Goed en snel

Had nog geen ervaring met Wolfswinkel. Via internet kwam ik deze webwinkel tegen. Artikel is goed en snel geleverd. Waarvoor mijn dank.

Dik tevreden

Top. Eenvoudig te bestellen. Goed geïnformeerd

Snel gevonden wat ik zocht. Correcte levering en goed geïnformeerd over levertijd en bestelling

betrouwbaar

Vlotte afhandeling en precies zo als het is.

heel duidelijke website en goed service . Topp !!!

sher gute und schnelle Erledigung des Auftrages

unkompliziert kompetent sehr gute Auswahl

Professioneel, duidelijk en 100% conform afspraken.

Zeer professionele webshop. Hoge kwaliteit artikelen. En perfecte levering. Ga zo door!

Gebruiksvriendelijke site en snelle levering!

Zeer overzichtelijke website en zeer snelle levering.

Wat een geweldig product en super snel geleverd.

De Kindling Cracker had al veel eerder moeten bestellen. Wat is aanmaakhout maken nu snel en veilig geworden.

Goede services

Ik had iets verkeerd besteld en is daarna prima opgelost.

Schnell, freundlich und super Service!

Die von mir bestellte Ware war leider doch in Größe S nicht mehr lieferbar und ich erhielt eine sehr freundliche Email. Darin wurde mir vorgeschlagen eine andere Größe auszuprobieren, ich wußte, dass es mit einer anderen Größe auch noch passen würde, bestellte diese und keine Woche später traf das Paket per GLS ein! Alles perfekt!

Uitgebreide website waar veel op te vinden is van Husqvarna machines. Een onderdeel was niet op voorraad terwijl dit wel op stond. Werd overigens keurig kosteloos na geleverd.

perfect

goede website, heldere communicatie'. levering conform afspraak; een verademing

Duidelijke webwinkel, vlotte levering

Prima winkel

artikel voldeed aan de verwachtingen, leveringsperiode niet geheel

Het artikel was exact hetgeen ik voor ogen had, echter de beloofde leveringstermijn van 2 tot 4 werkdagen werd zonder mij in kennis te stellen met drie dagen verlengd, waarddor ik een klus moest laten schieten

Goeie service en snel geleverd

Ook in coronatijden gewoon makkelijk met afhalen

Zie hieronder

Snel gereageerd. Voortdurend op de hoogte gebracht van de tijdlijn. Snel de afrekening ontvangen en bewijs van betaling. Komplimenten

Goede beschrijving en snelle levering

Goede omschrijving van het product op de website. Snelle levering thuis.

Goede kwaliteit producten, snelle levering

5 stuks Swegler nestkasten besteld; hartstikke mooie, duurzame vogelnestkasten,. Voor verzending goed verpakt en snel geleverd.

Snelle en efficiënte levering

Snelle en efficiënte levering

Goed op de hoogte gehouden en snel geleverd

Zie hierboven

Uitstekende snelle levering

Gewoon goed

Aangename verrassing.

Zeer vlotte site om onderdelen te zoeken en te bestellen. Snel en correct geleverd. Ik kom zeker nog eens terug.

Heel blij mer mijn snel geleverde gereedschap

Vlotte correcte levering

Zo gezien bij de Dakar, gezocht, gevonden en in huis,top

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.