doen wat ze beloven!

goede service,prima prijs-kwaliteit verhouding

Zeer snel en efficiënt

Correcte behandeling

Na blijven hangen van de order is het na een telefoontje snel opgelost.

Vlotte bezorging en prima kwaliteit

Duidelijke website. De bestelling werd goed en snel uitgevoerd en bezorgd

Goede kwaliteit

Goede prijs en kwaliteit

Goede ervaring

Correcte levering.

Super snel geleverd!

Enorm bedankt voor de snelle levering!

Eenvoudig en snel.

Erg makkelijk bestellen vanaf jullie tekeningen met onderdeelnummers.

Goede prijzen en een snelle levering.

zeer goed

de bestelling goed ontvangen er was iets niet geleverd maar de zelfde dag het geld weer terug

Ik ben blij,goede kwaliteit en snelle verzendeeg ........top.

Super winkel !!!!!!

Snelle levering product ziet er goed uit lijkt een goede kwaliteit te zijn . moet nog getest worden maar voelt degelijk aan

Prettig, snel en accuraat.

Snel en duidelijk advies welke stokzaag voor ons het beste was, daarna snel bezorgd. Top!

Fijne winkel, zo natuurlijk

Goed geholpen , eerlijk advies

Uitstekende prijs en kwaliteit en snelle levering

Lager geprijsd dan diverse concurenten zoals b..com bbver etc, kwaliteit super zoals omschreven en super snelle levering, kortom top !

Prima winkel

Vriendelijke mederwerkers.

Mooie producten en snelle levering

Al jaren kamp ik met houthakken van boomstammen om een goede hakbijl te vinden. Uiteindelijk een goede hakbijl gevonden bij Groentechniek. Voor zwaarder werk !

Perfecte levering tegen de beste prijs

De beste prijs en snelle levering.

correct af gehandeld

snelle,vlotte levering van bestelde producten.

Alles ist rund gelaufen! Artikel war schnell da und passt!

Bestellung geht deutsch, Mails der Firma kommen in NL, was ich aber nicht kann!

Keurig ingepakt en met factuur erbij verzonden. Top!!

Artikelen snel en goed geleverd.

Producten zoals omschreven en goede levering

Het verzorgingspakket van Meindl met de wetproof, conditioner, wax, deodorant, inpoets en uitpoetsborstels is precies zoals omschreven op de website. Klasse producten en goede verpakkingen waardoor alles goed over is gekomen met het verzenden. Duurde 5 dagen maar dat is in deze tijd van het jaar gewoon. Producten voldoen boven verwachting en zijn van prima kwaliteit. Service zoals het verzenden verliep perfect. Raad dit pakket aan iedereen die trots is op zijn/haar wandel/berg/werk schoenen dit pakket aan. Werkt nog beter dan de andere merken.

Goede informatie bij enige vertraging.

Prima afhandeling.

Vlotte afhandeling, vlotte en goede levering. Regelmatig mails met hoe het ervoor stond met de bestelling.

About Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement