Gute Teileauswahl und faire Lieferpreise

Hat alles super gepasst. Teile und Ersatzteillisten sowie Zusammenbauzeichnungen vorhanden. Prima

Uitstekende winkel met uitstekend personeel.

Goed geholpen door het vriendelijke personeel. Fraaie en verzorgde winkel voor alle aspecten van groentechniek.

Pas de réponse du vendeur

Hello, i did not receive the steel visor for HUSQVARNA helmet. When do you plan to send it to me ? Despite my follow-up emails, i nolonger have any news from the seller Michel Viel

Super Service und schnell

Sehr zufrieden

exzellent

alles ist hervorragend gemacht

Schnelle Lieferung, perfekte Abwicklung, gerne wieder

Durch Zufall auf die Seite gestoßen für einen Husqvarna Ersatzteil, perfekt, gerne wieder

Van bestelling tot levering helder en goed geregeld

Zeer deskundig, laagdrempelig en klantvriendelijk

Al bijna 30 jaar klant bij Wolfswinkel. Altijd zeer deskundig, compleet assortiment en goede service.

Perfekte Lieferung!

Das erste Mal bei Euch bestellt und es hat alles perfekt funktioniert. Ich kann Euch nur weiterempfehlen. Vielen Dank und alles Gute!

netjes op tijd

netjes op tijd

Tolles Preis-Leistungs-Verhältnis

Alles in Ordnung, gern wieder.

Bin sehr zufrieden!

1a Ablauf

Gelijk goed advies.

Even twijfel hoe het bestelde onderdeel te monteren. Gelukkig bestaan er nog vakmannen doe weten hoe dat moet.

Pièce manquante

Ma commande est incomplète, malgré plusieurs mail de relance, pas de réponse Wolfswinkel. Le montant de la commande globale a bien été encaissé.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Doet wat je verwacht

Doet wat je verwacht

Bestelling had 2 verschillende levertijden. Aangegeven om alles in 1 levering uit te leveren. Netjes verpakt beide bestelde artikelen als afgesproken samen in een zending geleverd.

Snel en accuraat

uitmuntend

duidelijke omschrijving van product

Goed en snel

Juiste onderdeel voor mijn maaier op voorraad en snel geleverd.

schnell das Richtige gefunden, schnell bestellt und schnell geliefert

problemlos

Top bedrijf

Bestelling afgehaald in Hoenderloo, vlot en snel geholpen.

Gutes Preis-Leistungs Verhältnis

Das Ersatzteil für meinen Rasenmäher konnte ich nirgends anders finden. Da direkt mitgeteilt worden ist, dass der Versand erst später erfolgt, war ich bestens informiert. Alles in Ordnung - gerne wieder.

Topmateriaal

Heel goeie service super duidelijk Bedankt Mvg Thierry

Erste Bestellung

Antriebswelle fehlt, bestelle nach . Optisch guter Eindruck - hoffentlich passt es.

Company details

13 Krimweg A

Hoenderloo 7351 AS

[email protected]

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen