Bestellung, Abwicklung und Lieferung/Zustellung perfekt

Dieses Unternehmen kann man nur weiterempfehlen, danke!

prima systeem voor bestellen en prima aflevering

Het systeem voor het bestellen van het onderdeel dat ik nodig had was heel duidelijk met een goede tekening en met duidelijke identificatie van alle onderdelen zodat er geen onzekerheid was.. En na de bestelling was de aflevering zeer vlot en correct. Enorm bedankt. :-)

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Al bij de bestelling werd er voor gewaarschuwd dat de levering langer zou kunnen duren dan de gebruikelijke 1-5 weekdagen. Het viel alles mee en er werd een prima veegmachine afgeleverd tot in mijn garage.

Prijs:ok Levering op tijd Past perfect met mijn toestel

Snel en correct antwoord en geleverd

Snelle en correcte afhandeling. Reparatie goed uitgevoerd. Duidelijke werkbon.

Duidelijke lijsten, snelle levering

Precies wat ik hoopte

Nu kunnen we het haardhout op maat splijten en ben ik niet meer bang voor het gevaar van een bijl. De splitter staat op een groot houtblok waardoor het er geweldig uit ziet onder de overkapping. Top product!

Prima informatie en services. Ga zo door.

Ik ben zeer tevreden over het gehele proces van bestellen, t/m de informatie verstrekking m.b.t. de levering

Perfekt

Onderdelen vervangen en m'n grasmachine maait weer perfekt.

levering zoals een levering hoort te zijn; perfect!

Duidelijke en goed werkende webshop gevolgd door degelijk verpakte vlotte levering. Kortom; een aanrader!

heel goed

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij Wolfswinkel, een oplaadsnoer voor onze heggenschaar van Gardena. De volgende morgen had ik het al in huis! Werkelijk een snelle en goede levering.

Very good experience. Please could it be possible to communicate in English?

Livraison du bon article et très rapide je recommande ( mais ne sais ce que veut dire "Et" ci-dessous..) Maybe better to communicate in English in the future....

Daar koop ik nog!

Op de website kon ik makkelijk vinden wat ik nodig had. Prijzen zijn concurrentieel, de service is top. Vandaag besteld, en snel geleverd.

Super.

Bestellen, leveren en kwaliteit is gewoon SUPER.

Ondanks dat ik eerst een verkeerde v snaar heb ontvangen is dit razendsnel gecorrigeerd. Prima service en snelle levering.

Geslaagd, vakkundig en vriendelijk.

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke medewerker die er alles aan deed om mij goed te helpen. Verder was het assortiment ook ruim voldoende. Dikke duim omhoog!

Netjes en goed geïnformeerd

Bestelling snel geregeld. Updates over de levering zijn snel en accuraat. Top dus.

Een fantastische handgrasmaaier en perfect aangeleverd

Dw handgrasmaaier Novolette van Husqvarna had ik al op het oog.. Bij Wolfswinkel Groentechniek voor een goede prijs besteld. Een vlotte afhandeling en bezorging volgde. Ik ben tevreden over het product èn de levering. En wat een fijn hand/plant schepje van Fiskars!

Alles naar wens

Juiste product, snelle levering...

Super snel en goed!

Snelle levering , goede kwaliteit.

Snelle en correkte levering.

Overzichtelijke website, veel op voorraad of snel geleverd.

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.