goed gedaan

Het was mijn eerste bestelling, maar zal zeker mondelinge reclame geven.

Snel. Correct. Aangenaam.

Snelle levering en goede communicatie!

Top bedrijf! Aanrader!

Ik ben tevreden en dankbeer

Snelle levering en goede communicatie

Supersnelle levering

Vrijdags produkt besteld, zaterdag werd het produkt al geleverd.

Snelle en uitstekende levering goed product!

Ontevreden

Produkt werkt niet 😠

Ik ben snel en vriendelijk geholpen, waarvoor mijn grote waardering

Goed snel en betrouwbaar

Klantenservice Goed geholpen behulpzaam en goed emailcontact

SUPER

Mijn bestelling was heel snel bij mij afgeleverd in het uiterste zuiden van het land. Mijn correspondentie met Uw medewerkers was uitstekend. Mijn dank daarvoor

zeer tevreden op datum geleverd zoals beloofd en gorde prijs tegen over anderen

goede ervaring snelle correcte levering en goede prijs voor dit toestel zal zeker bij gelegenheid nog langs bekendvan aankopen

Doet wat het belooft!

Goede artikelen voor een goede prijs met een zeer goed advies én dat is nog niet alles, vandaag besteld ---> morgen in huis, top top top!

Excellent service

My order was delivered even earlier than I was expecting. Well packed, and fully meet my expectation. Thank you for your services provided!

heel vriendelijke communicatie en goede service

heb wel een paar weken moeten wachten . maar hebben zelf contact opgenomen hadden ons huis nr. niet dus konden niet leveren na contact de volgende dag geleverd top.

Snelle service goed product

Heel tevreden van de mini airco, voor in mijn caravan is dit toppie ,

Na 1,5 week wachten en 2 keer ongevraagd retour gezonden. Zeer ontevreden

Maandag ice cellar cubes besteld en betaald voor een oudere cliënt die zelf geen internet heeft Gaf gelijk al aan dat het nog in de winkelwagen stond of ik nog interesse had. Heb ze gemaild en bleek onder retourzending staan. Weer gemaild dat ik niks had geannuleerd. Donderdag zouden ze bezorgen. Maar de bezorger stond waarschijnlijk aan de verkeerde kant van de flat die 2 ingangen heeft en het ging dus retour. Weer gemaild en uitgelegd waar de ingang zit Maandag erop weer mail gehad dat ze weer gingen proberen te versturen. Ik heb ze gemaild dat mevr. Borgers op dinsdag en woensdag weg was maar dat ze bij de buren af mochten geven. Geen reactie erop en vandaag op woensdag dus een mailtje met we troffen u niet thuis aan dus retour gestuurd en binnen 5 dagen wordt het geld terug gestort. Nou nu maar afwachten of dat wel goed gaat. Ik bestel hier NOOIT meer!

Heel goed .

De product werkt heel goed. De product is gekomen de volgende dag van mijn bestelling . Super !

Goede service en vriendelijk personeel. Aanrader.

Prima service. De bestelling was gebroken aangekomen en na opgestuurde foto direct een nieuwe ontvangen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Levering was uitstekend zoals het hoort. Alle producten zijn zoals afgebeeld en beschreven.

Het zou perfect zijn geweest om ons te berichten over wanneer het pakket geleverd wordt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Als je bij de bestelling zet voor 22.00uur besteld morgen in huis moet je dat waarmaken. Ik moest er 2 dagen op wachten.

• Personeel
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

• Afspraken nakomen

Pluspunten

eerste keer en ben zeer tevreden met asnkoop en afhanding .super goed dikke aanrader hoor grtjes w.kusters

geen op dit moment het werkt

• Personeel