Fijne ervaring :)

Groot assortiment en een hele snelle levering! 15.45u besteld, de volgende dag al om 11.00u in huis! :)

Heel veel keus en snelle service

heel veel keus en prima snelle bezorging

Superleuk en snel binnen

Dit gekocht voor het huwelijk van 25 jaar en vonden het erg leuk! Snel binnen erg blij mee

weinig kommunikatie

Omdat de bezorging uitbleef heb ik een bericht gestuurd aan dit bedrijf maar daarop geen enkele reaktie gekregen. Ook niet nadat ik had gemeld dat het - op het nippertje - toch nog op tijd was bezorgd. Dat vind ik slordig.

Goede aftersales service

Vlotte afwikkeling van mijn klacht

Snelle levering, goede kwaliteit!

Het gaat verzendkosten veel

Het kan ook in envelop minder verzendkosten

Goeie kwaliteit en op tijd bezorgd

Alles was naar wens

ben tevreden over het product en de verzending

Heel tevreden

Ik ben blij met het product en de snelle levering! Super!

Zeer snelle levering

Mooi verjaardagspakket gekocht wat er heel goed uitzag en niet duur

Mijn verwachtingen overtroffen zeer tevreden

keurige bezorging op tijd

Ruim op tijd bezorgd, conform afspraak. Leuke feestartikelen, alleen jammer dat je boven een bepaald bedrag moet bestellen. Met of zonder het extra te bestellen artikel moest de verzending toch betaald worden.

goed snel en compleet

Leuke producten

Door een vertraging bij postNL kwam het later dan gepland, maar gelukkig net op tijd. Producten zien er op het eerste oog goed uit!

Geweldige service Geweldige kwaliteit

heel netjes

netjes op tijd binnen gekregen ondanks de vakantie tijd netjes hoor

Heel tevreden

Vlotte levering. Wij zijn heel tevreden!

Top service op tijd geleverd ook! Helemaal happy

Nette levering en op tijd

Ik bestel en krijg de volgende dag! Prima toch!

Nette en snelle levering

Jammer genoeg niet alles leverbaar wat ik graag had willen hebben, maar kwaliteit en levertijd waren top.

de service is prima maar niet alle produkten zijn ok

mijn ervaring valt een beetje tegen als het om de kwaliteit van produkten gaat welke ik heb besteld, de ballonnen zijn goed maar de honingraat diamanten waren ronduit slecht, ze vielen allemaal uit elkaar. Ze waren gewoon niet goed van kwaliteit , ze moesten allemaal met een lijmpistool vastgelijmd worden. Dit kan niet de bedoeling zijn. De andere produkten zijn prima maar ik zal de diamanten of andere honingraat figuren niet aanbevelen

Correcte en snelle levering

Bestelling is verlopen zoals het hoort.

perfect

hele fijne winkel , reageren goed op de mail. zeer goed

Niet zo goed

Heb de helft niet binnen gekregen, omdat dit ineens niet meer beschikbaar was. Anders had ik nooit besteld voor die paar dingen, want heb volle mep verzendkosten. Dan had ik via een andere site besteld, waar wel alles aanwezig was. Van 1 product mijn geld terug, terwijl ik 2 dingen niet geleverd heb gekregen.