Prima aankoop

Belofte werd nagekomen en de bestellingen werden keurig thuisbezorgd.

Ik ben goed geholpen en heb daar een fijne machine aan over gehouden

Goed en vakkundig geholpen. Een fijne zaak waar ik tevreden de deur uit liep met een mooie professionele machine.

Duidelijke website en een prima prijs .

Snelle service en levering top

Goed en snel verwerkt en geleverd

Gezocht gevonden en verwerkt ging als gewenst

Alle medewerking

Alle medewerking, mogelijkheid om terugsturen.

Uitstekend!!

Het bestelde artikel -dat goed stond omschreven op de website met een duidelijke foto- op de aangegeven datum bij mij geleverd. Eigenlijk weer net zo goed als eerdere bestellingen

Service

Efficiënt

Gemakkelijk gevonden en simpel besteld

Gewoon in 1x goed.

Vaker wat besteld, tis altijd goed.

Snel en duidelijke informatie

Zeer correct veopen

Het is voor het eerst dat ik bij wolfswinkel heb besteld en ben zeer tevreden over de correcte aflevering...prima zoals het gegaan is

Ontzettend veel onderdelen op voorraad voor Hursqvarna Automowers

Ontzettend veel onderdelen op voorraad voor Hursqvarna Automowers.

Aflevering stipt volgens afspraak

Altijd prettig dat over de levertijden betrouwbaar wordt gecommuniceerd. Deze levering vertraagde met 1 dag, maar daarover kreeg ik heldere informatie.

Wolfswinkel: groene ontdekking van het jaar

Met een behoorlijke tuin kun je niet zonder goede spullen. Toen mijn hydrofoorpomp het af liet weten, vond ik op mijn zoektocht op internet Wolfswinkel Groentechniek. Wat een mooie ontdekking was dat. Accuraat, snel geleverd voor een prima prijs en zeker niet duur. De pomp draait inmiddels en ik ben er blij mee. Ik beveel daarom Wolfswinkel Groentechniek van harte aan.

Zeer vakbekwaam en sympathiek!

Super begeleid bij mijn keuze voor welk gereedschap

Vlotjes, mooi materiaal

Positieve ervaring, goede communicatie en snel geleverd.

Ik had een simpel slangetje nodig voor mijn Gardena drukspuit. Om het inetnernet gezocht en die hadden ze standaard op voorraad dus besteld en twee dagen later in huis. Dat was eigenlijk een dag meer dan de volgende dag in huis, maar dat lag aan de vervoerder GLS. Van zowel GLS als Wolfswinkel kreeg ik daarover een mailtje waarin de vertraging werd uitgelegd. Dus al met al een prima ervaring en een aanrader!!

Was op zoek naar rubberen ophanging maaier snel gevonden in de webshop,na twee dagen thuis bezorgd. Prima service.

Prima kwaliteit en snelle levering

Bestelling van kunststof weidepaaltjes

Super bedrijf met snelle levering.

Super correct hele snelle levering ik vind het een fijn bedrijf.

Snel en accuraat

Goede en makkelijke website waardoor snel keuze te maken qua te vervangen onderdelen. Levertijd sneller dan aangegeven en correcte info voorziening mbt bezorging.

Blij dat jullie het boek van Wohlleben nog hadden, en uiterst correcte afhandeling.

Duidelijk antwoord op mijn vraag.

Omdat ik de Protos helm vaak niet in een lawaaige omgeving gebruik wilde ik weten of de oorkappen makkelijk te demonteren zijn. Vraag werd snel telefonisch beantwoord. Ook snelle levering. Protos zou de instructies voor het monteren van de kinband wat duidelijker kunnen maken, b.v. met een QR code naar duidelijke foto's.

Bedrijfsgegevens

Krimweg 13 A

7351 AS Hoenderloo

[email protected]

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.