Goede service!

Sneller verzonden dan gedacht, super veel producten en handig te vinden door middel van de bouwtekeningen, die ook erg handig zijn om het apparaat uit elkaar te halen!!

Zeer snelle levering, goed verpakt.

Duidelijke site, prima product, goed verpakt, uitermate snelle levering.

Snelle levering en prima service.

Heel prettig dat je met enige regelmaat op de hoogte wordt gehouden van je levering.

zeer tevreden

De eerste website waar vandaag besteld morgen in huis werkelijkheid is.

Afspraken correct en levering volgens hetgeen was aangegeven.

Hoenderloo is voor Terschelling niet naast de deur, maar qua aflevering leek het wel naast de deur. Dank.

Vlotte afhandeling en levering juist bestelde goed

Prima winkel

Goede communicatie en berichtgeving over de status van de order

Betrouwbaar

Correcte prijs, snelle levering.

Fantastisch product en fijne service

Goed gereedschap is het halve werk. Dus 2 bijlen en een wig van GRÄNSFORS BRUK aangeschaft. Als een warm mes door zachte boter. Wat een verademing! Hout kloven met plezier. Daarnaast een hele nette service. Snel en duidelijke antwoord op mijn vragen. Goede indicatie van het leveringsproces. Kortom, voor mijn toekomstige groengereedschap heeft Wolfswinkel een tevreden klant erbij!

Snelle, foutloze levering.

Groot assortiment, scherp geprijsd, makkelijk bestelproces, heel snelle foutloze levering.

Snel & efficiënt

Zeer snelle service & goede verwerking van de bestelling

UItstekend

Ondanks dat bij de eerste levering een stuk ontbrak, kan ik voor uw service toch 5 sterren geven. Na een kort telefoongesprek met een van uw medewerkers, werd het ontbrekende stuk reeds volgende dag geleverd. Prima service.

Goede informatie over te leveren bestelling

Goede en betrouwbare informatie . Zeer snelle levering .Goed verpakte goederen . Een aanrader voor bestellingen te doen. En na zoekwerk bij aankoop de GOEDKOOPSTE .

Ik heb nog niet besteld of het pakket werd al afgeleverd. Gelijk aan de slag met mijn nieuwe aanwinst, heel blij mee, en de plantjes ook.

zeer goed geholpen aan onderdelen

Ik had een deflector nodig voor mijn zitmaaier en ze hebben mij goed geholpen.

Helemaal top.

Product wordt zorgvuldig ingepakt zodat het niet beschadigt raakt. Binnen twee a drie dagen in huis. Heb verder geen opmerkingen dan dat het goed is.

Snelle levering en goede communicatie

Duidelijke communicatie en goede terugkoppeling over verzending en ontvangst.

Materiaal was goed en snel geleverd

Materiaal was goed verpakt. De levering duurde niet lang. Top service

Duidelijke website, makkelijk toegankelijk en snelle service.

Groot aanbod, veel flexibiliteit en klantgericht

Vanwege het niet voorradig zijn van een type protos helm welke online was aangeschaft werd er door het klantvriendelijke personeel een goede oplossing verzonnen waardoor er alsnog snel een helm werd geleverd.

Goed geholpen en snel

Alles ging makkelijk en goed

Alles vlot verlopen.

Vlugge levering

Scherpe prijs, snelle levering

Snelle levering voor scherpe prijs. Netjes verpakt en goede communicatie over de levering

Van order tot levering zeer goed op de hoogte gehouden m.b.t. bestelstatus

Besteld product: Gransfors Bruks Grote Bosbijl Levertijd: <24uur Verpakking: Optimaal Bestelstatus updates: Uitzonderlijk goed