Heel snelle, nette levering.

Heel snelle, nette levering.

directe en snelle levering

zeer duidelijke site, snelle levering

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Duidelijke omschrijving en snelle levering.

product en levering toppie

artikel zoals omschreven, artikel mooi verpakt voor verzending en correcte levering zeker een aanbeveling waard

blij de wolfswinkel ontdekt te hebben

toevallig via internet ontdekt en een mooie en mileuvriendelijke service.

Ein Artikel der Freude macht

Lange nach einem Ersatzmesser für meine Heckenschere gesucht. Bei Wolfwinkel ein original Messer gefunden bestellt super schnelle Lieferung gute Ware super Preis. Ich habe es eingebaut die Heckenschere schneidet fantastisch wieder bin total begeistert sodass ich mir gleich noch eines bestellt habe damit ich das untere Messer auch noch auswechseln kann. Dieser Händler ist empfehlenswert gute Kommunikation ich kaufe gerne wieder.

Kwaliteit

Goede prijs

Pumpengehäuse sitzt perfekt

Meine Gardena Gartenpumpe hat den Winter durch meinen Fehler nicht überlebt. Hier fand ich ein neues Pumpengehäuse und es wurde schneller geliefert als versprochen. Die Pumpe läuft wieder und ich hab Geld gespart.

Heel vlot en correct geleverd top

Steeds perfecte leveringen en producten zijn steeds voorradig

ideaal

prima verzorgd

Prima verzorgd

Reibungsloser Ablauf und zügige Lieferung.

Von der Produktbeschreibung bis zur Lieferung hat alles wunderbar geklappt. Vielen Dank

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

service excellent !!!

bonjour; 1er achat ,envoi rapide, super . cldt

Alles loopt goed!!

Duidelijk en snelle levering

Een duidelijke site met onderdeelnummer en goede foto's erbij zodat ik zeker wist dat ik het juiste product had. Snel geleverd en daarbij uitzonderlijk goed verpakt.

Parfait

Commander 2 roues pour ma tondeuse Husqvarna. Prix le moins cher trouvé sur le marché. Informations sur la livraison parfaite. Délai de livraison annoncé et conforme. Suivi de son colis parfait. Qualité des roues conformes.

Gesucht, bestellt, bekommen und passt

Gesucht, bestellt, bekommen und passt. Gute Kommunikation und schneller Versand gerne wieder

Schnelle Bestellannahme, schnelle Lieferung.

Es hat alles hervorragend gepasst

Alles top

Super Preis und schnell geliefert! Trotz GLS!!

goede ervaring.

Commande pièces détachées

Produits conformes à la demande, livraison rapide après traitement de la commande

Prima ervaring met Wolfswinkel

Ik was op zoek naar een nieuwe opvangzak voor mijn Gardena Ergo 3000 na zoeken op internet kwam ik uit bij Wolfswinkel, deze had een duidelijke website en met de prijs ( wel veel geld voor een opvangzak) kwam Wolfswinkel er het beste eruit, dus besteld enige dagen later kwam het pakket binnen, dus hopen dat hij lang meegaat. Dus kan ik zeggen goede service van Wolfswinkel.

Fijne snelle afhandeling

Snel afgehandeld. Ik had nog een specifieke factuur nodig en die kreeg ik ook snel

Service fiable

Parfait vraiment rien a dire je recommande ce service

Perfecte opvolging, levering, …

Gewoon super en vertrouwelijk

About Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.