Der Artikel, die Gespräche mit den MitarbeiternInnen, sowie der VersandA++

Ich habe sehr sehr gute Erfahrungen mit diesem Shop gemacht . Nur die garantierte Lieferzeit war abweichend. Für mich kein Problem,weil es nicht dringend war. Ich habe trotzdem die Firma kontaktiert, die Mitarbeiter/Innen kümmerten sich SOFORT um mein Anliegen und kontrollierten die Bestellung und wo sich das Produkt zurzeit befindet. Sie hatten den Artikel nämlich NICHT auf Lager, aber online stand geschrieben, dass dieser Artikel vom Lieferanten (Hersteller) innerhalb von 3-5 Werktagen bei Ihnen eintreffen sollte und zum Versand bereit wäre. War leider bei mir nicht nicht so! Kein Problem ansonsten alles sehr gut und vor allem sehr bemüht und sehr sehr hilfsbereit!!!!! Jederzeit wieder A++++++++++++ Mit besten Grüßen aus Österreich Christian

Gerne wieder

Alles bestens. Schnelle Lieferung. Jederzeit gerne wieder

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

perfect !

perfect !

Goed en snel.

Prettig. Kunt ervan opgaan.

Bestelling en levering correct en snel.

Correct

Vlotte service ! Alles top !

Goed advies mbt kledingmaat. Snelle service.

Snel geleverd en mooie aanbiedingen.

Ik ben tevreden over de website, snelle levering en prijzen. Als je belt, word je ook goed geholpen. Prima service dus, bedankt.

Goede producten en snelle levering

een paar producten waren niet meer voorradig, maar ook dat was binnen een paar dagen opgelost. Alles netjes ingepakt zonder dat dat een bulk aan plastic voor is gebruikt.

Eerste en meteen ook super-service ervaring !

Mijn eerste bestelling, donderdag heb ik besteld, vrijdag geleverd in Belgie. Zeer correcte opvolging van de bestelling tot aanlevering aan huis. Wat ik fijn vind is dat je zowel een overzicht hebt van professionele gereedschappen alsok commerciële geredschappen. De prijs van professionele gereedschappen is stukker duurder maar ik heb al genoeg goedkope kopen gedaan die daarna duurder zijn. Ik koop geen speelgoed aan en betaal graag wat meer en dat kan bij Wolfswinkel. Top !

Helemaal top!

Duidelijke communicatie, snelle levering en item was netjes verpakt.

Dikke prima

Dikke prima

Sehr schneller Versand,Ware Top

Ist alles bestens,nur wäre es schön,wenn man Bescheid wüsste,wann das Paket ankommen würde.Sonst Tadellos.Weiter so.

Top Preis-Leistungsverhältnis

schnelle Lieferung. Die Ware entsprach genau der zuvor erfolgten Beschreibung.

Meerdere keren bestellingen gedaan en altijd goed

Super Service. Schnelle Lieferung.

Sehr gut. Gerne wieder

Alles super

Super Ware, super schneller Versand

Alles perfect geregeld!

Prima website, bestelprocedure en vormgeving perfect. En het verloop van de betaling tot en met de bezorging geheel volgens afspraak: perfect!

Top, zoals bij eerdere bestellingen.

Perfect en ultratoegankelijk.

sehr guter Informationsfluss und Service

sehr guter Informationsfluss und Service

Snelle reactie en levering

Artikel oké zowel levering oké en ook de mails zijn oké niets op aan te merken

vlotte online, vriendelijk in winkel

ik had snel een helm en handschoenen nodig. besteld met de vermelding zsm leveren en binnen 3 dagen, het was er de volgende dag op Ameland In Ede op zaag cursus geweest, mooie winkel in Hoenderloo bezocht, daar vriendelijk en deskundig geholpen en factuur op de mail na gezonden. ook nog mooi husqvarna petje kado ;-p

Snelle levering prima kwaliteit

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.