Product als omschreven snelle verzending

Always satisfied!

Been using Easyparts for years now. They are super serviced minded, quick to reply on any questions or suggestions. Highly recommend them!

oké

Prettige ervaring

Alles klopt, factuur, tracking, materialen en verpakking. netjes alles bijbehorende informatie in de mail. zoals het hoort.

Duidelijke site, snel en netjes geleverd

topbedrijf met de juiste service

Wij hebben hier al heel wat besteld, en we zijn uitermate tevreden. Bij problemen krijg je heel snel feedback en is het probleem snel opgelost. Niks slecht te zeggen alleen dat alles snel uitverkocht is van yamaha, maar dat is de overheid hun schuld niet die van hun. BEDANKT EASYPARTS voor de SNELLE en ZEER GOEDE service!!!

Snelle levering, duidelijke website

Gemakkelijk mijn keuze kunnen maken op een duidelijke website, goede prijzen voor een ruim aanbod . Snelle levering

Netjes op tijd, volgens afspraak geleverd

Zeer goed.

Zak koelvloeistof gesneuveld tijdens vervoer, perfect en razendsnel opgelost

Gewoon dingen versturen kan iedereen en dat doen ze bij EasyParts goed. Of je echt gaat voor je klanten, blijkt pas als er iets mis gaat. En ook dán zijn ze er: Ik had een aantal liter motorolie en koelvloeistof besteld. Een van de zakken koelvloeistof is tijdens het vervoer stuk gegaan. Dit heb ik gemeld toen ik het pakket bezorgd kreeg en nog voordat ik twee keer met mijn ogen kon knipperen was er een nieuwe zak onderweg. Perfect, dit geeft mij het vertrouwen dat als er eens iet is, het uitstekend en respectvol wordt opgelost.

Uitstekend. Snelle levering en origineel

Originele benzine pomp besteld voor speedfight 4. Wat een verschil beter als de imitatie. Netjes verpakt en snelle levering wat een top bedrijf en ook nog gratis verzendkosten boven bepaalde bedrag voorbeeld voor de meeste bedrijven. Ik ga hier zeker vaker wat bestellen. Ga zo door en bedankt voor de service.

De juiste onderdelen, en heeL snel geregeld

Goede site, goed verstuurd met een betrouwbare dienstverlener

Snelle levering.

Geweldige communicatie en snelle levering.

Snel geleverd,mooi product

Ik had voorheen betere ervaringen

Ik heb heel lang op een pakking moeten wachten daarna alle mogelijke manieren betracht om uit te zoeken waar mijn pakket was gebleven Dit was door ups Bij een UPS Afgeleverd met het verhaal erbij dat de ontvanger niet bereikbaar was ik werk nachtdiensten overdag is hier altijd iemand thuis er heeft niemand aangebeld ook een klacht ingediend via UPS De leidinggevende zou de chauffeur er op aanspreken ik heb gevraagd of mijn pakket alsnog geleverd kon worden dit werkt dan woensdag misschien donderdag aangezien ik al heel lang zitten wachten op deze pakking zit er voor mij niets anders op dan in de tijd die ik normaal slaap naar een winkel te rijden en zogenaamde buurtsuper deze is van 12 uur ‘s middags tot 23 uur open ook weer vervelend als je ‘s nachts heb gewerkt normale winkel is om 9:00 uur open sommige om 8:00 uur nee dan zou ik moeten wachten tot het 12 uur dus ik werk als beveiliger zelfstandiger Dat red ik niet dus vandaag maar een dagje vrij genomen om het pakketje op te halen zodat ik maandag weer kan beginnen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig beheren.

product niet ontvangen

product niet afgeleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Volgens de track and trace code is de bestelling geweigerd en inmiddels teruggestuurd. Om deze reden is de bestelling gecrediteerd.

geode prijs kwaliteit, snel in huis !

algemeen goed , door snelle levering kon ik terug de baan op met de motor. Zeer tevreden.

Volgende keer weer bij jullie

Prima snel geleverd

snel en goed service

Er was een remblokjes niet op voorraad waardoor de pakketje niet kon worden verstuurd en het zou 3 week duren tot dat het op voorraad zou zijn. dus heb ik even berichtje gestuurd via de website of ze een andere merk op konden sturen die wel op voorraad is. en de volgende ochtend kreeg ik een bericht dat ze een wat duurdere merk hebben opgestuurd voor de zelfde prijs. heb de pakketje ontvangen en alles zit er netjes keurig uit. bedankt EasyParts!!

voor al uw scooterparts is deze shop de beste zonder twijfel !!!

al meerdere maal , bij easyparts stukken besteld voor mijn scooter. Had ze zelfs sneller dan dat de officiele dealer hier bij ons ze kan vastkrijgen. Weer het ultieme bewijs dat easyparts niet te verslaan is op scooterparts en levering ervan !

Hele lange levertijd

Ik heb heel lang moeten wachten op mijjn bestelling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

EasyParts heeft meer dan 175.000 originele onderdelen in het assortiment en een enorm magazijn met meer dan 100.000 onderdelen en accessoires op voorraad. Het kan wel eens voorkomen dat een niet voorradig onderdeel een langere levertijd blijkt te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop".

Snelle levering en prima prijs

Het product kwam goed en snel binnen wat super is alleen als ik mijn account aanmaak kon ik mijn Belgisch telefoon nummer niet ingeven er stond steeds geef geldig telefoonnummer

Super snel en goed verpakt. Mooie kwaliteit! Bestel hier zeker vaker!

130 Netwerk

Purmerend 1446WR