Ma livraison n'était pas complète mais l'article manquant est arrivé.

Il manquait un article dans ma commande. Après plusieurs mails de réclamation mon article a été livré. Donc tout est bien.

Fantastic

Everything ok: very good shop!

Prima service met een eerlijke beoordeling

Mijn kettingzaag voor service gebracht, binnen een paar dagen klaar en niets vervsngen wat niet nodig is, zo hoort het !

bestellter Artikel passt genau

Bin über Google Lens zum Ersatzteil bei Wolfswinkel Online shop gekommen. Die Bestellung wurde ganz einfach abgewickelt. Ohne Passwörter, Kennworte und der gleichen. Lieferzeit war O.K.

sehr guter Service

Empfehlenswert. Lieferzeiten stimmen exakt.

alles oaky

Ware so wier bestellt

Alles Bestens

Gute Qualität,schnelle lieferung

Perfect geholpen

Met open en deskundige blik passende accu gezocht voor niet meer in de handel zijnde automower. Deze service geeft vertrouwen. Daarom kom ik met plezier al jaren naar deze zaak.

FIDELE AU SITE

site simple et efficace pour passer les commandes quand il y a un problème, il est résolu immédiatement

Lieferung vollständig und ok

Wie angekündigt hat die Lieferung etwas länger gedauert.

Snel, correct en vakkundig geholpen

Een zeer uitgebreid assortiment aan o.a.. kleding waaronder Fjalraven en tuinmachines Husqvarna, allemaal A merken echt een top winkel, met een kopje koffie in de hand lekker struinen door de winkel naar al het moois.

Goede service en snelle levering. In een woord geweldig

Duidelijke info en snel geleverd

In 2 afzonderlijke bestellingen, accu en een printplaat voor mijn maairobot besteld. De juiste onderdelen voor een concurrerende prijs binnen 24h na bestelling netjes thuis bezorgd.

Alles bestens.

Sehr zufrieden mit allem.

Excellent service for delivery of parts

Parts ordered online where delivered fast. Parts easy to order online

Gute Kommunikation,Preis-Leistung gut

Gute Kommunikation,Preis-Leistung gut

Goede en snelle levering op afgesproken tijdstip

Goede en snelle levering op afgesproken tijdstip

Schnell, günstig, professionell

Hat alles super geklappt. Original Ersatzteil für einen super Preis bekommen. Bleibe Kunde. Weiter so

Waar andere aangaven de artikelen niet te kunnen leveren, was het bij wolfswinkel geen enkel probleem. Top service!!!!

Alles perfekt.

Habe zum ersten mal bei Ihnen Bestellt und würde es wieder tun. Vom Bestellvorgang bis zur Lieferung alles Top.

Top snel en correct

Spoedje voor onderhoud. Super snelle levering blij mee!

easy to order and good track and trace delivery

good prices

Makkelijk bestellen snelle verzending

Was fijne en goede ervaring

Bien

Bon produit

Goede keuzehulp voor zaagketting en zaagblad kettingzaag

De prijs en kwaliteit van de nieuwe ketting en blad zijn goed.

13 Krimweg A

Hoenderloo 7351 AS

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen