Zolang als ik ze ken enorm servicegericht

Een geweldig mooie zaak voor kleine en grote aanschaf voor onderhoud en tuin.

Zeer vlugge levering van het product

Toppie

Makkelijk site en snel geleverd

Problemen worden oplossingsgericht aangepakt

Alternatief aanbieden indien artikel niet beschikbaar

Direct persoonlijk contact bij mijn online bestelling

Gewoon heel goed, efficiënt en vriendelijk

Alles conform toezegging

Verder niets toe te voegen; betrouwbaar derhalve

Top producten, scherpe prijs en snelle service

Uitstekende over- en inzichtelijke webshop. kwaliteitsproducten tegen een onovertroffen prijs! Snelle levering en voorbeeldige info vooraf.

Goed geholpen.

Bestelling is snel verzonden en van prima kwaliteit

aanrader snel correct

snel en goed geleverd ondanks drukke periode

Snel en accuraat

Mooie uitgebreide collectie veiligheidskleding en super snelle bezorging

Had de bestelling niet volledig ingevuld, geen probleem in overleg een nieuwe bestelling opgesteld en verzonden. Met een goed resultaat, netjes op de geplande tijd afgeleverd. Super werk geleverd.

Vlotte afhandeling!

Vlotte afhandeling!

Goeie service

Vlotte afhandeling, alles in orde bij levering, prijs/kwaliteit prima

Alles in orde

Correcte en tijdige levering.

Correcte en tijdige levering

Correcte afhandeling

prima zoals afgesproken geregeld

het bestelde is op de afgesproken tijd geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen

Van bestellen tot bezorgen prima

Alles goed en soepel verlopen.

Snel, adequaat en scherp geprijsd

Uitstekend product

Goede producten snel geleverd

Zeer goed!

Heldere website, goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering ondanks de drukte vóór de feestdagen. Toen er helaas een heel ander artikel bleek te zijn afgeleverd dan besteld, heb ik telefonisch contact opgenomen. Dit contact verliep plezierig. Het juiste artikel ontving ik de volgende dag en het niet bestelde artikel hoefde ik niet te retourneren. Het bestelde artikel voldoet geheel aan de beschrijving op de website.

Goed en snel geleverd

Makkelijke en klantvriendelijke webshop, veilige betalings mogelijkheden en een snelle e correcte levering

Snel en duidelijk opvolging

Goede prijs en snel netjes bezorgd.

De prijs was waarop ik selecteerde en het pakket werd ook netjes en snel thuisbezorgd.

Snelle levering kortom tevreden klant!!

Tevreden klant

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.