Prima, directe service.

Prima, directe service. Als klant werd ik tijdig geïnformeerd over flink, latere levering door Gardena inzake door mij besteld product. Uiteindelijk toch sneller geleverd. Fijn!!!!

Sehr schnelle korrekte Lieferung

Bestellvorgang anhand der Explosionszeichnungen relativ einfach und sicher. Keine Vorauszahlung notwendig, sichere Zahlung über PayPal möglich. Schnelle Lieferung, Ware wie bestellt.

Snelle bevestigingen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij niet op voorraad zijnde, goede communicatie van de klantenservice!

Je suis satisfait

Un service clientèle irréprochable,une équipe réactive et à l'écoute.Le retour des marchandises est facile. Beaucoup de produits à des prix raisonnable. En somme, une entreprise sérieuse !

Goed. Snel. Netjes

Had wel fijn geweest als ik voor de bestelde koffer voor mijn kettingizaag een berichtje had gehad. Box is eigenlijk (iets) te smal waardoor alles net niet lekker past. Verder prima service

Zeer adequate informatie en afwikkeling van de koop.

Zowel telefonisch als schriftelijk een zeer adequate informatie verstrekking omtrent de aankoop en afwikkeling van mijn koop.

Zeer snelle service

Na . Leverings problemen. Prima geïnformeerd en daarna prima aflevering

Unkompliziert und einfach

Sehr einfach und passt perfekt

Pieces recues conformes a la commande

Site bien fait pour trouver les pieces, annoncees avec du retard au depart, effectivement, presque 2 semaines pour les avoir.

Vakmanschap en klantbenadering om door een ringetje te halen

Kwam een besteld product ophalen. Was heel even zoeken maar met elkaar is het prima geregeld. Heerlijke shop waar je ogen tekort komt.

Duidelijke omschrijving van product.

Duidelijke omschrijving van onderdelen en product.

Snelle en correcte levering

Na enige tijd was 1 van de 2 artikels die ik bestelde nog niet geleverd. Na een mailtje gestuurd te hebben, kwam dit allemaal zeer snel in orde.

Doen wat ze zeggen. Gewoon Top!

Prima service. Doen wat ze zeggen en levering volgens afspraak!

Excellent service again

Dispite the fact there is some delays for spare parts delivery didn't took long at all. Even backordered items were delivered quickly.

Fantastisch geregeld. Goede communicatie

Besteld op 28 maart voor levering 10 april. Bericht gehad dat door omstandigheden de levering 25 april zou komen. Toch op 17 april al gekregen. Super goed geregeld en zeer goede communicatie

Alles super funktioniert!

Alles super funktioniert! Werde wieder bestellen!

prompte Lieferung, alles gepasst

alles O.K.

correcte levering van het bestelde product

wachttijd van een product kan wat lang zijn i.v.m. het toe leveren naar wolfswinkel

Snelle levering,perfect afgehandeld.grote aanrader!

Alles supper

Alles super

Vlot en professioneel advies

Mijn bestelling werd keurig aangepast naar het bundelvoordeel zodat ik met een complete set naar huis kon.

Overzichtelijke site en snelle levering

Prettige, overzichtelijke website met goede en duidelijke informatie over de producten.

Mijn aankoop was precies zoals omschreven op de website. Hele goede communicatie en zeer correcte, snelle levering. Helemaal blij met mijn aankoop.

TOP

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen