Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

- snelle reactie van klantenservice - netjes verpakt, echt een kadootje - snel in huis - mooie producten

Verbeterpunten

Ik zou het fijn vinden als ik de kleding altijd op een model kan bekijken. Sommige kleding heeft dat wel en dat kijkt toch wel een stuk fijner.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Erg leuk is de persoonlijk geschreven noot welke wordt bijgesloten bij elke bestelling die ik tot nu toe heb ontvangen. Verder vlotte levering, goede afhandeling van retour e.d. Je voelt je persoonlijk geholpen en niet als nummer.

Verbeterpunten

Geen punten op dit moment...

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

-Duidelijke productinformatie -Kleding wordt gefotografeerd terwijl iemand het aan heeft, waardoor je goed kunt zien hoe het valt als je het aanhebt -Snelle levering -Bestelling wordt met zorg verpakt

Verbeterpunten

-Verzendkosten naar Belgie zijn aan de hoge kant t.o.v. andere webshops.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Supersnelle en correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle, persoonlijke service. Goede collectie met mooie merken. Spullen zijn mooi verpakt en er is een gebruiksvriendelijke retour service.

Verbeterpunten

Afleveren met pakketdienst is lastig voor fulltime werkenden, omdat er persoonlijk voor getekend moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Buiten de super collecties is de levering snel en ziet alles er verzorgd uit. Het is een waar cadeautje! Zelf vind ik de persoonlijke noot die bij iedere bestelling geschreven is erg leuk om te ontvangen!

Verbeterpunten

Voor mijn beurs zou het fijn zijn als er ook meer betaalbare mooie collecties in de stijl van Orangebag.nl zouden zijn. Al begrijp ik de keuzes (qua prijs) wel.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Orangebag heeft een mooie website waar veel op is te vinden. De producten worden snel geleverd, zijn mooi verpakt en wat ik erg leuk vond: een handgeschreven briefje om mij veel plezier met mijn aankoop te wensen:)

Verbeterpunten

Browsen door resultaten van een zoekopdracht vind ik wat onoverzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke web-site. Juiste en tijdige verzending. Leuke persoonlijke boodschap bij pakket.

Verbeterpunten

Nee.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snel, mooie foto\\\\\\\'s en goede maat beschrijving. retoren duidelijke procedure leek die persoonlijke kaart erbij!

Verbeterpunten

ruil periode van een week wel wat kort! vooral omdat het dan al daar binnen moet zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

- Het handgeschreven kaartje bij je bestelling - Het oranje inpakpapier en de sticker - De snelle verwerking/afhandeling van vragen en klachten - De persoonlijke benadering als je een vraag stelt - toch het gevoel dat je adviserend winkelpersoneel in de backoffice treft die je kunnen helpen met welke maat je moet bestellen

Verbeterpunten

- zoeken op kleur toevoegen aan selectiecriteria - een persoonlijke mail krijgen als er nog maar 1 item in jouw maat beschikbaar is van iets wat in je wishlist staat - responsive design voor iphone/android - bij selectiecriteria meerdere merken, maten en type item kunnen aankruisen (voorbeeld: humanoid, s+m, jurk + trui, groen)

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie en handige website. Snel geleverd, met (persoonlijke) boodschap bij het pakketje. Het leek net een cadeautje!

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer snelle levering, mooi ingepakt, goede service, duidelijke foto\'s op de website.

Verbeterpunten

Op de website staat vermeld dat het pakket van orangebag.nl niet bij de buren af wordt gegeven. Bij mij had de postbode dat wel gedaan. Deze info klopt dus niet.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik ontving de bestelling tezamen met een persoonlijk, handgeschreven kaartje waarin ik werd bedankt voor de geplaatste bestelling en mij veel plezier werd gewenst met de bestelling. Ik heb dit als buitengewoon attent ervaren. Het feit dat het kaartje bovendien persoonlijk ondertekend was, verhoogde de attentiewaarde.

Verbeterpunten

Ik heb geen negatieve ervaringen, dus ik zou vooral zeggen \\\"ga zo door!\\\". Ik zal in de toekomst als de gelegenheid zich voordoet zeker vaker bij OrangeBag bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service. Goede website. Mooie producten. Pakjes zijn net kadootjes, mooi verzorgd ingepakt met een persoonlijk kaartje. Dat geeft de aankoop nog eens extra cachet, leuk!

Verbeterpunten

Pasvorm van de kleding: valt iets ruim of juist niet. (Ik weet niet meer zeker of dat al op de website staat. Als dat al zo is, dan heb ik geen verbeterpunten)

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle en correcte levering, items worden zeer netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heel goed overzicht kledij, pasvorm enz. Heel ruime collectie Zeer vulg verzonden Heel vriendelijk aan telefoon

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

veel keuze

Verbeterpunten

filters op site plaatsen: dat je op kleur kan zoeken

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

gratis verzending persoonlijk briefje bij bestelling overzichtelijke site

Verbeterpunten

niet alle items staan op n model gefotografeerd, zou wel handig zijn

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snel, accuraat

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Doen wat ze beloven. Mooie collectie ! goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, keurig verpakt, persoonlijk bericht bijgevoegd, levering via TNT

Verbeterpunten

nee

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie kleding, goede prijzen, snelle afhandeling, voelt persoonlijk.

Verbeterpunten

Pasvorm zou nog beter omschreven kunnen worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goede klantenservice en het is ook leuk dat het zo mooi wordt ingepakt. Net een cadeautje als je het zo in de bus krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en erg leuke persoonlijk levering. Kaartje erbij is echt leuke touch, leuk ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

nog geen oordeel over het bedrijf, was gecharmeerd van de Smaak tassen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Stationspark 1010

3364DA Sliedrecht

0851303631

[email protected]

Over OrangeBag.nl

Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.