal afleverpunt geleverd. Ik meen dat er niet op mijn aderen een aanbod is gedaan maar gelijk naar dit afhaal punt gegaan is. Er lag geen briefje dat ze langs geweest zijn op mijn adres, is dit een normale gang van zaken? Ik stel deze vraag omdat er eerder spullen zijn verdwenen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Als je een vraag hebt over één van onze producten of over de status van je bestelling neem dan contact op met de klantenservice van EasyParts via het e-mailformulier.

2 maanden wachten oor levering

Ge moet eerst betalen ook bij niet kunnen op tijd leveren Geen compensatie

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Omdat EasyParts ook vele niet gangbare artikelen aanbiedt kan het wel eens voorkomen dat deze een langere levertijd blijken te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop".

snelle levering zoals altijd en perfecte kwaliteit.

Odlično ,samo tako nastavite.

Sve ok

130 Netwerk Purmerend 1446WR