Veel te korte retourttijd. Nu zit ik meteen dubbel aantal, niet van deze tijd.

Zie boven

Hallo Nicole, Dankjewel voor je feedback. Alle termijnen hanteren we altijd ruim en coulant, ook in je account, en als je bij overschrijding contact opneemt lossen we ook dan altijd voor je op. We vinden het jammer dat je dat niet hebt gedaan. Team OrangeBag

snelle professione levering

Het persoonlijke kaartje dat altijd bij de bestelling zit wordt als zeer positief ervaren.

Prachtige keuze uit merken.

Uitgebreid aanbod van merken maten; makkelijker kan je het niet maken.

Mooie kleding snelle levering. Altijd een leuk kaartje erbij. Ik ben grote fan!

Vooral prettig dat je een ruilbestelling kan doen! Service is goed en bezorging snel. Mooi verpakt ook!

Top webshop

Mooie merken, grote aanbod, snelle levering, alleen jammer van de retourkosten

Hallo Dorota, Dankjewel voor je feedback en mooie beoordeling. Voor de volledigheid; Verzenden is altijd gratis voor je vanaf EUR 75, ook van sale items. Retour sturen is ook gratis voor je met ons retourlabel in geval van een ruiling. Alleen als je het gebruikt voor een retour zonder ruiling geldt daarvoor een geringe bijdrage van EUR 3.95. Daarnaast ontvang je altijd 5% loyalty bonus over al je aankopen uit de nieuwe collectie. Deze combinatie biedt je een unieke en veel betere beloning en overtreft een incidentele bijdrage in de kosten van verzekerd retour sturen vele malen. Team OrangeBag

Fantastisch , website erg duidelijk allemaal .

Ik kijk elke dag en vind altijd wat, ik hoop straks op nog meer merken. BV LIO Jo of. 10 days. Misschien meer lingerie en sneakers. Beveel ook iedereen aan om te kijken.

Prettig mooi ingepakt snel

Dat persoonlijke kaartje maakt het af!

Dat persoonlijke kaartje maakt het af!

Leuke collectie, snelle verzending, persoonlijke noot

Collectie is prachtig, verzending (en retour) snel, persoonlijk kaartje bij de bestelling maakt het af!

Fijne webshop met mooie merken

Snelle levering en goede service

Hele fijne service

Prachtige kleding! Snelle service en bij retourneren snel mijn geld terug. Top.

altijd goed in levering en terugbetalen

altijd goed in levering en terugbetalen

Assortiment top, retourtermijn te kort

Assortiment is top, mooie merken en persoonlijk kaartje erbij is leuk. Door de retourtermijn is het niet ontspannen om te kopen. Het is altijd haasten, naast een full time baan om op tijd de spullen af te halen, te passen en weer retour te melden. Hierdoor is de winkelervaring bijna altijd onprettig. Het begint een belemmering te worden terwijl ik de kleding wel top vind.

Beste Renate, We hanteren de retourtermijn van 14 dagen altijd coulant, ook in je account en als je in een bijzonder geval contact opneemt vinden we ook dan altijd een oplossing zoals we al vaker voor je hebben gedaan. Team OrangeBag

Erg goed en verzorgd!

Ruime keuze en mooie inspiraties!

Geweldige shop

Mooie producten en goede service. Koop al jaren bij Orangebag, ben erg tevreden. Leuke merken en groot aanbod.

Erg prettige webshop

Goede mooie collectie. Zeer snelle service. Terugbetaling van retouren kan sneller. DHL geen prettige pakketdienst

Hallo Judith, Dankjewel voor je email. Als je ons in een email laat weten wat je niet prettig vindt aan DHL kunnen we voor je opvolgen. Wat betreft je opmerking over terugbetalen lijkt sprake van een vergissing; Wij bevestigen de ontvangst van een retour zonder uitzondering dezelfde dag en betaling gebeurt altijd volgende werkdag. Nog sneller is letterlijk onmogelijk. Team OrangeBag

Altijd vlotte levering ,

Prima, maar……

Het is jammer dat wanneer je iets in je mandje stopt en de volgende dag weer verder wil gaan met winkelen je alles weer opnieuw in je winkelmandje moet doen.

Reactie Arlinde 23 november 2022, 22.57 uur Dat ga ik proberen. Bedankt! Hallo Arinde, Dankjewel voor je feedback. Ook voor je "maar" hebben we een oplossing; items blijven geruime tijd, maar niet oneindig, in je shopping bag. Je kunt echter eenvoudig en op twee manieren "bewaren". Door items op je wishlist te plaatsen én door je shopping bag met de optie aan jezelf te versturen. Team OrangeBag

ik ben tevreden ook met een vraag word snel beantwoord

Prachtige kleding!!

Ik ben al jaren vaste klant! Makkelijk te bestellen, snel geleverd en makkelijk te retourneren! Bedrag altijd op tijd terug gestort! Mooie kwalitatieve kleding in verschillende prijsklasse!

Dé online winkel voor (merk)kleding!

Wat een keuze! Fijn contact, snelle levering en met altijd een persoonlijke kaart bij je bestelling.

prachtige collectie en snelle levering

Altijd prachtige collectie levering is zoooo snel. Fijne website!

Inloggen site lastig.

Beste Orangebag, Het is al zoveelste keer dat ik me niet kan inloggen bij OB, ook aanpassen van de wachtwoord is lastig, hoewel het eerder 6 maanden geleden) nooit een probleem is geweest. Wanneer niet lukt met inloggen, probeer ik mijn wachtwoord aan te passen, maar dat werk niet op de site. Wachtwoord wordt niet opgeslagen. Heel irritant. Gelukkig help er altijd iemand van de admin, maar na veel uitleg , 4 e-mails terug en weer, duurt lang en wordt gedaan alsof ik niet snap hoe aanpassen van werkwoord werkt.

Zeer betrouwbare website.

Ik koop niet vaak online, maar als ik iets aanschaf is het meestal via OrangeBag.nl. OrangeBag is betrouwbaar, de aangeschafte items worden snel verstuurd. Eventuele retourzending is uiterst eenvoudig. Kan af en toe nog wel twijfelen over welke maat ik moet kiezen, dus nog meer info daarover is welkom.

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.