Had meer verwacht qua service

Order van dik 300 euro wordt in zijn geheel achtergehouden omdat er enkele kleine delen niet zijn. Bij een order van enkele tientjes snap ik dat de verzendkosten meewegen. Bij 300+ ervaar ik het als desinteresse. Er kan ook gebeld worden of er zaken uit de order nodig zijn. Helaas bijna 2 weken geleden betaald en nog niks gezien.

Je kunt op onze website zelf een deellevering aanmaken. Wel even lezen natuurlijk.... Je kunt ook onze klantenservice vragen die je dan snel en duidelijk informeert. Helaas heeft deze klant deze moeite niet genomen. EasyParts heeft dus zelf de klant geïnformeerd over deze mogelijkheid. De klant heeft inmiddels gebruik van gemaakt van de optie. Bij EasyParts maakt het niet uit of je een grote of kleine bestelling plaatst; voor alle klanten doe wij onze uiterste best. Wij bellen geen klanten op omdat we dagelijks enkele honderden bestellingen verwerken. Wij informeren alle klanten per e-mail. Check regelmatig je SPAM-box als je geen informatie ontvangt.

geleverd wat heb besteld. heb meerdere keren besteld altijd gekregen wat besteld was. soms latere levering door dat niet op voorraad was.

Prima levering!

Werd uitgebreid geïnformeerd over mijn bestelling en het verloop van de levering: mooi op tijd.

Alles is goed geleverd maar onnodige kosten

Ik heb alles ontvangen zoals verwacht, maar aangezien 1 klein ding niet leverbaar was moest ik €5/6 extra betalen voor verzendkosten. Dit vind ik aardig veel voor een klein product, zonde van de moeite.

EasyParts berekent de werkelijke verzendkosten. Voor grotere bestellingen passen wij een korting toe. Bestellingen boven 90 € zijn zelfs franco. Bij kleine orders kunnen we helaas vanwege bedrijfseconomische redenen geen kosteloze deelleveringen doen. De klant is van te voren geïnformeerd over de extra kosten en heeft desondanks deze extra kosten zelf gekozen voor een deellevering.

niet overzichtelijke site en belachelijke verzendkosten

Onduidelijk omschreven artikelen, daardoor een verkeerd item in huis, om te retouneren betaal je vervolgens weer 8 euro verzendkosten, dan heb je voor een relais van 10 euro, 16 euro aan verzendkosten bestaald, en dan is het artikel ruim 2 weken onderweg. Dat hier geen coulance in zit is jammer, niet de website voor mij, want er is een andere website die voor dezelfde prijs het juiste item en slechts 5 euro verzendkosten, binnen een dag verstuurd.

Foutief bestelde onderdelen kunnen altijd omgeruild worden. Voorkom fout bestellen door het voertuigfilter op onze website te gebruiken. Bij twijfel eerst onze klantenservice vragen vóórdat je besteld. EasyParts berekent alleen retourkosten als je zelf iets fout besteld hebt. In geval van een product fout of een fout van EasyParts worden de retourkosten altijd vergoed.

Snelle levering!

Perfect.

Voor herhaling vatbaar...

Gewoon zoals het hoort

Goede service snelle bezorging

top!

topsite! gemakkelijk bestellen, correct, snelle levering,

Super goed

Super goed

Makkelijk op te zoeken ivm website

Altijd correcte afhandeling

Goede keus

Had iets besteld ,en kwam aan en was uiteindelijk Def. Mail gestuurd en direct antwoord. Super goed opgelost direct een nieuw onderdeel mogen ontvangen

Snelle levering, originele kwaliteitsonderdelen

Volledige en snelle levering. Prima ingepakt en origineel. Scootertje loopt weer als nieuw :-)

Breed scala aan producten en aantrekkelijk geprijsd.

Prettige website met goede communicatie en snelle levering. Verzendtarieven gekoppeld aan hoogte aankoopbedrag daarmee al snel voordelig bij grotere bestellingen.

Alles zoals beloofd.

Zeer plezierige webwinkel . Keuze in overvloed.

Juiste onderdeel supersnel

Volgens website was de leveringstijd 2 a 3 dagen maar mijn gerief werd al 's anderendaags bezorgd en dan nog wel in de voormiddag. Heel snel dus!

zeer snelle levering , de dag na de bestelling reeds.Duidelijke website, geen ellenlange zoektocht .

zeer positief .

ik vond het een fijne site, alles kwam goed aan. geen problemen gehad

ik heb geen ervaring gehad met het contact met hun, dus ik kan niks zeggen over hun service.

Zeer snelle levering

Altijd alle orginele onderdelen beschikbaar, goede levering en snel, fijne duidelijke site.

Goed snel

Was een top aanbieding voor de helm Was goed ingepakt snel wat ik van hun gewend ben dus ga zo door tot de volgende keer

De onderdelen zijn goed verpakt en snel geleverd.

snelle levering, juiste onderdelen. billijke prijs.

snelle levering, juiste onderdelen. billijke prijs. meerdere malen onderdelen besteld en het gaat supersnel en netjes.

Snelle levering !

Goed Alleen jammer vd hoge verzend kosten voor kleine onderdelen

Makkelijker gaat gewoon niet..

Duidelijke bestellijsten.. Gewoon Top