Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Van een oude zitmaaier had ik onderdelen nodig. Via tekeningen, welke ver in tijd teruggaan, kon ik de juiste onderdelen met artikelnummers vinden. Besteld en in enkel dagen gelevrd

Jullie hebben het product wat ik zocht.

snel en perfect

Rapid delivery, good price, will certainly use their services again

Het bestel proces, de verdere afhandeling en thuisbezorgen is uitstekend verlopen. Prijs/kwaliteit verhouding prima!

Verstand van zaken

Uitstekend advies en kennis van bosbouw

snelle service

snelle service, artikel dat net niet op voorraad was werd snel na geleverd. Top!

Dit moet je meemaken en beleven ...

Aangenaam verrast door snelle reactie, kordate aflevering en klantvriendelijke aftersale activiteiten. En nog een leuk en zeer bruikbaar artikel ook!

Het kan niet beter !!! Dus 100 %

Hierkan ik niets aan toevoegen.

Very fast service. Piece corresponds to the photo in the catalog

Very good experience so far

snelle levering voor een goede prijs

Ik had een nieuwe installatiekiet nodig voor mijn Husqvarna atuomower. Bij Wilfswinkel was deze voor een mooie prijs te krijgen. En nog snel geleverd ook.

Super tevreden van Wolfswinkel Groentechniek

Was al even op zoek naar het artikel. Overvalwagen het uitverkocht. Tot ik Wolfswinkel online ontdekte hier was het artikel voorradig. Onmiddellijk besteld, twee dagen later netjes geleverd in België. Ontving ook een werkbare track en tracé zodat ik mijn levering nauwkeurig kon volgen. Ook de naservice was top, winkel informeerde mij via mail dat het pakje geleverd was. Top zaak naar mijn mening. Doe zo verder Frank Heylen

Vrijdag avond besteld dinsdag al binnen

Netjes Vrijdag avond besteld dinsdag al binnen.

Snelle levering en fijne communicatie

Vraag gesteld via whatsapp, binnen een uur reactie. Een artikel was niet op voorraad, de rest wel. Artikel netjes geannuleerd. Top.

Super to the point

Wat ik verwacht van een leverancier. Correct, snel en juist. Dank je wel en just continue this way

Top geleverd op gewenst tijdstip!

Artikel dezelfde dag opnieuw aangeboden in de avond toen er eerder niemand thuis was. Speciaal met een grote truck afgeleverd. Super!

prima service

alles is soepel verlopen en netjes begeleid.

PERFECT!

Zoals altijd perfect!

Materieel zoals beschreven en perfect op tijd

Gewoon perfect verlopen

Vlekkeloze service

Van het plaatsen van de bestelling, over de opvolging van het verzenden, tot het ontvangen van het materiaal, verliep alles super vlot.

Beste prijs en snel geleverd

Door te googelen kwam ik op dit bedrijf uit vanwege de goede prijs en goed betaalbare verzendkosten! Ook nog supersnel geleverd en goed op de hoogte gehouden over de levering!

Origineel artikel en op tijd geleverd

Super snelle en correcte verzending. Erg professioneel bedrijf.

Dikke 10

Duidelijke website professioneel materiaal

Meindl werkschoenen besteld. Duidelijke en juiste info op de website. Snelle levering.

Erg goed

zowel in de winkel en via het internet U heeft een prachtige winkel en een goede en snelle service. Ton

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen