Spullen altijd netjes geleverd, word neties via mail te woord gestaan als er vragen zijn. Super nette en correcte zaak. Dst kan ik hrlaas niet van alle winkels zeggen. Ik bestel nergens anders meer. In een woord Super.

top en goede prijzen

Snelle levering, goede prijs en goede afhandeling.

Bestelling binnen de 24 h geleverd

Top service, de juiste onderdelen binnen de 24h geleverd.

Lang wachten op onderdelen die niet meer gemaakt worden

Levertijd 2 keer uitgesteld, na ongeveer 6 weken te horen gekregen dat de cilinder set niet meer gemaakt werd. Toen vervangende onderdelen (zuiger) besteld. Dit was overmaatse zuiger zodat ik de cilinder kan laten uithonen, wel netjes gebeld of het bewust overmaats was besteld. 41,2mm besteld en 41,5mm geleverd, geeft niet ik los het zelf wel op!! Bedankt easyparts, 8 weken zonder scooter en daarna nog extra werk om alles zelf op maat te maken!

EasyParts levert ook onderdelen voor oudere scooters. In dit geval een scooter van 15-20 jaar oud. Onze leveranciers moeten onderdelen voor deze oudere modellen vaak eerst produceren. Het kan ook zijn dat de vraag zo laag is dat zij besluiten dit niet te doen. Er wordt dan een alternatief gezocht zoals in dit geval een zuiger. EasyParts blijft van mening beter een langere levertijd dan helemaal niets. Daar mag een ieder zijn eigen mening over hebben. In de praktijk blijkt echter dat heel veel klanten dit waarderen.

Levering was paar dagen later

Normaal ging ik het de dag na mijn bestelling hebben nu was het vier dagen later ik denk dat post nl sneller is

Snelle levering en alles op voorraad

Alles perfect

Handige websites

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Levertijd langer dan op de site vermeld staat. Maar verder prima.

Levertijd (veel )langer dan op de site vermeld staat. Maar men reageert direct op e-mail, dikke plus! En komt dan wel de afspraken over de nieuwe levertijd na. Verder prima.

Snelle top service

Heb al vaak wat besteld meestal altijd binnen een dag thuis

Hele snelle service

Besteld en vvolgende dag rond 12.00 s middags in huis supersnel en eenvoudig te bestellen gewoon helemaal top goede webshop

positief

het waren wel nieuwe onderdelen maar je moet altijd maar afwachten wat je krijgt, deze onderdelen waren nieuw en onbeschadigd

Bestelling niet ontvangen

beste Ik heb mijn bestelling niet ontvangen ik probeer dat te bellen en mail sturen maar dt leuk ook niet!!!

Deze klant heeft op maandag 20 juli 2020 19:49 een bestelling geplaatst. EasyParts heeft de bestelling op dinsdag 21 juli 2020 verzonden. Doordat het door de klant gekozen Acces Point gesloten was wegens vakantie, heeft de klant het pakket alsnog op een ander Acces Point op 29 juli 2020 kunnen afhalen. Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig beheren.

Totale tevredenheid

Alles perfect en zeer snel verlopen.

Prima product aangeschaft en conform afspraak afgeleverd

Ik was op zoek naar een goede acculader. De Optimate 4, dual programs is een prima keuze en werd op de website van Easyparts.nl voor een scherpe prijs en met een duidelijke omschrijving aangeboden. De aflevering geschiedde conform de afspraak. Deze acculader toonde aan dat mijn accu daadwerkelijk stuk was en de oorzaak van de technische storing veroorzaakte.

Gewoon top

Makkelijk er in gezet moet wel opletten dat je de goede schroeven heb

Heel tevreden

Voor deze bestelling een goede ervaring. Overzichtelijke site. Snelle levering. Minpunt is te hoge bezorgkosten. Was meer als mijn bestelling kostte.

EasyParts berekent de werkelijke verzendkosten. Voor grotere bestellingen passen wij een korting toe. Bestellingen boven 90 € zijn zelfs franco.

Perfect! Malossi vario piaggio mp3 400lt

Bestelling mooi optijd binnen! En werkt prima

Goede service veel onderdelen verkrijgbaar en vrij snel antwoord via e-mail.maar persoonlijk verkies ik om telefonisch soms iemand te kunnen contacteren.

EasyParts gebruikt bewust geen telefoon. In het verleden is gebleken dat telefoongesprekken veel misverstanden/fouten opleveren. Via de mail is duidelijk en snel. Wij antwoorden binnen 2 uur (08:00-17:00 op werkdagen) op e-mails. Controleer, als u geen antwoord krijgt, altijd uw SPAM-box.

Erg makkelijk te vinden en met gemak bestellen spullen komen redelijk snel binnen goede kwaliteit

Lang wachten op gereedschap

Ik bestelde een vliegwiel blokkeersleutel die op “voorraad” stond, en kreeg ná betaling te zien dat deze pas 10 augustus geleverd kon worden. En ja, zolang kon ik niet wachten, want de scooter moest gerepareerd worden, dus bestelde bij een ander (Zandri) nogmaals een blokkeersleutel, omdat Ik toch wel de scooter nodig heb voor woon-werk. Uiteindelijk kreeg ik toch eerder jullie blokkeersleutel, zelfs tegelijkertijd geleverd met de andere sleutel. Zonde geld dus, 2 blokkeersleutels

Omdat de klant niet rechtstreeks contact heeft opgenomen met EasyParts, heeft EasyParts n.a.v. de beoordeling het initiatief genomen. De klantenservice van EasyParts heeft de klant voorgesteld het onderdeel terug te sturen, zodat de klant kan worden gecompenseerd. Tot op heden heeft de klant van dit voorstel geen gebruik gemaakt.

Snelle levering van producten zeker aan te bevelen

Scherpe prijzen en snelle service!

Eenvoudige bestel-en betaalprocedure, correcte prijzen en snelle service. Een aanrader!

super

super