Opzich wel goed maar website onduidelijk

Waardoor ik met de hele verkeerde schroeven zit en het een vermogen kost om ze op te laten sturen terwijl het gewoon in een envelop past ,verder goeie service en netjes geleverd

Uitermate lange levertijd en uiterst slechte aflevering door UPS.

De levertijd van de achterband was prima, die van de voorband bedroevend lang: 10 maanden. De aflevering door UPS was hopeloos slecht. Voor de achterband zijn ze nooit langs geweest: mocht ik zelf afhalen. De voorband is ook niet afgeleverd en toen naar het access point gebracht zonder mij te informeren. Is toen de vlg dag teruggegaan naar de afzender. En 2 dagen later door Post NL prima conform belofte bezorgd. UPS is dus huilen met de pet op en uitermate slechte communicatie en een account die niet te openen is.

Na het plaatsen van de bestelling is de klant meteen geïnformeerd over de langere levertijd van de voorband. De klantenservice van Easyparts heeft de klant voorgesteld om de bestelde voorband te annuleren. De klant heeft er zelf voor gekozen om te wachten. Bij slechts een zeer klein percentage van onze zendingen wordt er door onze vervoerder een sorteerfout gemaakt. De levering loopt dan vertraging op. Wij doen dan samen met onze vervoerder(s) ons uiterste best om de zending alsnog zo snel als mogelijk af te leveren.

Mooi overzichtelijke site

Netjes gewacht met verzenden tot bestelling compleet was

geweldig snelle levering en alles duidelijk

snelle levering en alles duidelijk

Snel en vlotte service bij het aanpassen of annuleren van bestelling !

Ik ben heel tevreden over de website ! Alles staat zeer duidelijk weer gegeven en het was heel makkelijk om het juiste onderdeel te vinden. Top service !

Onderdelen bestellen en over paar dagen bezorgd.

Top service zoals beloofd

Top service zoals beloofd en snelle levering

mooi en op tijd

het past allemaal wat ik besteld heb. Dus goed.

Heel erg tevreden.

Altijd snel en correct spullen geleverd. Blijf zo doorgaan. 8

goed en snel

makkelijk te bestellen en snel geleverd

top performance lol

super snel en gewoon top

gewoon goed, prijzen zouden wat voordeliger mogen

De bestelling werd snel bezorgd en de onderdelen waren in orde.

goed produkt snelle levering

op site staat voorraad en na betaling geen voorraad en dan nog lang wachten

minder dan verwacht

EasyParts heeft meer dan 150.000 onderdelen op voorraad. Het kan gebeuren dat tijdens het orderpicken een onderdeel niet op voorraad blijkt te zijn. Wat in dit geval zo is. De klant is hier waarheidsgetrouw over geïnformeerd. Omdat EasyParts ook vele niet gangbare artikelen aanbiedt kan het wel eens voorkomen dat deze een langere levertijd blijken te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop".

Pakketje kan wel kleiner , envelop formaat , is goedkoper verzenden

supers service

Snelle service, snelle levering,grote voorraad, overzichtelijke website.

Snelle service Goede kwaliteit prijs verhouding

Heel tevreden

Perfecte onderdelen en service

alles is vlot verlopen

duidelijk te vinden onderdelen op de tekeningen, gemakkelijk besteld en vlot geleverd.

Eigenlijk altijd wel goed

Altijd goed en snelle reacties op de mail. Kan verder ook geen negatieve opmerkingen verzinnen . Bestel al ruim 16jaar mijn onderdelen bij EasyParts.

Snelle levering van producten

onderdeel zoals omschreven en vlugge levering.

onderdeel zoals omschreven en vlugge levering.

Onduidelijke site of je t nu besteld heb of niet!

Ik heb t 2 keer t zelfde ding besteld door deze onduidelijkheid de overgang van de bank site terug is onduidelijk u site zegt dat de bestelling mislukt is of niet geslaagd daar door de verwarring !!

Goed en snelle levering