super service en veel op voorraad

na inbraak bij ons op het bedrijf goed geholpen en door de grote voorraad waren we de volgende dag weer voorzien van het nodige gereedschap

top service

zelfs sneller geleverd dan aangekondigd !

Schnelle Lieferung, freundlicher Kontakt

Schnelle Lieferung, freundlicher Kontakt; bin sehr zufrieden

Exzellente Abwicklung, von der Bestellung bis zur Lieferung.

Ich war mit dem Einkauf rundum zufrieden. Es gibt keinen Punkt den ich bemängeln müsste. Top.

behulpzaam en snelle levering

behulpzaam en snelle levering

De prijs is net zo scherp als de bijlen van Fiskars

Een mooie set om hout te kloven, gevonden bij Wolfswinkel. Levering was zeer snel en goed verpakt. - FISKARS X27, vandaag gebruikt voor grote boomstammen (diameter 50 cm). Ligt goed in de hand met een goede grip. Voor mij niet te zwaar en een juiste steel lengte. Na een uur kloven tussen duim en wijsvinger toch wel een kleine blaar. - FISKARS X11, makkelijk voor erbij. Klein en handig. - XSHARP, nog niet gebruikt. Ziet er wel degelijk uit. Twee standen zijn wel handig voor zowel de kloofbijl als om messen te slijpen.

Snel en goed afgeleverd.

Mijn bestelling is snel en goed afgeleverd. Goede berichtgeving. Het kon mooi in de brievenbus, dus niet nodig om thuis te blijven. Helemaal prima

Simpel, snel en geen kwaliteit´s problemen.

Onderdelen vinden gaat zeer gemakelijk. Juist wel beperkt in aanbod van merken machienes. Na bestelen werd geleverd binnen de week.

Zuverlässige, unproblematische Abwicklung der Online-Bestellung

Die von Deutschland aus aufgegebene Bestellung wurde zuverlässig und ohne Probleme abgewickelt. Auch eine Rückfrage per E-Mail zu den Versandbedingungen wurde zügig beantwortet.

Zeer correct verzorgd en snelle levering

Zeer tevreden over de afhandeling

Snelle service, niet duur, goed materiaal!

Snelle service, niet duur, goed materiaal!

Schnelle Lieferung

Alles Bestens,gerne wieder.

Guter Verkäufer

Guter Onlineshop Schneller Versand

Uitermate prettige service

In verband met een hardnekkig probleem met mijn zitmaaier verschillende malen contact gehad. Het telefonische contact verliep iedere keer uitermatige prettig. Iedereen die ik sprak was deskundig en als men iets niet wist werd het uitgezocht en werd er snel teruggebeld.

snelle levering, topkwaliteit

zie bovenstaande

Passt!

Passt!

Hatt alles gepasst sehr gut

Alles bestens geklappt, schneller Service

Scherpe prijs en snelle levering. Gewoon top

Ga hier zeker nog eens bestellen

professionnel

Professionnel

fijne winkel en goede service

fijne winkel en goede service

Zuverlässige Lieferung und die Preise sind okay

x

Schnell und gut

Alles perfekt und guter Preis

Top communicatie en een snelle levering

Mijn ervaring elke keer als ik bij Wolfwinkel Groentechniek bestel, is super! Of het nu om fantastisch advies is in de winkel gaat of snelle levering en goede servies via de website. Ik ben altijd meer dan tevreden!

alles ok!

Alles OK! Gerne wieder.

Unkompliziert und schnell

wenn man das richtige Teil gefunden hat es schnell

About Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.