Laden reviews...
Laden reviews...
331 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen snelle levering en vriendelijke service. De site wordt als overzichtelijk beschouwd en de producten zijn van goede kwaliteit. De retourvoorwaarden zijn over het algemeen duidelijk en betrouwbaar. Over het geheel genomen is er veel positieve ervaring met deze winkel.
Pluspunten
Goed communicatie via de mail. Duidelijkheid over maten. Snelle service. Goede service.
Verbeterpuntenop dit moment niet.
Beveelt aan
18 January 2013
brenda
helmond
Pluspunten
zeer proffessioneel en snelle afwerking van de bestelling/retour.
VerbeterpuntenWat grote foto´s
Beveelt aan
18 January 2013
A. Chevtchenko
Ouderkerk aan de Amstel
Pluspunten
Mooie merken en mooie website. Vaak nieuwe collectie
VerbeterpuntenGratis verzenden
Beveelt aan
18 January 2013
Els
Hilversum
Pluspunten
prima bezorging
Verbeterpuntennee,
Beveelt aan
18 January 2013
anoniem
Ouderkerk aan de amstel
Pluspunten
Mooie producten, snelle levering
VerbeterpuntenDe website kan nog wat meer zoekmogelijkheden/filters gebruiken (bijv op kleur, lengte, etc)
Beveelt aan
18 January 2013
Imelda
Den haag
Pluspunten
Heerlijk gewoon shoppen vanuit huis. Stipte verzending...mogelijkheid tot retourneren met 'geld terug'. Antwoordnummer voor retourneringen.
VerbeterpuntenDe combinaties zijn niet altijd even geweldig. Vaak een beetje gewoon. Jammer want topstukken zou je toch ook mooier moeten kunnen presenteren. Dat doet ... beter...let wel: zo'n heel mager model hoeft nu ook weer niet. Meer inspiratie...bijv. kopers via social media???
Beveelt aan
17 January 2013
anoniem
Pluspunten
Goede website en zeer klant vriendelijk
Beveelt aan
17 January 2013
Jan
Assen
Pluspunten
Uitgebreide collectie Snelle afhandeling van bestelling
Verbeterpunten-
Beveelt aan
17 January 2013
anoniem
Pluspunten
Zeer snelle levering, ook de retourzending met een ruiling voor een andere maat is super goed gegaan en snel.
VerbeterpuntenAlles is naar wens verlopen met de bestelling dus zou het zo gauw niet weten.
Beveelt aan
17 January 2013
Jolanda
Steenbergen
Pluspunten
Snelle levering en veel verschillende merken.
Beveelt aan
17 January 2013
Freweini
Amsterdam
Pluspunten
Mooie kleding, gevarieerd, veel maten aanwezig. Snelle service.
VerbeterpuntenIk wilde item retour zenden, maar antwoordnummer was op dat moment niet geldig (eind december).
Beveelt aan
17 January 2013
anoniem
Hallo \'klant\',
Dankjewel voor je feedback.
Door een storing bij PostNL werden op 31 december sommige antwoordnummers niet herkend op postkantoren. Jij hebt daarvan, niet als veel andere klanten, last gehad. Gelukkig heeft PostNL het probleem snel verholpen en hebben we voor alle klanten en snelle oplossing kunnen bieden, dezelfde of de volgende (werk)dag.
Team OrangeBag
Pluspunten
ruim assortiment en een spontane reactie bij een bestelling
Beveelt aan
16 January 2013
anoniem
Pluspunten
Snelle levering en persoonlijke bericht bij het pakket
Verbeterpuntennee
Beveelt aan
16 January 2013
anoniem
Pluspunten
Snelle levering, keurig verpakt, merkartikelen
VerbeterpuntenMeer merken
Beveelt aan
16 January 2013
Rita
Veenendaal
Pluspunten
duidelijke foto\\\'s en beschrijving
Verbeterpunteniets minder mails versturen
Beveelt aan
16 January 2013
malou
Gendt
Pluspunten
Persoonlijk briefje, snelle levering en mooie kleding.
VerbeterpuntenRetourprocedure is erg omslachtig.
Beveelt aan
16 January 2013
Nienke Heijs
Bedum
Hallo Nienke,
Dankjewel voor je feedback.
We leveren bij elke bestelling een retouretiket voor gratis terug zenden. We vragen je online retour te melden zodat je bij een ruiling niet opnieuw hoeft te betalen én we je retourzending dezelfde dag kunnen afwikkelen.
Team OrangeBag
Pluspunten
snelle levering, betrouwbare webwinkel, correcte behandeling
Beveelt aan
16 January 2013
anoniem
Pluspunten
Prachtige merkkleding.
VerbeterpuntenKleding mag wat mij betreft wel wat minder \\\" formeel\\\" . Misschien handig om kleding/schoenen op kleur te kunnen vinden.
Beveelt aan
16 January 2013
dineke
grou
Pluspunten
snelle service, goed en netjes verpakt. Net begeleidend schrijven.
Verbeterpuntengeen verbeterpunten.
Beveelt aan
16 January 2013
anoniem
Pluspunten
Mooi en wisselend assortiment, dit maakt dat ik regelmatig even kom kijken. Erg leuk om een persoonlijke boodschap bij het pakketje te krijgen. Daarnaast is de bestellig altijd binnen het termijn bezorgd.
Verbeterpuntennvt
Beveelt aan
16 January 2013
Jolien
Arnhem
Pluspunten
snel en netjes verzonden. Leuke persoonlijke boodschap, geeft je het gevoel of je in een gezellige winkel bent geweest.
Beveelt aan
16 January 2013
anoniem
Pluspunten
Snellere levering Persoonlijke noot Mooie collectie
VerbeterpuntenJa de zoekcriteria op de site zijn vrij beperkt. Op kleur zoeken is bijvoorbeeld niet mogelijk.
Beveelt aan
16 January 2013
SG
Arnhem
Pluspunten
* Snelle levering * Twee keer besteld, twee keer gelijk de goede maat * Goede kleding
Verbeterpunten* De aanbiedingen in de uitverkoop mogen wel wat scherper geprijsd
Beveelt aan
16 January 2013
anoniem
Pluspunten
snelle levering, goed ingepakt, kwalitatief goede kleren. retourzendingen gaan ook altijd goed, ook met terugstorten van het geld.
Beveelt aan
16 January 2013
anoniem
den haag
Pluspunten
Heel mooie enorm uitgebreide modecollectie. Goed in beeld gebracht in de webshop. Goede service. Sympathiek
Verbeterpuntenhet gaat om dure spulen dus als ik meerdere stukken/maten bestel om ook te kunnen passen moet ik heel veel geld voorschieten. Dat weerhoudt me soms van een bestelling.
Beveelt aan
16 January 2013
Annet
Sinds 2005 dé online fashion shop met de grootste collecties exclusieve kleding - en schoenenmerken voor vrouwen én mannen.
Stationspark 1010
3364DA Sliedrecht
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops