netjes op tijd

netjes op tijd

Gelijk goed advies.

Even twijfel hoe het bestelde onderdeel te monteren. Gelukkig bestaan er nog vakmannen doe weten hoe dat moet.

Doet wat je verwacht

Doet wat je verwacht

Bestelling had 2 verschillende levertijden. Aangegeven om alles in 1 levering uit te leveren. Netjes verpakt beide bestelde artikelen als afgesproken samen in een zending geleverd.

Snel en accuraat

uitmuntend

duidelijke omschrijving van product

Goed en snel

Juiste onderdeel voor mijn maaier op voorraad en snel geleverd.

Top bedrijf

Bestelling afgehaald in Hoenderloo, vlot en snel geholpen.

Topmateriaal

Heel goeie service super duidelijk Bedankt Mvg Thierry

Prima volgens afspraak.

De bestelling klopte precies en de aflevering ook.

Uitstekend!

De bestelling werd snel en betrouwbaar afgehandeld. Het product is uitstekend!

Snelle levering van verschillende onderdelen

Via de website heb ik verschillende onderdelen besteld voor mijn zitmaaier. De levertijden voor de onderdelen was verschillend en er werd ook duidelijk aangegeven dat de onderdelen op verschillende momenten geleverd zouden worden (heldere communicatie). Om de levertijden te verkorten hebben ze gebruikt gemaakt van een andere vervoerder (zonder extra kosten). De onderdelen heb ik op 2 verschillende momenten ontvangen, maar wel 2 eerder dan op de website was aangegeven.

Artikel gemakkelijk te vinden. Bestelgemak Vlotte afhandeling en bezorging. Voor mij een Prima Firma.

Gemakkelijk en snel

Gemakkelijk en snel

De bestelling zou later geleverd worden,maar is toch eerder geleverd dan verwacht,top.

Snelle correcte levering

Duidelijke webshop met voldoende informatie bij het product. De levering was snel en correct. De communicatie duidelijk.

Snel besteld, fijne site. Rap geleverd. Prima product voor een super prijs

zoals gehoopt

Goede omschrijving, duidelijke prijsopgave, product zoals gehoopt te ontvangen

Gewoon goed

Gewoon goed

Order snel gepaatst ook voorradig aflevering 2 dagen later

Geweldige ervaring vanaf bestellen tot thuis bezorgd

Goede.pruducten, eenvoudig bestellen. Bestelling goed te volgend, kortom fijne ervaring

Goed en kwalitatief

Gekregen wat er werd besteld. Vier dagen later geleverd dan afgesproken is nog aanvaardbaar.

super service

Echt goede service. Vaak zijn de schoenen niet voorradig maar ze worden onmiddellijk besteld en zodra ze er zijn worden ze opgestuurd en krijg je een bericht dat ze onderweg zijn. Echt heerlijk.

Snelle en goede service

Erg snel en goed geholpen met het aanschaffen van mijn nieuwe bladblazer.

Bedrijfsgegevens

Krimweg 13 A

7351 AS Hoenderloo

[email protected]

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.