Niet alles geleverd maar ik heb wel alles betasld

Ik heb de Sarah vlag aangekregen maar de balonnen niet. Heb wel voor ales betaald. Ik heb een mail gestuurd en ze zouden nageleverd worden. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen

Beste Karin, We hebben de ballonnen volgens afspraak meteen voor u nagestuurd. Wat jammer dat er iets mis is gegaan met de levering. Omdat wij niks meer gehoord hadden, gingen we ervan uit dat u de ballonnen ontvangen had. We zullen u het bedrag van de ballonnen retour storten. Onze excuses voor het ongemak. Heelveelfeest.nl

Snelle levering en prima producten!

Ruim aanbod in artikelen , goed verpakt en snel geleverd !

Feestpakket sweet sixteen

Helaas niet alles wat er in de beschrijving stond geleverd gekregen. De sjerp was een plastic happy birthday sjerp ipv een zwarte sweet sixteen sjerp. Dochter wilde de plastic sjerp niet om......

Groot assortiment

Een hele toegankelijke site met veel keus.. en HEEL snel geleverd ... goede feedback over de status van de bestelling... netjes degelijk verpakt..... met andere woorden ... heelveelfeest-plezier...🎉

Leuke spullen en super snelle levering

Ik moest nog snel wat decoratie hebben, ik zocht iets wat iets anders was en toen kwam ik hieruit . S’avonds besteld en de volgende dag was het er

Niet op tijd geleverd

Niet op tijd geleverd

Snel

Snel

Goed pakket !!

Pakket was volledig en goed.

Wat je bestelt, krijg je snel geleverd.

Doen wat ze beloven. Goede track and tracé.

Positief

snel en accuraat

spullen besteld tussen kerst en oud en nieuw, binnen een dag geleverd. Prima sarah-pakket, precies zoals aangegeven op de site.

Snelle bezorging, mooie spullen

Mijn dochtertje’s gezicht straalde toen ze de viersiering zag.

Snelle levering, duidelijke communicatie

zou de volgende keer zeker weer bij jullie bestellen en het aan andere mensen aanraden

Mooie producten voor een mooie prijs

Zeer tevreden leuke producten, een aanrader voor feest artikelen.

Goeie levering qua tijd

Goeie levering qua tijd. Alleen 2 produkten kapot aangeleverd. Opblaasbare pop en opblaasbare 50 bord

Els Bessems

Snel in huis en leuke producten

Super geholpen

Vandaag in de winkel geweest. Mevrouw heeft me erg goed geadviseerd en heb leuke versiering gescoord 😁

Snelle levering maar foutje in omschrijving

Op de bestelling van bekers stond dat het 8 bekers waren. Bleek dat het een pakje van 6 was, jammer zo miste ik er een aantal voor de traktatie. Maar wel snelle levering.

Beste klant, We hebben naar uw prive mailadres een mail gestuurd. Namens het team van Heelveelfeest.nl

Niet goedkoop en slechte service

Ik heb een feestpakket besteld met name voor de grote gevelvlag. Ik ontving echter geen gevelvlag maar een banner. Nadat ik heb gebeld werd mij verteld dat deze uitverkocht was en dat zij dus maar iets ander hebben gestuurd. De juiste vlag zou uiterlijk de volgende dag gestuurd worden maar ik zou zeker nog gebeld worden. Niet gebeld en geen vlag. Kortom hele slechte service en afspraken worden niet nagekomen

Eerste keer , goed bevallen .

Alles is op tijd en verzorgd afgeleverd .

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle levering. Materiaal van goede kwaliteit

Ene dag besteld volgende dag in huis. Geen rommel maar goed materiaal

Bestelde artikelen niet op voorraad, opblaasbare atributen lek en bestelde spullen niet ontvsngen

Bovenstaande zegt genoeg. Nooit weer bij jullie bestellen. Drama.

Geweldig wat mooie dingen.

Leuke dingen voor ons 25 Jarige Trouwdag om het een mooi feest te geven met slingers en ballonnen!!