Ongelooflijke snel.

Keurig netjes verpakt in cadeau verpakking . En wat ook heel leuk was en lekker ,dat was een heerlijk luchtje cadeau voor de aankoop. En bijzonder snel in huis . Voor herhaling vatbaar.

Mooie prijs en snelle levering!

al eerder een goede ervaring gehad.

prima!

niks mee mee, alles netjes en goed geregeld

Top: snel en goed

Bestelde spullen zijn snel geleverd. Verpakking goed en niet overdreven groot. Prijs was prima. Kortom top.

Goede en snelle levering

Betrouwbaar & snel

Hier bestellen is eenvoudig, snelle levering maar ook prima telefonische assistentie mocht je t nodig hebben

snelle levering goede service

goede duidelijke en gemakkelijke site Snelle levering en goed verpakt kom graag nog een keer terug

Prima service snelle levering.

Super snel geleverd en ook nog een cadeautje erbij gekregen.

Heerlijke parfum voor veel minder geld dan in winkel.

Uitstekend!!

Voor de eerste keer hier parfum besteld, snel geleverd en netjes verpakt! Volgende keer bestel ik hier weer !

Snel geleverd goed product

Snel gevonden op de site, snel geleverd, goedkoopste aanbieding

Snelle levering hoor

Prima webshop

Estée Lauder producten gekocht, scheelde best veel qua prijs met de “ bekende” parfumerie winkels !! Ondanks dat je daar dan zgn 25% korting krijgt, of 20%.... Jammer dat de beloofde proefjes niet mee zijn gekomen??

Werd goed op de hoogte gehouden hoe t met t bestelde pakket je ging Kwam mooi op tijd binnen.

Goedkoop en snel

Heel fijn.

Snel, goed en goedkoop.

Vooral de 200 ml flessen zijn erg voordelig.

Snelle levering, goede spullen

Prima webshop met fijne korting. Wordt altijd blij van de meegestuurde proefjes.

Ik heb besteld en van jullie ontvangen: JEAN PAUL GAULTIER

Ik heb ontvangen van jullie 125 ml Jean Paul Gaultier le male eau de toilette. En dat is NIET de geur die ik al meer dan 25 jaar gebruik. Deze lucht is na 2 minuten niet meer te ruiken. Ik gebruik het na het scheren. Ik heb een klacht ingediend en dat is heel goed en naar tevredenheid en binnen 2 dagen opgelost. Klasse.

Beste Chris, Bedankt dat wij door uw review nog de kans hebben gekregen om uw ervaring met onze webshop te verbeteren. Veel plezier met uw parfum. Met vriendelijke groet, ParfumWebshop.nl Team

mijn ervaring met dit bedrijf is absoluut goed, ik ben er gewoon blij mee

Ik had artikelen besteld bij parfum webshop, en kwam er te laat achter dat ik dat had betaald van mijn gezamenlijke rekening. Ik heb toen een nieuwe bestelling geplaatst, betaald van mijn privé rekening. Nog geen 10 minuten later gaat de telefoon. Parfum webshop aan de lijn. Of het klopt dat dezelfde bestelling 2x geplaatst is en van 2 verschillende rekening is betaald. Ik heb het uitgelegd en verzocht de 1e bestelling te laten vervallen en het overgemaakte geld terug te storten op de gezamenlijke rekening. Parfum webshop heeft gedaan als door mij gevraagd. Ik heb de 2e bestelling ontvangen en het geld van de 1e was twee dagen later terug gestort. Geweldige service. Ik kan niet anders zeggen. Bedankt hoor!!

Top service zeer tevreden.

klantvriendelijk super proces

Van bestellen tot leveren top Scherpe prijsstelling

Makkelijk te bestellen en betalen. Kwam op de afgesproken dag en uur. Ook nog een paar monstertjes erbij gekregen 😀 top 👍

Prima webshop

Goede service,snelle levering en lage prijs

Over ParfumWebshop.nl

ParfumWebshop.nl is de langst bestaande online parfumerie. Sinds 2004 verkopen wij online parfums, huidverzorging en make-up vanuit onze fysieke parfumerie winkel. Winnaar Shopping Awards 2018 & 2019.