Sehr zufrieden!

Preis passt, Lieferung passt, Service passt, Website passt, Paketverpackung passt. So stelle ich mir einen Onlinehandel vor!

Für meinen Bedarf ist das optimal

Besonders gut finde ich die Option, dass alles zusammen gesendet werden kann. Es gibt Ersatzteile die ich bei uns nicht bekomme, aber bei Wolfswinkel.

duidelijk netjes behandeld en een goeie deal kunnen maken.

goeie uitleg en goeie service

Goed assortiment

Ik moest even zoeken naar een medewerker (die allemaal druk bezig waren) maar uiteindelijk naar tevredenheid geholpen.

Beteug!! Fraud!!

Auf der Webseite stehen nur Lügen. Es wird am Folgetag gar nichts geschickt, sondern erst nach Tagen. Die GLS Lieferung dauert auch sicher nicht nur 24 Stunden in Europa (wie von Wolfswinkel angegeben), sondern eher 5-7 Tage, also absolut inakzeptabel und erbärmlich im Jahr 2024. Ich habe 2x den Kundenservice kontaktiert, nie eine Antwort bekommen!!!!! Wie ist es möglich?????? Auf der GLS Webseite wird sogar angegeben, dass die nicht wissen, wann das Paket ankommt. Einfach ein Witz, traurig. Schämt euch.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super Shop und einfache Bestellung

Ich war auf der Suche nach Ersatzteilen für meinen McCulloch Mowcart M105-77X. Dabei bin ich auf die Seite von Wolfswinkel gestoßen. Die Suche nach bestimmten Ersatzteilen ist übersichtlich und einfach gestaltet. Anhand von Explosionszeichnungen lassen sich die gewünschten Teile schnell finden und bestellen. Zwei Keilriemen, ein Messer und ein Hubgriff-Deck wurden verhältnismäßig schnell geliefert. Die Ware war gut verpackt und konnte im Internet nachverfolgt werden. Ich bin sehr zufrieden und kann den Shop von Wolfswinkel Groentechniek nur weiterempfehlen. Danke an das Team von Wolfswinkel.

Vielen dank super service

Sitz Aufsitzmäher Husqvarna

bon produit, expédition rapide, je recommande

site serieux

Product is top bezorgen duurde lang bijna 2week

Duidelijk onderdelen tekeningen, waardoor onderdelen makkelijk te vinden en te bestellen. Top

Zuverlässig und vertrauenswürdig.

Sehr empfehlenswert.

Zeer tevreden over de geleverde service

Bestellen bij Wolfswinkel heb ik als zeer positief ervaren. Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering (in verband met vertraagde levertijd). Uiteindelijk werd mijn bestelling alsnog voor de leverdatum geleverd. Heel erg fijn, de goede communicatie gedurende het proces. Daarnaast beschikt de winkel over een ruim assortiment.

bin absolut zufrieden mit Bestellung und Lieferung :-)

Bestellung hat wunderbar geklappt und die Zustellung hat auch ohne Probleme funktioniert. Da bestellt man doch gerne weiterhin!

Prima snelle service

Zie boven

great service, thanks

all perfect

Ik moet bij hen betalen voor het retourneren van een fout

u vraagt ​​mij om de retourzending te verzorgen, ook al komt de fout van u: u stuurt mij de linkerkant, ook al heb ik de rechterkant besteld met de juiste referentie.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Von Bestellung bis Lieferung alles okay

Das Ersatzteil wurde pünktlich und in gutem Zustand geliefert

passt alles, schnelle Lieferung

m

Goede en duidelijke site/shop, goede info, snelle levering. Niets mis mee!

Ein tolles Team

Schnell Komplikationslos Kompetent Freundlich

uitstekende service en snelle levering

Mijn bestelling van de Gardena aquabrush werd snel opgevolgd door een perfecte levering en een concurrerende prijs.

Superblij

Correcte service,en snelle levering. Duidelijke website

Top! Op tijd en juiste spul!

Alles zoals afgesproken! Top!

zo moet het zijn

Onmiddellijk een eerlijk antwoord op een vraag. Zeer vlugge verzending nadat alles in voorraad was

Alles Top

1 A Ware und schnelle Lieferung.

Krimweg 13 7351 AS Hoenderloo

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.