Service met een griffel.

Scooteronderdelen besteld, 1 spiegel werkte niet naar behoren en werd na een dag kosteloos omgeruild, dat is nog een echte ouderwetse service.

Prima winkelen

Veel keuze en snelle levering

Ben persoonlijk zeer tevreden vind er steeds de nodige onderdelen en meestal origineel dat dan ook de verwachte kwailteit is. Heb nog nooit een vertraagde levering gehad steeds een snelle verzending. Annuleren is ook nog nooit een probleem geweest alsook contact met de klantendienst heeft nog voor geen problemen gezorgd. Een aanrader voor scooter onderdelen.

Goeie webshop en razendsnel geleverd

Goede webshop, veel artikelen en zeer snel.geleverd met ups. Mijn complimenten

Snel goedkoop prima spul

Op tijd geleverd en van goede kwaliteit

Mijn ervaring met Easyparts is uitstekend.

Mijn ervaring met Easyparts is uitstekend en snelle levering van mijn bestelling.

Top!!

1 voor vier besteld, volgende dag binnen!!

Klantvriendelijke communicatie

ik werd continue op de hoogte gehouden inzake de levering van mijn order.

Zee goed

Ik heb een goede ervaring en EasyParts is een top bedrijf.

Tevreden na snelle levering

Onderdelen voor een wat oudere Yamaha besteld, sommige onderdelen waren niet op voorraad maar toch snel geleverd tegen een goede prijs!

Opzich wel goed maar website onduidelijk

Waardoor ik met de hele verkeerde schroeven zit en het een vermogen kost om ze op te laten sturen terwijl het gewoon in een envelop past ,verder goeie service en netjes geleverd

Foutief bestelde onderdelen kunnen altijd omgeruild worden. Voorkom fout bestellen door het voertuigfilter op onze website te gebruiken. Bij twijfel eerst onze klantenservice vragen vóórdat je besteld. EasyParts berekent alleen retourkosten als je zelf iets fout besteld hebt. In geval van een product fout of een fout van EasyParts worden de retourkosten altijd vergoed.

Uitermate lange levertijd en uiterst slechte aflevering door UPS.

De levertijd van de achterband was prima, die van de voorband bedroevend lang: 10 maanden. De aflevering door UPS was hopeloos slecht. Voor de achterband zijn ze nooit langs geweest: mocht ik zelf afhalen. De voorband is ook niet afgeleverd en toen naar het access point gebracht zonder mij te informeren. Is toen de vlg dag teruggegaan naar de afzender. En 2 dagen later door Post NL prima conform belofte bezorgd. UPS is dus huilen met de pet op en uitermate slechte communicatie en een account die niet te openen is.

Na het plaatsen van de bestelling is de klant meteen geïnformeerd over de langere levertijd van de voorband. De klantenservice van Easyparts heeft de klant voorgesteld om de bestelde voorband te annuleren. De klant heeft er zelf voor gekozen om te wachten. Bij slechts een zeer klein percentage van onze zendingen wordt er door onze vervoerder een sorteerfout gemaakt. De levering loopt dan vertraging op. Wij doen dan samen met onze vervoerder(s) ons uiterste best om de zending alsnog zo snel als mogelijk af te leveren.

Mooi overzichtelijke site

Netjes gewacht met verzenden tot bestelling compleet was

geweldig snelle levering en alles duidelijk

snelle levering en alles duidelijk

Snel en vlotte service bij het aanpassen of annuleren van bestelling !

Ik ben heel tevreden over de website ! Alles staat zeer duidelijk weer gegeven en het was heel makkelijk om het juiste onderdeel te vinden. Top service !

Onderdelen bestellen en over paar dagen bezorgd.

Top service zoals beloofd

Top service zoals beloofd en snelle levering

mooi en op tijd

het past allemaal wat ik besteld heb. Dus goed.

Heel erg tevreden.

Altijd snel en correct spullen geleverd. Blijf zo doorgaan. 8

goed en snel

makkelijk te bestellen en snel geleverd

top performance lol

super snel en gewoon top

gewoon goed, prijzen zouden wat voordeliger mogen

De bestelling werd snel bezorgd en de onderdelen waren in orde.

goed produkt snelle levering