Snelle bezorging, heel teveden

Voor mij was de eerste keer, en zeer tevreden

Klacht indienen heeft geen zin

Orangebag presenteert zich als een webwinkel voor luxemerken en zegt klachten als er toch iets mis is op te lossen. "Beloofd", aldus hun voorwaarden. Als ik meld dat een truitje er na 1 dag dragen als een vod uit ziet, ben ik echter aan het verkeerde adres. Dat hoort zo, bij echt goede merino, volgens Orangebag.

Prima website, snelle afhandeling!

Goede site, snelle levering en als je iets terugstuurt ook snel je geld retour.

Snelle levering, mooie merken

Snelle levering en verzorgd verpakt. Prachtige kwaliteit merken. Inspirerende outfits.

Super snelle en perfecte handeling. Broek was na 1 x dragen gaan pillen. Foto’s gestuurd en direct een nieuwe gekregen.

Superservice!

Door problemen bij DHL werd mijn pakket niet geleverd maar juist geretourneerd. Mijn mails naar Orangebag hierover werden snel beantwoord en het pakket werd meteen opnieuw mijn kant uitgestuurd - fijn, want het was de laatste maat. Het klantcontact was heel vriendelijk en betrokken.

Snelle levering, met zorg ingepakt en retourneren wordt uitstekend verwerkt.

Uitstekend!

Fantastisch!

Retourzending na 10 dagen nog niet aangekomen bij Orangebag. Na mailwisseling meteen opgelost, creditnota en geld teruggestort. Geweldige service!

Fantastisch!

Zo’n geweldige webshop met prachtige merken en snelle service! Het is mijn favoriet!

Goede service en snelle bezorging

Dit was de eerste keer dat ik op deze site wat bestelde. Het was goed, snel en netjes. Hier kom ik vast nog terug.

Zoals een webshop hoort te zijn!

Lekkere frisse, goed navigeerbare website met ruim assortiment! Fijn dat er aangegeven wordt wat de pasvorm is, zodat je niet dubbele maten hoeft te bestellen en dat er veel overige info is te raadplegen over de kleding zoals wasvoorschriften, materiaal e.d. Retourneren gaat ook simpel en binnen enkele dagen het geld terug op de rekening zoals het ook moet zijn. Interval nieuwsbrief mag wel wat lager, nu lopen ze het risico dat mensen deze niet meer gaan lezen. Tips voor Orangebag: Tip 1: maak de zendingen persoonlijk, zoals een geschreven kaartje. Ik heb gehoord dat jullie dit vroeger wel deden. Gemiste kans vind ik zelf, omdat jullie hiermee juist jullie zelf kunnen onderscheiden van de Zalando’s en dergelijken die juist heel onpersoonlijk te werk gaan. Tip 2: maak meer reclame. Ik heb jullie per toeval leren kennen maar niet via de reguliere kanalen. Ook hier een gemiste kans denk ik, omdat niemand binnen mijn familie & vriendenkring van jullie gehoord heeft. Die shoppen nu allemaal bij de concurrentie.

Snel Professioneel Feitelijk Leuk

Snelle levering, goed verpakt met persoonlijke kaart, heel leuk!

Betaalmogelijkheden zouden uitgebreider mogen; Paypal en Klarna zijn niet mogelijk helaas.

Geweldig mooie kleding!

Van alle mode websites vind ik deze de allermooiste! Ben zeer kritisch maar kan hier bijna altijd de kleur en model top vinden waar ik naar op zoek ben. Ga zo door!

Goede retour ervaring

Helaas te grote schoenen gekocht Eenvoudig retour proces, ik stuur niet graag iets retour dus dat het zo soepel gaat is echt heel erg fijn. Snel geld retour. Echt heel goed geregeld allemaal

Snelle levering, mooie collectie

Snelle afhandeling en goede service

Tas was toch niet helemaal zoals verwacht. Retour werd prima afgehandeld en geld snel terug.

Uitstekende service, aandacht voor de klant

Snelle levering, keurig verpakt met een persoonlijke noot voor de klant!!

Goed maar dat ik retour kosten moet betalen niet zo fijn

Ok maar retour kosten te hoog

Betrouwbaar

Mijn bestellingen zijn altijd correct uitgevoerd. Op mailtjes krijg ik meteen antwoord. Terugbetalingen ook correct en snel.

Soepel bestelproces en Snelle levering

Ik vind het prettig om bij Orangebag te bestellen. Enige verbeterpunt zou wat mij betreft de maattabel zijn, die is zo algemeen dat vind ik vaak lastig beoordelen.

Jammer van de doos

Had cadeau besteld, werd verstuurd in duidelijke orange bag doos. Beetje van de verrassing eraf en de bestelling was gewoon voor de deur in de regen gezet. Mooie tas. Jammer van de verzending. Tas was gelukkig intact.

Aantrekkelijke webshop

Prachtige kledingmerken en heel mooie styling met eigen modellen. Persoonlijke klantenbenadering.

Helemaal top

Helemaal top

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.