Zeer goed geen klachten.

Op De site zijn onderdelen goed te vinden,en bestelling was snel in huis.

Ik ben blij

Ik ben blij met jullie service omdat ik alle onderdelen kan vinden die ik nodig heb en ik snel kan leveren

alles naar wens

alles netjes geleverd

OK

Snel geleverd terwijl je het niet in voorraad had en goed verpakt

beste, levering is goed gebeurd, we hebben het beenkleed direct geïnstalleerd op mijn T max en is goed verlopen ....Echter er blijkt in het pakket één strip te ontbreken. namelijk strip A en nu heb ik wel een probleem om het beenkleed goed vast te kunnen monteren. kunnen jullie dit naleveren aub ? met dank Filip

Deze klant heeft niet rechtstreeks contact opgenomen met de klantenservice van EasyParts. Echter, naar aanleiding van de beoordeling heeft de klantenservice het initiatief genomen om het probleem onmiddellijk op te lossen. De ontbrekende strip wordt alsnog kosteloos nagezonden.

zeer duidelijke bestelling van onderdelen met snelle verzending

Top bedrijf

Revisie setje was snel te vinden en snel binnen.

Altijd goede service

Ben zeer enthousiast over deze webshop Heb voor honderden euros besteld en elke keer was het top. Veel originele onderdelen op voorraad wat een grote plus is.. een van de redenen om hier te bestellen Merk wel dat er van de tuningsdelen steeds minder op voorraad is. Jammer want door de levertijden bestel ik deze ergens anders. Heb ook goede ervaring met de service 1 keer onderdeel besteld die door mijn fout niet goed was. Terug gestuurd en binnen 2 dagen geld terug ontvangen.

zoals het bij elke webwinkel zou moeten zijn

Onderdelen netjes verpakt , snel geleverd en de bougies en doppen goedkoper dan bij andere winkels . TOP

Goed.

Duurde even voordat het onderdeel er was maar dat geldt voor alle bedrijven op dit moment.

Gemiddeld positief

Ik heb 2 artikelen besteld en betaald, bevestiging gehad Daarna was er 1 artikel niet meer op voorraad en zou ik mijn geld terug krijgen Ik wacht hier nog op Het andere artikel is keurig geleverd

Het creditbedrag is binnen 5 werkdagen aan de klant terugbetaald.

Goede originele spullen

Snelle levering en goede kwaliteit originele spullen

Prima geregeld

Duidelijk, snel geleverd!

perfect

alles correct verpakt en snel geleverd

Prima zakendoen

Lkr vlot met de levering

Geleverd zoals beloofd

Goed spul snelle levering

Mooie spullen snelle levering

Nooit meer EP

Weinig voorraad. Bestelde spullen wekenlang niet verzenden omdat niet alles in huis was terwijl het meeste zelfs in een envelop pastte. Bijbetalen om toch maar vast de voorrradige spullen te krijgen. Beloven dat ze het met de post meegeven en 5 dagen later nog niks. Is het niet met de post meegegeven. Etc. Etc. Overgestapt naar M2-trading. Wat een verschil!!!

EasyParts heeft meer dan 175.000 originele onderdelen in het assortiment en een enorm magazijn met meer dan 100.000 onderdelen en accessoires op voorraad. Omdat EasyParts ook vele niet gangbare artikelen aanbiedt kan het wel eens voorkomen dat deze een langere levertijd blijken te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop". Een deellevering is inderdaad mogelijk, echter wel tegen betaling van de werkelijke verzendkosten. EasyParts heeft in het verleden per envelop verstuurd. Een brievenbus zending heeft echter geen Track&Trace. Zoekgeraakte brievenbus zendingen zijn meestal definitief zoek. Dit geeft een enorme vertraging en extra kosten.

Snel geleverd goed product

Xxx

Precies wat ik wilde op tijd gekregen voor een mooie prijs

Goed.

Perfect geregeld.

Heb vaker wat besteld, en altijd correct verlopen.

Goe dienst

goed bedrijf

duidelijk en snel geleverd

stukken zouden geleverd worden maar komen maar niet

levering geplaatst op 17.8.2021, stukken zouden drie weken levertijd nodig hebben, uiteindelijk zijn ze aangekomen op 4 november geleverd.

Op het moment dat EasyParts van de leverancier had vernomen dat de levertijd van 3 weken niet haalbaar was, maar werd veranderd in status “levertijd onbekend” heeft de klantenservice de klant hierover geïnformeerd. De klant is voorgesteld te wachten, annuleren of een alternatief uit te zoeken. De klant heeft zelf gekozen om te wachten. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop".

snelle levering, goede service, reageert snel, duidelijke foto's en afspraken