Snelle levering en duidelijke website. Goede communicatie!

supersnelle levering

Topkwaliteit en snelle levering, zeer tevreden

Snelle service, goede begeleiding tijdens bestel proces

Na contact te hebben gezocht via de chat snel en goed advies gekregen. Na bestelling ook direct een digitaal voorbeeld ontvangen en geaccordeerd. 3 dagen later alles binnen in goede kwaliteit!

Hier kun je rustig bestellen.

Goed product, en zeker niet te duur.

Supersnel geleverd

Moe er van

Van die bedrijven die naar complimenten vissen dat ze zo goed zijn Stop daar toch mee elke keer een mail versturen die andere mail had ik ook al genegeerd

Prima service, snelle levering

Wij hebben een prima en snelle service bij Printklusje ervaren!

Prima, alles volgens afspraak.

Simpel en goed. Bestellen, betalen en bezorgen alles volgens afspraak.

Alles volgens afspraak

Snel geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. Goede prijs

Snelle levering, goede kwaliteit!

De bestelling was binnen 1 werkdag al verzonden. Eenmaal aangekomen was het makelaarsbord van goede kwaliteit en met mooie kleuren gedrukt!

Snel en prima

Goed product, precies zoals gewenst

Mooie kwaliteit.

Het rallybord is haarscherp geprint en de kleuren zijn mooi helder.

Zelfs sneller geleverd dan aangeven.

Bestellen gaat snel en goed

Vormgeving van de sticker is precies wat ik zocht. Bestelling kon makkelijk en snel plaats vinden via de website, afzending van de order was binnen 3 dagen. Top!

Goede koop en snelle levering

Groot assortiment stickers,prijs goed + snelle levering

Snel het bestelde geleverd

Gewoon goed

Super aardig en correct geholpen

Snel een opzetje terug en keurig geprint en snel geleverd mijn makelaarsborden in huis voor een zeer nette prijs

Netjes werk afgeleverd

Prima werk en snelle levering, wel een Tip voor printklusje zorg dat je communiceert wanneer de levering klaar is en wanneer verzonden. Verder kan ik het bedrijf aanraden kwaliteit en prijs is zijn netjes.

Prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

Informatie en snelheid was super. Tkx

Goede service en een snelle levering!

Onlangs stickers voor ons bedrijf aangeschaft, ik ben goed geholpen met het ontwerp hiervan. Top!

Mooie transparante visitekaartjes!

Goed werk en een prettige samenwerking.

ik ben er blij mee

mooi bord

Top service!!

Wij hadden een verkeerde bestelling gedaan, na contact met de klantservice hebben zij dit direct netjes en kosteloos voor ons opgelost.