Goede informatievoorziening en snelle levering

Zeer tevreden over de service van Wolfswinkel Groentechniek. Ik had broeken van Fjallraven besteld. Helaas week de maat van de geleverde broeken af van de broeken die ik reeds in mijn bezit had (de taille was smaller en de pijpen aan de wijde kant) maar dat probleem ligt bij Fjallraven en niet bij Wolfswinkel. Heb meteen de juiste maat besteld en de verkeerde maat retour gestuurd. Binnen enkele dagen was alles naar tevredenheid opgelost.

Zeer duidelijke website

Het artikel waar ik op zoek naar was had ik snel gevonden. Zeer duidelijke website, en een snelle verzending.

snelle levering voor een mooie prijs

Het Husqvarna onderhoudspakket voor de robotmaaier besteld. Voor een mooie prijs werd die door Wolfswinkel aangeboden. Bestellen en betalen ging zonder problemen. Werd op de afgesproken dag keurig afgeleverd.

Fijn mes, snelle levering

We zijn heel tevreden over de bezorging van de jachtzaag. De zaag is heel fijn in gebruik!

Goed product

Snelle levering en een goed product

Bestellen en op tijd bij

Op internet zocht ik, en jullie en besteld. En alles mooi bij mij gebracht. Jullie zijn wat er in de site staat.

Goede service aan balie

Werd snel en terzake kundig geholpen. Men wist exact welk onderdeel ik nodig had en bestelling was snel geplaatst. Dank

Snel, overzichtelijk en zorgvuldig.

Helemaal prima, goede overzichtelijke shop met duidelijke indeling.

Snelle levering.

Als altijd, snel bezorgd en verpakt met precies genoeg verpakkingsmateriaal.

Goede degelijke producten.

Gewoon super geregeld !

Als gezegd : prima in orde

Gewoon goed

Gewoon goed en snel

Alles naar wens !

Snelle en correcte levering. Makkelijk dat men de onderdelentekeningen kan raadplegen.

snelle levering. prijs/kwaliteit goed

snelle levering. prijs/kwaliteit goed

Snelle levering goede kwaliteit

Ook goedkoper dan anderen

Snelle levering, professioneel verpakt en goede kwaliteit van artikelen.

Snel besteld, snel geleverd

Dik in orde

Snel geleverd en goed materiaal

Zeer goed.

Zeer punctueel en snel bezorgd.

Vlotte levering tegen een aantrekkelijke prijs

Onderdelen besteld voor mijn Gardena Robot maaier voor de winter beurt.

Heel goede klantenservice

Het product wat ik besteld had was niet op voorraad, heel colant een andere oplossing aangeboden gekregen en een dag later war mijn bestelling binnen.

Snel, alles op tijd en niets teveel aangerekend ! Één woord ‘fantastisch’

Het was een grootse ervaring

Derde bestelling wederom top

Top precies zoals verwacht

Snelle en correcte levering

Het bestellen was eenvoudig, de levering snel en correct.

Grandioos.

Top service , snelle Verzending. Duidelijke Webshop met genoeg info over de producten en de geplaatste bestellingen.

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.