Max

Ik heb op 11.11.2021 om 17:15 een aankoop gedaan . Sorry , vergeet de naam van vriendelijke meisje , maar ik wil haar bedanken voor perfecte service ! Ze is snel , aardig , professioneel , gewoon TOP ! Veel dank

Klant bestelde onlangs een bestelling van 4 flacons en had dit pakket

Na ontvangst direct geretourneerd vanwege dubbele bestelling elders Navraag bij PostNl. data blijkt dat het pakket niet open is geweest en 23 minuten na ontvangst met hetzelfde gewicht (op de komma nauwkeurig) van inhoud retour afzender is verzonden.

Upgrade gekregen

Ipv het bestelde flesje parfum kreeg ik de kadoverpakking met extra's! Top!

Geweldig! Snel en mooie testers gratis

Ik ben heel blij dat ik deze site gevonden heb. Super snel geleverd, met 2 mooie parfum Testers erbij en een tasje mini’s van Clinique. En ook nog eens de laagste prijs!! Me is happy.

alles prima in orde

prima service

Correcte service

Goede en correcte prijs en service

Goed verpakt , redelijk snel bezorgd

Duidelijk en overzichtelijke site .

Snel levering

Mijn ervaring als koper is een snelle dienst,goede verpakking en zeker een hele goede prijs.

Goede webshop, snelle levering

Mijn Australian Gold creme voor de zonnebank hier voor de laagste prijs kunnen bestellen.

Snelle levering, goed verpakt, incl eau de toilette monstertjes en prima prijs, al met al de Parfum Webshop is top.

Snelle verzending

Was netjes verpakt en snel verzonden.

In een woord, fantastische service, ga zo door.

Snelle levering, met zorg ingepakt. En uiteraard een top product. Blij mee. Ik ga zeker weer bij jullie bestellen.

geweldig

Afspraak is bij dit bedrijf ook een afspraak service heel erg goed top ga zo door.

Super,

Mijn bestelling heb ik heel snel ontvangen dus ik ben zeer tevreden en kom zeker weer terug.

Goede prijs en snelle levering

Parfumwebshop hanteert gunstige prijzen en levert snel. Ik kom hier graag weer terug.

Alles was goed verzorgd en netjes , ook het produkt was goed

prettig

prettig mooi op tijd binnen en betaalbare prijs

Alles op voorraad!

In vergelijking met andere shops is deze toch echt de prettigste in voorraad, prijs en klantvriendelijkheid.

Super webwinkel

Het is een super webwinkel met correcte afhandeling

Super goede service

Extra service

Mijn beautyproduct bleek voor dezelfde prijs beschikbaar in een geschenkverpakking met extra’s erbij. Zonder daarom gevraagd te hebben ontving ik die verpakking ipv de losse variant. Zeer attent en verrassend.

Goeie kwaliteit en prima levering

Keurig op tijd geleverd

Snel verstuurd met een sample erbij. Goede prijs.

Snel verstuurd. Zat ook sample bij. Prijs was goed.

Tevreden over de levering

Snelle levering, blij mee

Over ParfumWebshop.nl

ParfumWebshop.nl is de langst bestaande online parfumerie. Sinds 2004 verkopen wij online parfums, huidverzorging en make-up vanuit onze fysieke parfumerie winkel. Winnaar Shopping Awards 2018 & 2019.