duidelijk, overzichtelijk, correct en klantvriendelijk, het kan niet beter!

Werkt naar wens, vooral ook het nieuwe tabellenboekje

Prima website snelle levering kwaliteitsproducten

Zeer snel geleverd, en de laagste prijs van Nederland.

In de ochtend een "Primos Triggerstick mark 3" besteld voor honderdvijftig euro die overal elders minstens vijftien euro méér kost. De volgende dag teruggevonden op de vooraf afgesproken plek. Een zeer goede aankoop, en een perfecte deal! ...ik ben zeer content.! Enige kleine opmerking is de enigszins gehavende en platte kartonnen verpakking. Deze keer ging het -ondanks de door de bezorgservice geplette doos- goed, en was de triggerstick ongehavend. ..maar ik kan me voorstellen dat het bij zo'n lang pakket ook wel 's mis zou kunnen gaan. Dus zie het maar als een goedbedoelde tip. Verder zéér happy met mijn aankoop!

Super, zeer snelle levering.

Ben zeer tevreden. Dat je via type tekening de juiste onderdelen kan vinden. Maar ook dat je van oudere machines nog steeds onderdelen kan bestellen. Super snel zijn de ondelen aanwezig.

super communicatie en snelle afhandeling

Eigenlijk nog geen bedrijf gehad dat zo snel en adequaat reageert en dan ook nog in no time een goed product levert. Echt : mijn complimenten!

Hele snelle levering en goeie kwaliteit

Brandhout splitter van goede kwaliteit

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle communicatie, prima levering!

uitstekend

Goede service en zeer snelle levering.

Heel snel geregeld en geleverd

Telefonisch contact gehad. Heel duidelijk en informatief. Bestelling geplaatst op de website. Binnen 2 dagen artikel in huis.

Goede en snelle afhandeling

Bestelproces verliep vlot op de website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel- en bezorgproces.

Prima geregeld!

Overzichtelijke site, makkelijk door te lopen menu. Binnen korte tijd geleverd.

Zowel leveringstijd als product boven mijn verwachting

Voor ik bestelde eerst telefonisch contact gehad betreffende product en leveringstijd. Na een duidelijke uitleg betreffende mijn vraag het product besteld. In plaats van 2 weken leveringstijd kreeg ik na 2 dagen het product al geleverd. Kwaliteit en pasvorm van het product is boven mijn verwachting.

Had de bijl eerder moeten kopen

Supersnelle en perfecte levering

Staat hierboven

Vlot, correct, beste prijs

Beste prijs voor beste kwaliteit. Sneller dan verwacht geleverd.

De juiste partner voor uw spare parts, onderdelen en machines

Was een titaal nieuwe leverancier voor me,. Wat een service zeg ... geen holle woorden ... ze doen wat ze op hun website beloven. Dit geeft een goed gevoel en een gerust gemoed om de klys of reparatie aan te vatten. Mij heb je alvast als klant !

Duidelijke site

Duidelijke site dat je een gevoel geeft dat je met vakkundige mensen te maken hebt!!

Makkelijk en snel te bestellen

Hele goede service

Geen flauwekul en vriendelijk.

Op internet gevonden wat ik nodig had. Toch nog wat vragen en bedrijf gebeld. Vriendelijke medewerker, goed antwoord. Heb uiteindelijk online besteld, snelle levering. Alles ging vlot , goed en netjes. Van bestelling tot levering.

Sterke prijs - perfecte levering

zeer goed - blij met de aankoop

Goed spul, nette prijs, snelle bezorging!

Goede website ook!

Meindl schoenen over uitverkocht maar bij Wolfswinkel niet en snel geleverd.

Duidelijke site, betaalbare producten, prima afhandeling van de bestelling, correct bezorgd.

perfect van bestelling tot levering

Vanaf de bestelling t.m. de levering loopt alles perfect. je wordt constant op de hoogte gehouden van de track&trace. snel en secuur.

Makkelijk besteld Goede prijs kwaliteit Snel geleverd Erg tevreden

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen