Alles bestens. Gerne wieder.

goed verzorgd

Alles juist en snel geleverd, Top!!

Alles prima geregeld

alles bestens

ordentlich versandt

Gut verpackt und schnelle Lieferung!

Ich bin hoch zufrieden.

Super merci a bientôt

Produits sans problème merci

correct

alles is vlot verlopen, duidelijke communicatie, correcte prijs. Op aangegeven tijd geleverd.

Alles perfect verlopen

Top bedrijf

Très bon site pour commander des pièces !

Commande conforme à mes attentes, pièces de qualité, je recommande le site. Livraison sous 15 jours. Merci. Cordialement

très bien rapide et efficace

bonnes pièces de qualité.

zeer goede service

lang gewacht niets meer verwacht maar toch uiteindelijk alles ontvangen, nogmaals dank voor de service

Très bien

Efficace et rapide

Super schnelle Lieferung

Durch diese verkaufsseite habe ich viel Geld gespart.

Got spare Parts quickly and well priced!

Very nice HP so you can easily find parts. Fast delivery and until now no complications!

Sérieux et rapide

C'est ma première commande chez vous et je suis très satisfaite. Je recommande votre société.

Vlotte service snelle levering

Alles vlot verlopen, tevreden met het geleverde producten

Duidelijk en accuraat

Super, jederzeit wieder

Schneller Versand Alles top

produit très bien conditionné Envoi très rapide

produit très bien conditionné Envoi très rapide

professionnalisme

catalogue de pièces detachees impossible de trouver en France ....

Tot nu toe alleen maar ellende

Twee weken geleden vijf artikelen besteld welke allemaal op voorraad waren. Bij alle artikelen stond aangegeven dat ze dag erna verzonden zouden worden. Het werd bijna een week later pas verzonden, prima. Vervolgens krijg ik producten thuis van totaal iemand anders. Wederom contact opnemen, ik zou de producten halverwege deze week ontvangen en hoefde de foute bestelling niet te retourneren en kon ik weggooien. Momenteel heb ik 3 van de 5 producten ontvangen, word op de hoogte gehouden. En krijg opeens een mail dat ik wel de foutieve producten moet terugsturen. Zal hier in ieder geval niet weer bestellen.

Snelle service en hoge kwaliteit

Goede prijs in verhouding tot de hoge kwaliteit producten. Daarnaast ook nog snel geleverd, dus prima ervaring met Wolfswinkel

penneteau

hello still no response from you by your site and dishonest and I am thinking of putting the jante on the sociaux network livraison incomplète et ne réponde plus

Zeer vlot

Bestelling mooi op tijd geleverd.

Artikel zoals omschreven en snelle levering

Artikel snel gevonden en is zo als omschreven.

13 Krimweg Hoenderloo 7351 AS

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen