Product top zoals aangekondigd - vlotte en snelle levering !

Product top zoals aangekondigd - vlotte en snelle levering !

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering, goed communicatie omtrent levering.

Zie hieronder

Zeer vlotte bestelling, levering en communicatie.

Perfect !!!

Snelle levering, goede verpakt, top !!!

Voorraad niet op orde

Bruine Aigle Laarzen besteld die op de website op voorraad zou zijn. Op de website staat voor 16.00 uur besteld morgen in huis. Na 3 dagen niets vernomen te hebben, telefonisch contact gezocht. Waren niet op voorraad en zou 8 december weer geleverd worden. Ik zou het fijn gevonden hebben dat firma wolfswinkel mij op de hoogte had gebracht. In het groen waren ze namelijk wel op voorraad. Uiteindelijk keurig opgelost en de groene binnen een dag in huis.

Producten zijn netjes binnen gestelde levertijd geleverd.

Levertijd is wel aan de lange kant maar alles is netjes op tijd geleverd.

Perfecte levering ook de nalevering

Snelle levering en een snelle nalevering

Werkt zeer goed

Het produkt is doeltreffend. Wel zien dat de dossering gerespecteerd word.

FISKARS X7 KLEINE SNOEIBIJL - 35CM 645GR

Ik ben zeer tevreden over de aankoop en de service Ik raad het iedereen aan die geïnteresseerd is in winkelen in deze winkel

Bestelling correct uitgevoerd

Duidelijk aangegeven was dat het een deelbestelling betrof en dat er nog een gedeelte later kwam.

Correcte afwerking van mijn bestelling

Correcte afwerking van mijn bestelling, zeer transparant en vooral zeer snel.

Keurige communicatie

Goede website, goede communicatie en snelle levering.

Vriendelijk, snel en met een schappelijke prijs!

Toen ik zei wat ik nodig had en er gekeken werd of het op voorraad was, was het antwoord niet alleen "Ja" maar ook "Ik leg het vast apart en bestel het maar". Een uurtje later (eind van de middag) de mail dat het klaar was voorverzending en diezelfde avond nog naar de post. De volgende ochtend had ik het al thuis, in minder dan 24 uur. Waar vind je nog zo'n snelle levering maar ook zo prettig in het contact.

Snelle duidelijke service

Zeer goede website. Alle onderdelen netjes gevonden op de tekeningen van mijn zitmaaier en zo direct kunnen bestellen. Binnen de 4 dagen in huis

Vlot en duidelijk

Vlot en duidelijk

Snelle duidelijke bestelwijze, vlotte levering en goede communicatie

Zo heb ik de hele gang rondom de bestelling van mijn grasmaaier ervaren.

Besteld en snel geleverd. Toppie

Schitterende service!

Ik ben zelf tuinaanlegger/boomverzorger en heb de webshop juist gevonden. Een zeer breed aanbod en een snelle service! Ik ga zeker nog een bestelling plaatsen. Gr Stef

Prima. accuraat en snel

Professioneel, mooi product, goede prijs en zeer reeële verzendkosten.

Perfect !!

Optimale website en snelle correcte Levering

Snelle en adequate levering en keurig verpakt!

De bestelling was zeer eenvoudig te plaatsen via de uitgebreide website. De levering volgde snel. Het geheel voldeed exact aan de verwachtingen en was prima verpakt.

Alles prima in orde.

Perfecte dienstverlening.

Bestelling is snel, compleet en volgens afspraak geleverd

Dankzij het zeer complete onderdelen boek zijn de onderdelen snel op te zoeken en te bestellen

perfect

snel bezorgd daar draait het voor Mij om

Er wordt gedaan wat wordt beloofd

Snelle en duidelijke uitleg op de site Alles wordt voor een goede prijs aangeboden en snel geleverd. Ga zo door !

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.