Mooi en op tijd

Snelle levering van een goed artikel

uitstekend

machine werkt al nieuw bedankt voor snelle levering

Perfecte service

Eerst telefonisch contact gehad. Ik wist niet precies welk onderdeel ik nodig had. Medewerkster dacht goed mee en had zelfs ruggespraak zodat ze zeker het juiste onderdeel kon aanbevelen. Online besteld en op tijd geleverd

supersnelle service, bestelling al na 2 dagen geleverd !!

ik ben heel blij met de snelle levering van mijn bestelling. nu kan ik snel de bast van mijn zieke kersenboom repareren en verdere beschadiging voorkomen

zeer goed en goede prijs

zeer goed en goede prijs

Snelle levering, precies zoals aangekondigd

Snelle en correcte levering. Enige minpuntje : waarom weeral overbodig plastic in de doos ?

Netjes, snel en compleet!

Makkelijke en overzichtelijke site, aantrekkelijke combi aanbieding. Snelle en complete levering, top!!!

Volgens afspraak

Keurig volgens afspraak.

Zeer goede dienstverlening, duidelijk

Alles super goed afgewikkeld

Makkelijk om te bestellen en snelle levering

Meteen het juiste onderdeel gevonden

Dankzij de tekeningen gemakkelijk een wielsteun kunnen vinden voor het maaidek van mijn partner Zitmaaier. Levering gaat wel een paar dagen overheen.

Onderdelen zijn goed te vinden via tekeningen. Fijne service via de telefoon. Prettig om zo geholpen te worden om je machine te onderhouden.

Snel, save and simpel. Groot assortiment

super goede service

Snelle afhandeling van bestelling,en bestelling goed ontvangen,ook zeer tevreden over het assortiment

Prima winkel gaat voor haar klanten

Zolang alles goed gaat bij een bestelling is er niks aan de hand en kun je bijna ieder bedrijf 3 of meer sterren geven Maar wat als er onverhoopt iets niet goed gaat, klant bestelt verkeerd, transporteur laat steekje vallen, leverancier levert per ongeluk verkeerde artikel, wat gaat het betreffende bedrijf doen om de klant tevreden te stellen. Wat er fout gegaan is doet er niet toe, er ging iets fout, na telefoontje met klantenservice ging men direct aan het werk om mij, de klant, te helpen en het probleem op te lossen. Ook nadat ik moeilijke vragen stelde, nog een extra bestelling plaatste, kortom ik een behoorlijk vervelende klant was (vond ik zelf) heeft klantenservice in een mum van tijd een oplossing gevonden. Hier heb je wat aan, en dat deze firma daarbij zeer prijs concurrerend is, dat is alleen maar lekker meegenomen. Ik ben een fanatiek klimmende geocacher, maar hier ga ik mijn materiaal in de toekomst bestellen.

Is this a face shop?

I ordered 3 weeks ago a battery, target delivery date was estimated between 2 and 4 working days. After 3 weeks, I did not hear anything back fom Wolfswinkel. The order is still open, not shipped. There is no button to cancel the order, wo was forced to email. Very bad customer experience. I cannot recommend this shop.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

informatieve website en zeer snelle levering van onderdelen

Op de 'exploded views' op de website kon ik goed achterhalen welke onderdelen ik voor mijn kettingzaag nodig had. En die onderdelen werden zeer snel geleverd voor een nette prijs en schappelijke verzendkosten. Zeer tevreden!

Wolfswinkel is vriendelijk, duidelijk en snel.

Tot twee maal toe werd ik met geduld vriendelijk en precies te woord gestaan. De ongewone bestelling werd erg snel bezorgd.

Lang naar gezocht en hier gevonden

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering

Heldere informatie aan de telefoon en supersnelle levering. Keurig herkenbaar verpakt.

Gewoonweg perfect.

Gewoonweg perfect, niets op aan te merken.

Prima service!

Correcte en snelle afhandeling van bestelling

Bestelde artikel nog niet gebruikt maar de levering was zeer snel.

zeer goede service

Na een telefoontje kon ik wel inloggen en bestellen deze was zeer snel binnen

Snelle levering en goede service

Pakje is snel geleverd en als verwacht

About Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement