Perfecte service!

Ik bestelde een zaagbroek die keurig snel binnen kwam. Maar omdat die te warm is voor werken in Italie heb ik hem omgeruild, en ook dat gebeurde prompt en buitengewoon klantvriendelijk. Dus klasse!

Super vriendelijk en zeer klant gericht!

Heel vriendelijk en behulpzaam en netjes geholpen, door de mensen aan de telefoon. Snelle levering. Dat maak je niet zo vaak meer mee. Heel blij mee! Fam. de Wit Hilversum Gewichtsbeheersing het Gooi

Snel, correct en keurig verpakt

Duidelijke website met goede informatie, snelle afhandeling , kortom een aanrader

top levering

super snelle levering binnen de 24u geleverd

snel

prima service, werd goed op de hoogte gehouden van status van levering

Snelle levering en een goede communicatie met mij als klant

Snelle levering en een goede communicatie met mij als klant

Zeer snelle en correcte opvolging van mijn bestelling. Originele producten.

Goed product alleen moeten de wielen volgens mij nog wat inslijten....ze draaien nu niet..

Top !

Zeer snelle levering, zelfs op zaterdag.

Snelle levering en correct

Uitstekende service en snelle levering. Ook een goede communicatie met de klant. Vlot verloop maakt dat ik een aangenaam verraste klant ben.

Netjes

Super vlugge levering waarvoor dank

We kregen een bericht dat jullie vertraging hadden en toch kregen we de dag erna al onze bestelling waarvooe dank

Snel geleverd, goede kwaliteit

Zeer stipte levering. Product voldeed aan beschrijving.

snelle bezorging van het artikel

Besteld, en op een toelaatbare, in deze tijden, beloofd tijdstip geleverd. Vlot afgehandeld.

Bestelling verliep zoals aangegeven, dus zoals het hoort!

Snel en correct.

Snel en correcte levering

Veel items in stock, duidelijk, snel en correcte levering

Fantastische eerste kennismaking met Wolfswinkel

Eerste maal bestelf bij wolfswinkel. Alles verliep vlekkeloos; Goede communicatie tijdens ganse proces. Snelle levering Topbedrijf!

Goed en snel

Fijne wijze van bestellen en goede aflevering

vlot verlopen

Duidelijke informatie, zorgvuldige afhandeling van internet bestelling

Artikel was gunstig geprijsd. Er was al duidelijk aangegeven dat het enkele dagen zou duren voordat het geleverd kon worden, en het verliep exact zoals aangegeven. Goede en eerlijke informatie. Gekozen om het ter plekke zelf op te halen: ook dat verliep voorspoedig.

Vriendelijk en snel!

corect

goede afhandeling en zeer snelle levering de dag na de bestelling al thuis geleverd

Fijne snelle levering, goede prijs

Goede prijs artikel en snelle levering.