Het juiste product op het afgesproken moment geleverd

Product voldoet aan de verwachtingen en is keurig op tijd geleverd.

Zeer snelle levering

Kan deze winkel van harte aanbevelen.

Goede ervaring

Goede ervaring ondanks een flinke vertraging van mijn product. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en wist waar ik aan toe was. Goede en nette communicatie!

snel geleverd , ik gebruik een afleveradres waar pakketjes voor meerdere personen geleverd worden die dus hetzelfde "naam en verzendadres" gebruiken het zou minder zoeken zijn als ook bijkomend ergens de naam of mail adres zoals vermeld op de rekening op het pakket zou staan

uitstekend

Veel verkrijgbaar, eerlijke prijzen. Bestellen gaat online makkelijk.

Alles goed! Dank

dat is goed ook

Tarifs , rapidité

Tarifs , rapidité.

Bonne expérience

Livraison rapide et objet conforme à la commande

well done

I ordered parts for the Gardena garden pump that I couldn't get anywhere in Poland. Everything went great. The store offers a very large assortment. Delivery deadlines were met. I really recommend

Je fais souvent appel à vos services et je suis très satisfait

Je suis très satisfait de vos compétences et de vos services de qualité bonne journée

De leveringstijd was langer dan aangegeven(Gardena) maar ik kreeg keurig een mail en kon zelf kiezen, wachten of geld terug. Prima service. Ik heb gewacht en de levering was toen weer eerder dan aangegeven en levering was perfect. Dank.

Alles Bestens A+++

Sehr gute Homepage, Top Ware und schneller versand! Danke!

sehr gute homepage, versand, ware

Der Kauf und Versand nach D verlief perfekt schnell und gut. Die Ware ist, wie beschrieben. Ich bin sehr zufrieden.

Snel en correct

Onderdeel snel en correct geleverd. Grasrobot werkt weer naar behoren.

Mooie site om Husqvarna onderdelen te bestellen, goed bereikbaar via telefoon

Kon goed de onderdelen vinden die ik nodig had, deskundige klantondersteuning via telefoon.

Snelle levering geweldig

Guter Preis, top Ware

Sehr guter Service

Alles perfekt

Jederzeit wieder

Bestelling netjes en vlot verzonden

De beste leverancier van robot maaier onderdelen

Prima, directe service.

Prima, directe service. Als klant werd ik tijdig geïnformeerd over flink, latere levering door Gardena inzake door mij besteld product. Uiteindelijk toch sneller geleverd. Fijn!!!!

Sehr schnelle korrekte Lieferung

Bestellvorgang anhand der Explosionszeichnungen relativ einfach und sicher. Keine Vorauszahlung notwendig, sichere Zahlung über PayPal möglich. Schnelle Lieferung, Ware wie bestellt.

Snelle bevestigingen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij niet op voorraad zijnde, goede communicatie van de klantenservice!

Je suis satisfait

Un service clientèle irréprochable,une équipe réactive et à l'écoute.Le retour des marchandises est facile. Beaucoup de produits à des prix raisonnable. En somme, une entreprise sérieuse !

Goed. Snel. Netjes

Had wel fijn geweest als ik voor de bestelde koffer voor mijn kettingizaag een berichtje had gehad. Box is eigenlijk (iets) te smal waardoor alles net niet lekker past. Verder prima service

Zeer adequate informatie en afwikkeling van de koop.

Zowel telefonisch als schriftelijk een zeer adequate informatie verstrekking omtrent de aankoop en afwikkeling van mijn koop.

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen