Zuverlässige Lieferung

Sehr gut verpackt schnell geliefert, vielen Dank

Veel deskundigheid, gemoedelijke sfeer en klantvriendelijk

De zaag die ik 21 jaar geleden tweedehands bij Wolfswinkel kocht was nu echt op. Prima geholpen met een nieuwe versie. Zaag werd ongevraagd compleet gemonteerd en getest en zelfs even meelopen naar de auto met zaag, brandstof en kettingolie. Kan er weer jaren tegen met af en toe een beurtje.

makkelijk geregeld en snel geleverd

binnen een paar dagen je bestelling in huis

gewenste produkten ook na jaren nog beschikbaar

voor mij Flymo na 10 jaar nog steeds alle onderdelen verkrijgbaar

gewoon goede duidelijke webwinkel,snel bezorgd

gewoon goede duidelijke webwinkel,snel bezorgd

besteld en niet voorradig, maar kwam eerder dan verwacht

Goed artikel, zeer tevreden.

Na bestelling werd ik op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden. Super. Precies zoals ik het wilde. Ben er erg blij mee. Bedankt Wolfswinkel. Groetjes René.

Zeer goede en snelle service.

De bestelling was er veel eerder dan eigenlijk toegezegd was, een heel prettige ervaring voor mij. Dus zeer goede service.

Keurig het juiste onderdeel op de afgesproken tijd

Tot heden goed geholpen door jullie?

Ik ben persoonlijk niet zo van de webshops, maar deze werkt goed.

Een uiterst professionele winkel en zeer uitgebreid assortiment

Uiterst prettig en naar tevredenheid geholpen. Alles wat ik zocht en nodig had was op voorraad.

Schnelle Lieferung und alles wie erwartet!

Erstmals ausprobiert und alles ok!

Hat alles bestens und schnell geklappt

All good

Positif

Nadat ik het product heb geinstalleerd, werkte mijn grasmachiene onmiddelijk! Levering its traag maar het werkt, dus 5 sterren!

Fijne webwinkel.

Betrügerisch. Zahlung geht ein, Ware nicht raus!

Unfassbar. Habe am 19. April Teile bestellt. Am 25. dann eine E-Mail geschrieben, da meine Teile nicht rausgehen. Nun versuche ich seit zwei Tagen dieses Unternehmen zu erreichen. Ohne Erfolg. Auch eine Antwort per Mail blieb unbeantwortet. Ich muss schon fast von Betrug ausgehen. Habe nun eine letzte Mail gesendet. Ansonsten schalte ich einen Anwalt ein. Ich kann niemanden empfehlen, hier zu bestellen! Man wird komplett ignoriert aber Geld wird gerne genommen. Ich sitze nun hier mit zerlegtem Rasenmäher und kann meine Arbeit nicht verrichten. So etwas habe ich noch nie erlebt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snel ontvangen bestelling.

Vrijdags voor Koningsdag besteld en zondags al ontvangen. Tevens een bedrijf die bij vragen telefonisch te bereiken is.

Jammer dat niet alle producten direct leverbaar waren. Later het resterende product alsnog ontvangen.

Prima snel geleverd

Prima, snel geleverd

b

b

Alles super

Alles super

Overzichtelijk en duidelijke site en communicatie

Positief en altijd volgens de de gecombineerde informatie geleverd, daar kun je van op aan prettig werken zo en juiste product

Goede service en telefonisch ook goed bereikbaar

Bij telefonisch contact wist men gelijk antwoord te geven. Keurig netjes geholpen

Perfekt!

Guter Preis, schnelle Lieferung, Top Verarbeitung!

Super geregeld en snel in huis

13 Krimweg Hoenderloo 7351 AS

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen