Zoals je mag verwachten!!!

Gardena materiaal besteld. Keurige facturatie. Dito mailing, over verwachte aankomst/transport. Gewoon goede service. Tevredenheid alom!

15 meter is uitstekend voor mijn tuin. Doet wat ‘ie moet doen. De wandslangbox met witte rand was niet meer voorradig. Door Wolfswinkel hierover geïnformeerd en nog dezelfde dag hebben zij een andere verstuurd. Prima service.

Makkelijk te bestellen, super snel in huis!

Snelle correcte levering

Juiste product tegen gunstige prijs.

netjes geleverd binnen acceptabele tijdbestek

Online besteld en binnen een paar dagen geleverd. Netjes zoals het hoort.

Effectief en efficiënt

Duidelijke site met na de verkoop to the point informatie over de leveringsstatus.

Goede communicatie, tijdige levering, goede prijs

Product was niet op voorraad. Alternatief aangeboden dat binnen 2 dagen geleverd werd. Prima service.

Zeer vriendelijke service via de telefoon!

Snelle mail afhandeling, zeer vriendelijke telefoonservice.

Netjes en snel

Product bleek niet meer op voorraad maar kon zonder extra kosten een andere krijgen die normaal duurder was. En het was een dag later geleverd! Zeer tevreden

Bestellen prima, afhalen duurt lang

Bestelling ging erg makkelijk. Het afhalen duurde heel lang. De medewerker moest ergens achter op kantoor de bon printen. Ik geloof dat dat 5 minuten duurde. Je zou verwachten dat dat klaar ligt.

Snelle levering in een wel erg grote verpakking. Jammer dat de postbode het pakket meteen naar het afhaalpunt had gebracht. Mijn buurvrouw heeft hele ochtend gewacht op het pakket.

Vlotte bestelling en levering.

Prima service.

In het kort snel en goed, juiste prijs

Ikzelf zocht een onderdeel voor mijn zitmaaier. In alle Husqvarna shops hier lokaal was het erg duur en een lange wachttijd en het gras stopt niet met groeien.. Via de online tekeningen op hun website kon ik perfect zelf het partnummer vinden en bestellen. 2 dagen later gras maaien. Nice. Erg profi.

Snelle levering en oplossingsgericht

Ik kreeg mijn bestelling keurig de volgende dag binnen, maar er was per ongeluk een verkeerd artikel geleverd. Na telefonisch contact had ik deze alsnog de volgende dag in huis. Perfect geholpen!

Snelle reactie en verzending, Top!

Zeer goede prijs/kwaliteit

Zeer goede prijs. Correcte leveringstermijn. Jammer dat de doos beschadigd is toegekomen.

Uitstekende snelheid

gewoon prima service !

Ik was mijn inlogcode kwijt en er werd accuraat en heel snel op gereageerd zodat ik zoals gewoonlijk mijn bestelling weer kon doen. Prima service !

snelle service

uitgebreid assortiment van husqvarna onderdelen

bestelling is op tijd geleverd

Snel en volgens afspraak

Kopen via internet is niet altijd een succes. Wel bij Wolfswinkel. Gebeld voor ik bestelde, degene die de telefoon opnam ging zelf even in het magazijn checken of de bladblazer daadwerkelijk op voorraad was. Volgende dag geleverd. Zo moet het.

Goede service, Snelle levering !

Correct en steeds vanaf de bestelling tot levering op de hoogte gehouden

Alles op tijd

Groot of klein, alles tot in de puntjes verzorgd.

Snel,zeer uitgebreid assortiment.keurig geregeld

Ruim assortiment, snel geregeld,keurig op de hoogte gehouden van de verzending. 1 klein minpuntje.... veel te grote verpakking voor een envelop zending. Gevolg pakketbezorger had het pakketje voor de deur gegooid.

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 40 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.