Goed en snel geleverd.

De exploded views van de scooter zijn een onmisbare hulp voor het selecteren van de juiste onderdelen. Goed passende onderdelen tot nu toe. De website geeft mij een professioneel gevoel.

Levertijd was alleen wat lang. Maar dat is een algemeen probleem op dit moment.

Snelle levering veel voorraad

Overzichtelijke website en de snelheid van leveren is goed. Ook bij het retourneren van onderdelen snelle afhandeling en terugbetaling.

Correct

Een goeie site, makelijk en duidelijk, paar artikelen niet binnen je kon wachten of een credit nota krijgen, mijn geld voor de paar artikelen werd dan ook terug gestort.

goede service

snelle levering en een goede service

product goed alleen niet compleet!

product goed alleen niet compleet,er waren enkele gaten niet voorzien van metrische draad M5!

De klant heeft niet rechtstreeks contact heeft opgenomen met EasyParts. Om deze reden heeft EasyParts n.a.v. de beoordeling het initiatief genomen. Na toelichting van de klant heeft de klantenservice van Easyparts geconstateerd dat het onderdeel niet aan de kwaliteitseisen van EasyParts voldoet. Omdat de klant het probleem zelf heeft opgelost, heeft de klantenservice van EasyParts de klant een compensatie aangeboden. Tip: Ben je niet tevreden over je aankoop? Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice van EayParts. Dit voorkomt vertraging in de oplossing.

duidelijke foto's, goede producten, snelle levering

goede website, duidelijke foto's, goede producten, snelle levering

correct

Snelle en correcte levering voor een eerlijke prijs.

Super snel geleverd.

Produkt als omschreven

Informeren over levertijd zou prettig zijn

First Class

Very easy to select parts for your model from the exploded diagrams. Excellent communication on all questions and fast delivery.

Snel en simpel en prijzig

50eu voor koppelingskabel. Snel geleverd zoals altijd. Origineel is duur dat besef ik me degelijk. Helaas geen imitatie te koop.

Bestelling gedaan volgende dag in huis

Snelle verzending en correct.

Heb een remklauw revisie set gekocht. Met 4 rubbertje van 1cm bij 1cm. Word in een grote doos verstuurd. Erg onnodig en je betaald er ook extra voor. Past makkelijk in een envelop.

EasyParts heeft in het verleden per envelop verstuurd. Een brievenbus zending heeft echter geen Track&Trace. Zoekgeraakte brievenbus zendingen zijn meestal definitief zoek. Dit geeft een enorme vertraging en extra kosten. EasyParts berekent de werkelijke verzendkosten. Voor grotere bestellingen passen wij een korting toe.

Besteld en zeer snel geleverd product voldoet aan verwachting

Heel vervelend

Ik had onderdelen besteld die eigenlijk origineel hoorde te zijn. Toen ik ze binnenkreeg was het niet origineel dus het paste niet. Heb paar x gemaild maar geen reactie teruggekregen.

Nadat de klant contact heeft opgenomen met de klantenservice van EasyParts en op verzoek van de klantenservice nadere toelichting heeft gegeven, heeft de klantenservice geconstateerd dat één onderdeel fout was geleverd door een fout van de leverancier. Hier is de klant voor gecompenseerd. Op elke mail van de klant, heeft de klantservice van EasyParts binnen een half uur gereageerd. Check regelmatig je SPAM-box als je geen informatie ontvangt.

Top snelle levering

Maar begrijp niets van de prijzen heb 2 spiegel steunen besteld twee de zelfde maar wel verschil in links en rechts en twee verschillende prijzen vind ik totaal niet ok voor het zelfde product

Het prijsverschil zit in de prijslijst van de leverancier, wij betalen hier inkoop dus ook verschillende prijzen voor, wij hebben geen invloed op het prijsbeleid van de leverancier. De leverancier zal er ongetwijfeld een reden voor hebben dat er verschil zit in de prijs tussen de linker- en de rechterkant. In deze tijd van extreme prijsstijgingen kan het bijvoorbeeld zijn dat de duurdere onlangs geproduceerd is terwijl er van de goedkopere nog oude, goedkopere voorraad is.

tot nu toe niet echt goed!

Er loopt voortdurend iets mis met mijn bestelling , opsturen, terugsturen tot tweemaal toe maar men doet zijn uiterste best om dit te regelen... alleen vind ik het beneden alle peil dat Easy Parts niet telefonisch te bereiken is, dit zou waarschijnlijk veel ellende besparen....

EasyParts gebruikt bewust geen telefoon. In het verleden is gebleken dat telefoongesprekken veel misverstanden/fouten opleveren. Via de mail is duidelijk en snel. Wij antwoorden binnen 2 uur (08:00-18:00 op werkdagen) op e-mails. Controleer, als u geen antwoord krijgt, altijd uw SPAM-box.

alles goed

Snelle correcte levering

Nadat ik mijn bestelling gedaan had, kreeg ik snel een melding dat de betaling geslaagd was. Toen eenmaal de bestelling verzonden was kreeg ik daar snel weer een mailtje over. De communicatie is zeer goed. Plus de levering zeer snel en correct.

Perfect bedrijf.

Grote sortering van allerlei producten. Duidelijke website en na de bestelling informatie over het verloop van de levering. Echt goed!

Always excellent

Fast shipping. Great service

Correcte service

Nette en duidelijke berichtgeving over stand van zaken van de artikelen. Correcte levering, met aanvaardbare levertermijn.