Een van de beste webshops van Nederland.

Altijd snel geleverd. Heel goed verpakt. Nooit gezeur met retourneren. Ik bestel eigenlijk alleen bij Orange Bag en 2 andere websites, en dat doe ik al een paar jaar. Orange Bag varieert de collectie met mooie nieuwe merken. Echt leuk en ik ben echt geen 25 jaar oud.

Betrouwbaar mooi bedrijf

Prachtige overzichtelijke site met bijna alle merken. Snelle levering. Bonus systeem waar je punten in spaart. Kortom een fijne online winkel.

Fijne site, mooie merken, professionele snelle service

Al jaren een tevreden klant. Orangebag biedt voor vrouwen en mannen mooie merken. Succes gegarandeerd.

Prachtige collectie,mijn smaak

Prachtige collectie,mijn smaak

Snelle levering, super ingepakt!

Veel keuze

Veel keuze, snelle en correcte levering en evt retour. Mijn favoriet!

Favoriete online site

Mooie merken , duidelijke , overzichtelijke site en snelle levering

Geweldige items

Ik slaag altijd, mooie items en snelle verzending!

Snel geleverd en keurig verzorgd

Super snelle levering

Goede kwaliteit van artikelen

Goed, snelle levering en een persoonlijk kaartje. Mooi!

Snelle levering en het vest was zoals geadverteerd. Verder zat er nog een leuk persoonlijk kaartje bij!

Mooie kwaliteit mode en goede service.

Er was een ceintuur niet geleverd bij een jurk. Binnen een paar dagen werd die geleverd. Vriendelijk personeel.

Goede webshop

Helaas heb ik mijn gekochte aankoop geretourneerd, lag niet aan het artikel maar aan de kleur die mij niet stond. Het was mijn eerste aankoop in de webshop en was blij verrast met de snelle retourprocedure, allemaal goed geregeld.

Betrouwbaar

Snel verzonden. Mooi ingepakt. Verbeterpuntje: meer informatie over de maat (overal staat bij dat de maat normaal valt).

Top site

Mijn favoriete online shop!!!!

Mooie site. Mooie kleding.

Betrouwbaar en service

Betrouwbaarheid en Service is prima. Goede bereikbaarheid indien nodig. Nette en snelle bezorging en retourneren is gratis!

Prachtige kleding, goede service!

Veel keus, mooie merken en altijd snelle bezorging!

Altijd snelle levering en klantenservice staat je altijd goed te woord.

Top site!

Snelle verzending en veel mooie merken. Ook het retourneren werkt makkelijk.

Zeer goed…mooie duidelijke site en als er iets moet worden teruggestuurd krijg meestal zeer vlug je geld teruggestort.

Mooie kleding, snelle levering en kwaliteit!!

Prachtige kleding!!

Correcte en snelle service

Zeer tevreden.

Exclusieve kleding voor de middenklasse in de sale. Snelle levering en heel netjes ingepakt. Alleen maar lof. Een aanrader als men kleding wil komen die niet massaal te koop is.

Fijne webshop

Fijne webshop en klantenservice

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.