Top bedrijf

Goede communicatie

Helemaal top!

Snelle levering. Goede prijs. Fijne service.

Snel en correcte handelingen , top

goede service snel leveren mooie website veel onderdelen aanrader voor iedereen

Geweldige service

Bestel bijna al mijn brommer spullen bij hun. Altijd de correcte artikelen en zeer snel in huis. Zeer tevreden.

Tevreden van de service

Vrij overzichtelijke website met veel mogelijkheiden en goede service

Kwaliteitsproducten met een snelle levering

Goede degelijke producten (veel oem) gemakkelijk te vind op model scooter. Verder is de levering ook prima in orde!

Top en super snel

Originele spullen

Prima website met duidelijke tekeningen

excellent

uitstekend

terugkerende klant

superervaring, snelle levering

Goede overzichtelijke site.

Heldere communicatie.

Heel snelle levering

Was binnen de 24u bij mijn thuis geleverd!

Zeer goede passende onderdelen en ook betrouwbaar als je vraagt of ze de zending toch kunnen op sturen ook als het niet helemaal compleet is. Mijn complimenten hiervoor

snel geleverd.

ik ben héél tevreden. Tot binnenkort bij de volgende bestelling.

Prachtig

Klote levering

8 euro betaalt en 3 dagen te laat binnen gekomen

Bij slechts een zeer klein percentage van onze zendingen wordt er door onze vervoerder een sorteerfout gemaakt. De levering loopt dan vertraging op. Wij doen dan samen met onze vervoerder ons uiterste best om de zending alsnog zo snel als mogelijk op het juiste adres af te leveren.

Altijd op tijd

Snel en correct

Snel en correct zo als het zou moeten zijn .

Zeer vlugge levering

Zeer vlugge levering en ze reageren ook zeker zeer vlug op de gestelde vragen.

Good enough

Delivery was really fast. I ordered at 16:30 and got it at 9:00 next morning. But unfortunately, one detail, which i ordered, didn't fit to my scooter.(on a website was written that it will fit)

Aabevolen

Mooie en vlotte bestelling

Product was goed (denk ik)

Graag nooooit meer verzenden met UPS. Wat een ramp. 's avonds nemen ze niet op, overdag wel, maar weten ze niets. Reageren niet op emails en de afleverdatum/tijd via internet aanpassen lukt niet. 50 minuten aan telefonische wachttijd; 4 emails, meerdere internet pogingen. Nog nooit zo'n ku#*!-bedrijf meegemaakt.

EasyParts distantieert zich van het taalgebruik van deze klant. Een onbegrijpelijke reactie ten opzichte van de bezorgers van UPS.... Wij geven alle vervoerders een groot applaus!! Zij leveren een wereldprestatie met risico voor hun eigen gezondheid. Dit ontgaat deze klant waarschijnlijk even..... EasyParts heeft zeer goede ervaringen met UPS. Tip: Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig volgen en beheren.

Superlevering bedankt

Zeer vlotte levering

Duidelijk in tracking en snelle levering.

Vlotte levering pasklare onderdelen