Professionele service

Bestellingen gaan snel en correct Zelfs naar België

Goede en zeer snelle service

snel en goedkoop

goeie producten.

Altijd goed geholpen ,dus houden zoo

De levering precies zoals aangegeven , en de pow box ook dik tevreden mee

Goede ervaringen.

Mooie site waarop je goed onderdelen op kan zoeken. Origineel product en snel geleverd.

Zeer goed, snelle levering. Wel naar het depot gestuurd. Super.

Voor het eerst iets besteld bij easy party. Voor herhaling vatbaar.

Prima zoals belooft

Zo hoort volgende keer hier bestellen met gerust hart top!

Makkelijk om onderdelen op te zoeken en te bestellen.

snel geleverd,top

snel geleverd,top

Producten ontvangen zoals omschreven en redelijk snel. Top site

Jammer

Ik dacht een rollenset besteld te hebben via originele onderdelen krijg ik hem binnen zit er maar 1 rolletje in beetje jammer aangezien je altijd een set vervangt en een set bestaat uit 6 rollen misschien handig om het er even bij te vermelden dat het om 1 rolletje (gewichtje) gaat

De klant heeft geen rollenset besteld, maar zoals hij ook in zijn beoordeling omschrijft een gewichtje. Dit artikel heeft als omschrijving op de website “Weight” en op de afbeelding is duidelijk te zien dat het om 1 exemplaar gaat.

Levering vroeger dan verwacht

Correcte levering enkele dagen vroeger dan verwacht en perfect.

Onderdelen toch niet op voorraad, slechte/geen reactie via antwoordformulier

Slecht

Snel en goed geleverd!

Product snel geleverd en past perfect.

Geduldig blijven !

Op de website was het artikel voorradig maar heb evengoed ruim een maand geduld moeten hebben .

Alles in orde

Alles was prima in orde Waarvoor dank

Super fast

Easy and quick. Reccomended

een duidelijke en simpele service

ai

Goed product slechte verzending

Ik heb nu alweer gehad dat ik een product had besteld waarbij stond voor 4 uur besteld morgen in huis, 3x raden om 15:20 besteld 3 dagen later in huis verder is het product wel als omschreven maar jammer van de verzending

Deze klant heeft 3 bestellingen geplaatst bij EasyParts. Twee bestellingen zijn na 17:00 uur geplaatst en binnen 48 uur geleverd. Eén bestelling is op donderdag om 15:43 uur geplaatst en wegens drukte met 1 werkdag vertraging alsnog de daaropvolgende maandag geleverd.

Goede website

Goede communicatie, Redelijk tijdig geleverd.

Keurig

Verbazing wekkend, dat elk onderdeeltje hoe klein dan ik voor TMax zo snel geleverd kan worden. Top !

Gewoon goed

Snelle service en duidelijke site

Door de makkelijke site en het zeer grote assortiment waren mijn onderdelen makkelijk te vinden. Bezorging was zoals beloofde tijd.