Netjes afgehandeld

Snel antw op mijn bestelling, levertijd was iets langer, daarna vlot afgehandeld zodra product aanwezig was

Goede en snelle levering, alles goed ontvangen!!!

Juiste en correcte bestelling,alleen levertijd was wat lang

Alles binnen en past goed..

Wel langer moeten wachten omdat er twee schroefjes en ringetjes niet op voorraad waren ... Deze hadden makkelijk ná gestuurd kunnen worden .. Dan was het een 10 geweest. Mooie site met exploded view tekeningen en detail foto’s

Alles is perfect verlopen!!

Alles in orde zoals dat moet zijn, bedankt

Alles was prima in orde

Compleet!

Super veel info te vinden, ik zou alleen graag wat neer foto's willen zien. Of een echte app? Ga zo door....

Topservice, snelle verzending en goede informatie

Goede ervaring: duidelijke website met een goede zoekfunctie. Goede productinformatie zodat je snel kan vinden wat je zoekt. Snelle verzending en ik werd steeds up-to-date gehouden over de status. De leverdatum klopte ook. Dus al met al gewoon goed. De volgende keer dat ik iets nodig heb voor mijn GTS300 denk ik zeker als eerste aan EasyParts.

Perfect en snelle levering

Ondanks de verwachte levertijd, werd er toch nog zeer snel geleverd en keurig verpakt dus ik had een TOP ervaring bedankt

Goede ervaring, snelle levering

17 inch band, snel geleverd

Eerlijk en goed

Eerlijk over lever tijden en prachtige site voor alle originele onderdelen voor je scooter

Top service geen poes pas.. netjes op tijd

Vlotte levering van alles wat voorradig is.

Ben momenteel nog altijd aan het wachten op een levering omdat een paar onderdelen niet op voorraad zijn. Ondertussen ligt de montage stil en dat is wel jammer. Het was handig om wat in voorraad is al te kunnen ontvangen, maar ik begrijp dat dit extra transportkosten met zich meebrengt.

Een deellevering is altijd mogelijk, echter wel tegen betaling van de werkelijke verzendkosten. Je kan een deellevering eenvoudig via je eigen EasyParts account aanmaken.

Ja alles netjes geleverd

Ik zal zeker iedereen deze winkel aan bevelen

Top gewoon

Snel geleverd en de goede producten. Krijg ik nu een kortingscode :p

product original

wacht tijd te lange

Op onze website wordt altijd een verwachte besteltijd aangegeven. Deze informatie komt van onze leverancier. Afwijkende besteltijden geven wij altijd per e-mail door(Check regelmatig je SPAM-box als je geen informatie ontvangt). Omdat EasyParts ook vele niet gangbare artikelen aanbiedt kan het wel eens voorkomen dat deze een langere levertijd blijken te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop.

top service en kvaliteit

Dit keer te lange levertijd.

Levertijd was 2x langen dan aangegeven en het object ( vario tang) past ook nog eens niet. Jammer dat zaken geen voorraad meer hebben.

Wij hebben veel last van vertraagde leveringen door Corona beperkingen. De meeste klanten hebben hiervoor begrip omdat zij weten dat we onze uiterste best doen. Ook in deze moeilijke tijd levert EasyParts nog steeds 73% van de bestellingen dezelfde dag. Deze klant heeft geen contact opgenomen met onze klantenservice over de vario tang die volgens de klant niet past. EasyParts heeft daarom zelf contact opgenomen en de klant om meer informatie gevraagd. Helaas heeft de klantenservice van EasyParts tot op heden nog geen antwoord gekregen. Foutief bestelde onderdelen kunnen altijd omgeruild worden. Voorkom fout bestellen door het voertuigfilter op onze website te gebruiken. Bij twijfel eerst onze klantenservice vragen vóórdat je besteld.

zeer matig

Omdat het 7 weken duurde voor mijn bestelling bij mij arriveerde, en het bovendien nodig was dat ik contact moest zoeken om de levering op gang te brengen, ben ik slechts zeer matig tevreden.

Deze klant heeft op de dag dat hij een bestelling heeft geplaatst een mail gekregen waarin staat dat niet alle onderdelen voorradig zijn. Om extra verzendkosten te vermijden kun je wachten tot je bestelling compleet is of het niet direct leverbare artikel annuleren. Een deellevering is altijd mogelijk, echter wel tegen betaling van de werkelijke verzendkosten. Je kan een deellevering zelf eenvoudig via je eigen EasyParts account aanmaken.

Ruime keuze waar anderen falen!!

Wat moet ik toevoegen??! Ga zo door!!

Nauwkeurig, goed verpakt, snel geleverd.

Miscchien niet de goedkoopste maar veruit de beste in het algemeen. Mvg , ervaren hobby sleutelaar van brom en motorfietsen

Geweldige snelle en goede levering.

Ga zeker meerdere bestellingen hier doen.

Mijn ervaringen is goed alles is goed en snel geregelt

Mijn ervaring is heel goed

goede service

goede service altijd al de juiste artikelen ontvangen