Top zaak

Kreeg mail voor dag/tijd bezorging, keurig verpakt

Erg handig stuk gereedschap, deze houtklover van gietijzer om houtblokken tot aanmaakhout te splijten, doorklieven ipv met de kloofbijl. Wel moet de aanmaakhout klover bevestigd worden aan een stevige muur. Wat ook heel fijn is is dat er een mal van papier is meegeleverd en bijbehorende pluggen met schroeven,8mm steenboor is hiervoor nodig. Wolfswinkel Hoenderloo, dankjewel voor de vlugge levering ondanks dat jullie ivm de Corona min of meer gesloten zijn!

Vlot en goed

Goede prijs-kwaliteitverhouding, vlot geleverd en alles was duidelijk.

Eerste bestelling perfecte service

Snelle reactie, goede service, uitstekende levering en zeer tevreden over het gekochte product.

Zeer goed.

Fijn om zaken te doen metWolfswinkel. Goede informatie van aflevering en je kunt erop vertrouwen dat je de bestelling gauw en op tijd krijgt.

Uitmuntende online ervaring

Snelle en correcte afhandeling van orders. Sneller dan het licht in het beantwoorden van vragen.

De service is uitstekend.

Goede service.

Heel snel geleverd en goed verpakt

Alles is netjes geregeld

Nette prijs en snelle bezorging

Great items, fast delivery

Overall satisfied, there is one thing could be improved in the future. I have missed the feedback and information of the delivery. Thank you.

Prima ervaring

Levertijd was sneller dan aangegeven, dus helemaal prima.

ruim assortiment en goed verpakt verstuurd

Eindelijk een bedrijf met ruime sortering en als ze het product verzenden wordt het goed verpakt.

alles volgens afspraak

alles netjes volgens afspraak geleverd

Snelle en goede service

De onderdelen besteld 1 dag erna in huis. Goed verpakt en alles zat erin. Erachter gekomen dat ik zelf iets verkeerd heb besteld, een retour aanvraag gedaan. Dat ging heel gemakkelijk en alles werd duidelijk aangegeven.

Vlotte service

Product als omschreven

Vlotte levering en duidelijke communicatie.

De bestelling van mijn nieuwe wandelschoenen Meindl Caracas GTX verliep heel vlot en aan een scherpe prijs. Dank, ik kan weer voor jaren weg met deze topschoenen, de (10 jaar?) oude waren aan vervanging toe, want hoewel nog steeds waterdicht, ademend en in een tiptop staat van bovenleder, helaas tot op de zool versleten. Topschoen.

mooi product, correcte service

Op eerste zicht beantwoordt het product( hemd) aan mijn verwachtingen al zal ik de degelijkheid slechts na wasbeurt kunnen evalueren. De levering heeft meer dan een week geduurd maar maat 42 was niet in stock. Daar heb ik alle begrip voor zeker omdat het me werd medegedeeld zodat ik niet ongerust moest zijn. Betrouwbare firma!

Top en snel geholpen met goede prijzen.

Ik kreeg mijn spullen snel geleverd zonder problemen.

Supersnel en compleet

Besteld en de volgende dag bezorgd. Alles compleet. Super.

Snell en betrouwbaar

Spullen worden snel verpakt en verstuurd

Gekochte goed verpakt

Ruim van tevoren werd ik gebeld door de bezorger. Ik was niet thuis en vroeg hem het bij de buren te plaatsten. Hij wilde er zeker van zijn dat het in orde was en belde daarom nog 2 x dat het goed zou komen . Top !

binnen 48 uur geleverd

Ze hadden de Spa voorradig die ik zocht

Goede info

Produkt naar verwachting en bezorging volgens afspraak

Uitstekend.

Top geregeld

Goed geholpen en snelle service

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement