Goed en snel

Snelle levering en mooie spullen tegen goede prijs

Zeer tevreden. Snel en goede communicatie

Super geregeld

Snel en leuk

We hebben onze feestversiering keurig netjes en snel ontvangen. Prijs kwaliteit is ook helemaal prima.

Helft bleek stiekem toch niet voorradig.

Helft bleek stiekem toch niet voorradig. Was doorgestreept op pakbon. Nu meer verzendkosten betaald dan het product waard is, en alsnog bij een andere webshop de overige producten moeten bestellen (met dus nog een keer verzendkosten). Jammer ! Een telefoontje van hun kant had dit kunnen voorkomen !

Verkeerde spullen geleverd en helium tank onvoldoende

Verkeerde spullen geleverd, die dus na geleverd moesten worden. Helium tank was bedacht voor 30 balonnen maar na 10-15 balonnen was de tank leeg!?

Snelle levering, groot assortiment, prima kwaliteit!

Snelle levering, overzichtelijke site

Prettig! Snel geleverd en op de site goed gesorteerd op thema

Simpelweg gewoon dat wat gevraagd werd.

Zoeken, bestellen en geleverd. Wat wil je nog meer.

Te late levering en moeilijk bereikbasr

Vind het jammer dat het te laat geleverd is Het was wel druk maar had dan een mailtje gestuurd dat het verlaat was

Beste, We balen ervan dat uw pakketje te laat geleverd is. Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Versiering die voor 16.00 uur besteld is, wordt bij ons dezelfde dag nog door PostNL opgehaald. Helaas zien wij dat vanaf half november PostNL door de extreme drukte vaker haar levertijden niet haalt. Heel vervelend voor ons maar zeker ook voor u. We proberen er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk op onze site en in de orderbevestiging te vermelden, zodat onze klanten hier rekening mee kunnen houden. Hopelijk kunt u uw versiering nog op een ander moment gebruiken en anders mag u altijd uw pakket aan ons retourneren. We hopen u een volgende keer positief te verrassen met onze leuke versiering . Groetjes, Sonja

Jammer bestelling niet compleet wel betaald

gouden ballon van 50 wel betaald niet geleverd helaas

Goed bereikbaar en snel bezorgd

Snel telefonisch contact en goede spullen

Kwaliteit

Ik heb artikelen besteld voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon. De ballonnen waren van uitstekende kwaliteit en de rest van de spullen ook. Ik was zeer tevreden.

Het was echt een gaaf feest! Dank!

Het was werkelijk een feest!

Heel erg goed

Top service!!

Snel in huis.

De bestelling was snel in huis en precies zoals verwacht.

super service

er ging iets verkeerd met de bestelling , kan gebeuren. Na een mailtje kreeg ik de volgende dag kosteloos het juiste product. Top!

Snelle levering, prima.

Pakket nog niet ontvangen

Het pakket zal ik ongeopend retour sturen aangezien het nog niet is geleverd en de verjaardag al voorbij is. Erg teleurgesteld..

Goede producten

Goede producten echter het rietje ontbrak bij de grote cijferballons. Gelukkig had ik er nog een paar in huis zodat ik de ballonnen kon opblazen

Snel geleverd en alles klopte

Prima artikelen

Leuke onderwerpen voor elke gelegenheid

Te traag.

Vooraf de vraag gesteld of e.e.a. op tijd geleverd kon worden (op zaterdag voor woensdag) En natuurlijk was dat geen probleem, maar helaas ondanks dat ik op maandag een mail kreeg dat alles aan Postnl was overgedragen kreeg ik de bevestiging daarvan via track en trace pas op woensdag middag en werd er donderdag pas geleverd te laat en dus alles retour

Beste, We balen ervan dat uw pakketje te laat geleverd is. Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Versiering die voor 16.00 uur besteld is, wordt bij ons dezelfde dag nog door PostNL opgehaald. Helaas zien wij dat vanaf half november PostNL door de extreme drukte vaker haar levertijden niet haalt. Heel vervelend voor ons maar zeker ook voor u. We proberen er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk op onze site en in de orderbevestiging te vermelden, zodat onze klanten hier rekening mee kunnen houden. Hopelijk kunt u uw versiering nog op een ander moment gebruiken en anders mag u altijd uw pakket aan ons retourneren. We hopen u een volgende keer positief te verrassen met onze leuke versiering . Groeten Sonja

Correct en op tijd

Ruime keuze. Bestelling klopte en was mooi vlot in tegenstelling tot andere bedrijven, top

Ik had in eerste instantie aangegeven dat ik het product niet had ontvangen. Was mijn fout! Ik had 2 leveringen door elkaar gehaald. Ik kreeg direct reactie. Dus ook bij een eventuele klacht staan ze direct voor je klaar. Topservice!