Kundige mensen en snelle levering

Kort contact gehad omtrent bestelling vwb kwaliteit t shirt en te bedrukken tekst. Zeer betrouwbaar en snelle levering. Gewoon perfect

Persoonlijk en goed advies

Netjes geholpen met de keuze voor zomergeschenk voor onze medewerkers. Wat begon met een keuze voor een rugtas is uiteindelijk een bestelling geworden voor softshell jassen met ons bedrijfslogo. Snelle levering, goede kwaliteit en voor een normale prijs.

Alles was snel, helder en duidelijk

Ik ben erg tevreden met het bedrijf en met de service.

Gewoon goed

doen al aantal jaren zaken mee ,en is vanaf het begin gewoon goed.

Goede service en komt afspraken na.

Goede service en komt afspraken na.

Toppie!

Goed, advies, snelle handeling en goede levering.

Betrouwbare en snelle service

Denken mee en schakelen direct. We hadden binnen nog geen paar dagen 500 stuks bedrukt en al van een product nodig en dit werd dan ook direct geregeld.

Prettige communicatie!

Bij World Present denkt men altijd mee en krijg ik snel en goed advies over mijn vraag. Prettig contact dus!

Mooie producten en prettige service

Kwaliteit in product en praktische hulp bij betere keuze. Medewerkers van Dineren Dichtbij De Bron zien er strak uit in deze shirts.

Professioneel

Denken goed mee en regelen alles keurig en snel.

goed advies en snelle levering

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Al vele jaren trouwe klant bij World Present en naar volle tevredenheid. Klantvriendelijk, eerlijk en denken graag met je mee. Top bedrijf!

Snel en kwaliteit

Ik kreeg een paar dagen voor de geplande leverdatum een mail dat de bestelling uitgesteld was. Na een mailtje met de klantendienst heeft een vriendelijke dame er alles aan gedaan om onze zakjes toch op tijd voor de opening van onze winkel te leveren. Zakjes zijn ook van prima kwaliteit!

Prettig contact en klantvriendelijk, goede service!

Het contact met de medewerker was prettig en vlot. Product prima en levering ook!

Pro-actief, snel, klant- en servicegericht en kwalitatief goede producten.

Ik heb een zeer positieve ervaring bij World Present waarbij pro-activiteit, snelheid, klant- en servicegerichtheid en de goede kwaliteit van de geleverde producten allemaal naar voren kwamen.

Mooi assortiment en goede service!

Altijd blij met World Present!

geweldig

snelle service, fijne samenwerking

Geleverde memory sticks zien er goed uit. Netjes per stuk verpakt.

Top geregeld

Persoonlijke benadering Onmiddellijk reactie op mail en telefonisch contact

Goed advies en snelle service

Halverwege het jaar kreeg ik een berichtje van Tamara of we al bezig waren met onze kerst attentie. Zij heeft ons wat ideeën aangedragen. Uiteindelijk besloten we blocks te versturen met foto's er op. we hadden al snel de proefdruk en inmiddels zijn de blocks geleverd. Helemaal goed! :)

Fijne en snelle service

prima zo als afgesproken

Snel en netjes geleverd volgens afspraak

snelle reactie, snelle levering!

Snelle service, ook het probleem snel opgelost

We hebben stroopwafel blikken besteld. Vanuit onze kant erg aan de late kant maar World Present heeft snel geschakeld. Echter bij het ophalen bleken de stroopwafels te missen. Ook hier is wederom snel geschakeld zodat we toch op tijd onze blikken MET stroopwafels hadden.