Mooie kleding, en geweldige klantenservice mocht er iets niet in orde zijn!

Mooie webshop, duidelijke foto's, snelle levering en goede afhandeling retouren. Communicatie is zeer goed, wordt snel gereageerd.

zo als altijd erg netjes en snel.

fijne webwinkel

Snel en altijd netjes verzorgd ingepakt met een persoonlijk briefje. Elke keer weer een cadeau (tje) aan jezelf!

Fijne site en snelle correcte levering

Goede website! Snelle levering Correcte en snelle afhandeling mbt een retour.

Super service, snel verstuurd en netjes verpakt!

Super service, snel verstuurd en netjes verpakt!

Perfecte service.

Alles keurig op tijd, en met retour verzenden alles prima geregeld, netjes je geld teruggestort. Ben heel tevreden.

Alle netjes ontvangen. Bij mankement aan product probleemloos nieuwe gekregen.

Fijne site! Goede service, snelle levering, mooie spulletjes!

Fijn dat er altijd een mix van verschillende artikelen op een foto staan en deze ook als “loshop de look kunnen worden besteld. Mooie collecties!

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering met persoonlijk briefje

Top webshop!

Snelle levering, altijd hand geschreven kaartje erbij.

Mooie kleding, veel keuze, snelle levering

Bij Orangebag heb je enorm veel keus uit mooie kleding in veel verschillende prijsklassen. Ik slaag altijd.

Prima verzorgd

Zeer attente verzorging vd bestelling. Mooie kleding op de site

Snelle levering en mooi verpakt

De kleding werd snel geleverd en was zorgvuldig en mooi ingepakt.

Prima bedrijf

Kijk altijd met plezier naar jullie website. Mooie mode, prima service, op tijd geld terug bij retourzenden. Mooie merken. Mijn favoriete modesite. Succes verder, en ga zo door.

Goed, op een niet vriendelijke mail na

Op zich heb ik goede ervaringen met OrangeBag alleen viel onlangs de communicatie via de mail mij erg tegen. Vandaar dat ik nu laag mijn beoordeling inzet.

Hallo Anita, Als je over een issue, groot of klein, of over een email die je van ons hebt ontvangen contact opneemt zullen we altijd correct opvolgen. Team OrangeBag

Goede en snelle levering

Snel, betrouwbaar en vooral mooie colllectie

Fantastisch mooie merken, fijne service

Ondanks het online bestellen voelt het toch persoonlijk. Altijd een leuk zelf geschreven kaartje erbij. Service is duidelijk, wel is het soms kort draaien om het binnen 7 dagen te retourneren. Verder zeer mooie merken. Voor jong en oud. Ik ben al jaren erg tevreden

Geleverde artikelen worden begeleid met een handgeschreven kaart, ik houd ervan!

Geld van retourartikelen wordt ook snel teruggestort.

Super mooie merken op 1 website

Geregeld kijk ik op de website en ik vind altijd hetgeen wat ik zoek. Zowel basics als meer uitgesprokener kleding, het is allemaal hier te vinden.

Zeer slecht

Duurt veel te lang voor je je geld retour hebt. De opgebouwde korting wordt volledig teruggestort. Terwijl ik nog een artikel had gehouden. Dame aan de telefoon, onvriendelijk niet service gericht. Groet, Sophie Houben 0615945894

Beste Sophie, Credit bedragen worden door ons zonder uitzondering binnen drie werkdagen teruggestort; ook en altijd bij jou al jarenlang. Wanneer je, zoals jij ditmaal, niet alle items naar ons stuurt die je wel en zelf hebt retour gemeld en vervolgens niet op onze vraag over het ontbreken antwoordt, loopt afwikkeling inderdaad en daardoor vertraging op. We vinden het vreemd en jammer dat je ons dat verwijt. Team OrangeBag

Mooie producten, goede service. Niet representatieve modellen.

Zou wel graag meer diversiteit in modellen zien. Klanten van orange bag zijn niet allemaal jong, lang , blond en dun. Niet meer van deze tijd. Stem je modellen af op je klanten. Dus ook ouder, andere afkomst, diverse maten en lengtes.

Één van de fijnste winkels om te bezoeken…

Collectie is top; site is overzichtelijk en bezorging is snel en altijd persoonlijk en in orde. Één klein verbeterpunt: blijkbaar kun je punten/korting sparen. Hoe dit gaat is mij niet duidelijk - zou wat mij betreft automatischer mogen.

Hallo Fi, Dankjewel voor je feedback. Het bonusbedrag (van 5%) o.a. vermeld bij items uit de nieuwe collectie, op de bevestiging en in je account, krijg je van ons cadeau op elke aankoop uit de nieuwe collectie. Bonus wordt definitief 3 weken na verzending van je bestelling (en op items die niet zijn geretourneerd). Bonus in opbouw blijft verbolgens 12 maanden geldig. Zodra je een bedrag van EUR 12,50 (of een veelvoud) definitieve bonus hebt ontvangen wordt deze omgezet in coupons die je kunt inwisselen bij een volgende aankoop of later, gedurende 6 maanden. Deze details, specificatie en beperkte spelregels ervan vind je ook in je account, tab “bonus”. (en is volledig "automatisch") Team OrangeBag

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.