Goede website en vriendelijke service bij afhalen

Robotmaaier was leverbaar uit voorraad en bij afhalen was er een mogelijkheid om nog de nodige accessoires voor de sproeiinstallatie te bestellen. Door het coronavirus was de winkel gesloten maar waren er goede voorzieningen getroffen om klanten veilig te kunnen helpen voor zowel nieuwe producten als service. Ondanks deze moeilijke omstandigheden werd ik snel, professioneel en zeer vriendelijk geholpen. De website en communicatie van de order vond ik goed. Zo kan het ook!

Wordt vriendelijk geholpen.

Zorgvuldige leverancier die zich betrokken toont met de klant

2x Levering disposable overalls om huisartsen een zekere bescherming te bieden in hun werk. Ook toen de tweede partij niet meer te verkrijgen leek, heeft Wolfswinkel dit door bijzonder inspanning toch voor elkaar weten te krijgen!

Snel, soepel zonder problemen

Snel, soepel zonder problemen

Goede, correcte en snelle service

Goede service tegen betaalbare prijs

duidelijk

precies wat ik besteld en verwacht had

binnen 24 uur geleverd

Niet 5-6 werkdagen, maar binnen 1 dag geleverd met "red je pakketje". Slechts een half uur vertraagd, netjes een update daarover, en een sms 5 minuten voor aankomst. Erg fijn !! FISKARS XSHARP BIJL EN MESSENSLIJPER, voor messen erg makkelijk en simpel. De AH-messen binnen notime weer vlijmscherp. Voor de bijl lijkt het mij wat licht uitgevoerd. Nog niet geprobeerd want de bijl wordt scherp geleverd. Gebruiksaanwijzing met plaatjes, waardoor niet iedereen hem meer in elkaar gaat krijgen...... FISKARS X27, op zich een fijne bijl. Licht van gewicht door de holle steel, maar diezelfde steel zorgt voor een heel naar gevoel in de armen bij een misslag. Ik had een leuk stapeltje van eiken stammetjes, diameter 60 cm, binnen het uur gekloofd. Maar zodra het echt zwaar wordt met knoesten laat hij het afweten, en is mijn zelf geslepen gamma kloofbijl beter. De lengte van de steel is voor mij prima ( 2 meter), maar ik had liever een zwaardere kop erop gehad.

uitstekend

vlotte fantastische hulp, goede produkten en een erg duidelijke super werkende website. absolute aanrader.

snel geleverd

perfect geleverd

Extraordinary service, highly recommended

Ordered 4 parts for my Husqvarna automower from home in Belgium during the confinement. Two days later the parts got delivered home at 9pm. Just in time to fix the mower and resume mowing. Great prices and delivery time is exceptional given the Covid 19 circumstances. Highly recommended! I will shop again there! I can only suggest to add multiple languages to the web page and online store. Thanks

Zeer prettig online winkelen!

Makkelijk bestellen Snelle levering Perfect informatie over de leveringstijd

Goede prijs.

Prima aankoop van een Gardena hogedrukspuit op accu, en ook een prima prijs en keurig binnen 1 dag binnen gekregen.!

Goed geregeld

Alles netjes thuis bezorgd

Zij doen wat ze zeggen!

In het weekend besteld en dinsdagnamiddag geleverd; topservice 😊

Makkelijk en overzichtelijk tuinmateriaal bestellen!

Overzichtelijke website, goede levering, ondanks de Corona crisis.

Alles netjes afgeleverd conform de bijbehorende voorspellingen en facturering ook goed.

Alles net afgeleverd conform voorspelling

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar.

Kwalitatieve producten voor beste prijs. Lage kosten voor goed georganiseerd transport (GLS) met tracking.

Elke keer opnieuw blijkt Wolfswinkel Groentechniek op voorraad te hebben wat ik zoek. En elke keer tegen de laagste prijs. Altijd snel bezorgd. Onlangs nog op dezelfde dag als de bestelling! Het enige nadeel daarvan was dat ik gelijk die dag al weer kon grasmaaien. In plaats van een dagje rust had!!! Ik ben een bijzonder kritische klant (ook op service) en zoek altijd goed uit waar ik iets het beste kan kopen. Steeds vaker kom ik uit bij Wolfswinkel. Probeer het ook eens!

Snel , vlot, kwaliteit 👍👌

Snel , vlot, kwaliteit

Goed duidelijk advies, snelle levering, binnen gestelde leveringstijd

Gewoon geweldig

Kan niet beter!

De perfecte online deal!

Geweldige zaak

Geen opmerkingen!

De tuin winkel uit Hoenderloo slaag je altijd voor een goed cadeau

Goede merken voor alles op tuin gebied

Een topbedrijf

De beste spullen voor iedereen!!! En dat ook nog voor een geweldig lage prijs.