Prettig en geduldig geholpen

Had verschillende vragen, wat natuurlijk extra tijd en aandacht vraagt, en die kregen we bakkie koffie erbij Geslaagde aankoop

Opgelicht ??

Op 4 april ll plaatste ik een bestelling met bestellingnr : 22423694. De 2 artikels waren op voorraad en "voor 16:30 besteld, vandaag verzonden" ! Tot op heden, 16 april, bijna 2 weken later is deze bestelling nog niet geleverd. Er is zelfs nog geen track&trace beschikbaar voor dit order ! Heb vorige week reeds 2 mails naar klantenservice gestuurd met vraag voor duiding van de niet levering. Nog geen enkele reactie of antwoord ontvangen.. Ben ik opgelicht ???

toppie

Ik bestelde 2 onderdelen van de boomzaag maar ze pasten niet. Na enig zoekwerk vond ik de 2 juiste onderselen opjullie website en kon de eerstgeleverde snel terugsturen.

Correcte levering en op tijd

Correcte en snelle levering

Makkelijke website, onderdelen goed te vinden met duidelijke tekeningen, als er onderdelen in backorder staan kun je kiezen of je alles gelijktijdig kunt laten leveren. Dat scheelt weer onnodig afleveren van pakketten. Super!

Zoals gewenst.

Mijn oude bosmaaier loopt met de nieuwe bobine weer als een trein.

Heel snelle, nette levering.

Heel snelle, nette levering.

directe en snelle levering

zeer duidelijke site, snelle levering

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Duidelijke omschrijving en snelle levering.

product en levering toppie

artikel zoals omschreven, artikel mooi verpakt voor verzending en correcte levering zeker een aanbeveling waard

blij de wolfswinkel ontdekt te hebben

toevallig via internet ontdekt en een mooie en mileuvriendelijke service.

Kwaliteit

Goede prijs

Heel vlot en correct geleverd top

Steeds perfecte leveringen en producten zijn steeds voorradig

ideaal

prima verzorgd

Prima verzorgd

Alles loopt goed!!

Duidelijk en snelle levering

Een duidelijke site met onderdeelnummer en goede foto's erbij zodat ik zeker wist dat ik het juiste product had. Snel geleverd en daarbij uitzonderlijk goed verpakt.

goede ervaring.

Prima ervaring met Wolfswinkel

Ik was op zoek naar een nieuwe opvangzak voor mijn Gardena Ergo 3000 na zoeken op internet kwam ik uit bij Wolfswinkel, deze had een duidelijke website en met de prijs ( wel veel geld voor een opvangzak) kwam Wolfswinkel er het beste eruit, dus besteld enige dagen later kwam het pakket binnen, dus hopen dat hij lang meegaat. Dus kan ik zeggen goede service van Wolfswinkel.

Fijne snelle afhandeling

Snel afgehandeld. Ik had nog een specifieke factuur nodig en die kreeg ik ook snel

Perfecte opvolging, levering, …

Gewoon super en vertrouwelijk

Probleemloos, vlot en zeer snel. Ook een correcte prijs.

Zou ik zeker opnieuw bij bestellen!

Eenvoudig besteld, snel in huis.

Klein onderdeel van een plantenspuit, ook gewoon te vinden op de site. Besteld en snel bezorgd. Top.

Zeer goede ervaring Serieus en snel

Zo hoort het!

Prima eerste ervaring met Wolfswinkel. Twee keer telefonisch contact gehad over de deellevering. Keurig te woord gestaan en alle afspraken nagekomen. Zo hoort het!

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.