Een lekker geurtje en snel in huis

Een geurtje wat ik al vaker heb gehad, besteld via parfum webshop. 2 dagen later in huis en nu lekker van genieten ☺️.

Vlotte bestelling, vlotte regeling, alles volgens wens

Hele snelle service.

Perfecte prijs prestatie verhouding met snelle levering

Heerlijk parfum voor mooie prijzen

Heerlijk parfum gekocht prima bevallen

gewoon een geweldige webshop!

super ervaring, door een fout adreslabel op een pakketje , kreeg ik het verkeerde pakketje. ik heb gebeld en het werd super opgelost de volgende dag had ik het goede product in huis en kreeg er nog een extra attentie bij. ook aan de telefoon was de dame zeer vriendelijk, en omdat het voor de verjaardag van mijn dochter was, hebben ze het ook nog super mooi ingepakt. hier kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen.

goed verzorgd !!

voor herhaling vatbaar !!!

Goede service en mooie prijs voor de producten

De dure creme's zijn een stuk voordeliger dan in de reguliere parfumerie, ik ben daar heel blij mee :)

Super geurtje en snelle levering!

Het is al gezegd in bovenstaande! Top geregeld alles!

Veel keuze en Hele mooi prijs ook

Snelle levering Cadeau weg gegeven . Persoon was erg tevreden

Makkelijk te bestellen, goede prijs, snelle levering!

Uitmuntende service.

Hulp bij het kiezen van de parfum. Zoals het hoort. Vriendelijke mensen.

Supersnel

Fijn adres om je favoriete geurtje te bestellen, altijd op voorraad en supersnel geleverd! En daarbij ook nog eens voordelig.

Vlotte service!!

Vlotte service, duidelijke communicatie.

Perfect en supersnel geleverd

Perfect en supersnel geleverd

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling en snelle bezorging

goede ervaring

Snel geleverd en keurig verpakt

De bestelling was snel geleverd, cadeau was keurig verpakt, kost € 0,99 maar is geen probleem als dat goed wordt gedaan. Prijs was ook nog eens lager dan bij de bekende parfurmeries.

Heel tevreden

Veel keus, goede prijs en een snelle levering. Kortom, een prima webshop

Prima.

Makkelijk bestellen en een stuk voordeliger. Dank zij het bijgevoegde visitekaartje, kom ik weer terug als de dagcrème op is.

Goed geprijsd en snelle levering

Gevonden waar ik naar op zoek was en het beste geprijsd vergeleken met andere sites en hun bezorgkosten. Daarnaast was de levering ook keurig op aangegeven tijd bezorgd.

Goede bezorging

Netjes en op tijd geleverd. En leuke aanbiedingen.

Doen wat ze zeggen!

Betrouwbare levering

Over ParfumWebshop.nl

ParfumWebshop.nl is de langst bestaande online parfumerie. Sinds 2004 verkopen wij online parfums, huidverzorging en make-up vanuit onze fysieke parfumerie winkel. Winnaar Shopping Awards 2018 & 2019.