Fijne webshop

Fijne webshop en klantenservice

alles heel goed

snelle bezorging, mooi verpakt, mooie kleding en klantvriendelijk. Dit is de beste webshop die ik ken

Fijn bedrijf

Mijn pakketje was door DHL niet goed geleverd en Orangebag heeft heel fijn hier onderzoek naar gedaan waardoor ik mijn nieuwe broek uiteindelijk toch heb ontvangen!

Bestellen volgende dag in huis! Top

Snelle levering, betrouwbaar

Mooie merken, snelle levering, betrouwbaar, retour afhandeling is ook goed

Goede service!

Leuk assortiment maar wel een beetje degelijker geworden.

Verder prima service. Ik ben wel meer voor gratis retourneren. Is immers part of the e-commerce concept.

Makkelijke site, snelle service en met veel zorg verpakt.

Blij met m’n trui

Het is werkelijk elke keer fantastisch, mooie site goede prijs kwaliteit, maar vooral de snelheid van leveren en de snelheid van retour betalingen zijn verbazingwekkend goed. Betrouwbaar en dus zorgeloos shoppen!

uitstekend

Hele bestelproces verliep prima en snel. Helaas moest ik mijn product retourneren maar ook dat ging simpel. Daarnaast had ik het bedrag weer snel op mijn rekening gestort gekregen.

Prachtige kleding en uitstekende service!

Supersnelle levering in mooie verpakking, mooie duurzame kleding. Al jaren mijn favourite website!!!

Fijne onlinewinkel

Zeer uitgebreid assortiment met mooie merken. Goede service. Klein min puntje, laatst mooie broek besteld, deze kwam helemaal gekreukeld aan.

Een van de beste webshops voor damesmode

Bij OangeBag kun je sparen, dat is leuk als je een nieuwe bestelling doet en er kan iets van de prijs af omdat je bonuskorting hebt gespaard. Verder is de bezorging snel en netjes. En als je iets terug moet sturen wordt dat snel en gratis geregeld. Ik ben dol op OrangeBag!

mooi merk kleding voor de man

De website is overzichtelijk mooi heren kleding merk kleding van kwaliteit

Goeie collectie en updates daarover

Collectie is top en frequentie mailings precies goed Zou wellicht wel goed zijn om in deze tijd meer aandacht te besteden aan duurzaamheid - zowel qua merken als bijvoorbeeld een reparatieservice, inzamelpunt of 2e handsverkoop aanbieden

Mooie kleding, super service.

Kleding is unique. Snelle levering en makkelijk omruilen indien nodig.

Mooie produkten, snelle levering, persoonlijke touch, eenvoudig te retourneren

Plezierig

Prima service en aanbod.

prima site

Je bestelde artikelen zijn er snel, retouren worden snel afgehandeld terugbetaald. Jammer dat je iets niet kan ruilen en dat je niet via klarna kan betalen.Zodat je meerdere artikelen kunt bestellen en pas betalen als je de artikelen ook daadwerkelijk houdt.

Ontevreden

Terugbetaling is nog steeds een probleem mail niet beantwoord van gedeeltelijke retour

Online webshop maar toch persoonlijk.

Fantastisch! Alle mooie merken worden hier aangeboden. Kleding staat op kleur dus fijn zoeken. Ruilen werkt ook heel makkelijk.

Ik vond wat ik zocht

Ik vond wat ik zocht, goed aanbod

Fijne communicatie, snelle verzending, top!

Super webshop!

Dure merkkleding voor aantrekkelijke prijzen. Op tijd extra kortingen. Bestelling meestal binnen 3-4 dagen in huis.

Eisenhowerweg 1 5466AB Veghel

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.