Slechte levering

Ondanks het feit dat ik een ganse dag van thuis uit werk en ik een deurbel heb die op mijn GSM aanmeldingen ontvangt, beweert UPS dat ze aan de deur gestaan hebben maar niemand thuis was... Dit is totaal niet correct en bovendien is er een winkel op hetzelfde adres waar ook altijd iemand aanwezig is. UPS is dus niet aan de deur geweest en heeft het pakje gewoon gedropt op een ophaalpunt waardoor ik 40 minuten verloren ben voor het aanrijden, wachten en oppikken + terugrijden. Als bedrijf zijn jullie verantwoordelijk voor de diensten van de transportfirma.

Onbegrijpelijke reactie.... Wij geven alle vervoerders een groot applaus!! Zij leveren een wereldprestatie met risico voor hun eigen gezondheid. Dit ontgaat deze klant waarschijnlijk even..... EasyParts heeft zeer goede ervaringen met UPS. Tip: Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig volgen en beheren.

Beetje trager dan gehoopt.

Je kunt je vragen niet telefonisch stellen. Met het online formulier heb ik een week geleden een vraag gesteld. Ik wacht nog steeds op antwoord. Er wordt reclame gemaakt over een snelle levering. In de praktijk pakt dit anders uit.

Kut niks ontvangen

Pakket is nog niet aangekomen

Deze klant heeft geen contact opgenomen met onze klantenservice. EasyParts heeft daarom zelf contact opgenomen met de klant, omdat het pakket nog niet is afgeleverd. Bij slechts een zeer klein percentage van onze zendingen wordt er door onze vervoerder een sorteerfout gemaakt. De levering loopt dan vertraging op. Wij doen dan samen met onze vervoerder ons uiterste best om de zending alsnog zo snel als mogelijk op het juiste adres af te leveren. Voorkom vertraging en neem rechtstreeks contact op met de klantenservice van EasyParts als er problemen zijn met de aflevering van een pakket.

perfect

Alles bestelde onderdelen passen perfect en op tijd geleverd

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken Netjes gestuurd en op tijd

Zeer vlotte bestelling, en snelle levering

Snel, correct en voordelig

Degelijke service. Met duidelijke communicatie, geen afzetters maar correct en voordelig. Zeer snelle levering

zeer slecht, ik heb nog steeds niets ontvangen

ik heb het pakket naar een afhaalpunt laten sturen, want dat scheelde €3 maar omdat er iets kapot was met de barcodescanner heeft de chauffeur alles weer meegenomen, en hij gaf als reden op dat het pakket was geweigerd?? ondertussen heb ik nog niets ontvangen dus ik kan niet tevreden zijn

Bij slechts een zeer klein percentage van onze zendingen wordt er door onze vervoerder een fout gemaakt. De levering loopt dan vertraging op. Wij doen dan samen met onze vervoerder ons uiterste best om de zending alsnog zo snel als mogelijk op het juiste adres af te leveren. Tip: Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig volgen en beheren.

Goede werkende site en geleverd zoals beloofd

Ok

Alles super snel binnen!!

Volgende dag bezorgd zoals aangegeven

Szybka obsluga i szybka dostawa

Ssybka obsluga i szybka dostawa

Goede service Goede prijzen Top

Alles nel geleverd

Ih

Vlotte service

De aanbevolen stukken die ik zocht kwamen uitstekend overeen met de beschrijving van me voertuig

alles A oke snelle levering

snelle levering overzichtelijke web winkel

Snel geleverd, geen enkele fout

Snelle levering, niets fout aangeleverd. Gewoon prima.

Goede service, snelle levering

Ik heb een aantal keer onderdelen hier besteld en eigenlijk nooit een ongelukkige ervaring gehad. Wel was er een product dat niet meer leverbaar was maar ik werd hier meteen mee op de hoogte gebracht en het mail verkeer gaat super snel. Kortom top service.

Super ervaring

Op zoek naar een onderdeel voor mijn scooter... Gevonden! In de hoop op een goeie aankoop (ik mocht toch terug sturen indien nodig) de aankoop gedaan. Enkele dagen later het pakket aan de deur. En ja hoor! Het juiste artikel dat ik net nodig had! En dat voor een correcte prijs, snel geleverd, en een goeie communicatie voor de opvolging van je bestelling en levering. Zeer zeker ga ik terug naar deze verkoper wanneer ik nog eens een onderdeel nodig heb!

snelle afhandeling

snelle afhandeling en hopelijk komt mijn nieuwe bestelling ook zo snel mvg Ronny

Prima kwaliteit snel geleverd

alles prima verpakt

heel content vlotte levering super

Super en snelle levering

Eerlijke prijs en zeer correcte levering