Dit was de eerste keer voor een bestelling en goed ontvangen.

De levering van mijn bestelling, een waterkoker, is na de bestelling heel snel geleverd. Was prima, ook alleen niet de mogelijkheid om je zending (zonodig) te volgen. Was op 't moment van levering ook niet thuis, het pakket stond naastmijn voordeur. Op zich woon ik wel veilig, maar ja iedereen kan zo'n doosje mee nemen.

Vlotte besteld, snel afgeleverd

Snelle bestelling, vlot geleverd. Enig minpuntje geen tracering ... bevestiging van bestelling ontvangen en dan niets meer, de dag erna wel thuis geleverd!

Very efficient, thank you!

Very efficient

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

Zeer Hinderlijke PopUp reclame storend

Zeer Hinderlijke PopUp reclame storend. Rest is mij niet bekend, geen ervaring mee.

Tot op heden ontevreden

Ik had een wollen 4-seizoenen dekbed 240/220 besteld, echter kreeg ik een enkel dekbed 240/200 geleverd! Na de klantenservice gebeld te hebben, zou ik na 12:00 uur een mail ontvangen met een antwoordnummer. De gehele dag de mailbox + spam in de gaten gehouden, maar niks ontvangen. De volgende ochtend nogmaals gebeld en toen gelukkig wél een mail mogen ontvangen. Het foute product zal nu worden omgeruild voor mijn gewenste product. En hopelijk kan ik dan mijn review positief aanpassen

Délai de livraison, emballage, et produit impeccable. Merci

Très bien

Bad Customer Service

Very Bad Customer Service. Not Customer friendly!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Pleasantly surprised by speedy service

After placing my order and expecting a delay due to the present corona virus situation, I was pleasantly surprised to receive my order within two days! This was totally unexpected - well done to your team and company as a whole!

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Reeds de volgende dag had ik mijn bestelling thuis. Dit had ik niet verwacht i.v.m. coronavirus. Ik begrijp dat door drukte bij de webwinkels er vertragingen voorkomen. Het was daarom fijn dat ik mijn bestelling kon volgen. Mijn compliment voor BekendvanPC.nl

livraison correcte et très rapide

tout était ok

Really good, well packaged, arrived on time

Everything was as expected

Ich kann diesen Tierhaarsauger weiter empfehlen

Habe diesen Haarsauger ausprobiert , es funktioniert super. dem Hund gefällt es

een snelle en goede afhandeling

een snelle en goede afhandeling

Snelle aflevering, goede kwaliteit.

Top en netjes op tijd geleverd

Netjes verpakt en op juiste tijd geleverd. Alles zoals afgesproken was. We zijn zeer tevreden.

Snelle levering en makkelijk in elkaar gezet

Produit de bonne qualité.

J ai acheté une rotissoire et j en suis ravie. Delai de livraison rapide produit de bonne qualité. Seul bémol, le bol pour récupérer la graisse est un peu trop petit. Je recommande.

Goede service en snelle levering

ik snap hier niets van

waarom krijg ik deze vragenlijst. Het zou handig zijn als de reden mij wordt verteld.

Super 😉

je besteld en de volgend dag zit het in de bus zoals gemeld staat en in zeer goede staat 👍👌😉

snelle nette levering van goed product

snelle nette levering van goed product