Goede snelle service.

Goede snelle service. Juist op de hoogte gehouden van de status alleen jammer dat PostNL er een potje van maakte met de bezorging.

Veel keuze

Een zeer snelle levering

Zeer goede service

Goede en snelle levering ondanks feestdagen, top!

Leuke spullen en zeer vlot geleverd!

December pech

Helaas door de december drukte en problemen bij PostNL niet het feestje dat HeelVeelFeest en wij gehoopt hadden. Wel geweldig begrepen en opgelost door HeelVeelFeest...super dienstbaar en zeker mijn vaste adres voor de volgende bestelling!!!

Bestelling en levering vlot verlopen

Het bestelde voldoet volledig aan onze verwachtingen en de levering verliep, ondanks de drukte, volgens afspraak.

Na een storing met mijn bank nogmaals een bestelling geplaats na een zeer vriendelijk en behulpzaam telefoontje vlak voor sluitingstijd is het pakketje nog mee gekunt met de post en volgende dag binnen. Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling.

leuk feestpakket

snel besteld, snel gebracht

De spullen zijn snel geleverd. Goede prijs/kwaliteit.

Uitstekend!

Goede prijzen, snelle levering en mooie spullen. Super tevreden. Ga zo door!

Tijdig en goede kwaliteit

Materiaal was van goede kwaliteit, we hebben veel lol gehad met de Las Vegas items voor een kinderfeestje thuis.

snelle service in deze tijd

Heel erg tevreden

Met alle bestelde spullen was ik heel erg tevreden.

Snel geleverd en netjes verpakt

Prima snelle levering en netjes verpakt

Duidelijke site en snel en netjes geleverd

Ontevreden.

Op woensdag voor 16.00 besteld pas de volgende dag verstuurd en zou eerst zaterdag bezorgd worden. Maar werd pas donderdag. Toen ik berichtte zei Sonja dat ik niet kon annuleren. Op de website staat dat ik het door te late verzending kan retourneren. Echter zijn de verzendkosten €13! Omdat het pakket groter is dan 1 meter. Nu heb ik wel veel onnodige kosten gemaakt.

Beste, We balen ervan dat uw pakketje te laat geleverd is. Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Versiering die voor 16.00 uur besteld is, wordt bij ons dezelfde dag nog door PostNL opgehaald. Helaas zien wij dat vanaf half november PostNL door de extreme drukte vaker haar levertijden niet haalt. Heel vervelend voor ons maar zeker ook voor u. We proberen er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk op onze site en in de orderbevestiging te vermelden, zodat onze klanten hier rekening mee kunnen houden. Hopelijk kunt u uw versiering nog op een ander moment gebruiken en anders mag u altijd uw pakket aan ons retourneren. We hopen u een volgende keer positief te verrassen met onze leuke versiering . Groetjes, Sonja

After sales service uitmuntend

De bezorging blijf uit door vertraging bij de pakketdienst. De leverancier heeft herhaaldelijk aangedrongen op het in behandeling nemen van het pakket, hetgeen uiteindelijk nog net op tijd is gelukt.

Voorlopig geen positieve ervaring

Voorlopig heb ik geen positieve ervaring. Ik deed een bestelling maar tot op vandaag nog geen antwoord! Ik heb vanmorgen gemaild om te vragen hoe het zit met mijn bestelling. Afwachten!

Beste, Beste, Gelukkig hebben we dit naar alle tevredenheid samen kunnen oplossen. We balen ervan dat uw pakketje te laat geleverd is. Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Versiering die voor 16.00 uur besteld is, wordt bij ons dezelfde dag nog door PostNL opgehaald. Helaas zien wij dat vanaf half november PostNL door de extreme drukte vaker haar levertijden niet haalt. Heel vervelend voor ons maar zeker ook voor u. We proberen er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk op onze site en in de orderbevestiging te vermelden, zodat onze klanten hier rekening mee kunnen houden. Groetjes, Sonja

Lang moeten wachten

Wou 1 december mn aanschaf binnen hebben, ( ivm 50e verjaardag, op 24 november besteld. Het kwam op 3 december binnen. Dag verassing. Slecht dus

Leuk, maar te laat geleverd

Het pakket en versieringen erg leuk. Ondanks snelle verzending vanuit jullie, heeft postnl het pakket te laat geleverd (8 dagen onderweg)

Heel goede en vlotte service. Geweldig!!!!

Overzichtelijke site en heel vlotte levering.

Snelle levering, goede producten

Sara50

Mijn vrouw was volledig verrast en het zag er super ui

Correcte en snelle bezorging

Leuk!

Prima en compleet setje. Mogelijk optie: setje ballonnen extra toevoegen in standaard pakket. Nu (te) weinig ......