Super goed geholpen!

Ik ben heel vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd. Er werd de tijd genomen om het apparaat uit te leggen. Ben blij met de aankoop de deur uit gegaan.

goed verzorgd

Alles juist en snel geleverd, Top!!

Alles prima geregeld

correct

alles is vlot verlopen, duidelijke communicatie, correcte prijs. Op aangegeven tijd geleverd.

Alles perfect verlopen

Top bedrijf

zeer goede service

lang gewacht niets meer verwacht maar toch uiteindelijk alles ontvangen, nogmaals dank voor de service

Vlotte service snelle levering

Alles vlot verlopen, tevreden met het geleverde producten

Duidelijk en accuraat

Tot nu toe alleen maar ellende

Twee weken geleden vijf artikelen besteld welke allemaal op voorraad waren. Bij alle artikelen stond aangegeven dat ze dag erna verzonden zouden worden. Het werd bijna een week later pas verzonden, prima. Vervolgens krijg ik producten thuis van totaal iemand anders. Wederom contact opnemen, ik zou de producten halverwege deze week ontvangen en hoefde de foute bestelling niet te retourneren en kon ik weggooien. Momenteel heb ik 3 van de 5 producten ontvangen, word op de hoogte gehouden. En krijg opeens een mail dat ik wel de foutieve producten moet terugsturen. Zal hier in ieder geval niet weer bestellen.

Snelle service en hoge kwaliteit

Goede prijs in verhouding tot de hoge kwaliteit producten. Daarnaast ook nog snel geleverd, dus prima ervaring met Wolfswinkel

penneteau

hello still no response from you by your site and dishonest and I am thinking of putting the jante on the sociaux network livraison incomplète et ne réponde plus

hello still no response from you by your site and dishonest and I am thinking of putting the jant on the sosiau network

Zeer vlot

Bestelling mooi op tijd geleverd.

Artikel zoals omschreven en snelle levering

Artikel snel gevonden en is zo als omschreven.

Alles goed verlopen

Goede bediening

Zeer snelle levering

2 x iets besteld na elkaar en allebei binnen 1 dag afgeleverd dat maak je niet veel mee

Kwaliteit

Na diverse bijlen te hebben geprobeert nu via wolfswinkel terecht gekomen bij de husvarna bijl, eindelijk een bijl die gewoon netjes en makkelijk klooft Kortom top winkel met top personeel en top producten

Snelle goede service

Ondanks dat er op de site al stond aangegeven dat het bezorgen misschien iets langer kon duren het pakketje 2 dagen later al in huis terwijl ik het op zondag had besteld dus super snel heel blij mee

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Het personeel is behulpzaam en denkt met de klant mee. En geeft advies hoe je het product het snelste thuis kunt ontvangen.

Alles is perfect geregeld.

De tekening met onderdelen is zeer duidelijk en de levering os perfect geregeld.

Goede prijs en snel bezorgd.

Er is een grote collectie en een vraag gesteld en bijna meteen antwoord! De prijs is prima en het pakket werd snel bezorgd, dus hele goede service!

Duidelijke website

Snelle levering, overzichtelijke website.

Prima bedrijf. Goed geregeld en snelle levering

Goede en Supersnelle levering

Goede en Supersnelle levering, Product goed verpakt, verzending goed te volgen via track en trace, en duidelijk welke dag en hoelaat het product wordt geleverd. Prima service !! Aanrader.

Zeer goed en snelle levering

Product voldeed a.d verwachting en Levering was zeer snel

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.