Zeer positief

Overzichtelijke website met duidelijke foto’s van de producten. Altijd snelle afhandeling en zeer klantvriendelijk.

Prettig en leuk shoppen

Altijd netjes verpakt en tijdig verzonden. Retourneren is gemakkelijk. Super leuke items te koop.

Een uitstekende ervaring met webshop

Orangebag heeft een keuze merken. Voor elke portemonnee de moeite waard. Goede omschrijving van de artikelen en snelle verzending. Erg tevreden.

Altijd goed

Goede en persoonlijke communicatie Levering op tijd Goed bedrijf!

Altijd volgens afspraak

De kwaliteit van de kleding is altijd goed. Netjes verstuurd, het voelt als een cadeautje!

Fijne webshop

Fijne webshop met mooie collectie. Prima service, met aandacht voor detail (verpakkingen)

Heel goed.

Shop voor mooie kleding en accessoires

Heldere en uitnodigende website om fijn online te shoppen. Mooie merken. Snelle en goede service en je bestelling wordt met aandacht ingepakt.

Vertrouwd

Goede service en goed bereikbaar bij problemen!

Altijd top kleding snel geleverd

Ik ben altijd tevreden met mijn bestelling.. Orangebag is een top webshop!

Snelle levering, goede service

Persoonlijk verpakt, ook bij retourneren prima service!

Mooie collectie- snelle levering

Fijne webshop

Alles wat keurig geleverd en bij eventuele retouren wordt je geld ook weer snel teruggestort.

Mooie spullen, goede kwaliteit en top service

Het assortiment is zeer gevarieerd en van goede kwaliteit. Toen ik een defect aan een van mijn aankopen had, werd dit heel snel en klantvriendelijk en opgelost. Daarnaast is er alle begrip als een outfit niet past of niet staat en wordt je bestelling ook echt gevolgd. Geen gedoe met waardebonnen, gewoon niet goed, geld terug en vertrouwen dat een klant oo eigen initiatief terug komt.

Prima service,mooie collectie

Prima site en goede service,mooie collectie

Hele goede website met mooie merken

De website van Orangebag is uitstekend, goede foto's en duidelijke beschrijving van de artikelen. Het terugsturen van de artikelen gaat heel makkelijk en je krijgt je geld snel teruggestort.

Betrouwbaar en snelle levering

Producten zijn goed verpakt. Site is aantrekkelijk,

Volop keuze, snelle bezorging, goede afwikkeling na retourzenden, geld retour zou iets sneller moeten, vandaar 9half

Hallo Will, Dankjewel voor je email. Wat betreft je opmerking over geld retour lijkt sprake van een vergissing; Wij bevestigen de ontvangst van een retour zonder uitzondering dezelfde dag en betaling gebeurt altijd volgende werkdag. Nog sneller is niet mogelijk. Team OrangeBag

Mooi aanbod, goede beschrijvingen, prima levering

Ben blij met mooie blouse. Beschrijving ervan was duidelijk met voldoende foto's om een goede indruk te krijgen. Franse maatvoering van de blouse was op site aangepast aan Nederlandse vrouw.

Fijne laarzen bij jullie gekocht

Mooie kwaliteit een cadeau verpakt

Blij met Orangebag

Ik ben al enkele jaren klant en bestel vrijwel maandelijks enkele items. Prachtige kleding, schoenen en accessoires. Leuke en goede site, altijd zorgvuldig verpakt met een persoonlijk kaartje en goede en snelle klantenservice. Sinds ik Orangebag ontdekt heb koop ik eigenlijk geen kleding meer in fysieke winkels.

Mooi verpakt en snelle service

Mooi kwaliteit, snelle levering

Leuk ook dat er altijd persoonlijke bericht bij zit! Coupons mogen vaker komen ha ha

Goede service!

Jas helaas terug gestuurd maar had aangeven ruilen voor een maat kleiner. Geld heel snel terug gestort gekregen. Super goed kan niet anders zeggen. Maar een maat kleiner was zeer welkom geweest.

Hallo Caroline, Dankjewel voor je beoordeling en feedback. Alle beschikbare maten tonen we online. We hebben een handig systeem waarmee je online, en zonder te hoeven wachten of opnieuw te betalen online kunt ruilen. Zo'n ruilbestelling is dan meteen definitief voor je en wordt verstuurd de dag dat we je retourzending ontvangen. In de retourinstructie in je bestelling geven we de stappen ook aan. Team OrangeBag

Goede site, goed getoond en snelle verzending!

Goede site, goed getoond en snelle verzending!

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.