Vlot en correct!

Op een vlotte manier de juiste onderdelen kunnen vinden en bestellen van mijn zitmaaier. Snelle levering. Prima service!!

Snel en juist!

Snel en juist!

Een zeer betrouwbare firma met super service

super snelle levering, binnen de 24 uur is mijn pakket geleverd. Bij een vorige bestelling was er een technisch defect aan het toestel en dit is zeer snel vervangen.

eenvoudig te bestellen en stipte levering

De website is duidelijk, eenvoudig te bestellen en te betalen en stipte levering. Prima service, een aanrader!

Fantastisch snelle levering!

We hadden snel een nieuwe zak nodig voor onze bladblazer, de volgende ochtend al geleverd. Heel fijn!

Alles verliep zoals afgesproken , zeer correcte service

Correct verloop van bestelling en afhandeling .

Product besteld, en de volgende dag in huis. Netjes verpakt en onbeschadigd ontvangen.

Alles zeer goed geregeld

Goede spullen geleverd en op juiste manier, zoals afgesproken, geleverd.

Super snel en betrouwbaar!!!

Bestelling meteen de volgende dag geleverd! Zo doen wat ze beloven! Super service!!!

Super snelle levering

Gister besteld vandaag in huis. Super levering

Goed en snel

Goed en snel geleverd

uitstekend

Hier voor de eerste keer gekocht,endat ga ik vaker doen

perfect!

super vlot en correct, bedankt!

Goede ervaring

Het door mij gewenste product kon ik bij Wolfswinkel zonder verzendkosten kopen, wat de prijs aantrekkelijk maakte. Men beloofde binnen 1 tot 5 werkdagen te verzenden, en dat is ook gebeurd (op de 4e werkdag ontvangen). De track- and trace via GLS ging niet goed; na de melding dat de zending was aangemaakt veranderde dit niet meer en kon ik de zending niet volgen.

super

super goed en snelle serves

Vlot geleverd tegen een goede prijs.

Na vergelijking op internet is mijn keuze voor aankoop van de Gardena hogedruk reiniger op accu, gevallen op Wolfswinkel Groentechniek. Bestellen en leveren ging prima, ik werd van alle stappen in het levering proces geïnformeerd. Prima ervaring.

Eerste keer verkeerd artikel bezorgd en volgende dag alles opgelost en is juiste artikel geleverd. Top!

Zo als het behoort te zijn

Vlotte en accurate afhandeling / bezorging na plaatsing bestelling

Er ontbrak iets bij de levering. Het ontbrekend product werd nog dezelfde dag nagestuurd. Werkelijk uitstekende service.

Bestelling lag binnen 24 uur bij het pick-up point

Omdat ik de camera dit weekend al nodig had, heb ik dezelfde middag nog gebeld om te vragen of dat ging lukken en de voorraad heeft ze direct gecontroleerd en bevestigd dat hij diezelfde middag nog de deur uit ging.

Top !

prima en snel geleverd

Helemaal Top!

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan en bestelling super snel geleverd. Ook heel fijn dat je voortdurend op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling en de bezorging ervan. Echt top!

Correcte en zeer snelle service

Bestelling werd een uurtje later al verzonden. Zeer correcte afhandeling. Super tevreden.

Gewoon goed!

About Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement