Savonds besteld 2 werkdagen later binnen.

Hét adres voor OEM onderdelen voor de scooter!

Ik heb nog nooit problemen gehad met de leveringen.

Perfecte site

Startmotor nodig en binnen 1 dag geleverd

Originele onderdelen snel geleverd

Drie weken wachten op een tandriem is absurd.

Je kan beter bij de dealer gaan bestellen .Dat is 2 euro duurder maar is er binnen drie dagen zonder ergenis

Op het moment dat deze klant de bestelling heeft geplaatst, sloot de leverancier de fabriek voor 3 weken in verband met vakantie. Helaas heeft deze bestelling inderdaad vertraging opgelopen. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop".

Snelle levering. Prima verpakt. Ik bestel hier vaker en tot nu toe nog nooit iets verkeerd gegaan.

Goede en snelle service

Na de bestelling meteen een mail. En 2 dagen later keurig bezorgd terwijl er stond dat het langer zou duren. Dik tevreden.

niet op tijd geleverd

ik wil ook geen mails meer hierover

De klant heeft op woensdag 8 september 2021 een bestelling geplaatst. Door een mechanisch defect bij de vervoerder heeft de levering vertraging opgelopen en is de bestelling alsnog maandag 13 september 2021 bezorgd.

jjj

nnn

Snelle levering !

Overzichtelijke site , bestelling geplaatst en 2 dagen erna , bestelling aan huis geleverd !!

tussen de 2

er zijn kleine onderdelen die men nodig heeft die zelfs de transportkosten niet overschrijden . alhoewel moet men die betalen terwijl het evengoed en goedkoper kan met normale post ipv ups . meschien overwegen om zendingen die lager zijn in aankoop prijs , tenzij groote of gewicht het niet toelaat , om te verzenden met normale post . het houd mij tegen klenere onderdelen te kopen terwijl een concurent het gratis verzend dus......... . het is , alle onderdelen die ik ooit gekocht heb zijn perfect , levering ook , ik heb ooit de klantendienst nodig gehad (een vergissing is menselijk ) en dat was 150% .

EasyParts berekent de werkelijke verzendkosten. Voor grotere bestellingen passen wij een korting toe. Ons prijsniveau is concurrerend met andere websites. Wij onderzoeken dit regelmatig.

Lange levertijd

Mijn ervaring is : onderdelen is prima maar bijbehorend gereedschap moet je ergens anders bestellen want dat duurt een eeuwigheid volgens mij moet je een sleutel van nog geen € 10,- gewoon op voorraad hebben ....en dan meer dan 1 want die was voor mij al de tweede keer dat ik heel lang moest wachten. De eerste keer een variosleutel de tweede keer koppelings 55mm sleutel Vrgr Tjibbe Feenstra.

EasyParts biedt ook vele niet gangbare artikelen aan. Het kan wel eens voorkomen dat deze een langere levertijd blijken te hebben dan onze fabrikant heeft opgegeven. EasyParts hanteert het principe "beter te koop met een langere levertijd dan helemaal niet te koop".

zeer slechte bezorg service.

7 euro betalen voor bezorging van een keerring die door de brievenbus past en dan nog naar een ups kantoor moeten rijden (16km)met een verkeerd adres omdat ze geen tijd doorgeven.VOOR HET EIND VD DAG.

EasyParts heeft in het verleden per envelop verstuurd. Een brievenbus zending heeft echter geen Track&Trace. Zoekgeraakte brievenbus zendingen zijn meestal definitief zoek. Dit geeft een enorme vertraging en extra kosten. EasyParts berekent de werkelijke verzendkosten. Voor grotere bestellingen passen wij een korting toe. Bestellingen boven 90 € zijn zelfs franco. TIP: Maak éénmalig bij UPS een "Mychoice" account aan en je kunt niet alleen de zendingen van EasyParts maar ook van alle andere webshops die via UPS verzenden heel eenvoudig beheren.

Goede communicatie, alles netjes geleverd.

Prima zaak, snelle verzending en keurig verpakt!

Bestelling geplaatst en keurig op de hoogte gehouden. Pakje kwam de volgende dag al aan. Keurig verpakt kwam (uiteraard) het bestelde onderdeel aan. Zou zeker dit bedrijf aanraden en/of de volgende keer er weer iets kopen.

Formidastisch!

Zeer vriendelijke correcte behandeling

Hele goeie ervaring

Netjes optijd en snelle levering

Aanrader

Snelle levering en supervriendelijke klantendienst, top. Als ik nog een onderdeel nodig heb voor mijn scooter ga ik dat zeker bestellen bij easyparts.

Materialen snel geregeld en werkt super

Materialen waren snel geleverd en waren de juiste materialen en alles paste precies. Super geregeld

Snelle goede levering

Levering was snel goed ingepakt niks mis mee

Alles verkrijgbaar

Alles verkrijgbaar

Een webshop die goed werkt, volgende keer weer!

Easyparts is een goeie site om je onderdelen te vinden. Echter dit was voorheen beter... Als ik nu zoek bij Aprilia staan er geen Onderdeelnummer meer bij. Heel jammer! Verander dit weer terug, het is een groot gemis! De vorige onderdeken zoeker was veel beter.

Uitstekende website, goede opvolging, snelle levering, gewoon TOP !

Altijd de juiste onderdelen

Heel vlotte service

Goede en grote keus van Vespa onderdelen. Uitstekende levering.