Volgens afspraak!

Prima volgens afspraak, en keurig verpakt!

bonne pièce

Délai un peu long ,mais vu la crise sanitaire je comprend que la situation ne doit pas être facile.

K3

grote Keuze, prima Kwaliteit, Krimweg 13A ! Ik wilde een warm buitenjack kopen; om de goede maat te vinden naar de zaak in Hoenderloo gereden i.p.v. via webshop gekocht. Goed advies over de maat opgevolgd en jack direct gekocht. Wat merk je aan de betrokkenheid en de vanzelfsprekende service van de medewerkers dat dit een innovatief familiebedrijf is !

Snelle en correcte levering

Bestelling wordt uitstekend begeleid.

Snelle levering en goede service

Bestelling snel geleverd en de prijzen zijn goed !

Goede prijs, snel verzonden

De stokzaag van Silky stond al een tijdje op de verlanglijst. Nu gekocht in een mooie set. De zaag werd goed verpakt en snel geleverd.

Supersnelle verzending, goede communicatie, aanrader !

Eerste x. Zeer gemakkelijke bestelling en betaling, goede communicatie en opvolging. Supersnelle verzending ook naar België! Gaan zeker nog bestellen op deze site

fijn om zo goed te woord gestaan te worden over een aankoop.

zie boven

Duidelijke website, bestelling geplaatst en betaald. Ruim binnen de 24 uur keurig ingepakt bezorgd! Helemaal prima!

Duidelijke website, onderdelen zijn duidelijk op tekening te zoeken. Goed geprijsd en snel geleverd.

Snel verstuurd en prima aangekomen

Super snelle goede service

Snelle levering en de kwaliteit is goed. Webshop is makkelijk in gebruik. Dikke 10 voor dit bedrijf.

Goede en snelle levering

Prima product en snelle levering!

Niet verwacht

HEB DONDERDAG BESTELD VRIJDAG AL IN HUIS DE VERPAKKING WAS ZEER GOED VERZORGD ZEER NETTE AFHANDELING

Goed geleverd inclusief juiste info, top!

Bijzonder onderdeel besteld, netjes op de hoogte gehouden en toen snel geleverd. Duidelijke info er bij gedaan, you tube video montage er bij. Helemaal top!

Super Service

Vandaag besteld, morgen in huis !

Keurig

Alles was netjes verpakt, en keurig op tijd bezorgd.

Gewoon goed

Snelle service, goede communicatie wanneer product afgeleverd zou worden. Verpakkingsdoos kan wat kleiner.

makkelijk kiezen en bestellen

fijne winkel en ook de prijs valt mee

Sneller en beter kan het niet!

Goed verpakt, precies op tijd, scherpe prijs!

Super tevreden

Alles is vlot verlopen, de bestelling voldoet volledig aan de verwachtingen. Zeer tevreden.

Supersnelle levering

Nergens in een winkel of speciaal te krijgen...een O-ring voor een hogedrukspuit. Internet bood uitkomst. Bij Wolfswinkel had ik het beste gevoel. Dus 's-middags besteld en de volgende dag in de bus. Over de vorderingen van mijn bestelling werd ik prima op de hoogte gehouden. Prima dus.

Perfect, net als mijn aankoop (Meindl Perfect)

Goed assortiment en van de gekochte schoenen alle maten en dat zie je niet vaak. De gekochte schoenen zijn Meindl Perfect, ondertussen mijn derde paar.

prima levering en mooi snel

prima, kritische note: verpakking kon kleiner ( enveloppe was voldoende)

perfect

heel goede dienst verlening