Goede prijs voor het artikel dat ik heb gekocht

Makkelijk bestellen via de website, goede prijs en snelle levering

Precies het goede onderdeel.

Precies het goede onderdeel.

Gewoon goed

Spullen netjes optijd geleverd Niks op aan te merken

Precies wat je nodig hebt

Gewoon goed assortiment, vriendelijke hulp, voor vele klusjes de juiste plek

Goede service en hele goede uitleg en nemen tijd voor de klant

Vlotte levering

Online de bestelling geplaatst en de volgende dag al bericht dat de bestelling klaar lag. Alles netjes voor elkaar en vriendelijke uitleg.

Mooi passend product

Perfect geregeld

Goed gehandeld en geregeld Zeer goede beschrijving en foto’s om te bestellen En op tijd af geleverd.

Fijne website, snelle verwerking

Blij dat Wolfswinkel mijn artikel nog wel op voorraad had. Een snelle verwerking met direct een track&trace bericht.

prima geregeld

alles is goed verlopen

Correcte en snelle service

De onderdelen die ik besyeld had voor mijn robotmaaier waren hier zelfs 2 weken eerder dan beloofd! En ik kon perfect mijn zending volgen. Super service!

Makkelijk bestellen snelle service

snel verzonden en snel

snel verzonden en snel

snelle service

Perfect voor elkaar

zoals het hoort

spullen goed en vlot geleverd

Zeer tevreden over mijn aankoop.

Één bestellen gedaan voor onderdelen die zogezegd niet meer te krijgen waren in België toen bij de site uit van wolfswinkel en heb nog al de stukken kunnen bestellen van men Husqvarna zitmaaier die ik nodig had. Top

In een woord perfect.

Vlotte levering, en correcte afbeelding en beschrijving.

Goede en snelle service

correcte levering!

Snelle levering en duidelijke webshop

Overzichtelijke webshop en gemakkelijke manier voor bestelling.

Uw gazon onze zorg

Ik werd gewoon goed geholpen en al mijn vragen werden beantwoord zoals we hier gewend zijn.

Mooi product

Netjes op tijd thuis Product zoals omschreven

geweldig

Wolfswinkel is betrouwbaar en correct en altijd telefonisch bereikbaar. Uitstekende service.

Bedrijfsgegevens

Krimweg 13 A

7351 AS Hoenderloo

[email protected]

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.