Zeer duidelijke website

Het artikel waar ik op zoek naar was had ik snel gevonden. Zeer duidelijke website, en een snelle verzending.

Super Ding.

Wie das Paket angekommen ist habe ich es sofort getestet. Es macht richtig Spaß damit zu arbeiten. Ich finde es toll,da man sich die Hände nicht ( so leicht) verletzten kan.

Schnelle Lieferung, originale Teile

Alles super

snelle levering voor een mooie prijs

Het Husqvarna onderhoudspakket voor de robotmaaier besteld. Voor een mooie prijs werd die door Wolfswinkel aangeboden. Bestellen en betalen ging zonder problemen. Werd op de afgesproken dag keurig afgeleverd.

Fijn mes, snelle levering

We zijn heel tevreden over de bezorging van de jachtzaag. De zaag is heel fijn in gebruik!

Absolut super! Vielen Dank!

Tolles Angebot und super Service, vielen Dank dafür!!

Goed product

Snelle levering en een goed product

Alles bestens !!!

Original Qualität, sehr zu empfehlen !!!

Bestellen en op tijd bij

Op internet zocht ik, en jullie en besteld. En alles mooi bij mij gebracht. Jullie zijn wat er in de site staat.

Goede service aan balie

Werd snel en terzake kundig geholpen. Men wist exact welk onderdeel ik nodig had en bestelling was snel geplaatst. Dank

Danke sehr zufrieden

Danke super schnelle Lieferung alles perfekt Danke Lg

Schnittschutzhose von SIP Protection

Ich habe eine Schnittschutzhose von SIP Protection gekauft. Die Hose ist schnittig ,leicht und macht trotzdem einen sehr wertigen Eindruck.

Snel, overzichtelijk en zorgvuldig.

Helemaal prima, goede overzichtelijke shop met duidelijke indeling.

Snelle levering.

Als altijd, snel bezorgd en verpakt met precies genoeg verpakkingsmateriaal.

Goede degelijke producten.

Gewoon super geregeld !

Als gezegd : prima in orde

Sehr gute ware und TOP Lieferung.

Ich habe das erste mal bei euch gekauft und bin sehr zufrieden und TOP Ware besser geht es nicht DANKESCHÖN.

Schnelle Lieferung, Qualitätsware, Top Preis!!:-)

Sehr gute Kommunikation, trotz der Lieferung aus Holland. Ich spreche schließlich nicht holländisch;-) Alles prima, vielen Dank.

Es hat alles bestens geklappt - Vielen Dank

Ich habe zum ersten Mal bestellt und werde es sicher wieder tun, wenn ich Bedarf habe. Ich wünsche dem gesamten Team eine besinnliche Adventszeit!

Gewoon goed

Gewoon goed en snel

Alles naar wens !

Snelle en correcte levering. Makkelijk dat men de onderdelentekeningen kan raadplegen.

Alles super

Wie bestellt Vielen Dank

snelle levering. prijs/kwaliteit goed

snelle levering. prijs/kwaliteit goed

Sehr gutes Produkt, montagefreundlich.

Zuverlässiger Verkäufer, gute Kommunikation, bin sehr zufrieden.

Snelle levering goede kwaliteit

Ook goedkoper dan anderen

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.