Erg duidelijke website

Mooie, duidelijke website om online bestelling te doen! Snelle levering.

Echt boven verwachting.

Een onderdeel van een machine uit 1996 binnen 1 dag geleverd! Wie verwacht dat. Ok dus niet. Super.

Super snelle levering

Bestelling gedaan en de volgende dag geleverd. Ik ben zeer tevreden met de service van Wolfswinkel Groentechniek. En de verzendkosten waren niet hoog. Ik vind uw bedrijf een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fantastische ervaring met wolfswinkel, na bestelling.

Mijn bestelling was de volgende dag in huis, heel blij met deze snelle service, ook werd ik continue op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Mailverkeer en factuur zagen er verzorgd uit. Kortom een winkel die zeker aan te raden is, en zo haar klanten behoud. Bedankt en tot de volgende bestelling. 😉

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel op tijd en goed verpakt met duidelijke facruratie

Ruime keuze..duidelijke site correcte afhandeling.

Prima shop, snel verzonden

Prima shop, goede ervaring mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Adequaat, goede aflevering en op tijd zoals beloofd

Adequaat en professioneel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies wat ik nodig had snel geleverd en goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben onder de indruk van de zeer professionele website.

Prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi there, perfect order, fast delivery, good tracking. All is perfect Many thanks from France

de eerste maal besteld en alles zeer vlot verlopen , dank daarvoor

de eerste maal besteld en alles zeer vlot verlopen , dank daarvoor

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product, handige website, vlotte verzending.

Op de hele overzichtelijke website heb ik een mooie bijl uitgezocht. Er staat veel informatie bij zodat je goed weet wat je koopt. Een mooie prijs en snel verzonden. Alleen had de bijl iets steviger in de doos verpakt kunnen worden.

goed overzichtelijk winkelen

het makkelijk kunnen vinden van het juiste product , en snel afgehandeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede website voor het bestellen van onderdelen

Onderdeel snel gevonden en besteld Goede prijsklasse

Keurige service!

Wij hadden een onderdeel voor onze grastrimmer besteld: supersnel keurig in huis. Helaas hadden wij het verkeerde onderdeel besteld. Retour sturen ging makkelijk en heel snel en direct daarna hadden wij het door ons betaalde bedrag retour op onze rekening. Keurige service!

snel en correct

correct

Perfecte handschoen

Perfecte handschoenen voor het zwaardere werk in de tuin, geen stekels of andere scherpe gewassen meer in je handen. Je draagt ze met plezier

Super snel en gemakkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product en snelle levering

Een prachtig product van gransfors burk Zaterdag bestelt en dinsdag in huis helemaal goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies gekregen wat ik had besteld

Op tijd geleverd. Netjes en overzichtelijk.

up to date

Zeer correcte dienst zowel Online shop als verzending

Zeer goed.

Van a tot z alles inorde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

gemakkelijk, snel en goede service

Gemakkelijk mijn spullen besteld, snelle afhandeling, dus zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

UIteindelijk toch goed gekomen.

Na de initiële bestelling bij Wolfswinkel (met de gebruikelijke bevestiging van bestellen) bleef het een week stil. Een week later gebeld: de spullen waren besteld bij de leverancier en (waarschijnlijk die dag) ook al binnen. Verzenden zou spoedig volgen. Een week later nogmaals gebeld waarbij bleek dat er logistiek iets mis was gegaan. Vanaf dat moment verliep het vervolg van de bestelling snel & positief: die vrijdag gebeld, de volgende dag per koerier thuis bezorgd. Hoewel de doorlooptijd echt sneller had gekund, is alles uiteindelijk wat mij betreft naar tevredenheid opgelost. Ik ga er dan ook vanuit dat dit een eenmalig dingetje was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig, vriendelijk personeel .

Heel vriendelijke benadering. Oplossingsgericht .

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Filter op Taal