Niet best

Ik heb gebeld en moet nog terug gebeld worden!!! Ik mis een slinger in mijn pakket. Deze is ook veel te laat heb binnen gekregen!!!

Bestelling niet ontvangen

We hebben spullen besteld, maar helaas niet ontvangen. Ondanks dat het probleem bij postnl zou liggen, is het resultaat hetzelfde.

Pakketje was snel opgestuurd

Leuke Sarah versiering

Omdat ik met de Sarah versiering op reis moest met trein en boot was ik heel blij met deze lichte en kleine versiering die eenmaal opgehangen een maximaal effect had!

Wat een feest!

Was op zoek naar neonsljngers en kleding en vond het op heelveelfeest! Snelle levering en goeie kwaliteit voor een redelijke prijs. Mailing en betaling ook goed geregeld. Denk dat er voor elk feest wel iets te bestellen valt bij heelveelfeeest.nl ­čÄë

Toffe aankleding voor ons feestje!

Toffe spulletjes voor het dino feestjes van onze zoon!

Top bedrijf

Goede en snelle service. Was een leuk pakket. Mooie kwaliteit.

Betrouwbare en goede webshop.

Product besteld en betaald. Was achteraf niet leverbaar. Mijn geld werd direct teruggestort. Contact verloopt correct en vriendelijk.

Prima ervaring met deze site.

geen problemen ervaren tijdens bestellen en de bezorging.

Helemaal prima

Besteld en binnen een paar dagen in huis, helemaal prima. Slingers zijn prachtig

Overzichtelijke site. Product was snel binnen en is naar tevredenheid

Overzichtelijke site. Product was snel binnen en is naar tevredenheid. Tevens goed geprijsd.

Veel keuze, snelle levering, perfecte service

Redelijk grote bestelling geplaatst, snelle levering, maar er miste iets. E-mail gestuurd. Snel een nette e-mail teruggekregen, de volgende dag was alles keurig binnen. Volgende keer zal ik zeker weer gebruik maken van heelveelfeest.

makkelijk en snel

Goed verwerkt en snel bezorgd

Goed bedrijf

Goede en snelle levering. Zeker niet te duur!

Goed en snel

Super goed bedrijf

Super goed geholpen bij de keuze voor apreski versiering echt top

Ondanks dat de levering niet helemaal vlekkeloos verliep, is t uiteindelijk wel goed geregeld

Was goed voorelkaar

Voor herhaling vatbaar top

De tasjes scheuren erg snel

Bezorging ging snel. De producten zelf niet zo naar wens.

Goede prijzen en snelle levering.

Leuk assortiment. Goedkoper dan 2 andere webshops waar ik ook had gekeken. Snel geleverd en goed verpakt.

Prima.alles netjes verzorgd.

De hele bestelling netjes verpakt.snelle levering. Zeker een aanrader. Ook hele goede prijzen.

Fijne ervaring

Ik heb op het laatste moment slingers besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Een dag later had ik het binnen, perfect in orde!

Snel, volledig en prima verzorgd

De spullen kwamen ruim op tijd, er werd goed over gecommuniceerd (alle stappen werden aangegeven) en de spullen waren goed verpakt.

Alles was heel snel geleverd Top!!