Удобно

Всё быстро и качественно

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Snel besteld. En zeer snel geleverd

Lekker makkelijk site goed o er zicht

Gelukkig thuis

Pakket perfect volgens aankondiging afgeleverd. Helaas lukt de aanpassing levering niet via de app . Gelukkig was ik thuis want de voorgestelde pakjesafhaling is niet bereikbaar voor me. Deze zijn allemaal centrum stad . Mss een leveringspost ( bij afwezigheid) in nabijheid van woonplaats, gemeente voorzien.

Altijd de goeie spullen nooit gezeur met verkeerde spullen die ze op sturen En snel geleverd

Correct en snelle levering!

Alles is up to date en gemakkelijk terug te vinden op de site. Prijs kwaliteit heel goed.

goed snel makkelijke website

makkelijke website producten zijn goed te vinden snel verstuurd als het op voorraad is klant vriendelijk

De bestelling verliep vlekkeloos, alles werd snel en correct geleverd

Besteld en snel geleverd prima

goede levering en snel

Ok

Pakje keurig ontvangen

Snel en ruime keuze

Na diverse Piaggio/Vespa onderdelen was het dit keer een originele helm van Piaggio in kleur. Voor het weekend besteld en maandag in huis. Kennelijk had een klant in Oostenrijk de helm al eens in huis gehad en een briefje van die klant zat nog in de doos met de reden waarom ie de helm terug had gestuurd. Beschermfolie van het scherm was al verwijderd en er zaten wat vingerafdrukken op het scherm.

Omdat de klant niet rechtstreeks contact heeft opgenomen met EasyParts, heeft EasyParts n.a.v. de beoordeling het initiatief genomen. Aangezien het product niet aan de kwaliteitseisen van EasyParts voldoet heeft EasyParts de klant gecompenseerd.

Goed assortiment en handig systeem om originele onderdelen te vinden voor je voertuig. Wel heel onhandig dat ze alleen per e-mail bereikbaar zijn voor vragen of problemen..

EasyParts gebruikt bewust geen telefoon. In het verleden is gebleken dat telefoongesprekken veel misverstanden/fouten opleveren. Via de mail is duidelijk en snel. Wij antwoorden binnen 2 uur (08:00-18:00 op werkdagen) op e-mails. Controleer, als u geen antwoord krijgt, altijd uw SPAM-box.

Een dag later bezorgd. Super!

Snelle levering als er een fout is met het product word het snel en goed opgelost ben heel tevergeef

Goede en snelle verering vriendelijk helpt goed as er iets is

Snelle levertijd en goede klantenservice

Er is een snelle levertijd en er is een goede klantenservice die snel reageert en je helpt met alles.

Supergoede service

1 minpuntje: bezorger ups is echt niet betrouwbaar, altijd vertraging en onduidelijkheid in hun communicatie. Post nl is hiertegen de beste van allemaal.

Prima geregeld

Zeer goed gedaan

Top bedrijf

Ik heb alles besteld bij Easyparts nl voor mijn brommer Yamaha DT 50 een goede service

Het was perfect inorde het enigste wat wa spijtig is dat je eventjes moet wachten voor ze het verzenden ook al staat erbij dat het in voorraad is. Voor de rest was alles inorde

Goede kwaliteit prijs verhouding

Heel goede prijzen en goed kwaliteit. Zeer ruime keuze en zeer goede communicatie over je bestelling. 1 jammer ding dat ze me UPS werken Wat ik persoonlijk niet zo handig vind.

scherpe prijzen, snelle levering

Sneller geleverd dan verwacht van artikel dat op niet voorraad was.

Makkelijk de juiste onderdelen.

Als particulier gemakkelijk de juiste onderdelen besteld en geleverd gekregen. top.

Goede kwaliteit snelle levering

Mijn sym mio 100cc spruitstuk was binnen 1 dag geleverd wat goed is en hij is van kwaliteit, echter stuurde ik eerst een mail of hij op vooraad was, het bericht dat ik terug kreeg was 2-4 dagen levertijd, toch maar bestelt en toch de zelfde dag nog verzonden.

Easyparts top , UPS FLOP

Bestel al jaren onderdelen bij easyparts en altijd super ! Enige minpunt is dat het nu met ups verstuurd word en dat werkt niet zo super .. Hele dag vrij genomen en niemand aan de deur geweest en via hun track en trace vernomen dat er niemand thuis was en het pakket bij een afhaalpunt bezorgd is. Eenmaal bij het pakketpunt zei de medewerker dat hij altijd boze klanten aan de balie krijgt en de bezorgers 5 pakketten bezorgen en dan de rest aan het einde van de dag bij hem dumpen ! Geen blaam aan easyparts maar stap aub over naar een betrouwbare pakketdienst .. dit doet toch af aan de service .

Slechter kan het niet

Bezorging te laat niet compleet

Ben je niet tevreden over je aankoop? Neem dan contact op met de klantenservice van EayParts of volg de instructies voor retouren op de website van EayParts https://www.easyparts.nl/retour. Deze klant heeft geen contact opgenomen met onze klantenservice. EasyParts heeft daarom zelf contact opgenomen en de klant gevraagd wat er niet goed aan de geleverde bestelling. De klant heeft tot op heden niet gereageerd.