makelijk te bestellen en snelle levering

Snelle levering van mooie artikelen

Waar voor je geld

Zeer tevreden over levering en kwaliteit!

Relatief last minute ballonnen besteld voor mijn feest. Ik was erg tevreden over de kwaliteit en snelle levering. De ballonnen waren prachtig en gingen nog heel lang mee; zo konden we goed nagenieten!

Niet best

Ik heb drie heksenbezempjes besteld, die dusdanig in een doos gepropt zaten, dat een groot deel van het bezemgedeelte al kapot was.

Goed geregeld

Snel binnen duidelijke site

Fijn bedrijf

Besteld en snel het gevraagde geleverd!!

Goede service, vriendelijk geholpen.

Goede ervaring

Een goede ervaring. Mooie producten en het bestelproces ging ook vlot. Klein minpuntje: ik had aangegeven om de artikelen op een bepaalde dag te laten bezorgen omdat ik eerder niet thuis was. Toch is het 2 dagen eerder bezorgd en had de post het buiten bij mijn voordeur gezet. Gelukkig stond het er nog toen ik thuiskwam

voldoende

De opblaasbare wandelstok bleek na opblazen gelijk lek. had de stok zelfde dag nodig, kon daarom geen nieuwe meer bestellen. Was wel heel jammer.

Goede en snelle service

Snelle levering en netjes verpakt.

Na bestellen redelijk vlot geleverd

Jammer dat niet alle versiering te krijgen is, zoals Hulde aan het 50 jarig bruidspaar. Maar toch goed kunnen scoren met allerlei versiering. De gouden ballonnen zijn echt top, deze kun je ook lekker groot opblazen.

Goede levering

Nette levering en afhandeling

Superservice en snelle levering

Op vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Heel fijn. Betrouwbaar.

Waardeloos

Deel van de bestelling was niet leverbaar, geen bericht van gehad. Zie je pas in de doos als hij aankomt. En deel van de bestelling zat niet in de doos. Zou nageleverd worden, maar niets ontvangen. Nooit weer!

Beste Mevrouw, We vinden het jammer dat u niet tevreden bent en alsnog deze reactie plaats. Er was inderdaad iets mis gegaan met uw bestelling en dat hebben wij ook nagestuurd met de post. Zoals we telefonisch hebben afgesproken. Er is iets mis gegaan met deze levering door Postnl, waardoor deze nog niet geleverd is. We hebben het bedrag dan ook aan u terug gestort omdat uw feestje al geweest is. Onze excuses dat het eea is misgegaan, we hebben ons best gedaan dit netjes met u op te lossen. Dat is samen met u besproken. Het team van Heelveelfeest

Super heel snel in huis!

Blij mee met alle artikelen en heel snel in huis, ik ga vaker hier bestellen!

Geweldig.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Helemaal top!!!

super artikel en een snelle levering ik ben super tevreden!!!

Lang moeten wachten

Heeft lang geduurd voordat ik het binnen had.. Deze fout lag bij postnl.

Snelle service en niet duur

Matig

Voor het betaalde bedrag vond ik de inhoud mager

Geen service en slechte kwaliteit

Allereerst kreeg ik niet alles geleverd. Geprobeerd te bellen en mailen en geen reactie. Vervolgens waren de spullen van slechte kwaliteit (bij het opblazen bleken ze al lek)

Prima ervaring, Uitgebreide keuze Goede klantenservice Vlotte bezorging. Ik ben tevreden.

Prima, alles keurig en snel geleverd!

Toppie!!