Goede snelle service

Goede snelle sevice

As advertised!!!

Goed, snel en de prijs was zeer concurerend. De set ziet er zeer degelijk uit. Het mes is ietwat aan de kleine kant (lemet). Maar dat was puur de verwachting in vergelijk met het werkelijke.

Fantastische service nog betere producten

We hebben een set bijlen besteld. Ze waren de volgende dag al binnen! De bijlen zijn fantastisch! Geweldige kwaliteit beter als je had kunnen verwachten. Wij zouden ze zeker aanbevelen

Snel

Snel geleverd en de goedkoopste voor mijn artikel.

Prima levering, snel, goed verpakt

Perfect wat ik moest hebben

Snel en vakkundige afwikkeling.

Goed, indien nog wat meer nodig kom ik zeker nog eens terug.

vlug en correcte levering

goedkoopste vergelijkbaar met de andere aanbieders

Prima ervaring!

Niks op aan te merken, alles goed geregeld.

Snel, correct en kwaliteitsvol materiaal

Probleemloos mijn bestelling kunnen veranderen zonder meerkost. Meerdere keuzes van betaling mogelijk. Vriendelijke service met kennis van zaken.

Makkelijk bestellen, scherpe prijs en snelle levering!

Mooie overzichtelijke webshop met een groot assortiment. Na enig speurwerk op internet kwam ik hier terecht omdat ze een hele mooie combi deal hebben van fiskars. Over het product van fiskars zelf ben ik ook super tevreden. In de omschrijving stond dat het de beste kloofbijlen zijn. Daar is geen woord van gelogen!! Top! Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Prima, snel verzonden

Veel onderdelen en makkelijk te vinden

Groot assortiment en snelle levering

Snelle en goede levering

Ruim assotiment en snelle versturing en vriendelijk en behulpzaam

De spullen die op voorraad waren zijn direct de volgende dag verstuurd en kwamen de dag erna al aan. Alleen niet alles was op voorraad en er waren problemen met aanlevering van leverancier. Misschien ivm corona... Toen dit even op zich liet wachten heb ik daar contact over gehad en daarna is het verder wel opgepakt. Het laatste artikel van order is uiteindelijk na ongeveer vijf weken geleverd (door late aanlevering van hun leverancier dus). Het enigste minpuntje in dit geval, vond ik dus dat de bestelling (naar mijn idee) niet actief is na gebeld. Daar was eerst contact van mijn zijde voor nodig toen het lang duurde. Verder dik tevreden.

Perfecte levering van identiek product

Was lang op zoek naar een onderdeel van een oudere kettingzaag van Gardena wegens niet meer beschikbaar. Uiteindelijk gevonden via Wolfswinkel, origineel stuk, en zelfs voor een goede prijs. Levertermijn was slechts een paar dagen en werd in geschikte verpakking afgeleverd.

Heel goede service

Snelle levering, prijs heel sterk, het enige minpuntje is misschien de levering op 2 verschillende dagen, was niet nodig, misschien volgende keer eerst informeren, zodanig dat dit in 1 pakketje kan geleverd worden.

Heeft geleverd zoals beloofd.

Heeft geleverd zoals beloofd.

Prima producten, goed site, snelle (na)levering

Snelle levering van het bestelde product.

Een fantastisch product werkt uitstekend, een goede blaascapasieteit en zuigcapasiëteit. Echt een aanrader.

Super ervaring, hier worden we blij van.

Keurige afhandeling en verzorging bij het bestellen van dit product. Wij zijn heel blij met de super service die Wolfwinkel groentechniek levert.

Zeer goede levering en communicatie

Levering duurde wat lang, maar er was goede communicatie daarover. Prima geleverd.

Snelle service, goeie prijs

Nouja dat zegt alles wel eigenlijk!

Snelle en goede service!

Na bestelling heb ik de connectors de dag erna ontvangen. Snelle goede service tegen een goede prijs!

Heel tevreden, top winkel!

Supersnelle verzending, vriendelijke klantenservice , zal zeker aanbevelen en kom graag weer terug voor een nieuwe bestelling

net bedrijf

vlot geholpen en geleverd materiaal