Prima service. Alleen postnl geeft aan dat het een brievenbuspakket is. Blijkt toch niet door de brievenbus te passen door veel te grote verpakking.

Super snelle levering

Zeer snelle levering en het product was heel goed verpakt.

Gewoon goed, bestellen volgende werkdag daar.

Heel vlotte bestelling

Heel vlug geleverd.maandag besteld Woensdag geleverd Vanuit nederland naar belgie Prijs is uitstekend goed. Het ondedeel is geen namaak Verzendkosten zijn perfect

Afspraak nagekomen đź‘Ť

Zie boven

Snelle correcte levering

Koptelefoon voor gehoorbescherming besteld snel en netjes geleverd

Goed advies, nette afhandeling, aardig personeel.

Fijne winkel met ruim aanbod aan goede spullen, en vaak ook scherp geprijsd. Tel daar bij op het aardige en behulpzame personeel, goed advies en goede service, dan heb je alle reden om hier (terug) heen te gaan!

Geweldig.

De netheid, klasse en bereidbaarheid zijn geweldig.

zeer snel en correct

snel geleverd volgens afspraak en duidelijk voor bestelling

Ik ben heel tevreden over de service.

Ik was wel even verbaast toen ik een mailtje kreeg waarin stond dat er niet in België geleverd werd door Post NL. Dat is onzin natuurlijk, want ik koop regelmatig via internet in Nederland en heb tot op heden geen enkel probleem gehad. Nu dus ook niet, waarvoor dank.

Supersnelle levering TOP !!

Zeer snelle levering aan goedkope prijzen

afhandeling bestelling was snel en heel klantvriendelijk

heel prettig

Redelijk goed

Na een telefoontje van ons is de bestelling alsnog met GLS nagestuurd, IPV post.nl. service dus. Maar, waarschijnlijk is door deze herstel actie een deel van de bestelling, pakketje bamboe stokken van 1.20 cm, niet meegestuurd. We hebben daar maar niet over gebeld, omdat we het kordate optreden van uw medewerkster waarderen. Vr. Gr. A.W. Tebbens

Uiterst professioneel, doordacht en ten dienst van de klant

Tweedehands een husqvarna stokheggenschaar overgenomen. Hier bleek nogal wat aan mis. Erg jammer, omdat het vooraf niet duidelijk was. Uiterst helpend bleek de functie “zoek op tekening” die op de website beschikbaar is. Ik kon zonder problemen de kapotte onderdelen opzoeken, aanklikken en bestellen. De iDeal integratie maakte het helemaal af. En de volgende dag in huis! Al met al is de bittere smaak van de aanschaf, behoorlijk afgevlakt door Wolfswinkel. De onvoorziene reparatiekosten waren een feit, maar door de professionaliteit en klantgerichtheid van Wolfswinkel werd het leed wat verzacht. Dank daarvoor!!

Snelle levering na bestellen. Mooi product

Duidelijk en volgens afspraak

Het defecte onderdeel dat ik wilde vervangen, was op de site snel terug te vinden, inclusief de kosten en de levertijd.

Prima levering

Kwaliteit produkten

Wij kregen een verkeerd product geleverd door een code-fout, echter werd dit zeer snel en correct opgelost door een zeer vriendelijke mevrouw!

Goede prijs en snel in huis met behulpzame klantenservice

Ik had 45 mesjes voor robotmaaier besteld, die ik vervolgens snel bezorgd kreeg. Ik dacht dat de bestelling niet overeen kwam met de levering, omdat ik op eerste gezicht slechts een tiental mesjes zag en vele schroefjes. 's Avonds nog een e-mail gestuurd en 's ochtends gebeld. Wat bleek: De mesjes zitten erg op elkaar geplakt. Toen ik dit later toen ik thuis kwam controleerde bleek dit te kloppen. Kortom, juiste bestelling, juiste snelle levering en het contact met de klantenservice hierover was vriendelijk en duidelijk. Tip is wel om te bellen met de klantenservice.

Makkelijk te bestellen en goede service

Prima webshop. Makkelijk te vinden en te bestellen. De berichtgeving over wanneer de bestelling zou komen kan beter.

De bestelde en geleverde items voldoen perfect aan mijn verwachtingen

De onderdelen voor een robotmaaier Husqvarna 220ac waren zeer gemakkelijk en vlot te vinden op jullie webshop. De afhandeling van de bestelling was snel. Prima service.

Zeer snelle levering, goed produkt, goede prijs

Alles al in een zin gezegd

Alles op tijd en netjes afgeleverd

Goede ervaring duidelijke website, mooie combi aanbieding en zoals gezegd alles op tijd en goed geleverd.

Goede en snelle service

Snel gereageerd op mijn vraag, snel geleverd.

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF