b

b

Alles super

Alles super

Overzichtelijk en duidelijke site en communicatie

Positief en altijd volgens de de gecombineerde informatie geleverd, daar kun je van op aan prettig werken zo en juiste product

Goede service en telefonisch ook goed bereikbaar

Bij telefonisch contact wist men gelijk antwoord te geven. Keurig netjes geholpen

Perfekt!

Guter Preis, schnelle Lieferung, Top Verarbeitung!

Super geregeld en snel in huis

Heel goede service

Heel uitgebreid assortiment op mooie website. Ook de fysieke winkel ziet er prachtig uit. Ik ben uitstekend geholpen door de medewerkers. Een echte aanrader.

Très bien , produit conforme et arrivé à temps

Très bien. Rapide. J'hésite souvent à me lancer dans l'inscription dans un nouveau site de vente en ligne mais ici cela s'est bien passé et rapide. Ce qui m'a surtout plus c'est la reconnaissance de notre numéro de TVA en ligne et donc une facturation directe SANS TVA. Souvent il faut plus de démarche pour vérifier si vous avez bien un numéro de TVA. Donc bravo! Roger Loozen

zeer ruim assortiment

zeer ruim assortiment makkelijk te bestellen en zeer snelle levering

Zeer goede service en correcte prijzen!

Onze producten waren zeer snel geleverd,zeer goede prijs kwaliteit!

Competants

Très bon site ,bons prix et frais de livraison corrects

Rapide et excellent suivi depuis commande jusqu'à livraison

Colis commandé le dimanche 21 avril 2024 à 18:35. Colis prêt à être expédié le 22 avril 2024 à 16:02. Facture reçue par e-mail le 22 avril 2024 à 16:48. Confirmation du transporteur GLS le 22 avril 2024 à 18:36. Colis délivré en Belgique le mardi 23 avril 2024 à 10:02. Rapide et excellent suivi de l'évolution de la situation depuis la commandé jusqu'à la livraison.

Van bestelling tot levering en nalevering, alles is vlot verlopen!

Van bestelling tot levering en nalevering, alles is vlot verlopen!

Snelle levering voor een goede prijs

Groot assortiment

Helemaal goed

Helderse site, veel op voorraad, prima prijzen en perfectesnelle service en levering. Would recommend !

Perfecte levering

Makkelijk bestellen en waar voor je geld

Super Laden immer wieder

Ersatzteile wie auf dem Bild so in der Bestellung super tolle Sache sofort wieder

conforme et rapide

Parfait merci

Zeer snel geleverd

Zeer snel en correct geleverd,kan niet beter

fijne zaak, en heel goed geholpen

duidelijke uitleg

Duidelijke webside

Snelle levering , goede kwaliteit

Zeer betrouwbaar, zeer goede telefonische service, snelle levering

Verschillende V snaren besteld voor ouder model zitmaaier. Bij een niet passende snaar telefonisch om advies gevraagd, duidelijk antwoord, snelle nieuwe levering van andere snaar, geen enkel probleem bij terugsturing van oude snaar.

Op ons Limburgs "Geweldichhh"

Nee zonder dollen, mijn robotmaaier had er geen zin meer in en gaf een bots foutcode, na wat speurwerk bleek dus dat er gewoon 4 nieuwe schokbrekers in moesten en een ijzer plaatje met magneet dus hup als een een wolf in schaapskleren naar de online-shop van "Wolfswinkel Groentechniek" Bestellen inbouwen en klaar. Bedankt voor de snelle service

Doen wat ze beloven

Gewoon leveren wat ze beloven. Top kwaliteit volgende werkdag in huis.

Sneller dan verwacht geleverd

Op de website stond geschreven dat door de drukte de leveringstijd wat groter zou zijn. Maar dat is goed meegevallen

13 Krimweg A

Hoenderloo 7351 AS

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen