Alles liep heel soepel.

Kon het artikel prima omdat ik het artikelnummer wist (van een vorige bestelling). Verder een prima en vlotte aflevering. Een opmerking: Ontving weken later nog een factuur, wel met vermelding: Als u al heeft betaald enz. Ik had inderdaad al betaald tegelijk met de bestelling. Zou mooi zijn als uw systeem dit eruit zou kunnen filteren zodat iemand die al heeft betaald niet nogmaals een rekening krijgt.

Beste Fake, Dank voor je beoordeling. Heel blij mee. Wij sturen al onze klanten een factuur voor de eigen administratie. ;-)

Top levering

Snelle en goede levering

Topper

Ze doen wat ze zeggen( laagste prijs) Waar vind je dat nog ?

Er was een vertraging in de levering van onze Quooker, Marcel heeft ons prima op de hoogte gehouden en als compensatie €25 teruggestort op onze rekening.

Goed contact snel en weet waar ze over praten zeker een aanrader

Prettig bedrijf en betrouwbaar.

In mei 2023 heb ik 2 inbouw en onderbouw ledsets gekocht voor in en onder de bovenkasten van de bestaande keuken. Prima verpakt, snel en netjes werden deze op tijd bezorgd. Vragen om advies werden snel beantwoord, door mij te terug te bellen. Een garantie artikel werd meteen toegestuurd, dat zonder problemen, en binnen 2 dagen al ontvangen. Verder erg gunstige prijsvoorwaarden, dat is ook een mooie reden tot aankoop bij deze firma. Ik raad hun zeker aan.

Duidelijke site, snelle levering en goede prijs

Quooker besteld incl montage, snel geleverd en dezelfde week nog zeer vakkundig geïnstalleerd.

Top aanrader voor iedereen

Ik wist niet helemaal zeker over welke quooker en boiler ik nu moest hebben. Na telefonisch contact met Marcel was dat snel duidelijk. Daarna besteld en de volgende dag in huis. Binnen 7 dagen netjes gemonteerd door ervaren monteur. Top bedankt Groetjes Brian Heerhugowaard.

Fijn geholpen!

Was niet helemaal zeker over welke boiler ik nu moest hebben. Na wat heen en weer appen was dat snel duidelijk. Daarna besteld en de volgende dag in huis.

Steengoed

Snelle levering, netjes verpakt en duidelijke montage handleiding

Snelle service en goed contact

Op woensdagavond begaf mijn keukenkraan het, waardoor ik de kraan niet meer dicht kreeg. Enige oplossing was om de hoofdkraan dicht te draaien om het stromende water te stoppen. Tijd dus voor een nieuwe kraan en een Quooker stond al een tijd op mijn verlanglijst. Donderdag was ik de hele ochtend bezig met het afsluiten van de waterleiding in het keukenkastje zodat ik het toilet in mijn huis weer kon gebruiken (altijd handig :) ) en ook op zoek naar een bedrijf die voor mij snel een Quooker kon plaatsen. Voorjekeuken.nl was de eerste die ik direct aan de lijn kreeg en Marcel ging zelfs direct voor me bellen voor montage. Binnen een kwartier belde hij terug en de Quooker kon maandag al gemonteerd worden. Helemaal fijn zo snel, want ik was flink onthand zonder water in mijn keuken. Het was nog even spannend of de Quooker op tijd door PostNL zou worden bezorgd, want in de verzendbevestiging stond dat deze maandag- of dinsdagmiddag zou komen, terwijl maandagochtend de monteur bij mij op de stoep zou staan. Het was inmiddels vrijdagavond toen dit bericht in mijn mailbox verscheen, maar gelukkig reageerde Marcel snel via WhatsApp op mijn vragen en kon mij geruststellen dat alles in orde zou komen, hoe dan ook. Het pakket werd toch zaterdag bezorgd, zoals beloofd. Al was niet meteen duidelijk waar precies want ik was niet thuis en er stond geen huisnummer bij de melding via de mail. Da's echt even zweten bij zo'n dure kraan!! Gelukkig kwam maandag alles op zijn pootjes terecht. De monteur was iets later maar had in no time de Quooker keurig netjes geïnstalleerd. Het duurde nog langer voordat de oude kraan eruit was dan dat de nieuwe erin zal, er moest zelfs een slijptol aan te pas komen :) Marcel stuurde me aan het eind van de dag nog een Appje om te checken of alles gelukt was, heel attent. Kortom: super tevreden met de snelle service en het fijne contact. En ik geniet met volle teugen van mijn Quooker, heel blij met mijn keuze voor de RVS Fusion PRO3!

Prima service en prijs!

Aanschaf afvalemmerset Omdat wij niet zeker wisten of de emmer ook nog zou passen met deksel erop qua hoogte kregen wij het aanbod om dit eerst te passen in onze keuken Emmers werden opgestuurd, betaling achteraf en de mogelijkheid om het deksel eventueel kostenloos te retourneren Dat is nog eens service! Overigens past alles prima

Topservice

Een ruilactie gedaan met dit bedrijf, de monteur die bij mij aan het werk was met installatie van een Quooker kraan kon hierdoor gelukkig zijn klus afmaken. Heel blij met de coulante, snelle service!!!

Prima geregeld

Snel en keurig geleverd! Installatie door monteur, uitstekend geplaatst.

Eenvoudig bestellen en goede aftersales service

Duidelijk site om producten te bekijken en te selecteren en bij een probleem wordt je netjes verder geholpen.

Snelle service en prima prijs

Bij verschillende webwinkels de vraag gesteld hoe snel een quooker kom worden geleverd en geïnstalleerd, en voorjekeuken reageerde het snelst, tegen scherpe prijs en regelde supersnelle installatie mogelijkheid. Zeer tevreden dus over de service ! Werken met erkend installatiebedrijf die perfect geleverd heeft.

Vriendelijke en snelle afhandeling van Quooker bestelling

Na een vriendelijk telefonisch contact werd de bestelling snel doorgevoerd. Ook na ontvangen van track en trace code, waarbij een verkeerd huisnr. was vermeld, waren ze bij voorjekeuken.nl zeer behulpzaam. De transporteur werd gebeld, de chauffeur geïnformeerd en uiteindelijk werd het keurig aan huis afgeleverd. Al met al een fijne manier van handel doen met een klantgerichte afhandeling. Zeker aan te bevelen :-) Bedankt voor de levering van de Quooker.

Erg prettige ervaring

Wij waren opzoek naar een Quooker, die ook direct door eenzelfde partij geïnstalleerd kon worden. Na het eerste contact met Voorjekeuken.nl ons vrijblijvend laten informeren. Uiteindelijk heeft de verkoper ons goed geholpen en een mooi voorstel gemaakt. Van begin tot eind is de ervaring met Voorjekeuken.nl erg fijn. Communicatie is snel en de samenwerking die zij hebben met het installatiebedrijf is ideaal. Binnen 10 dagen hadden wij onze Quooker geïnstalleerd en werkend :).

Prettig contact en vlotte opvolging naar aanleiding van mijn bezoek aan de website

Superfijne Service

Prettig geholpen via de chat en een hele goede laagste prijs gekregen voor de Quooker Combi+ Front, alles snel geleverd en keurig verpakt en binnenkort even de oude Franke kraan vervangen.

Hele goede service en montage van 2 quookers

Ik had een verkeerde bestelling geplaatst. contact opgenomen en in een dag opgelost. De monteur nam een dag later de juiste Quookers mee en heeft ze perfect gemonteerd! Echt een hele prettige ervaring.

Goed advies, snelle service en laagste prijs

Ik had een bestelling gedaan maar met een foutieve e-mail. Keurig opgelost en gelijk voorzien van een duidelijk advies. Fijn bestellen zo!

Snelle adequate hulp

Ook op zondag krijg je snel antwoord op je vragen. Samen kwam ik snel tot een goede keuze.

Goede prijs en snel geleverd

De Quooker voor een goede prijs kunnen kopen en hij werd erg snel geleverd! Ook communicatie via mail over bezorgen en product is zeer duidelijk!

Duidelijk, snel contact, snelle levering

Touwbaan 26 2352 CZ Leiderdorp