Top service!

Prachtige kleding, snelle levering en retour service is ook heel soepel.

Zeer mooie website met duidelijke foto’s van kwalitatief goede kleding

Mooi aanbod en ook goede sale items Het grootste minpunt vind ik dat de retourzending voor eigen rekening is. Ik denk dus wel 3 keer na en kijk eerst of het elders te koop is voordat ik bestel. Vind ik eigenlijk geen service bij kleding uit het topsegment

Hallo Iris, Dankjewel voor je feedback. Wat betreft je "geen passende service" punt; Retour sturen is gratis voor je met ons label in geval van een ruiling.. Alleen indien je deze retourservice gebruikt zonder ruiling berekenen we daarvoor een beperkte bijdrage van EUR 3,95. Verzenden is altijd gratis voor je vanaf EUR 75, ook van Sale items, én je ontvang 5% loyalty bonus over je aankopen uit de nieuwe collectie. We geven dat ook zo aan op elke pagina en bij elk item. Deze combinatie biedt je een unieke en veel betere beloning en overtreft een incidentele geringe bijdrage vele malen. (Zie ook de loyalty bonus in je account.) Team OrangeBag

Goed!

Groot aanbod, goed verpakt en geleverd volgens afspraak. Vind het alleen jammer dat er ook retourkosten berekend worden als je één item terugstuurt en andere items wel houdt. Ik vind dat wel begrijpelijk wanneer je door retour zenden uiteindelijk niets koopt.

Prima naar verwachting geleverd en snelle afhandeling.

Snel en betrouwbaar

Super website. Goed en overzichtelijk Snelle levering Alles klopt

Te weinig retourtijd

Slechts 1 week om te retourneren. Is echt te kort!

Hallo I, Dankjewel voor je feedback. Voor de volledigheid; Onze retourtermijn is geen 7 maar 14 dagen (7 plus7). We geven dat ook aan op onze website (elke pagina en bij elk item), op je bevestiging en op de retourinstructie in je pakket. Alle termijnen hanteren we altijd ruim en coulant, ook in je account, en als je bij overschrijding contact opneemt, lossen we ook dan altijd voor je op. Team OrangeBag

Top webshop

Kijk altijd graag bij Orangebag. Mooie merken. Snelle levering met handgeschreven kaartje erbij. Top!

Super klantvriendelijk

Probleem met terug sturen werd persoonlijk met zorg afgehandeld.

ben zeer tevreden, vind alleen de retour tijd van 7 dagen om door te geven kort.

Mooie producten en goede service

Schoenen te groot maar snel retour gerekend en kleinere geregeld, super blij mee

Top website !!

Mooie website, leuke collectie. Bezorging op tijd en prima afhandeling retouren. Een aanrader

Super goede, snelle service en prachtige collectie

Ik bestel al jaren, ben zeer tevreden

Goed en betrouwbaar bedrijf

Prachtige winkel met mooi en kwalitatieve kleding. Goede overzichtelijke site en snelle levering.

Mooiste collectie, beste service

Beste collectie, mooiste merken, beste service

Goede ervaring met Orangebag!

Nu twee keer iets besteld bij Orangebag. Snelle levering en goede service! Met het tweede item was iets niet in orde maar dat is zeer goed opgepakt door Orangebag!

Goede site eenvoudig bestellen en razendsnel geleverd! Eventueel retour is een makkie en de account is zeer overzichtelijk!

Alles altijd keurig op tijd geregeld en retourzending vlot afgehandeld

Goede keus als ik al iets via internet wil bestellen. Liever houd ik het toch bij de kledingwinkel in de stad.

Mooie kleding, goede en snelle service.

Breed en mooi assortiment, fijne webshop die overzichtelijk is en makkelijk te gebruiken. Goede en snelle service!! Al met al een echte aanrader.

Prima, snelle levering en alles goed verpakt.

Mijn spullen werden heel snel geleverd en waren goed verpakt. Het was even opletten het retour vlot terug te sturen, er zit een bepaalde tijd aan vast dat het kan. Geen punt, en mijn geld was ook zo weer terug geboekt. Een heel fijne webwinkel!

Fantastische service, mooie collectie!

Fantastische service, mooie collectie!

Mooie merken. Snelle levering, netjes verpakt!

Toch beetje teleurstellend

Door omstandigheden ben ik net te laat met mijn retour aanmelden. Grote schrik. Veel aan m’n hoofd, en eerlijk gezegd is 7 dagen retourtermijn aan de korte kant vergeleken met veel andere webshops. Maar goed, regels zijn regels en ik mail met de vraag of ik alsnog kan retourneren. Leg uit waarom, etc. Het antwoord dat ik krijg is een uitleg van de ruilregels en komt enorm belerend en ook betuttelend over. Ja, ik wéét dat ik te laat ben (wettelijk consumentenrecht is trouwens 14 dagen, en niet 7 om aan te melden en 7 om terug te sturen), daarom vraag ik ook of ik alsnog kan. Dat het alsnog kan vind ik fijn ( vandaar de aanbeveling) maar waarom de preek? Nu begrijp ik wel dat jullie dagelijks vele mailtjes krijgen en dat er wellicht ook veel zendingen te laat terugkomen. En dat jullie daar enorm van balen en er wel eens klaar mee zijn. En geen onderscheid kunnen maken tussen de de oprechte en de verkeerde intenties. Maar alles bij elkaar blijf ik toch zitten met een onprettig gevoel.

Hallo Marike, Dankjewel voor je feedback. Onze retourtermijn is inderdaad 14 dagen (7 plus7). We geven dat ook aan op onze website (elke pagina en bij elk item), op je bevestiging en op de retourinstructie in je pakket. Wettelijk herroepen (14 dagen) is uiteraard ook mogelijk, we geven ook dat aan op je bevestiging, onze website en de retourinstructie in je pakket. Jij was was wat te laat, stuurt ons een email met retourverzoek en ontvangt binnen ca 1 uur alsnog de retourmelding. Zonder "preek" of wat dan ook, wel met twee regels informatie over de retourregeling. We vinden het jammer dat bij jou dan toch een onprettig gevoel, zelfs teleurstelling, prevaleert. Team OrangeBag

Alle lof voor Orangebag!

Orangebag heeft een mooie website, die duidelijk en eenvoudig te gebruiken is. Er zijn veel keuzemogelijkheden, zowel qua merken als qua prijzen en dat maakt de website voor een breed publiek toegankelijk. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk, bestellingen worden mooi verpakt en tijdig verstuurd en het persoonlijke woordje dat wordt geschreven op een bijgevoegd kaartje maakt het ontvangen van een pakket van Orangebag tot een echt feestje! Ook de verwerking en afhandeling van retouren gebeurt op een nette, duidelijke en snelle manier. Met uitzondering van de gekozen vervoerder, waarvoor ik persoonlijk liever PostNL had gezien, verdient Orangebag wat mij betreft een dikke 9 als rapportcijfer! :)

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.