duidelijk en correct

de aangegeven levertijd klopt zoals vermeld werd op de site en via mail werd bevestigd. Correct afgeleverd. Geen op en of aanmerkingen.

Helder, klik, klaar; en snel!

Overzichtelijke site, makkelijk zoeken, heldere productinformatie. Eenvoudig bestel- en betaalproces, snelle levering. Voor producten (te) lang in back order staan kan er vlot en soepel met de after sales geschakeld worden om eventueel de bestelling aan te passen.

COMUNICATIE IS BIJNA NUUL

NIET SLECHT ..HET PRODUCT IS QUALITEIT..MAAR COMUNICATIE IS NUUL..

De klantenservice van EasyParts beantwoord mails in principe binnen 2 uur (08:00 - 18:00 op werkdagen). Deze klant heeft dinsdag na 18:00 uur een vraag geteld en de volgende ochtend antwoord gekregen. Check regelmatig je SPAM-box als je geen informatie ontvangt.

Nog maar pas klant

Ben nog maar pas klant, ik heb een artikel terug gestuurd, was niet het juiste artikel, ben benieuwd hoelang duurt voordat ze de terugbetaling doen

Wij proberen een terugbetaling zo snel mogelijk te doen, in de regel binnen een paar dagen. Creditcard betalingen worden naar je creditcard teruggestort. Mogelijk wordt de betaling door je creditcardmaatschappij niet direct teruggeboekt naar jouw bankrekening. Informeer hiernaar bij je creditcardmaatschappij/bank.

Tevreden en snel

Bestelde onderdelen super snel geleverd.

Een bepaald onderdeel van mijn bestelling bleek een lange levertijd te hebben. Daar is door EasyParts een alternatief voor aangeboden. Hierdoor kon de gehele bestelling toch op tijd worden geleverd. Het onderdeel bleek ook wat goedkoper te zijn. Het verschil werd gelijk gecrediteerd. Een prima afhandeling.

Pertect

Prima webwinkel

Ik heb hier vaker besteld en ze hebben leuke gadgets (Vespa fan) maar ook originele onderdelen. Ze zijn snel met verzenden. Één punt van kritiek. ... Ik bestelde laatst 1 buffer (klein Vespa sjaaltje/kolletje) iets wat makkelijk in een enveloppe gestuurd zou kunnen worden en door de brievenbus past. Zou de verzendkosten voor zo'n sjaaltje een stuk lager maken. Nu moest ik thuis blijven voor ontvangst en nog tekenen ook plus iets van 7 euro nog wat verzend kosten betalen. Beetje jammer. Het sjaaltje is overigens super.

ik wacht sinds 10/07 /20 achter mijn vervang stukken die sinds dien niet meer kan rijden

ze zijn nu vorige week verstuurd geweest maar het adres was zo gezegd niet juist maar daar is niks van aan . bestelling ref 4b874.a05814.3009d3: ref mvg yvan

Echt een geweldige site

Ik bestel mijn onderdelen voor o.a mijn Piaggio Mp3 al vanaf het begin dat ik hem heb en dat is nu zo'n ruime 2 jaar. De specifieke tekeningen voor bv mijn type Mp3 zijn geweldig, elk afzonderlijk onderdeel staat op die tekening genummerd en vind je dat onderdeel in de lijst met naam en prijs die bij deze tekening hoort. Als het op voorraad is dan is zo goed als de volgende dag ( mits de corona dat toelaat ) bij je thuis bezorgd. Heb je een vraag dan wordt deze snel en zeer vakkundig beantwoord, ik bestel voor al mijn onderdelen bij Easyparts en kan dat echt iedereen aanbevelen.

Niet ontv

Nog niets ontvangen van gls

Even zoeken naar onderdelen, is makkelijk te zoeken en duidelijk welke onderdeel je nodig hebt..

Top service snelle verzending

Goed verpakt en super service

heel eerlijk en snel in reactie

altijd op tijd eerlijk en duidelijk website

Goed het was het goede product wat ik toe gezonden kreeg Alleen zou het beter zijn , als er spullen gevraagd worden gelijk in de winkelwagen zetten zodat de klant als nog niet alles weer aan hoef te vinken

Het komt allemaal goed!

Cilinder besteld , Barikit 50cc echter een 125cc geleverd. Gemaild en een een retour label UPS voor verzending ontvangen via mail . Tevens het advies om alvast een gelijkwaardige cilinder te bestellen want gevraagde cilinder niet meer op voorraad. Zaterdag cilinder retour..even wegbrengen naar UPS punt. Dinsdag 2e cilinder (DR) ontvangen en gemonteerd. Tevens dinsdag mail bevestiging ontvangst geretourneerde cilinder en creditnota. Woensdag geld op rekening. Conclusie : Het komt allemaal goed. Top afgehandeld.

Geweldig, snel, duidelijke website!

Alle bestelde (niet courante) artikelen waren keurig eerder dan beloofd binnen.

Jullie zijn top

De bestelling geplaatst volgende dag kon ik het al ophalen snelle service topp

Passende stukken en snelle levering

Eerste bestelling en zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Onderdelen besteld, een dag later correcy en compleet ontvangen.

Duurde vrij lang voor een setje remblokken bijna twee weken

Setje remblokken kwamen ruim 2 weken later binnen vond t erg lang duren Voor een setje remblokken ik bedoel ik heb ook meteen betaald anders wordt de order niet verwerkt en dan moet je best lang wachten vind ik Zou veel sneller kunnen

Wij hebben zeer veel op voorraad. Het kan echter altijd zijn dat er iets niet op voorraad is. Dit communiceren wij zeer duidelijk. Het kan altijd voorkomen dat een artikel een langere dan gemiddelde levertijd heeft.

perfect

gewoon zoals het hoort , perfect (zoals steeds)

Besteld om half een in de middag, bezorgd in de avond van dezelfde dag om half negen! Beter kan ‘t niet

Zeer zeker aan te bevelen.

Bij vragen een snelle en duidelijke reactie per e-mail alsook snelle levering van goederen. Kortom, hier ga ik meer bij bestellen.

correcte afhandeling