Helemaal goed

Helderse site, veel op voorraad, prima prijzen en perfectesnelle service en levering. Would recommend !

Perfecte levering

Makkelijk bestellen en waar voor je geld

Zeer snel geleverd

Zeer snel en correct geleverd,kan niet beter

fijne zaak, en heel goed geholpen

duidelijke uitleg

Duidelijke webside

Snelle levering , goede kwaliteit

Zeer betrouwbaar, zeer goede telefonische service, snelle levering

Verschillende V snaren besteld voor ouder model zitmaaier. Bij een niet passende snaar telefonisch om advies gevraagd, duidelijk antwoord, snelle nieuwe levering van andere snaar, geen enkel probleem bij terugsturing van oude snaar.

Op ons Limburgs "Geweldichhh"

Nee zonder dollen, mijn robotmaaier had er geen zin meer in en gaf een bots foutcode, na wat speurwerk bleek dus dat er gewoon 4 nieuwe schokbrekers in moesten en een ijzer plaatje met magneet dus hup als een een wolf in schaapskleren naar de online-shop van "Wolfswinkel Groentechniek" Bestellen inbouwen en klaar. Bedankt voor de snelle service

Doen wat ze beloven

Gewoon leveren wat ze beloven. Top kwaliteit volgende werkdag in huis.

Sneller dan verwacht geleverd

Op de website stond geschreven dat door de drukte de leveringstijd wat groter zou zijn. Maar dat is goed meegevallen

Levering super snel opgelost

Gardena tussen stuk besteld Levering liet op zich wachten dus heeft wolfswinkel het rechtstreeks van uit Gardena laten versturen. Top geregeld.

Goed bezig!

Binnen twee dagen binnen, prima!

Uitstekende uitleg en service.

Vlotte en deskundige uitleg met snelle beantwoording van mijn verstuurde vraag per mail.

Das pas service

Alles ging geweldig we zijn blij dat we bij jullie de aanschaf hebben gedaan met vriendelijke groet Thieu

correct

doen wat ze beloven!

Het juiste product op het afgesproken moment geleverd

Product voldoet aan de verwachtingen en is keurig op tijd geleverd.

Zeer snelle levering

Kan deze winkel van harte aanbevelen.

Goede ervaring

Goede ervaring ondanks een flinke vertraging van mijn product. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en wist waar ik aan toe was. Goede en nette communicatie!

snel geleverd , ik gebruik een afleveradres waar pakketjes voor meerdere personen geleverd worden die dus hetzelfde "naam en verzendadres" gebruiken het zou minder zoeken zijn als ook bijkomend ergens de naam of mail adres zoals vermeld op de rekening op het pakket zou staan

uitstekend

Veel verkrijgbaar, eerlijke prijzen. Bestellen gaat online makkelijk.

Alles goed! Dank

dat is goed ook

De leveringstijd was langer dan aangegeven(Gardena) maar ik kreeg keurig een mail en kon zelf kiezen, wachten of geld terug. Prima service. Ik heb gewacht en de levering was toen weer eerder dan aangegeven en levering was perfect. Dank.

Snel en correct

Onderdeel snel en correct geleverd. Grasrobot werkt weer naar behoren.

Mooie site om Husqvarna onderdelen te bestellen, goed bereikbaar via telefoon

Kon goed de onderdelen vinden die ik nodig had, deskundige klantondersteuning via telefoon.

Snelle levering geweldig

Bestelling netjes en vlot verzonden

De beste leverancier van robot maaier onderdelen

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.