JUISTE STUKKEN

ZEER GOED EN DE JUISTE STUKKEN VOOR MIJN HUSQVARNA VAN 2011 ZITMAAIER

Meedenkend

Super en supersnel

Besteld, was op voorraad en volgende dag geleverd. Top.

Behulpzaam personeel en groot assortiment

Ik wist niet exact welke kloofbijl en wiggen ik nodig had, gelukkig was er vriendelijk en kundig personeel in de buurt die met mij mee liep en verschillende opties liet zien en liet voelen.

Goede voorlichting bij het eerste kontakt en bij het tweede kontakt na de bestelling werd er nogmaals alles toegelicht. De montage was eenvoudig door de meegeleverde montagehandleiding

Heerlijk gemoedelijk!

Ik ben goed geholpen en ze namen ook echt de tijd voor mij. Als ik in de buurt ben kom ik zeker weer langs.

Prima.

Behulpzaam personeel en deskundig.

Zeer vlot en snel verlopen! Elke keer opnieuw!

Traag, maar verder top

Beetje erg relaxed in de levering, maar verder goede spullen, goede prijs

Snelle levering van het bestelde. Perfect!!!!

Prima service, snel en adequaat!!

Alles vlot verlopen...

De bestelling perfect verlopen.

Snel geleverd goed onderdeel

Na bestelling duidelijk op de hoogte gehouden over de bestelling en levering. Product was goed.

Snel en vlug bezorgd

Snelle en correcte levering

Bestellen ging makkelijk en de bestelling werd zelfs eerder geleverd dan beloofd. Prima afhandeling.

Meegedacht en vlot geholpen !

Door meedenken en goede communicatie waren de bestelde spullen prachtig op tijd binnen. Dank !

Prima levering

Geleverd wat ik besteld heb en redelijk snel.

Perfect geholpen

We hadden een probleem met de printplaat van onze robotmaaier en konden de volgende dag gelijk komen. Het werd ter plaatse opgelost terwijl we even wachten met een kop koffie.

Prima service.

Snelle en prima service.

Prima materiaal

En op tijd bezorgd

Goede sevice en klantonvriendelijk.

Très bon suivi

Très bon suivi du colis. Colis très bien emballé et livré dans les temps

Factuur was niet mee gezonde, is achteraf snel geregeld.

De maaier werkt weer prima!!

Super.

Snelle levering, goed verpakt.

Goede en vriendelijke service

Goed en snel geholpen door vriendelijke personeel Terwijl ik mocht genieten van een heerlijke kop koffie

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.