Leuk en groot assortiment

De keuze is reuze!!

Op tijd binnen

Super snelle levering

Onze bestelling was super snel bezorgd. En een ruime keuze aan producten.

Snelle service.

Te laat

NYE materiaal besteld ruim voor NYE, maar helaas pas na NYE geleverd.

Beste, We balen ervan dat uw pakketje te laat geleverd is. Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Versiering die voor 16.00 uur besteld is, wordt bij ons dezelfde dag nog door PostNL opgehaald. Helaas zien wij dat vanaf half november PostNL door de extreme drukte vaker haar levertijden niet haalt. Heel vervelend voor ons maar zeker ook voor u. We proberen er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk op onze site en in de orderbevestiging te vermelden, zodat onze klanten hier rekening mee kunnen houden. Hopelijk kunt u uw versiering nog op een ander moment gebruiken en anders mag u altijd uw pakket aan ons retourneren. We hopen u een volgende keer positief te verrassen met onze leuke versiering . Groeten, Sonja

Goede communicatie, zeer snel verzonden. Gewoon heel goed

Keurig

Keurig op tijd

Komt overeen met de verwachting

De snelle geleverde zaken voldoen exact aan de verwachtingen

Super!!

Ondanks de drukte alles toch heel snel geleverd. Goede prijzen in deze webshop. We zijn helemaal fan van de golden blush ballonnen. Die zijn echt heel mooi!

Ver

Verjaardags kleed scheurde zo op de vlag zat een stikker 1,90 euro op de afrekening stond 4,95 De prijs veel te duur voor slechte kwaliteit

Beste Jan, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. We hebben dit nagekeken en een vlag heeft u niet besteld. Wel een vlaggenlijn en die kost inderdaad € 1.99. Wat het tafelkleed betreft is het een papieren tafelkleed van € 2.25. Dit staat ook duidelijk vermeld op de website. Een tafelkleed in een feestwinkel is een artikel voor een eenmalig gebruik en niet gemaakt van de kwaliteit van een dik plastic of afwasbaar tafelkleed.

Was een snelle levering

Alleen wat ik zelf heb besteld, Pompom , vond ik maar niks. Het uitvouwen ging helemaal mis.. heb het bij 1 gelaten en zelf maar van wol gemaakt. Wel niet zulke grote. Jammer vond ik wel. Zo op t plaatje en video leek het een "fluitje van een cent"! Bij aanbevelen keuze kan dus een ja of nee zijn

Voldoende

Op zich goed. Minpunt is bestelde slinger niet geleverd terwijl dat niet was aangegeven bij bestelling dat hij niet op voorraad was. Wel netjes geld terug gestort.

Oke

Een item niet kunnen leveren van de drie bestelde items

Top, snelle levering!

In tegenstelling tot een andere site, correcte levering! Snel ook ondanks de drukte bij de pakketdiensten

Het was goeie ervaring

Ik heb de pakketje ontvangen in een goeie staat De artikelen zijn goed Ik ben blij met de service

Top bedrijf !

Snelle service ,netjes verpakt .

Bestelling niet compleet

Hier is geen melding van gemaakt door jullie ,maar artikel is wel betaald.Tot op heden nog niet terug gestort op de rekening

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Snelle levering.

super leuk pakket

mijn man heeft een super leuke dag gehad

Snel en goed.

Goede communicatie, helaas nog geen pakje

Website en communicatie vanuit bedrijf goed. Helaas door drukte post het op 28-12 bestelde pakje nog niet ontvangen op 8-1

Bezorgen als mosterd na de maaltijd

Bestellen op dinsdag, adverteren met volgende dag in huis, maandag na kerst de tafelkleden binnen

Beste, We balen ervan dat uw pakketje te laat geleverd is. Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Versiering die voor 16.00 uur besteld is, wordt bij ons dezelfde dag nog door PostNL opgehaald. Helaas zien wij dat vanaf half november PostNL door de extreme drukte vaker haar levertijden niet haalt. Heel vervelend voor ons maar zeker ook voor u. We proberen er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk op onze site en in de orderbevestiging te vermelden, zodat onze klanten hier rekening mee kunnen houden. Hopelijk kunt u uw versiering nog op een ander moment gebruiken en anders mag u altijd uw pakket aan ons retourneren. We hopen u een volgende keer positief te verrassen met onze leuke versiering . Groetjes, Sonja

Pakket netjes ingepakt.Goede en correcte communicatie door eigenares.

Wel erg prijzig

Netjes geleverd. ik zelf had de (papier)rode loper, dit werd wel in een onnodig grote doos bezorgd.