Snelle en goed verzorgde levering.

Mijn bestelling van de Gardena wandslangenbox 25 rollup werd snel en keurig uitgevoerd. Bovendien was Wolfswinkel de goedkoopste leverancier die ik kon vinden. Aanbevolen!

Zo snel thuis, sneller kan niet

Eind van de middag bestelde ik een stokzaag met kniptang. Eén onderdeel zou later komen volgens voorraad. Helder en rekening mee gehouden. Volgende dag om 8.15 alles in huis, ook de kniptang. Tussendoor super op de hoogte gehouden via de mail. Beter dan dit wordt het niet!

Snel en juiste product

Snel en juiste product

Vlug en betrouwbaar

Schnell, gut und preiswert

Schnell, gut und Preiswert

Vlotte afhandeling v.d. bestelling. Follow-up.

Vlotte afhandeling v.d. bestelling. Follow-up

Snel en levering zoals afspraak

Bestelling geleverd de volgende dag zoals beschreven werd

Super snel!!!!

Heel tevreden. Tot de volgende keer!

Geen problemen alles correct verlopen

Snelle levering van de gardena vernevelaar tot nu toe werkt het goed

Vlekkeloos:)

Fantastisch! Eigenlijk zoals we verwachten maar weet uit ervaring dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is! Goed geregeld!

Makkelijke en vlotte bestelling via website

Prima website. Onderdelen makkelijk te vinden en te bestellen. Wordt prima op de hoogte gehouden van de stappen na bestelling. Goede service.

Goed werkende site, snel en correct geleverd

Handige site Snel en correct geleverd

Gewoon goed

Niks op aan te merken

Goede en makkelijke bestelservice.

Goede prijs kwaliteit verhouding

En levering volgens afspraak

Top Webwinkel!

Duidelijke site, snelle levering, Goed op de hoogte gehouden over de levering via de mail.

Goede webshop voor vakman

Tot heden alles duidelijk of het voorraad is en dan ook snel geleverd. Voor diegene die zelf onderhoud uitvoeren duidelijke schemas en zoekfunctie. Ruim aanbod voor mijn werkzaamheden.

Schnell und zuverlässig

Auf google gefunden und ohne Aufwand gekauft

Vlotte bediening, goede website

Heel gemakkelijk te bestellen via website (goede website!). Heel flexibel. Had mijn bestelling nog gewijzigd naar iets anders maar ging allemaal vlot. Snelle respons tijd en altijd blijven reageren op mijn emails. Knap!

makkelijk besteld en snel thuisbezorgd

het bestellen liep makkelijk en de bezorging leverde het 's morgens vroeg snel af.

Snel geleverd goede prijs

Makkelijke site, snelle levering en goede prijs!

Goed snel

Prima verpakt...doekje tegen het lekken toegevoegd.

Mooie aanbieding.

Goede levering

Niet verwacht het nog te vinden.

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.