Increase product price before sales

The website proposed a 20% off on sales items but increased prices just before the promotion. FAKE PROMOTION.

• Would you recommend us? No

Fantastische service

De kleding is altijd keuring ingepakt en snel bezorgd. Laatst is een pakje niet bezorgd (ook niet bij buren) en heeft de klantenservice het heel netjes opgelost. Aanrader als je een modieuze en betrouwbare webshop zoekt.

Snelle bezorging en mooie kleding, waar nodig ook goede service

Snel en goede service

Snelle levering, alleen mijn punten werken nog niet, hoop dat ze verwerkt worden....

Betrouwbaar & goede kwaliteit

De ruiling en levering ging super snel. Blij met mijn nieuwe aankoop. Ik vind veel van de nieuwe merken wel érg duur. Des Petit Hauts zou nog een leuke aanvulling zijn op het aanbod.

Altijd snelle levering en geen gedoe bij retour. Tevreden klant!

Snel en netjes

Fijne webshop , snel geleverd

Prachtige collectie en idem service

Ik koop heel graag bij Orangebag. De collectie is prachtig en divers. De service is uitmuntend. Enige punt is dat ik laatst liep te zoeken naar de juiste maat bij een merk nadat ik zelf wat smaller was geworden. Bleek dat het merk tevens ruimer valt dan reguliere merken. Zo bleef ik een aantal keren de kleding te moeten ruilen. Maar, dat is prima gegaan.

Super kwaliteit

Snelle levering en altijd super service. Zeer betrouwbare webshop.

Alles haat zoals het moet gaan

Had 2 jassen besteld waarvan ik er 1 gehouden heb. Wat ik dan weer wel jammer vind is dat er verzendkosten van je retournering af gaan. Van de andere kant kan ik dat wel begrijpen. Ik zeg ook gewoon “jammer”.

Goede levering en kwaliteit

Jurk en rok zijn super en lijken op foto’s website. Goed afgeleverd en op de hoogte gehouden.

Fashion & service!

Mooie collectie, nette en snelle levering en goede retour service!

Top!!

Snel en fijn verpakt verstuurd! Retour wordt ook snel verwerkt! Meerdere malen al besteld en echt een aanrader.

Fijne collectie, mooie items

Prettige winkel, mooie collecties. Altijd keurig met verzenden, en retouren worden snel opgepakt/omgeruild/terugbetaald.

Fijne webshop met goede collectie en snelle levering

Ik shop graag bij OrangeBag, de collectie is gevarieerd, de website werkt goed, de levering is snel en netjes. Enige puntje van kritiek vind ik de uitleg over de maten, dit is een standaard tabel. De ervaring leert echter dat het ene merk groter/kleiner valt dan het andere. Het zou prettig zijn als de uitleg iets specifieker is om verkeerde bestellingen te voorkomen.

Prima site. Goede service

Mijn vaste webshop

Snelle levering en evt retour van kwalitatief mooie kleding! Heb een kleine maat maar gelukkig kan ik toch altijd weer een goeie broek vinden en dat is voor mij heel bijzonder

Zeer uitgebreide collectie van kwaliteits kleding. Snelle verwerking van retour en terugbetaling.

Mooie foto’s, duidelijke omschrijving, snelle levering, makkelijk retour.

Zoals eerdere keren, top

Consequent goede service en mooie items

Mooie collectie, eigentijds en stijlvolle mode

Mooie moderne collectie. Jammer dat de dames maten soms alleen in kleine maten voorhanden zijn en soms de foto's niet de exacte grootte of pasvorm weergeven. Dat zou onnodig retourneren nog meer voorkomen.

Altijd goed!

Ben altijd tevreden over de kleding en hun service. Vlotte verzendtijd en de pakketjes zijn zo ingepakt dat het echt een cadeautje is!

Snelle en makkelijke retour

Het jurkje dat ik had besteld en snel was geleverd stond mij niet goed. Het retourproces is makkelijk en snel.

Keurig snelle service

Fijne website, jammer dat retourneren op eigen kosten is.

Fijne website met mooie collectie. Soms weerhouden de kosten voor het retourneren mij ervan om wat te bestellen.

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.