Perfecte service

Zeer goede levering

Ze hebben bijna alles voor elke scooter en snel geleverd een dikke 10

Bijna maand gewacht en onderdelen kapot

Onderdelen gebroken en alles zowat dubbelgevouwen. Bestelling kwam pas na een maand ofzo

Fantastisch goede webshop !

Héél goede en duidelijke website en een héél snelle en correcte levering. Kan niet beter ! ! !

Supper

Top verdeler van onderdelen en toebehoren altijd keurig geleverd goede website met veel info

Al altijd zeer goed geholpen

Al altijd zeer goed geholpen

Een zeer overzichtelijk aanbod en een vlotte service! ik ben fan!

Prima bedrijf! Korte klappen, geen poespas en duidelijk.

Als ik onderdelen bestel via EasyParts is het altijd wel goed. Deze keer had ik een foutief onderdeel besteld en per abuis de verpakking al los getrokken. Ook deze keer weer geen probleem, retour gestuurd, mail gehad en het creditbedrag gelijk weer ontvangen. Prima allemaal dus.

excelent

snelle levering en goede prijzen

zeer goed

snel geleverd, juiste (originele) onderdelen! goed & helder contact met service!

UItstekend

Snelle reactie op mail. Goed product tegen goede prijs. Snelle levering

Goedkoop en snelle service.

Top website!

Goede spullen en word snel bezorgt

Gewoon doen wat ze zeggen!!!

Mijn ervaring is dat veel onderdelen leveranciers beloven MORGEN is het onderdeel er...…...nou mijn ervaring is dat dat meestal NIET het geval is en het doodleuk twee weken duurt...……...………….Deze onderdelen van mijn Suzuki Burgman waren er dus wel in een paar dagen...…...maar als het van Suzuki moet komen...………….zet je motor maar op stal.

Prima webshop. Ze leveren meer dan andere webshops en voor een lagere prijs. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Klantenservice reageert binnen een paar uur. Ik ben tevreden.

zeer goed

eerste keer besteld, easy, verzorging met ad hoq informatie tbv verzending zeer goed. Goede verpakking.

snel en goedkoop

snelle levering en voldoet aan de verwachtingen

goede service en snelle levering

Het was de eerste keer dat ik bij easyparts heb besteld, ik ben zeer tevreden met het product.

Uitstekende webshop

In het verleden reeds onderdelen besteld en gekocht. Deze worden snel geleverd en indien niet op voorraad krijg je een indicatie van de tijdsduur. Zeker een aanrader om hier te kopen.

Veel producten, snelle levering

👍🏻👍🏻

Alles goed en zeer snelle levering

Super goede verzending

Het is snel verzonden en alles is gewoon aangekomen hoe het hoort

Goed en snel

Gewoon goed en volgende dag in huis.

Ze hebben echt wel heel veel.

Prima !

Goede website en vakkundige klantenservice. 100% tevreden