UItstekend!

Wij hebben een bestelling gedaan in uw webshop en alles keurig netjes en op tijd gekregen voor ons feest. We zijn er heel blij mee! Dank u

Tevreden!

We hebben mooie versiering besteld voor ons 50 jarig huwelijks feest. Dit werd netjes en op tijd geleverd. Alles was mooi versierd en wij hebben een leuk feestje gehad met onze kinderen. Dank voor jullie goede service!

Super tevreden

Alles netjes geleverd en tegen super mooie prijzen!

Te laat geleverd en niet alle artikelen geleverd

Goederen besteld op maandag (19/7) voor een feest op vrijdag (23/7). Speciaal bij Nederlandse firma besteld die levert met Postnl zodat we geen rekening dienden te houden met de feestdag in België. Goederen zouden volgens site de volgende dag aan Postnl bezorgt worden dat zou dan dinsdag zijn, helaas volgens track&trace goederen pas overhandigd aan B-post op donderdag (22/6). Pakket geleverd maandag 26/7, op de bijgesloten factuur staat dat een item niet leverbaar is (geen melding van gekregen) en in de geleverde artikelen ontbreekt een artikel. Geen meldingen hierover gekregen of over hoe de niet geleverde producten vergoed worden. (2.49€ + 1.99€) Op je factuur vermeld men 4,54 € verzendkosten, maar er wordt wel 5,49 € aangerekend! Als je artikel dan wil terugsturen draai je ook nog op voor de retourkosten...

Leuke feestversiering, veel keus

Leuke versiering, divers. Snelle levering!

Snelle en vlotte service

Product werd snel opgestuurd

Na een kleine hobbel volledig en snel geleverd!

Supersnel geleverd en volkomen naar wens

Op de valreep besteld en mooi op tijd binnen zoals beloofd. De verrassing viel zeer in de smaak dus superleuk.

Oke

website prima, levering was helaas dag later dan werd aangegeven. 1 onderdeel zat er niet bij. Bij navraag was dit niet leverbaar, ik had dit liever vooraf gehoord. Maar kreeg direct het geld teruggestort .

Leuke site met heel veel feest artikelen en thema,s

Op de website staat dat er de dag nadien geleverd wordt. Dat is absoluut niet waar!

De service was absoluut onvoldoende voor een online leverancier. ER stond dat er de dag na bestelling geleverd zou worden. Ik heb mijn bestelling geplaatst op maandagmorgen en de goederen pas gekregen op vrijdagmorgen! De schuldige was zeker niet Post.be, want op de track & trace was duidelijk te zien dat ze pas op donderdag zelf in het bezit waren van de goederen. Ik heb 2 mails hierover geschreven. Op de eerste heb ik een kort antwoord, naast de kwestie, gekregen. Op de 2de mail heb ik zelfs geen antwoord gekregen!

Beste klant, We vinden het vervelend dat u het pakket pas veel te laat heeft ontvangen. WIj rijden op werkdagen naar Bpost in België om daar onze pakketten van Belgische klanten af te geven. Soms is het zo dat de pakketten daar niet meteen worden verwerkt. Helaas was dat bij uw bestelling het geval, waardoor het pakket wat later geleverd werd. WIj hebben helaas geen 2e mail van u ontvangen, anders hadden wij uiteraard meteen gereageerd. Dit hebben wij naar aanleiding van uw bericht hier ook in een persoonlijke mail laten weten. WIj zullen verder met u via de mail corresponderen. Het team van Heelveelfeest

Leuke versiering, snel geleverd

Goede en snelle levering. De slingers en versieringen vielen goed in de smaak bij de dochter! Ga zeker weer hier bestellen

Supersnel

Ja top! Het zit nog in de doos want het is voor iemand die pas in Juli naar NL komt. Maar snel bezorgt!!

Goede service!

Ik had 2 palmbomen besteld maar kreeg er eentje. Geen probleem ik kon kiezen of ze hem nastuurden of geld terugstorten. Snel en vriendelijk!

Alles naar wens!

Ik heb alles gekregen wat ik heb besteld en het was binnen enkele dagen binnen.

Helemaal top

Echt helemaal top snelle levering niks mis mee

Snel en goed geleverd!

Prima levering.

Fantastische service ook bij retour artikelen!

Geweldige ervaring met dit bedrijf. Snel en professioneel. Zeker een aanrader!

Bestelling voldeed aan verwachting en werd snel geleverd .

Netjes op tijd en hele leuke dingen

Producten waren mooi, maar een stuk of 5 ballonnen kwamen kapot uit de doos.

Mooie producten, maar slechte kwaliteit. Ongeveer 5 ballonnen waren al kapot toen ze uit de verpakking kwamen. Dit vond ik erg slecht.

Is pas volgende week

Voorpret is al leuk .is pas op 6juni 2021

SUPER

Mooie versiering en lekker snel geleverd!

Geen communicatie en slechte ervaring

Een week na bestelling nog steeds niks binnen. Contact opgenomen en hoorde dat het verzendlabel beschadigd was dus het pakket is retour gegaan en hebben ze dit maar ‘opgeruimd’ zonder even iets aan mij te laten weten. Later alsnog ontvangen alleen niet compleet, er miste iets want dat was opeens niet op voorraad? Dat laatste item werd alsnog opgestuurd maar dan niet naar mij maar naar een verkeerd adres van een heel ander persoon. Uiteindelijk wel ontvangen maar jammer dat wanneer je een folieballon koopt dat er geen stokje bij zit om de ballon op te blazen. Eindstand; hier had ik dus niks aan op locatie. Erg jammer dat er niet met mij gecommuniceerd is dat er dingen mis gingen.

Goed en snel

Snelle levering en mooie spullen tegen goede prijs