Topservice

Correcte levering , zeer snel en top producten . Doe zo verder .

Prima artikel en vlotte afhandeling!

Fijne site, kwaliteit prima en de verzending vlot!

Perfecte service

Een Fiskars X27 bijl besteld, binnen een werkdag in huis. Vervolgens toch ook nog een Fiskars X46 bijl besteld voor het zwaardere werk. Wederom binnen één werkdag geleverd, alleen bleek ik kinder speelgoed/ tuingereedschap te hebben ontvangen. Dag erna direct gebeld en probleem was al bekend (ergens liep een kind met een zware bijl rond…..;-) direct opgelost door meteen de bijl opnieuw te sturen en het speelgoed hoefde niet retour, mochten we behouden voor de kinderen.

snelle levering en het juiste artikel

Snelle en correcte levering

Het onderdeel paste perfect , en gemakkelijk terug te vinden op de site

perfecte en snelle afhandeling

Vriendelijke bediening bij telefonische vragen. Makkelijk te bereiken.

Heel vlot verlopen

Snel en goed !!!! Top !

Netjes en snel

Goed en snel .

Snel en duidelijk

Ik had nieuwe mesjes nodig voor mijn gardena automower. Direct op de site van wolfswinkel terechtgekomen maar toch een goedkoper alternatief gezocht, zonder resultaat. Wolfswinkel is wel degelijk de goedkoopste. Op de pagina van de mesjes is duidelijk zichtbaar welke mesjes mogelijk zijn, na even twijfelen toch voor de endurance gekozen. De pagina geeft de soorten mesjes weer en de prijs per hoeveelheid. Een klein minpuntje was de onduidelijkheid van de factuur bij levering. De factuur geeft de keuze tussen achteraf betalen of al betaald hebben. Het zou duidelijker zijn moest de factuur “reeds betaald” vermelden.

Snelle levering.

Snelle levering en een goede prijs.

Precies zoals beloofd

Netjes verpakt. Precies afgeleverd zoals gemeld. Geen gezeur of moeilijkheden. Gewoon zoals het hoort

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd. Helemaal top dus!!

En het goede artikel

Snelle verzending en goede communicatie

Onderdeel was op voorraad. Besteld en snel verzonden met volgcode.

Goede website, levering en communicatie

Goede service, snel geleverd

Makkelijke en overzichtelijke site. Je kan een account aanmaken, maar je kan ook een bestelling plaatsen zonder acount. Veel producten op voorraad.

molto bene

Prezzi competitivi per pezzi originali di ricambio

Ben zeer goed geholpen door ervaren mensen

perfect, bestellen, betalen, snelle levering.

goede site op internet, gemakkelijk om het juiste product te vinden

Super goede ervaring

perfecte en snelle levering met het juiste onderdeel tegen een goede prijs, zeer tevreden.

Zeer snel en goed

Top levering

Gewoonweg ok

Zeer snelle levering. Beste prijszetting.

Zeer snelle levering. Beste prijszetting.

Snel, en nette prijs, goed bedrijf !

Alles top

Besteld product snel en probleemloos bezorgd en is precies zoals op de website is vermeld. Prima!

About Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement