Geweldige kleding servies is top

Snel, compleet, verzorgd, super tevreden

Zendingen altijd snel verzonden, snelle en correcte afhandeling van retouren, credits etc.,, steekt met kop en schouders boven andere websites uit. Collectie super divers, mooie merken

Snelle levering, mooie setjes en duidelijke foto’s. Fijne website om inspiratie op te doen en leuke kleren te scoren. Wetend hoe je deze kan combineren. Wel een beetje prijzig soms. Verder is de retour goed geregeld. Dat er meteen een saldo te zien is na het selecteren van de retour product. Al met al fijne webshop en goede kwalitatieve assortiment!

Snelle levering, goede service, prettige klantenservice

Zeer klantvriendelijk.

Kreeg broek die behoorlijk verfomfaaid was, maar na overleg werd er een korting gegeven.

Perfecte service

Ruilen,retouren en verzenden altijd goed verzorgd!

TOP artikelen

Gevarieerd assortiment. Goede kwaliteit en pasvorm. Snelle bezorging.

Netjes en snel

Snelle en nette verzending en ook met retour artikelen snel bedrag op rekening top!

Jullie site biedt heel veel aan diversiteit qua kleding! Enorm leuk. Duurder maar ook minder duur. En de afhandeling bij terugsturen is heel handig en efficient. Er wordt altijd snel terugbetaald.

Waren ze maar allemaal zoals Orangebag.

Gewoon top. Alles klopt.

Geweldige shop, goede service.

Prachtig aanbod, mooie collectie, en een zeer goede service.

Mooie kwalitatieve mode en super snelle levering!

Keuze aan mode is top Kwaliteit eigenlijk altijd hoogwaardig Geweld snelle levering van mijn bestellingen

Hele fijne webshop met zulke mooie kleding! De bestellingen worden snel verzonden en retourzendingen worden ook vlot afgehandeld. Gewoon heel erg tevreden!

Fijne webwinkel Goede service

Mooie webshop Jammer dat je spaarpunten vervallen na verloop van tijd

Snelle en zorgvuldige verzending.

Mooie collectie

Fijne website, mooie collectie. Snelle levering en retourneren goed geregeld en snel afgehandeld

Mijn favoriete site…duidelijke foto’s van de producten.Snelle levering en als er iets niet bevalt makkelijk terug te sturen en vlug geld terug!

Mijn absoluut nummer 1 webshop!

Service is fantastisch, snel, netjes en secuur. Collectie is heerlijk. Heel vaak nieuwe producten en mooie merken.

Mooie merken, goede site

Het retouneerbeleid en de ruilservice vind ik onder de maat.

Snelle verzending, netjes ingepakt

Voldoende

2 shirts besteld voor de maat. Ik heb er 1 gehouden en 1 retour. Wel zelf retourkosten betalen.

Leuke kleding veel voorraad snelle levering en klantenservice is top.

Altijd iets leuks

Veel keus van veel mooie merken

Snelle bezorging, heel teveden

Voor mij was de eerste keer, en zeer tevreden

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.