Heerlijk om zo ontzorgd te worden

Fantastische service, deskundig en klantvriendelijk

uitstekend / optimaal

Als bovenstaand goede en volledige informatie verstrekking adequate opvolging zeer positief

Uitstekende

Uitstekend, dat zegt alles.

De la commande à la livraison c’était top

Commande passée rapidement sur le site et la livraison très très rapide Merci

Prima product en snel geleverd

Product voldoet aan de beschrijving en het was de volgende dag geleverd ondanks de waarschuwing op de site dat het misschien langer zou duren

Allemaal goed geregeld!

Had een verkeerde bestelling geplaatst, kreeg netjes mijn geld terug incl. Verzendkosten en daarna het juiste product besteld.

Vermelding van de levertijd kan beter

Artikel was bij bestellen op voorraad. Kreeg deze echter zonder bericht van nalevering 10 dagen later geleverd dan het ander artikel uit de bestelling.

Goede winkel waar je perfect word geholpen.

Goede uitleg en hulp bij de koop van de machine.

heel goed

Ik ben telefonisch heel goed geholpen , daar door kon ik het bestellen

eenvoudig besteld en snel geleverd

Precies wat je mag verwachten. Makkelijk besteld, goede updates en binnen redelijke termijn geleverd. Dank!

Snelle en correcte levering

Prijs/kwaliteit is correct. Levering snel en correct. Top winkel

Top apparaat

Bestelling was met dan al binnen. Ziet er tof uit. Moet nog gaan gebruiken, kan daar nog niets over vertellen, maar ben ervan overtuigd dat het super werkt.

Prima service, prima levering,dus prima bedrijf.

Een top winkel

Prima snelle levering

Zeer snelle levering met prima pootgoed

Prima bedrijf en snelle levering

Prima geregeld vanaf bestelling tot levering

Goed geregeld vanaf bestelling tot levering

Perfect dit raad ik iedereen aan

P r i m a

Perfekt

Indelen kettingzaag lekker makkelijk opzoeken.

Lekker makkelijk zoeken van onderdelen via de technische tekeningen. Dit voorkomt foutieve bestellen en daardoor super snel in huis en gemonteerd!

Alles zoals beloofd

Levering en producten vlgs afspraak

Snel en correct geleverd

Alles zoals gehoopt.

Duidelijke, overzichtelijke website en goede service.

Op de overzichtelijke website van Wolfswinkel Groentechniek vond ik mijn wateronderdelen snel en gemakkelijk. Zij hadden de zwarte waterslang die ik zocht voor mijn tuin met ook de waterkoppelingen. Geleverd volgens opgave met uitstekende begeleiding wanneer het pakket opgehaald kon worden bij het afhaalpunt. En . . . ook nog eens goedkoper dan bij een ander. Helemaal blij mee.

Krimweg 13 7351 AS Hoenderloo

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.