Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle, vriendelijke service. En natuurlijk n mooie collectie

Verbeterpunten

nvt

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed ingedeelde website, levering op tijd, attent verpakt.

Verbeterpunten

de mogelijkheid om bij retourneren geld terug te krijgen is binnen 3 dagen, dat vind ik persoonlijk een te korte termijn. De keuze moet er altijd zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Afwisselend aanbod. Zeer klantvriendelijk. Handgeschreven kaart bij geleverde spullen geeft gevoel van dankbaarheid, waardering en betrouwbaarheid.

Verbeterpunten

Ik zou een groter aanbod van de kindercollectie op prijs stellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle & vriendelijke service. Goed retourbeleid.

Verbeterpunten

De foto\\\'s op de site mogen wat duidelijker & groter.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Keurige verzorging van pakketje, volgens afgesproken tijd, attent briefje erbij en makkelijk om retour te zenden.

Verbeterpunten

merken mogen exclusiever, ik ben een grote ... fan :)!

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering en leuk persoonlijk bericht bijgesloten!

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle levering snelle afhandeling van retouren

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie kleding!! Goede service, goed bereikbaar

Verbeterpunten

Betere foto\\`s, kleding ziet er in het echt soms totaal anders uit dan op de foto. Bijv: fotografeer broeken ook van de zijkant als er bijvoorbeeld speciale naden overheen lopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hele mooie site met super goede merken. Overzichtelijk. Goed ook te zien als modellen de kleding aan hebben. Heel ruim assortiment met duurdere en goedkopere kleding. Goed ook de mails met voorbeelden van combinatie\'s van andere merken.

Verbeterpunten

Is het misschien ook mogelijk om bij het bedrijf zelf ter plaatse te kopen? Ik vind bijvoorbeeld de sjaals van Faliero Sarti prachtig maar moeilijk om deze via de site te kopen. De sjaals zijn vrij kostbaar en als je een set koopt is het fijner als je ter plaatse kunt passen en uit proberen en kijken wat het leukste bij jou past..

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle reactie en levering. Overzichtelijke site, kan op meerdere manieren iets zoeken.

Verbeterpunten

nog niets ondekt, maar misschien iets fleurigere site, iets behouden kleur(beetje oudbollig) maar dat is natuurlijk persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service; zorgvuldig en gezellig verpakt artikel .

Verbeterpunten

Op dit moment niet

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een leuk geschreven kaartje bij de bestelling vond ik erg leuk

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle en correcte levering. En de persoonlijk geschreven kaart die erbij zat

Verbeterpunten

Veel schoenen van 1 merk bv Fred de la Bretoniere. Al t niet je smaak is blijft er niet zoveel over. Verder viel me vorig jaar op dat er veel jurkn waren in dezelfde stijl (ik weet niet of deze of vn 1 merk waren)

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Beschrijf de positieve punten van dit bedrijf Snelle service, mooi ingepakt met persoonlijke noot, een cadeautje! Ruim assortiment, leuk om rond te neuzen.

Verbeterpunten

Een fijne mobiele site!

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Leuke collectie, goede website, gemak

Verbeterpunten

Het is heel lastig in te schatten wat de goede maat is. Daar ben ik al een paar keer mee de mist in gegaan. Zou mooi zijn als er een oplossing komt waarmee je beter kunt inschatten of iets gaat passen.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer mooie collectie en persoonlijke benadering. Erg leuk het handgeschreven briefje bij de bestelling!

Verbeterpunten

Gratis verzenden?

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede collectie. Veel damesschoenen. Goede en persoonlijke service. Leuk een handgeschreven en persoonlijke boodschap bij je bestelling.

Verbeterpunten

Een grotere collectie kinderschoenen zou leuk zijn. Een paar jaar geleden heb ik een paar fantastische laarzen voor mijn dochter gekocht van Fred de la bretoniere. Nu is er niet meer zo veel keus in kinderschoenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel, vriendelijk en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

De service is correct en helder, en ik vind het leuk dat er een handgeschreven briefje in het pakket zit - een aardige service. Verder ben ik tevreden over de mails van orangebag - ze zijn relevant, en niet te vaak. Ik ken webbedrijven die dagelijks spammen, maar dat doet orangebag absoluut niet.

Verbeterpunten

Ja, ik zou het fijn vinden als de collecties beter doorzoekbaar zijn online: bijvoorbeeld op kleur, of op stijl. Met name de schoenen hebben geen zoekfilters. Dit kost tijd en maakt de kans groot dat je voortijdig afhaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede website. Prima nieuwsbrief. Snelle afwikkeling. Goede verpakking. Leuke persoonlijke noot bij bezorging.

Verbeterpunten

Nee. Tot nu toe alleen positieve ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heel snelle levering, nooit gedoe met retourneren, aardige tekst bijgesloten bij levering, leuke merken.

Verbeterpunten

Eigenlijk niet...

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Persoonlijke benadering bij elke aankoop. Enorm leuk geste dat wordt een kaartje met persoonlijk bericht meegestuurd!

Verbeterpunten

De ruiltijd mag wat langer zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

- duidelijke overzicht van de producten met actuele status van de voorraad. - snelle levering - retourzending positief

Verbeterpunten

Nee

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

OrangeBag is een super webwinkel met mooie kleding van goede kwaliteit. Ook de service is uitstekend met als kers op de taart, of het toefje slagroom, het persoonlijke kaartje wat bij de bestelling zit. Altijd een kadootje om te ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service en prachtige kleding!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Stationspark 1010

3364DA Sliedrecht

0851303631

[email protected]

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.