Prima, snel geleverd

Snel en veilig online kopen

Perfect artikel veilig betaald snel en stevig verpakt geleverd en product is zoals het moet zijn En communicatie vriendelijke medewerkers en snel antwoorden per mail Dus een dikke 10 en de Aanrader van de eeuw Danku

Snel geleverd voor een goede prijs

De producten zijn van een goede kwaliteit en werden voor een mooie prijs geleverd.

Snelle verzending

Goede service en kwaliteit, snelle levering.

Fijn eerste ervaring

Eerste keer een bestelling geplaatst bij wolfswinkel, alles verliep vlekkeloos, bestelling, opvolging, verzending. Zeker een aanrader

Snel,correct en zonder problemen geleverd.

Brilliant

klein onderdeel voor een kettingzaag. werd snel geleverd

Kwaliteit goede prijs en zeer snelle afhandeling!

Kwaliteit, goede prijs en snelle afhandeling + verzending!

Ik zocht een specifiek stuk gereedschap en heb het gevonden

Ik ben blij met mijn stuk gereedschap. Ik was even bang dat ik lang moest wachten maar dat hoefde gelukkig niet.

Doen hun best

Mes grasmaaier besteld Doen hun best binnen de mogelijkheden. Veel vertraging door aanleveren van fabrikanten. Na 11 dagen geleverd. Had er gelukkig geen haast mee.

vlotte service, goede producten

Uitstekende keus aan kwalitatieve producten. Ook nog een goede combinatie deal. een erg vlotte , correcte levering, gewoon : top.

Mooi messing spuitstukken.

Ja, echter post NL leverde 2 dagen te laat ! Met de gewone brievenpost.

Was keurig en snel geregeld.

Was keurig en snel geregeld.

Vlotte levering

Naast een scherpe prijs, werd de gasbrander snel geleverd. Je wordt ook prima op de hoogte gehouden van de status van je bestelling..

Perfect zoals het hoort

Alles in perfecte staat en tijdig geleverd

Keurige levering op aangegeven tijd.

Super snelle levering

Super snelle levering van het bestelde product. En voordeliger dan bij andere grotere aanbieders

Top geregeld, snel verzonden

Zo als de titel zegt, een webwinkel die het doet zo als het hoort. Nette prijzen en snel verzonden.

Heel correcte service

Vlotte afhandeling van mijn bestelling en een goede communicatie betreffende de levering.

bezorgd volgens verwachting voor een goede prijs

Alles is volledige volgens verwachting besteld en geleverd, geen verbeterpunten gevonden dus gewoon goed

Aankoop zonder zorgen

Makkelijke website met een vlotte levering.

SUPER!!!!

Het assortiment is groot maar zeer overzichtelijk. Heel makkelijk en duidelijk te bestellen. Ook supersnelle levering. Echt top. Zeker een aanrader om in het vervolg nogmaals te bezoeken.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Product was goed en compact verpakt.

Correct en snel

Geen geleuter maar snelle en correcte levering

Top mooi snel goede site

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen