Aanrader!

Toegankelijke website, duidelijke foto's, hele ruime keus, fijne merken, snelle levering en goede service.

Snel en adequaat

Alles is er snel en retour gaat ook makkelijk en snel

Qua verzend heel mooi, maar grote nadelen met retourneren

Het pakket was heel mooi ingepakt met leuke kaartjes met aanbiedingen erbij. Dit vind ik echt een pluspunt. Wat een groot nadeel vindt is dat een retour binnen 7 dagen aangemeld moet zijn en dan moet je vervolgens ook nog de retourkosten betalen. Dat vindt ik niet meer van deze tijd. Voor mij is de drempel dan ook groot om nog een keer te bestellen.

Hallo Robin, Dankjewel voor je feedback. Voor de volledigheid; Onze retourtermijn is 14 dagen, geen 7, en wordt altijd coulant gehanteerd. Retour sturen is gratis voor je met ons label in geval van een ruiling.. Alleen indien je deze retourservice gebruikt zonder ruiling berekenen we daarvoor een beperkte bijdrage van EUR 3,95. Verzenden is altijd gratis voor je vanaf EUR 75, ook van Sale items, én je ontvang 5% loyalty bonus over je aankopen uit de nieuwe collectie. We geven dit ook zo aan op elke pagina en bij elk item. Deze combinatie biedt je een unieke en veel betere beloning en overtreft een incidentele geringe bijdrage vele malen. Team OrangeBag

Super leuke webshop

Mooie merken. Makkelijke site. Duidelijke beschrijving en foto’s. En altijd een persoonlijk bericht bij je bestelling. Hoi

Very efficiënt!

Very efficiënt!

Snelle levering, ze hadden een jurk die nergens anders kon vinden. Het was prachtig .

Altijd goed

Leuke kleren, mooie merken Zo mooi verpakt met een persoonlijk briefje Altijd leuk

Place to be

De site is erg gebruiksvriendelijk, goeie foto’s en omschrijvingen. Service is top. Kortom slaag eigenlijk altijd. En in de buurt dus gaat niet de hele wereld over. Ga zo door

Heel klantvriendelijk en super service

Erg goede online shop

Top site, snelle verzending en prettig retoursysteem!

Hele fijne shop ervaring. M’n favoriete kleding site, veel keuze en mooie kwaliteitsmerken! Ook altijd een prettige sale afdeling waar nog veel moois tussen staat. Prettig bestel en retour proces. Leuk dat je punten spaart!

Al jaren heel erg goed

Zeker 10 jaar klant en nooit teleurgesteld

Uitstekende kwaliteit

Fijne website, mooie kleding van goede kwaliteit. Altijd netjes ingepakt met (heel leuk) persoonlijke boodschap.

Goede ervaring

Veel keuze en snelle levering

Snelle levering en zeer goede service!

Snelle levering en zeer goede service!!

Uitstekend!

Service, snelheid, verpakking (zonder plastic) en bezorging was erg gied.

Verbazing dat je tussen de 7-14 dagen niet kan aanmelden voor terugsturen

Ik wilde na 8 dagen een retour melden. Dit kan na 7 dagen niet meer. Nu zit ik met een rok die te groot is.

Beste Brigitte, Je laatste bestelling is van vier weken geleden... We hanteren de retourtermijn van 14 dagen, geen 7, (ook aangegeven op onze website, en bij elk item en o.a. ook op de instructie in je pakket) altijd coulant, ook in je account en als je in een bijzonder geval contact opneemt vinden we ook dan altijd een oplossing. We vinden het jammer dat je dat niet hebt gedaan. Team OrangeBag

Alleen maar lof!

Goedwerkende en mooie (vernieuwde) website, met een keuze te over aan mooie merken. Snelle en goed te volgen levering. Artikel zit altijd goed verpakt. En moet er iets retour ivm ruiling, dan gebeurt dat met “gesloten beurs”. Erg plezierig! En vind je de prijzen te hoog, ze hebben ook altijd een aantrekkelijke sale:-)

altijd snelle levering ,goede service !!

mooie kleding, service is erg goed!

Betrouwbaar

Netjes ingepakt. Persoonlijke note. Super!

Geweldige producten met korte retourtermijn

Ik ben dol op al het moois dat OrangeBag in de rekken heeft hangen. De verzending is tijd vlot en de pakketjes zijn super mooi verpakt. Elke keer is het een cadeautje om open te maken. Enige nadeel is dat je een heel korte tijd hebt om te retourneren. Een week klinkt prima, maar is in de praktijk zo voorbij. Iets langer zou ik, ook gezien de prijs van de producten, waardoor een beetje extra bedenktijd best prettig is, heel prettig vinden.

Hallo Suzanne, Dankjewel voor je mooie beoordeling en feedback. Onze retourtermijn is geen 7 maar 14 dagen (7 plus7). We geven dat ook aan op onze website (elke pagina en bij elk item), op je bevestiging en op de retourinstructie in je pakket. Alle termijnen hanteren we altijd ruim en coulant, ook in je account, en als je bij overschrijding contact opneemt, lossen we ook dan altijd voor je op zoals we ook bij jou hebben gedaan. Team OrangeBag

Doen wat ze beloven

Mijn bestelling netjes op tijd ontvangen. Zeer netjes ingepakt etc.

Fijn winkelen online

Snelle levering.

Al dat moois

Verslaafd aan shoppen online! Veel keuze aan merken en kleding! Goede en snelle service!

Mooie broek en snel verzonden.

Fijne stof voor deze zwarte broek van Ruby Tuesday in jaren tachtig model. Snel verzonden en goede service.

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.