uitstekend

Hier voor de eerste keer gekocht,endat ga ik vaker doen

perfect!

super vlot en correct, bedankt!

Goede ervaring

Het door mij gewenste product kon ik bij Wolfswinkel zonder verzendkosten kopen, wat de prijs aantrekkelijk maakte. Men beloofde binnen 1 tot 5 werkdagen te verzenden, en dat is ook gebeurd (op de 4e werkdag ontvangen). De track- and trace via GLS ging niet goed; na de melding dat de zending was aangemaakt veranderde dit niet meer en kon ik de zending niet volgen.

super

super goed en snelle serves

Vlot geleverd tegen een goede prijs.

Na vergelijking op internet is mijn keuze voor aankoop van de Gardena hogedruk reiniger op accu, gevallen op Wolfswinkel Groentechniek. Bestellen en leveren ging prima, ik werd van alle stappen in het levering proces geïnformeerd. Prima ervaring.

Eerste keer verkeerd artikel bezorgd en volgende dag alles opgelost en is juiste artikel geleverd. Top!

Zo als het behoort te zijn

Vlotte en accurate afhandeling / bezorging na plaatsing bestelling

Er ontbrak iets bij de levering. Het ontbrekend product werd nog dezelfde dag nagestuurd. Werkelijk uitstekende service.

Bestelling lag binnen 24 uur bij het pick-up point

Omdat ik de camera dit weekend al nodig had, heb ik dezelfde middag nog gebeld om te vragen of dat ging lukken en de voorraad heeft ze direct gecontroleerd en bevestigd dat hij diezelfde middag nog de deur uit ging.

Top !

prima en snel geleverd

Helemaal Top!

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan en bestelling super snel geleverd. Ook heel fijn dat je voortdurend op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling en de bezorging ervan. Echt top!

Correcte en zeer snelle service

Bestelling werd een uurtje later al verzonden. Zeer correcte afhandeling. Super tevreden.

Gewoon goed!

Zeer goed!

Bestelling werd sneller dan op de site aangegeven verwerkt en verstuurd. Prima service!

Correcte Levering en snelle service

Correcte snelle levering "Top"

Prima en snelle levering

Snelle levering en prima communicatie over de levering

Snelle levering TOP

Stukken goed verpakt en snelle levering

Heel erg goed

Echt heel goed

Dik voor mekaar

Goed spul, goede vakmensen die je helpen

perfect

goede prijs, snelle en correcte levering, dus tevreden!

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Overzichtelijke site en snelle verzending

Op tekening kunnen zoeken is heel fijn om dan meteen de juiste onderdelen in de winkelwagen te zetten. Eén onderdeel werd nageleverd, het was dus fijn dat de andere onderdelen al meteen verzonden werden.

Prima! Snel geleverd

Duidelijke website en bestelprocedure. Snelle levering van het product.

Prima snelle levering

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen