Leuke versiering

Erg veel keus op de site. Leuke versiering besteld en direct volgende dag in huis. Top!

Leuk plezier van gehad

Snelle levering, goede pruducten!

Zelfs in deze tijd snel geleverd en wat er in de doos zat was prima!

Snel en super service

Een feestpakket Abraham besteld zodat we in deze Corona tijd toch een "Abraham" wilde verrassen voor zijn verjaardag. Met pakket netjes en op tijd geleverd op het adres van de jarige en de jarige was echt compleet verrast. Gelukkig kan dat toch nog in deze tijd!!

Nog geen ervaring met geleverde spullen, feest is afgelast door de corona

Bestelling nooit ontvangen wel betaald

Bestelling nooit ontvangen maar wel betaald. Contact gezocht, zou uitgezocht worden, nu stilte. Feestje is inmiddels al geweest dus bestelling inmiddels overbodig. Wat slecht!!!!

Beste Nicky, We lezen net jouw beoordeling. We hebben zoals je weet contact gehad met Postnl die het moeten uitzoeken, omdat de track en trace aangeeft dat het pakket afgeleverd zou moeten zijn op het door jou opgegeven adres. We hebben tot op dit moment nog geen terugkoppeling gehad van Postnl. Dit kan 7 werkdagen duren en die zijn nog niet voorbij. Als we meer weten zullen we zeker meteen contact met je opnemen om je op de hoogte te houden. Heelveelfeest.nl

Na bestelling in de avond. De volgende ochtend al geleverd.

Alleen het tuinbord viel tegen. Was kleiner dan verwacht

Top geregeld. Het feest kan beginnen

Mooie materialen. Prima op tijd.

Snelle lwvering

Alles snel leverbaar en in een dag geleverd

Slecht

Niet netjes geholpen, geen zeemeermin ballon wel betaald en geen reactie terug op mail, SMS, en belletje.

Beste klant, We hebben u een mail gestuurd dat de ballon niet leverbaar was. Daarop heeft u ons geantwoord. Omdat uw feestje al snel was, hebben we de andere feestartikelen verstuurd en u het bedrag van de ballon teruggestort. Een SMS hebben wij niet van u ontvangen. We begrijpen daarom niet helemaal waarom u de beoordeling op deze manier heeft ingevuld. We hebben u ook een persoonlijke mail hierover gestuurd. Het team van Heelveelfeest.nl!

heerlijke winkel om in te kopen

uitstekende producten en snelle levering en niet duur

goed en snelle levering

mooie artikelen.!!

Heel veel keus,goede kwaliteit.Leuke artikelen.Snelle levering

Snelle levering en tot voller tevredenheid

Snel en goede spullen

Snel en goede spullen

Vergeten te verzenden?

Had bestelling na 6 dagen nog niet in huis, na mail gestuurd te hebben, wel gelijk opgestuurd, net op tijd, voor verrassingsfeestje Abraham

klasse

goede site en snelle levering er word geleverd zoals het op de site staat netjes in de verpakking beslist geen aanmerkingen

snelle levering. Producten zoals beschreven

Nooit meer

Echt een tegenvaller. Op de foto lijkt het vele malen leuker,

Beste meneer, Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat de artikelen die u besteld heeft niet aan uw verwachting voldoen. De foto's zoals ze op de website staan krijgen wij aangeleverd via onze leveranciers. Onze leveranciers proberen de foto's zo goed mogelijk te maken. Deze moeten wij zo gebruiken. Als u het bij een andere webshop had gekocht, dan had u hetzelfde probleem gehad. Het team van Heelveelfeest

Prima artikelen en verzending

Alles keurig en snel geleverd. Mega vlag viel tegen. Was niet erg mega!

prima website en snelle levering

Ik had snel wat feestversiering nodig en met 2 dagen binnen. Kortom prima service

Snel verzonden en compleet

Alles in orde. We gaan een feestje bouwen!