Tolle Homepage!!!

Top Ersatzteile!!!

Super snelle verzending

Keurig afgehandeld met informatie over de late levering.

Steeds vriendelijk geholpen en vooral de wijze waarop ik werd geïnformeerd. Die is echt klantvriendelijk .

Snelle levering.

Ben goed geholpen allen moest ik zelf bellen want het was niet goed doorgekomen anders had ik het op moeten halen

Afspraak blijkt afspraak te zijn

Regner bestellt

Sendung pünktlich und korrekt geliefert

Super goed geholpen!

Ik ben heel vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd. Er werd de tijd genomen om het apparaat uit te leggen. Ben blij met de aankoop de deur uit gegaan.

Alles bestens. Gerne wieder.

goed verzorgd

Alles juist en snel geleverd, Top!!

Alles prima geregeld

alles bestens

ordentlich versandt

Gut verpackt und schnelle Lieferung!

Ich bin hoch zufrieden.

Super merci a bientôt

Produits sans problème merci

correct

alles is vlot verlopen, duidelijke communicatie, correcte prijs. Op aangegeven tijd geleverd.

Alles perfect verlopen

Top bedrijf

Très bon site pour commander des pièces !

Commande conforme à mes attentes, pièces de qualité, je recommande le site. Livraison sous 15 jours. Merci. Cordialement

très bien rapide et efficace

bonnes pièces de qualité.

zeer goede service

lang gewacht niets meer verwacht maar toch uiteindelijk alles ontvangen, nogmaals dank voor de service

Très bien

Efficace et rapide

Super schnelle Lieferung

Durch diese verkaufsseite habe ich viel Geld gespart.

Got spare Parts quickly and well priced!

Very nice HP so you can easily find parts. Fast delivery and until now no complications!

Sérieux et rapide

C'est ma première commande chez vous et je suis très satisfaite. Je recommande votre société.

Vlotte service snelle levering

Alles vlot verlopen, tevreden met het geleverde producten

Duidelijk en accuraat

Over Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.