Ik ben zeer tevreden over de levering

Snel geleverd!

Omdat niet telefonisch bereikbaar zijn, geen 5 sterren.

boos

Pakje nooit aan gekomen

Deze klant heeft geen contact opgenomen met onze klantenservice. EasyParts heeft daarom zelf contact opgenomen en de klant laten weten dat het pakket klaar staat op een Acces Point. De klant heeft het pakket inmiddels opgehaald

Redelijk goed

Mijn ervaring is redelijk goed alleen een ding vind ik slecht dat ik 7,50 Moet betalen voor iets wat 4 g weegt en door de brievenbus past de grootte van twee A3 centimeter lang

EasyParts berekent de werkelijke verzendkosten. Voor grotere bestellingen passen wij een korting toe. Bestellingen boven 90 € zijn zelfs franco.

vlotte bestelling, en snelle levering

artikelen zoals beschreven.

Super Service

Bestelling snel geleverd en in top conditie

Snel in huis goede kwaliteit top

Helemaal top

Juiste onderdeel makkelijk te zoeken en netjes en op tijd bezorgt top

Best een goede webshop voor scooter onderdelen

Ben zeer tevreden over de levering

Duidelijk snel goed

Een paar keer spullen besteld, tot nu tevreden. Bij niet leverbaar van 1 artiekel zou het fijn zijn als de rest wel gewoon word verstuurd.

Een deellevering is altijd mogelijk, echter wel tegen betaling van de werkelijke verzendkosten. Je kan een deellevering eenvoudig via je eigen EasyParts account aanmaken.

Perfect en erg vlugge levering

Erg vlotte levering en prijs voor levering valt mee. Erg content

...

...

Kan niet beter

super goed geregeld

super goed geregeld

goeie wedwinkel

steeds correct, stipte levering. Een korting voor vaste klanten zou wel leuk meegenomen zijn

Snel geleverd volgens de voorwaarden

was gewoond goed

Waardeloze service

Artikelen besteld vervolgens niet de juiste artikelen gekregen. Gevraagd of ze kunnen kijken of het verkeerd op voorraad lag. Antwoord was stuur maar terug, "op de website staat wat we hebben"

Eerste maal contact en super verder geholpen . Afgeleverd zoals afgesproken en in goede orde . Niets op aan te merken ...

Goede site, onderdelen per model

Vlotte levering goede materialen.

Perfect zoals altijd

Altijd de spulle optijd binnen

Snelle, correcte service

Snel geleverd volgens afspraak

Op de wachttijd na prima!

Heb enkele maanden moeten wachten op mijn bestelling, door omdat 1 van de 3 bestelde onderdelen niet op voorraad was. Er staat echter duidelijk geschreven dat men pas de hele zending verstuurd zodra alle delen voorradig zijn dus dat wist ik en is derhalve ook geen probleem. Onderdelen zelf waren originele delen van de scooter fabrikant en dus goed passend. Werd ook goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Snelle levering en onderdelen zijn volgens beschrijving op de site.