Di avond besteld do nam in huis

product is goed

lange wachttijd helaas

Perfecte produkten snelle levering

Easyparts is gewoon top ik bestel er mijn onderdelen voor mijn aprilia,s sr 50 r je kan er alles goed terugvinden bij het kijken op de onderdelen tekeningen je moet wel eerst je model selecteren heb je wat besteld en het is op voorraad heb je het snel in huis dit is top service doe zo voort easyparts jullie zijn goed bezig groeten uit Belgie

ik wacht nog steeds op een bedrag van iets van 42 euro dat ik nog terug moet krijgen

ik heb laats nog contact opgenomen via mail over dit missende bedrag maar ik heb geen antwoord gekregen en heb nog steeds me geld niet terug

Easyparts helemaal ok.

Maar het verzenden met UPS een dikke onvoldoende!!! Niet 1x aangeboden op huis adres maar direct afgeleverd bij depot stad verder en dagen verder!! en dan daar bijna € 8 voor te betalen....

Snel en accuraat

Snel en accuraat

André

alsjeblieft, ik zei dat ik de bestelling wil retourneren omdat deze verschilt van cdi. Ik heb orbit III SYM CDI nodig

Het mooie aan deze site is, dat als je een onderdeel zoekt en/of koopt, je dan de bijbehorende, in mijn geval dan, het eventuele benodigde gereedschap wordt weergegeven.

Slecht

Frustrerend. 5 maanden wachten is te lang, werd aan het lijntje gehouden omdat de fout bij de leverancier zou liggen. Afleverdatum veranderd steeds.

Voor het eerst zaken gedaan met dit bedrijf. Comunicatie was goed en alles via de mail. Voor herhaling vatbaar.

De gevraagde materialen

Pasvorm is niet goed

De gaten waar de rubbers in moeten zijn te klein dus de rubbers gaan kapot.

Goede website

Correcte en snelle levering . Overzichtelijke side om de juiste wisselstukken terug te vinden

Onderdelen prima bezorging matig

In het algemeen is easy parts prima, grootste probleem wat er bij deze firma is UPS, de post bezorger is onbetrouwbaar en heeft een website welke niet goed functioneert. Mijn eerste bestelling is 5x geprobeerd af te leveren bij een afhaalpunt welke er mee gestopt was, waarop mijn bestelling retour werd gestuurd maar ik wel 4 euro mocht betalen.

Groot assortiment en prima kwaliteit

Wel spijtig dat u geen pickup mogelijkheid hebt. Nu 3 dagen op de vervoerder gewacht voor bezorging in Purmerend.

Zeer lang moeten wachten op een product

Ik heb gewoon pech gehad met UPS qua levering. Daar kan eazyparts natuurlijk niets aan doen. Als tip zou ik zeggen werk met andere transport firma’s samen.

Voldoet aan de verwachtingen

Super Service!

Ik had een benzine kraan besteld, maar had geen na ontvangst niet gecontroleerd. Na ruim 3 weken het pakje geopend. ( Na vakantie en drukte) Maar kan erachter dat er een defect aan was. Mailtje gestuurd met mijn excuses dat ik er nu pas achter kwam, en of we tot een oplossing konden komen. Nog geen 30min later kreeg ik een mail dat er een nieuwe onderweg was. En idd een dag later om 10:30uur een nieuwe! Gewoon top, perfect!

Super satisfied

I bought a lot of stuff and it's right part always new and fast. Definitely I won't change supplier

Alle onderdelen worden snel en correct geleverd. Na meerdere keren een bestelling te hebben geplaatst zijn er geen minpunten te benoemen

Alles perfect verlopen

O ringen besteld voor Peugeot kisbee Betel regelmatig onderdelen bij easyparts. Om er zeker van te zijn dat ik originele en geen imitatie onderdelen krijg. Alles altijd netjes verpakt en snel geleverd

Verzending was echt top

Producten stonden 9 werkdagen levertijd voor! Volgende werkdag al in huis!!! Geweldig

Goed en snel

Goed bezig!

Easyparts is TOP!!! Oplossingsgericht. Prima service. Reageren snel op vragen. Vriendelijk. Prijzen zijn ook netjes. Ga zo door!!!

Netwerk 130

1446 WR Purmerend