Duidelijke info mailing

Maar je moet wat geduld hebben voor bepaalde artikelen

Snelle levering, goede service

Goed en snelle afhandeling, helaas waren een aantal producten tijdens transport beschadigt. Even gebeld en het is goed en snel opgelost. Erg blij met deze winkel

Heerlijk om zo ontzorgd te worden

Fantastische service, deskundig en klantvriendelijk

uitstekend / optimaal

Als bovenstaand goede en volledige informatie verstrekking adequate opvolging zeer positief

Schnell..

geliefert, guter Preis, gerne wieder.

Service impeccable et très rapide

Site convivial, pas de problème pour passer la commande et effectuer le paiement, envoi rapide et sans problème

Uitstekende

Uitstekend, dat zegt alles.

Top je recommande

Véritables pièces d’origine Délai réduit Prix très raisonnable

De la commande à la livraison c’était top

Commande passée rapidement sur le site et la livraison très très rapide Merci

Problemlos!

Jederzeit wieder. Keinerlei Probleme.

Très bon produit, merci

Livraison très rapide, merci.

Prima product en snel geleverd

Product voldoet aan de beschrijving en het was de volgende dag geleverd ondanks de waarschuwing op de site dat het misschien langer zou duren

Allemaal goed geregeld!

Had een verkeerde bestelling geplaatst, kreeg netjes mijn geld terug incl. Verzendkosten en daarna het juiste product besteld.

Vermelding van de levertijd kan beter

Artikel was bij bestellen op voorraad. Kreeg deze echter zonder bericht van nalevering 10 dagen later geleverd dan het ander artikel uit de bestelling.

Parfait

Correspond tout à fait à ce que je cherchais Livraison rapide et bien emballée Merci beaucoup

Article trouvé facilement et commande passée sans soucis. Colis bien reçu

Site internet top

Très satisfait

Très beau produit et livraison rapide

Goede winkel waar je perfect word geholpen.

Goede uitleg en hulp bij de koop van de machine.

Super !

Vielen Dank für diese positive Erfahrung. Die Bestellung, der Preis, der internationale Versand, rundum zufrieden. Danke

Très content

Très content pour une première sur Wolfswinkel

heel goed

Ik ben telefonisch heel goed geholpen , daar door kon ik het bestellen

satisfait

C’est ma première commande sur ce site et je suis satisfait.

eenvoudig besteld en snel geleverd

Precies wat je mag verwachten. Makkelijk besteld, goede updates en binnen redelijke termijn geleverd. Dank!

Snelle en correcte levering

Prijs/kwaliteit is correct. Levering snel en correct. Top winkel

Von der Bestellung über die Lieferung klappte alles perfekt und das Produkt ist grandios!

Ein top Produkt, ein toller Kontakt und eine super Lieferzeit!!!

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen