Snel en kwaliteit

Ik kreeg een paar dagen voor de geplande leverdatum een mail dat de bestelling uitgesteld was. Na een mailtje met de klantendienst heeft een vriendelijke dame er alles aan gedaan om onze zakjes toch op tijd voor de opening van onze winkel te leveren. Zakjes zijn ook van prima kwaliteit!

Prettig contact en klantvriendelijk, goede service!

Het contact met de medewerker was prettig en vlot. Product prima en levering ook!

Pro-actief, snel, klant- en servicegericht en kwalitatief goede producten.

Ik heb een zeer positieve ervaring bij World Present waarbij pro-activiteit, snelheid, klant- en servicegerichtheid en de goede kwaliteit van de geleverde producten allemaal naar voren kwamen.

Mooi assortiment en goede service!

Altijd blij met World Present!

geweldig

snelle service, fijne samenwerking

Geleverde memory sticks zien er goed uit. Netjes per stuk verpakt.

Top geregeld

Persoonlijke benadering Onmiddellijk reactie op mail en telefonisch contact

Goed advies en snelle service

Halverwege het jaar kreeg ik een berichtje van Tamara of we al bezig waren met onze kerst attentie. Zij heeft ons wat ideeën aangedragen. Uiteindelijk besloten we blocks te versturen met foto's er op. we hadden al snel de proefdruk en inmiddels zijn de blocks geleverd. Helemaal goed! :)

Fijne en snelle service

prima zo als afgesproken

Snel en netjes geleverd volgens afspraak

snelle reactie, snelle levering!

Snelle service, ook het probleem snel opgelost

We hebben stroopwafel blikken besteld. Vanuit onze kant erg aan de late kant maar World Present heeft snel geschakeld. Echter bij het ophalen bleken de stroopwafels te missen. Ook hier is wederom snel geschakeld zodat we toch op tijd onze blikken MET stroopwafels hadden.

Goede levering.

Zeker aan te bevelen.

prima spullen, correcte afhandeling

alleen de opdruk van de polo-shirts is na 1x wassen al deels er vanaf. verder geen klagen

Elk jaar opnieuw PRIMA!

Tshirts voor introductie met bedrukt logo zijn prima kwaliteit. De leerlingen van onze school hebben meestal maat S (2e klas). Voor een klas van 30 leerlingen bestellen we altijd 26xS, 2xM 2xL - zo zit je altijd goed!

Super medewerking op een spoedopdracht

Super snelle service, van offerte tot levering, op een spoedopdracht. Er waren echter wat productieproblemen die de spoedlevering in gevaar brachten. De kwaliteit van het eindproduct was daarom minder goed, om de levering maar te halen.

Goede service en goede producten

Je wordt goed en persoonlijk geholpen. Het product is netjes en wordt tijdig geleverd.

Prima service en afhandling

Zoals hierboven staat vermeld.

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel, goede service.

Beantwoorden van mails mag sneller.

super vriendelijke service en heel hulpvaardig

super vriendelijke service en heel hulpvaardig

Heel erg prettig

Heel erg prettig

makkelijk

Goede service, makkelijk bestel proces.

Snelle goede service; korte vriendelijke lijn; kwaliteit

Zeer proffesioneel bedrijf wat kwaliteit levert.

Goede service, kwaliteit en snelle levering.