Overzichtelijke website, eenvoudige bestelling, nette levering

Op de website is eenvoudig te bestellen omdat o.a. de producten goed te vinden zijn. Daarnaast wordt er netjes en vlot geleverd. Bij deze bestelling ging het prima.

Top Top Top

Dit was de eerste Dat ik iets aankocht bij wolfswinkel. De bediening was snel ( donderdag besteld en vrijdag al geleverd bedankt.

Alles perfekt.

Alles perfekt gelaufen.

Super blij.

Snel bezorging en alles is perfekt.

Goede service snel geleverd

Snel na de bestelling duidelijkheid over de levering en direct op te halen in de winkel

Gewoon toppie

Alles ging perfect.

helemaal top! snel geregeld!

helemaal top en super snel geregeld!

Perfecte afhandeling

Ik had een kleine bestelling maar de afhandeling was perfect.

Supersnel en akkoord

Supersnel en passend

Snel netjes geleverd.

Ik heb het besteld via de website, en het werd snel geleverd door Postnl in een goed stevig doosje.

Zeer goed en tijdig bezorgd

Door goede explodedview snel naar bestelnummer en binnen drie dagen bezorgd Sel en vakkundig

Ik zocht een ophangsysteem voor de Gardena tuinslang, en deze hadden ze gelukkig. Hele snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden!

Top...

Zeer vlugge levering.

goede, en snelle levering

Snel en correct

Snel, correct en uitstekende prijzen Breed assortiment

Goede prijs en snelle levering

Als ik weer een dergelijke aankoop ga doen, kijk ik eerst bij jullie.

Zeer correct en vlugge levering en zeer tevreden over het geleverde product

Gewoon top!

Ontzettend veel in het assortiment! Super snelle levering en mooie prijzen. Niks aan toe te voegen!

Sehr schnelle Lieferung!

Unkomplizierte Bestellung und schnelle Lieferung!

Goede snelle levering

Mooie uitgebreide site met goede onderdelentekeningen makkelijk te bestellen en levering ook goed. Ga er zeker vaker iets bestellen.

Snelle levering na bestelling

Na 2 mailtjes en een telefoontje toch duidelijkheid gekregen. Jammer dat er niet gereageerd werd op de mails

Het bestellen ging heel gemakkelijk en de bestelling is snel verstuurd. Alles was goed ingepakt en de winkel heeft goede informatie gemaild over de bestelling en bezorging. De prijzen zijn ook aantrekkelijk. Echt een aanrader!

Snelle bezorging, goede communicatie

Snel en makkelijk om wat op de site te bestellen. Goed op de hoogte gehouden via de mail over de verzending. Bezorgd volgens planning. Kleine tip.........mijn bestelling zat in een hele grote doos, zonde van het materiaal.

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.