Reageren niet op mail, bestelling niet compleet

Mail gestuurd dat mijn bestelling niet compleet was, geen reactie op ontvangen

Super snelle service.

zeer goede service

Vragen via email zeer snel beantwoord. Alles correct afgehandeld en snelle levering. Zeer tevreden

snelle levering en houden zich aan afspraken

Eén item niet voorradig, direct geld teruggestort, prima service

Prima producten en klantvriendelijke service.

Toen bleek dat mijn bestelling "vastzat" bij Post NL heeft de medewerker die ik aan de telefoon had mij goed en klantvriendelijk geholpen. Gelukkig waren de materialen nog op tijd binnen voor ons feestje!

Zeer tevreden!

Goede service en goede kwaliteit van materialen.

Veel keuze, wel >3 dagen levertijd

Webshop die levert wat ie belooft. Leuke winkel ook. Qua Ik had een bestelling met afhalen in de winkel en dat duurde wel lang voordat het klaar lag. Uiteindelijk na 3 dagen maar es gebeld wanneer het klaar was en toen was het zo geregeld.

Alles netjes geregeld

Snel, goed en makjelijk

Leuke artikelen voor een betaalbare prijs

Leuke versieringen alleen de slingers zijn snel stuk.

Leuke spullen, op dinsdag besteld woensdag in huis.. Doos is met transport beschadigdt geraakt wat waarchijnlijk met transport is gebeurt maar alles nog aanwezig.

mooie spullen, snelle levering

Overzichtelijke webshop met een hoop leuke spullen, eenvoudig te bestellen en snel geleverd!

Goed en snel geregeld.

Binnen een dag de juiste spullen in huis, klasse!

Goed en snel geregeld

Prime geregeld vandaag besteld inderdaad de andere dag thuis. Ook het product is goed. Dus een betrouwbaar bedrijf waar wij graag bij kopen.

Super geregeld

Lekker snel en goed geregeld.

Met uw pakket hebben wij heel veel feest,

Super tevreden!

Levering was snel, voldeed aan de verwachting en netjes verpakt.

Super tevreden!

Snelle levering en leuke versiering.

Slecht

Wacht nog steeds op een belletje van hun maar helaas nog niet heb een Ballin besteld en nog steeds niet gekomen dus hoef hem niet meer en wil mijn geld daar voor terug maar nemen niet op spreek maar wat in en vervolgens bellen ze niet terug nooit meer voor mij wat slecht

Slechte kwaliteit producten

100 zilveren ballonnen besteld voor 25 jarig huwelijk, hielden het nog geen dag vol en waren al snel slap. Volgende dag ergens andere ballonnen moeten bij halen omdat de versiering er anders niet meer uit zag! Eerste en laatste keer hier besteld!

Ik ben super tevreden over jullie!

Alles keurig ingepakt en mooi op tijd bezorgd. Ons feestje was een succes met jullie feestversiering. Jammer dat ik geen foto kan bijvoegen

Goede service en trage aflevering!

Post NL heeft 3 dagen achtereen aangegeven dat het pakket wel was aangemeld maar nog niet inzet sorteerproces zat. Daardoor werd de afleverdatum 3 keer naar achter geschoven.

een goede snelle service

Als we nog iets nodig hebben bestellen we terug bij jullie

Pluspunten

Snell levering

Pluspunten

Betere contacten met post nl. De slogan vandaag besteld morgen in huis. Gaat niet op dit viel mij erg tegen.